Dus onterechte klacht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik probeer nu al godverredomme 2 uur lang de kopjes en nummering van een bestand in orde te brengen. En daar kan ik niet mee omgaan nee, inderdaad.
Je kunt er niet mee omgaan, volg een cursus!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Dat het programma maar snel uit onze collectief geheugen mag verdwijnen. De beschaving was veel verder vooruit geweest wanneer een normale tekstverwerker de standaard was. Een gemiddelde werknemer is per jaar een paar dagen kwijt omdat een van die kut microsoftprogramma's weer eens dienst weigert. Bweuuh. Een beetje gebruiksgemak is te veel gevraagd blijkbaar.
Ik probeer nu al godverredomme 2 uur lang de kopjes en nummering van een bestand in orde te brengen. En daar kan ik niet mee omgaan nee, inderdaad.
Selecteer het kopje gebruik de knop met de opsommingstekens etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef BasEnAad het volgende:
![]()
![]()
Sommige kopjes krijgen wel nummering en sommige niet?!?!?! WAAROM IN GODSNAAM?!?!?![]()
Zegt meer over de persoon dan het programma. Sorry.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
Als iets in WordArt is gemaakt is het niet automatisch een kopjequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef BasEnAad het volgende:![]()
![]()
Sommige kopjes krijgen wel nummering en sommige niet?!?!?! WAAROM IN GODSNAAM?!?!?![]()
Dat ook inderdaad, je moet altijd even alle kopjes goed nalopen om te kijken of ze de opmaak kop hebben. Daarbij is het ook beter om deze methode gebruiken als je een automatische inhoudsopgave wilt creeeren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als iets in WordArt is gemaakt is het niet automatisch een kopje
Word.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:07 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat ook inderdaad, je moet altijd even alle kopjes goed nalopen om te kijken of ze de opmaak kop hebben. Daarbij is het ook beter om deze methode gebruiken als je een automatische inhoudsopgave wilt creeeren.
Je gaat me toch niet vertellen dat er mensen bestaan die anno 2010 nog WordArt durven te gebruiken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef DaFan het volgende:
[..]
Als iets in WordArt is gemaakt is het niet automatisch een kopje
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er mensen bestaan die anno 2010 nog WordArt durven te gebruiken.
zie mijn eerdere postquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Mr_John_Doe het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat er mensen bestaan die anno 2010 nog WordArt durven te gebruiken.
CTRL + Enter noobiequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef BasEnAad het volgende:
Ik doe het wel handmatig zonder die tyfusopmaakprofielen.
En ik kan wel altijd omgaan met alle Adobeprogramma's, die zijn veeeeeeeeeeeel gebruiksvriendelijker. Word is gewoon onbetrouwbaar. Als je op pagina 3 op Enter drukt, kan het zo zijn dat op pagina 15 een kopje verandert. Rot toch op...
lul niet, ik heb een bestand voor je als jij die met een paar simpele klikken goed kunt maken dan pas geloof ik dat ik er niet mee weet om te gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:23 schreef ManianMan het volgende:
Iedereen die zeikt over Word weet er echt niet mee om te gaan
Ik hou altijd wel van een uitdaging.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
lul niet, ik heb een bestand voor je als jij die met een paar simpele klikken goed kunt maken dan pas geloof ik dat ik er niet mee weet om te gaan
Ik zoek geen werk hoor, dat heb ik namelijk al genoegquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
lul niet, ik heb een bestand voor je als jij die met een paar simpele klikken goed kunt maken dan pas geloof ik dat ik er niet mee weet om te gaan
Je afbeelding is niet zichtbaar vanuit China, sorry.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |