Toffe stream, maar zeker niet mooier dan die shots hierboven :pquote:
en een hobbelpaardjequote:Op woensdag 19 mei 2010 22:57 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en een klappertjespistool aan je riem
Is dat zo'n rietachtige hoed? Zat volgens mij ook een klein zwart lintje om?quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:58 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb mijn hoed nog die ik in ponypark Slagharen gewonnen heb.
Zeker wel, full screen op mijn monitor ziet het er beter uit dan full screen zo'n shot.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Toffe stream, maar zeker niet mooier dan die shots hierboven :p
Dan moet jij snel je ogen laten nakijken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef Dynd het volgende:
[..]
Zeker wel, full screen op mijn monitor ziet het er beter uit dan full screen zo'n shot.
[ afbeelding ]
Ik haat jequote:
De afmetingen van de screens zijn 640px × 480px en zijn stream is sowieso 1200 x ... (heeft hij gezegd).quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan moet jij snel je ogen laten nakijken.
gast, doe normaalquote:
Wie nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:42 schreef nattermann het volgende:
Ik hoop dat hij morgen in de winkels ligt
Nee, dacht dat je vanmiddag zei dat je gewoon wou wachten tot vrijdag en iedereen die hem eerder probeerde te krijgen was triest/zielig iets in die zin.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja? Jij denkt dat ik de game niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Frankii het volgende:
Morgen maares een rondje door HC lopen in Utrecht, kijken of ze em daar ergens hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Frankii het volgende:
Morgen maares een rondje door HC lopen in Utrecht, kijken of ze em daar ergens hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Tics van je petten.
Ik denk dat er niemand in dit topic/in Nederland/op de wereld die hem nog niet heeft gespeeld zit te wachten op zo'n post.quote:
Ik gun het iedereen om de game eerder te spelen. Maar embargo is embargo. Het is gewoon triest dat iemand een bonnetje uitprint van een eerder verkocht exemplaar om zo ook z'n eigen exemplaar te krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nee, dacht dat je vanmiddag zei dat je gewoon wou wachten tot vrijdag en iedereen die hem eerder probeerde te krijgen was triest/zielig iets in die zin.(Toen iemand met een bonnetje naar de winkel wou gaan/mailen).
Het lijkt dan eerder bedelen dan gewoon kopen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen om de game eerder te spelen. Maar embargo is embargo. Het is gewoon triest dat iemand een bonnetje uitprint van een eerder verkocht exemplaar om zo ook z'n eigen exemplaar te krijgen.
Dit alleen omdat hij het op internet had gelezen, want daar staat dat de winkels het dan meteen verkopen.
Het is gewoon triest.
Gast, als het zou werken dan ging ook jij je game 3 dagen eerder halen met zo'n josti bonnetje in je knuisten, geloof me nouquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen om de game eerder te spelen. Maar embargo is embargo. Het is gewoon triest dat iemand een bonnetje uitprint van een eerder verkocht exemplaar om zo ook z'n eigen exemplaar te krijgen.
Dit alleen omdat hij het op internet had gelezen, want daar staat dat de winkels het dan meteen verkopen.
Het is gewoon triest.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:47 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Haha wat een nerd
wie heeft er nu een sociaal leven en gaat met z'n vriendin op een terras zitten genieten
Oh wacht.. Rossdale![]()
Rossdale gaat naar de saunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |