Zij mag mij anders best wel opblazenquote:In de Verenigde Staten is ophef ontstaan nadat een dochter van Libanese immigranten tot Miss USA werd uitgeroepen. Conservatieven beschuldigen Rima Fakih van islamitisch radicalisme.
De invloedrijke blogster Debbie Schlussel bracht de vrouw in verband met een aantal hoge functionarissen van de islamitische terreurgroep Hezbollah. Zij deed dit omdat Fakih dezelfde achternaam draagt. Hezbollah-expert Magnus Ranstorp noemt de beschuldiging belachelijk.
Waar zou ze de bom verstopt hebbenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Karstman het volgende:
Nou dat is dan de eerste extremiste die in bikini iets gaat opblazen
Jij hebt klaarblijkelijk een rolmodel dat je tot godin hebt verklaard...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
D'r borsten verdwijnen op de onderste foto totaal in d'r superdikke jurk... Cup A op de bovenste foto, DD op de onderste![]()
Ontopic: al jaren mag er geen normaal mooi meisje meer verkozen worden, het moet altijd iets bijzonders zijn, ooit een doofstom/blind meisje, nu dit geval.
Waardeloze vertoning die verkiezing.
Mooiste van de VS: paardekop met veel te lange nek![]()
wss het laatstequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:28 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Jij hebt klaarblijkelijk een rolmodel dat je tot godin hebt verklaard...
(of leest je meisje mee?)
Wacht maar tot die mevrouw er achter komt hoe hun president heetquote:De invloedrijke blogster Debbie Schlussel bracht de vrouw in verband met een aantal hoge functionarissen van de islamitische terreurgroep Hezbollah. Zij deed dit omdat Fakih dezelfde achternaam draagt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:47 schreef AryaMehr het volgende:
Prachtige argumentatie! Sowieso Amerikanen, een intelligent volk.
*In before nerd-plaatje waarin lelijke nerd zegt een mooie vrouw niet te willen roeren omdat ze puntige knieen heeft*quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:25 schreef RemcoDelft het volgende:
D'r borsten verdwijnen op de onderste foto totaal in d'r superdikke jurk... Cup A op de bovenste foto, DD op de onderste![]()
Ontopic: al jaren mag er geen normaal mooi meisje meer verkozen worden, het moet altijd iets bijzonders zijn, ooit een doofstom/blind meisje, nu dit geval.
Waardeloze vertoning die verkiezing.
Mooiste van de VS: paardekop met veel te lange nek![]()
quote:De invloedrijke blogster Debbie Schlussel bracht de vrouw in verband met een aantal hoge functionarissen van de islamitische terreurgroep Hezbollah. Zij deed dit omdat Fakih dezelfde achternaam draagt.
Was het eerste waar ik aan dacht.... Maar goed, racisten kunnen niet goed nadenken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Nobu het volgende:
Als ze echt zo extremistisch was liep ze daar niet in haar bikini, of is dat een vreemde gedachtengang van mij?
undercover jwz.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Nobu het volgende:
Als ze echt zo extremistisch was liep ze daar niet in haar bikini, of is dat een vreemde gedachtengang van mij?
Waar zou ze die bom verstoppen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:20 schreef Karstman het volgende:
Nou dat is dan de eerste extremiste die in bikini iets gaat opblazen
Jaloers wicht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef Parkinson_XTC het volgende:
waarschijnlijk gewoon jaloers omdat ze zelf zo´n vadsige fastfood-kop heeft...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kijk die wangzakken uitpuilen dan
PICS, or STFUquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef ems. het volgende:
Puh, mijn vriendinnetje is ook libanees en die is veel knapper!
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |