quote:Sitecom, Rockstar Games, UPC en Ziggo werken samen voor online multiplayer game-ervaring
Uitgegeven: 19 mei 2010 11:54
Laatst gewijzigd: 19 mei 2010 11:54
Op 21 mei om 09.00 uur is de officiële release van de Sitecom Gaming Router 2nd Generation en Rockstar’s nieuwste game Red Dead Redemption. In samenwerking met de grootste media- en kabelbedrijven van Nederland, Ziggo en UPC, creëren Sitecom en Rockstar Games een online multiplayer game setting met high speed internet.
Sitecom, Rockstar Games, UPC en Ziggo hebben de handen ineengeslagen en bieden tijdens het 4Game Event op 21 mei dé ultieme online multiplayer game evaring door 3 elementen te combineren: de Sitecom Gaming Router 2nd Generation, Rockstar’s nieuwste online multiplayer game Red Dead Redemption en high-speed internet van Ziggo en UPC.
'Gezamenlijk willen wij de ultieme online multiplayer game-setting creëren waarin maximale snelheden gegarandeerd worden en lag (interferentie) wordt uitgesloten. Hierdoor kunnen genodigden optimaal genieten van de game Red Dead Redemption,' aldus Virginia Yanquilevich, Marketing Manager van Sitecom.
Naast de lancering van Red Dead Redeption, presenteert Sitecom in navolging van het succes van de WL-308 Gaming Router een nieuwe evolutie op netwerkgebied met de Gaming Router 2nd Generation. Deze geavanceerde router biedt compromisloze prestaties voor de gebruiker die 'lag free' wil gamen. Ook kan hij optimale prestaties verwachten bij veeleisende toepassingen zoals het streamen van audio en HD-videos, VoIP en downloaden.
Potver, dat ziet er echt ganz geil uit zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:45 schreef MMaRsu het volgende:
Hier nog een paar master offscreen grabs van de 360 versie.. niet van mij btw!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
laat de rest een dubbele dienst draaienquote:
Nja, als het een troost is: ik moet ook 1 dagje werken. Officieel meestal zondag of maandag, maar wie weet deze keer wel zaterdag. Dan heb ik voor RDR de tijd op vrijdag, zaterdagavond, zondag en maandag! Wooh!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef SoldMayor het volgende:
Het wordt de komende tijd en vooral in het weekend mooi weer![]()
![]()
![]()
Dat betekend dus dat ik moet werken
Volgens mij heeft niemand het geprobeerd, niks meer over gehoord in ieder geval.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:35 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga niet al die posts doorlezen, maar is het een nageboorte nog gelukt om het met een bonnetje te doen?
50 % neerslagkans, dus een behoorlijke kans dat het wel meevaltquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:29 schreef SoldMayor het volgende:
Het wordt de komende tijd en vooral in het weekend mooi weer![]()
![]()
![]()
Dat betekend dus dat ik moet werken
Haha wat een nerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:44 schreef WSquater het volgende:
Het wordt eigenlijk veel te mooi weer om dit weekend veel binnen te zitten.
Vrijdag 20, zaterdag 22, zondag 23 en maandag 24 zijn de voorspellingen nu (en dinsdag 17, net als je extra lange Pinksteren weekend weer over is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef 2dope het volgende:
Tvp.Doe niet sad anders kom ik je klappen in de club!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja man, cactus tussen je benen enzoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Het moet bloedheet zijn eigenlijk en dan binnen zitten zweten tijdens RDR. Het echte New Mexico gevoel.
en een klappertjespistool aan je riemquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:48 schreef DrDentz het volgende:
Het moet bloedheet zijn eigenlijk en dan binnen zitten zweten tijdens RDR. Het echte New Mexico gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |