Gelukkig heb jequote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef koei het volgende:
Hmm, ik heb niet in mn agenda opgeschreven hoe laat ik morgen moet beginnen... Dat is niet zo handig van me
quote:
Zelfde tijd als anders? Of ga gewoon op tijd? Het is allemaal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:14 schreef koei het volgende:
Hmm, ik heb niet in mn agenda opgeschreven hoe laat ik morgen moet beginnen... Dat is niet zo handig van me
Ik welquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Kun je er meerdere tegelijk aan dan?
quote:
Waarom liggen daar dooie mensen?quote:
checkquote:
Wtf :/quote:
Ik dacht Apeldoorn 2009quote:
Jawel, want ik krijg alleen uitbetaald wat ik werk. En de ene keer moet ik om 8 uur beginnen en de andere keer om 12 uur. En ik ga niet om 7 uur op staan om vervolgens vier uur op mn werk te moeten wachten voordat ik mag beginnen (of heen en weer fietsen...). Ik dacht dat het 10 of 12 uur was morgen, maar het kan ook 9 uur zijn... Dat wordt dus toch de wekker om 8 uur zetten en even bellenquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde tijd als anders? Of ga gewoon op tijd? Het is allemaal niet zo moeilijk
Mag ik het zeggen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:45 schreef Myraela het volgende:
Hoi! Ik was even een spelletje spelen met Ritse. We zeggen niet wat. hihihihiihiiihih
Ja dan word het een ander verhaal, kun je niemand bellen of smsen van te voren?quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:47 schreef koei het volgende:
[..]
Jawel, want ik krijg alleen uitbetaald wat ik werk. En de ene keer moet ik om 8 uur beginnen en de andere keer om 12 uur. En ik ga niet om 7 uur op staan om vervolgens vier uur op mn werk te moeten wachten voordat ik mag beginnen (of heen en weer fietsen...). Ik dacht dat het 10 of 12 uur was morgen, maar het kan ook 9 uur zijn... Dat wordt dus toch de wekker om 8 uur zetten en even bellen
Maar ik heb wel zojuist mn zomerkampbegroting gemaakt die verrassend genoeg erg mooi uitkomt! Dat ondanks een bezoekje aan de Efteling en tegenvallende opbrengsten voor Jantje Beton!
Je zit toch geen screens uit S3 te spoileren he?quote:
Het is niet een spoiler. Je weet niet welke mensen daar liggen en wat de situatie is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:49 schreef koei het volgende:
[..]
Je zit toch geen screens uit S3 te spoileren he?
Ja, morgen ochtend vanaf 8 uur dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja dan word het een ander verhaal, kun je niemand bellen of smsen van te voren?
Nee, maar ik weet nu wel dat er mensen dood gaan op een groot parkeerterrein...quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het is niet een spoiler. Je weet niet welke mensen daar liggen en wat de situatie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |