Laura Marlingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Damn, wat een nieuwe namen weer voor Pukkelpop.Zit weer heel wat leuks tussen wat door mag naar LL.
[..]
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10026
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
Damn, wat een nieuwe namen weer voor Pukkelpop.Zit weer heel wat leuks tussen wat door mag naar LL.
[..]
bron: http://www.festivalinfo.nl/news_detail.php?news_id=10026
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.
In welke grot verblijf jij de rest van het jaar dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:45 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ik ken er eerlijk waar maar twee. Snow Patrol en de JvT. Dit wordt veel ontdekken dit jaar.
Goose! Betekent dit een nieuw album? Goose was echt vet in 2007quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nou gooi Proxy, Alkan, Band Of Skulls, Kate Nashen Goose sowieso maar door naar LL.
Goosequote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:06 schreef Jantehs het volgende:
[..]
Goose! Betekent dit een nieuw album? Goose was echt vet in 2007
Die ene in Limburg. Binnenkort maar eens wat muziek opzoeken, ik wil vooral wat pittig vlotte muziek horen, punk, metal, etc. Iets als Blink is helemaal te gek, Snow Patrol is me weer te traag. Suggesties?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In welke grot verblijf jij de rest van het jaar dan?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:49 schreef Hpzone het volgende:
pittig vlotte muziek
en een knalgele Suzuki Alto met die lekkere gezellige nieuwe plaat van Gerard Joling erin. Jup, dat is wat voor stijl ik zoek.quote:
Dolf Jansenquote:Humor om te lachen is volgens de meeste mensen met afstand de leukste humor die er is. Daarom nu vast wat voorpret met het eerste deel van de comedyprogrammering !
Je kunt in augustus schuddebuiken in de Mike en Juliet met de imitaties van Amerikaanse grootheid Pablo Francisco , absurde verhalen aanhoren van bijvoorbeeld Martijn Koning en Peter Pannekoek , er achter komen waar Lebbis zich nu weer kwaad over maakt, ontdekken hoe nieuwkomer Thomas Gast het doet, horen over het ‘Dingetje’ van het Monica da Silva Trio , modern cabaret beleven tijdens Dolf Jansen doet Tweetcomedy of zelf de kneepjes van het vak leren van Howard Komproe & Nico van der Knaap in de Workshop Comedy !
Hoeft voor mij ook niet alweer, en alweer en alweerquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef MaJo het volgende:
Oeh ben benieuwd wat er waar is van de geruchtenmaar Anouk?
seriously?
niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer worden die extra kaarten nou eens vrijgegeven!
Het moet... van mij!quote:
St. Paul die oldskool hiphop en funk shit draait? Ik heb hem al tientallen keren aan het werk gezien, maar nooit met dat soort muziek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef WeezerButler het volgende:
Na een paar jaar geschitterd te hebben door afwezigheid staan Leroy Rey & St. Paul weer samen in de Groovetube.
Laatste keer was 2006 en man wat was dat fijn.... Weer's wat oldskool hiphop & funk shit.
deze is ook mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |