Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat ik dat draagis inmiddels 4 jaar oud, en het was trouwens een parodie op de Stone Island meneer
Ok man, jij weet dus blijkbaar wat ik draag. Discussieren over kleding als man zijnde is sowieso al ernstig gay.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die faalkleding dragen. Zie het als dikke mensen die zeggen dat dikke mensen gezellig zijn
Je moeder is gay.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok man, jij weet dus blijkbaar wat ik draag. Discussieren over kleding als man zijnde is sowieso al ernstig gay.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto's
Wat is je punt ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto's
Je nummer staat in de OP, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vind van dit topic:
http://www.muziboo.com/SampSoem/music/richcalibier-gstar/
Zo, haters!![]()
Mensen die geen argumenten meer hebben komen met: Je moeder .... aan. Dag.quote:
Je vader?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Mensen die geen argumenten meer hebben komen met: Je moeder .... aan. Dag.
Lees deze gequote post van mij:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is je punt ?
Nerds op internet die proberen te beledigen maar episch falen omdat ze zelf de hele dag op hun zolderkamertje zittenEn vanzelfsprekend geen foto online hebben staan omdat we niet mogen zien dat hun moeder de kleding nog steeds voor ze koopt.
Naast dat ik draag eigenlijk geen kledingquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Nee, 2 verstandskiezen zijn getrokken waarvan 1 onstoken was en ik heb een voorholteonsteking nu een week later en koorts. Dus daarom ga ik nu fok spammen aangezien ik niks anders te doen heb naast te gamen.
En dan ook nog falen in grappig zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Lees deze gequote post van mij:
[..]
Naast dat ik draag eigenlijk geen kledingmijn kleding is mijn lichaamsbeharing.
Je kan ook aan je moeder vragenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan ook nog falen in grappig zijn
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je over 1 week gewoon een foto van internet afplukt en die in je fotoboek plakt om je "hotness" te bewijzen ?
Dit zijn volgens mij een paar gastjes van 16 die zich helemaal hot voelen nu mama een nieuwe diesel broek voor ze heeft gekochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan ook nog falen in grappig zijn
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je over 1 week gewoon een foto van internet afplukt en die in je fotoboek plakt om je "hotness" te bewijzen ?
Wanneer word je een keer grappig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Je kan ook aan je moeder vragenvoor bewijs over mijn hotness
Ik zou m doen als hij een baardje zou laten staan. En die zonnebril van zijn hoofd afhaalt. En niet meer zo poseert op foto's. En niet meer zo Limburgs praat.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul rent huilend naar zijn moeder omdat internetkneusjes hem beledigen
Inderdaad waarom ga ik eigenlijk in op 16 jarige jongenshet is te makkelijk !
Wanneer leren beren op eigen kracht vliegen?quote:
Welk nummer ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:02 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
In mijn nummer over dit topic verdedig ik G-star.
Ik heb je dag al gered
Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer leren beren op eigen kracht vliegen?
Als ik een g-star broek koop betekent dat niet dat ik ook gelijk in zo'n shirtje loop met grote opdrukquote:
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Jos. het volgende:
Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat niveau is hoog genoeg voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalMaar jammer genoeg zit je nog wel op hetzelfde faal niveau.
Hm. Ja. Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gaat daar niet 90% van de topics over op Fok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Justinn het volgende:
Wat een triest topic over mensen die elkaars smaak niet kunnen waarderen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Iedereen die in dit topic reageert =>
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeterquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef TheDocter het volgende:
TS is een zielige sloeber.
Dat je het niet kunt betalen, prima. Maar ga dan lekker naar de zeeman (of zoek een baan), maar ga andere mensen niet zitten afzeiken. Hoe triest. Dure spullen geven eenmaal meer status, en die heb jij dus niet.
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeter
Faalhaas heb ik gezegd dat het status oplevert? Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.
quote:
Ik dacht het begon dood te gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef pallmallroker het volgende:
[..]
je kan de kut reactie's niet meer aan?
Terug naar de keuken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Decode het volgende:
Laat mensen dragen wat ze willen. Je hoeft er zelf niet mee rond te lopen
Ik ben fan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Smatjes-uitlachtopic?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Decode het volgende:
Laat mensen dragen wat ze willen. Je hoeft er zelf niet mee rond te lopen
Hulde voor Varkensteenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:47 schreef Varkensteen het volgende:
Wat een kwaliteits topic is dit toch geworden. En dit als mijn eerste topic. Hulde voor mezelf![]()
quote:
Jij weet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef shayolo het volgende:
Broeken zijn goed, heb een broek al 3 jaar en nog prima.
JCRags broeken zijn ook oké.
Voor het bovenlichaam:
Fred Perry, Ralph Lauren, Lacoste, Lyle & Scott, Aquascutum, Stone Island, Abercrombie & Fitch.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hulde voor VarkensteenJe wordt vast *bent* een gewaardeerd user!
![]()
[..]
BAASquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef shayolo het volgende:
Broeken zijn goed, heb een broek al 3 jaar en nog prima.
JCRags broeken zijn ook oké.
Voor het bovenlichaam:
Fred Perry, Ralph Lauren, Lacoste, Lyle & Scott, Aquascutum, Stone Island, Abercrombie & Fitch.
Mensen die denken dat wij ons in hun merken interesserenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Smatjes-uitlachtopic?![]()
En RichCalibier heeft toch een block van twee dagen
grrquote:
Maikuuulquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
Mensen die denken, sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
Die G-Star broeken die ik heb gehad gaan meestal na een jaar al kapot.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef HenkXL het volgende:
Broekjes van G-star zijn wel te doenT-shirts en dergelijke daarentegen
ik heb je vader gepijpt gisteravond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat homofobie gebet is in latente homoseksualiteit?
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Varkensteen het volgende:
ik heb je vader gepijpt gisteravond.![]()
Ja, of 110 ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef borstmelk het volgende:
Wat was ook alweer de gemiddelde prijs van G-star broeken? 100 euro toch of?
topicwendingquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.
TS is een homoseksuele necrofiel. Vandaar dat ie geen geld heeft voor een relatief cheap merk als G-Star. Dode klantjes betalen niet.quote:
Ik bespeur hier onzekerheid over de geaardheid bij een rukkende puber !quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Varkensteen het volgende:
Dus conclusie van dit topic, G-Star is een pauper merk en iedereen is het met me eens behalve die bati boys zoals maikul die zich aangevallen voelen omdat ik zijn seksuele geaardheid tegen hem gebruik.
En ja maikul je bent een homo, je draagt witte broeken, welke heteroseksueel draagt nou witte broeken. HOMO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |