en een knalgele Suzuki Alto met die lekkere gezellige nieuwe plaat van Gerard Joling erin. Jup, dat is wat voor stijl ik zoek.quote:
Dolf Jansenquote:Humor om te lachen is volgens de meeste mensen met afstand de leukste humor die er is. Daarom nu vast wat voorpret met het eerste deel van de comedyprogrammering !
Je kunt in augustus schuddebuiken in de Mike en Juliet met de imitaties van Amerikaanse grootheid Pablo Francisco , absurde verhalen aanhoren van bijvoorbeeld Martijn Koning en Peter Pannekoek , er achter komen waar Lebbis zich nu weer kwaad over maakt, ontdekken hoe nieuwkomer Thomas Gast het doet, horen over het ‘Dingetje’ van het Monica da Silva Trio , modern cabaret beleven tijdens Dolf Jansen doet Tweetcomedy of zelf de kneepjes van het vak leren van Howard Komproe & Nico van der Knaap in de Workshop Comedy !
Hoeft voor mij ook niet alweer, en alweer en alweerquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef MaJo het volgende:
Oeh ben benieuwd wat er waar is van de geruchtenmaar Anouk?
seriously?
niet!quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef TeleluvR het volgende:
Wanneer worden die extra kaarten nou eens vrijgegeven!
Het moet... van mij!quote:
St. Paul die oldskool hiphop en funk shit draait? Ik heb hem al tientallen keren aan het werk gezien, maar nooit met dat soort muziek.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:09 schreef WeezerButler het volgende:
Na een paar jaar geschitterd te hebben door afwezigheid staan Leroy Rey & St. Paul weer samen in de Groovetube.
Laatste keer was 2006 en man wat was dat fijn.... Weer's wat oldskool hiphop & funk shit.
deze is ook mooiquote:
In de Groovetube draaien Paul en Leroy lekker eclectisch.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef Grobbel het volgende:
[..]
St. Paul die oldskool hiphop en funk shit draait? Ik heb hem al tientallen keren aan het werk gezien, maar nooit met dat soort muziek.
Gaaf! Iemand een idee of er ook zo'n lijst van Werchter bestaat? Ik snap spotify nog niet zo goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:13 schreef N-E-R-D het volgende:
Voor de spotify gebruikers is een playlist gemaakt door lowlove. Handig!
http://www.lowlove.nl/nie(...)wlands-paradise-2010
Is alleen grappig mits drank/wiet/gevoel voor humor.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Kees van Hondt? Mijn klasgenoot lult er de hele dag over, maar ik snap niet wat er zo speciaal aan hem is.
Tjek joetoep ff anders.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:53 schreef Gtaboy107 het volgende:
Volgens mij had hij ook iets gezegd met palmbomen?
De beste sfeer die je ooit geproefd heb. Maar alleen leuk in combinatie met een tophumeur (dat je vast al hebt op LL), heel veel bier en als je daar van houdt nog wat andere stimulerende rotzooi. Dan zul je echt een ervaring hebben die je nog nooit eerder hebt gehad.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:48 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wat is er zo speciaal aan Kees van Hondt? Mijn klasgenoot lult er de hele dag over, maar ik snap niet wat er zo speciaal aan hem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |