quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:07 schreef Rekkie het volgende:
Het zijn nooit dezelfde.... ontregte klagt
Daar gaat het toch niet om man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:10 schreef RedBully het volgende:
je moet sowieso wel een onwijs treurig bestaan hebben, wil je vrienden maken op een kansloos forum als dit.
opmerking ftw!
aftrekmateriaal :pquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf al 3x op een eerste plaats gezien
Dat zijn de eerste namen.quote:Ritmo
Mr.Cooper
Penisbaard
HSG-BOMBER
WillFerrell
Zero17
zovty
Jij en je kloon staan beide bij zowel mij, mijn vriendin, als wat andere bekenden in het lijstje. Dat is gewoon een verborgen manier van het verkrijgen van macht!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:16 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
+1 ! Een voorbeeld van zo'n eng mens dus, deze LHO.
Volgens mij staat penisbaard bij elke KLB user omdat hij in elk fucking KLB topic postquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef Inverted_World het volgende:
Ik sta er ook helemaal niet vaak in, 7 keer .![]()
Integenstelling tot Penisbaard.
Ik denk juist omdat hij iedereen zijn beste vriend is !!quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Volgens mij staat penisbaard bij elke KLB user omdat hij in elk fucking KLB topic post
Ik heb geen kloon. Ik heb een alternatieve persoonlijkheid. Dat is iets heel anders.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Jij en je kloon staan beide bij zowel mij, mijn vriendin, als wat andere bekenden in het lijstje. Dat is gewoon een verborgen manier van het verkrijgen van macht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |