quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:58 schreef oh-oh het volgende:
Ja en nu dan?
Mijne maar weer dicht sloomboy???
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je het hele topic ondersteboven blijft typen laat ik liever deze sluiten, das echt irritant zeg!
quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh als je het hele topic ondersteboven blijft typen laat ik liever deze sluiten, das echt irritant zeg!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Inderdaad, kappen daarmee Zwabber.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:00 schreef oh-oh het volgende:
?quote:
Ik lees en denk wat moet de Zwab met maandVERbandquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nog maar 20% van mijn maandbandbreedte over, ...
Hee, alles goed met Tessje?quote:
kijk eens naar mijn icoontje, hoe komen jullie er bij dat ik een man ben?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik lees en denk wat moet de Zwab met maandVERband
Wat knapquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik kad de topic titel ondersteboven getypt, zoiets: ʇǝıu sʇǝı ʇdolʞ ɹǝ `ɹǝ,ʇı ʍnoɹʌǝɯ
belgie heeft eindelijk benzine uitgevonden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Whehe: Knal
Het was echt een harde knal, zeker als ie van zo ver weg kwam zeg, de honden sprongen op en begonnen te blaffen, en dat gebeurt echt niet snel
Nou de ruiten trilden echt flink hier, maar het leek ook echt niet op een aardbeving, het was wel een hardere knal dan normale knallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
belgie heeft eindelijk benzine uitgevonden?
Ja, gaat goed met d'r! Ze moet alleen wat meer vreten om die halve kilo er weer bij op te krijgenquote:
Misschien is er iets ontploft en ze weten nog niet waar/wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Whehe: Knal
Het was echt een harde knal, zeker als ie van zo ver weg kwam zeg, de honden sprongen op en begonnen te blaffen, en dat gebeurt echt niet snel
quote:
Bob zou bij zo'n knal in het verste hoekje onder het bureau kruipenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou de ruiten trilden echt flink hier, maar het leek ook echt niet op een aardbeving, het was wel een hardere knal dan normale knallen
Flink verwennen dusquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Lau. het volgende:
[..]
Ja, gaat goed met d'r! Ze moet alleen wat meer vreten om die halve kilo er weer bij op te krijgen
Gefeliciteerd! hoe heet ie?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Ahw, ik hoor net dat mn nicht vanochtend is bevallen van een zoon!![]()
Helaas wel via keizersnede, ze bleef steken op 6cm ontsluiting.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Enfermera het volgende:
Ahw, ik hoor net dat mn nicht vanochtend is bevallen van een zoon!![]()
Helaas wel via keizersnede, ze bleef steken op 6cm ontsluiting.
Thanks! Hij heet Thijn. Echt een leuke naam vind ik, past ook wel bij zequote:
Thanks!quote:
Greysquote:
Vandaag?quote:
kijken wie je vriendjes zijn is blijkbaar een nieuwe functie in de zoekmachine van fok klikquote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
oh-oh
tombolafan
Greys
Cat22
JJH
Ml-etje
trovey
Loveless85
Qwea
Ingetje79
Enfermera
ALTER-EGO
Harajuku.
Ynske
MrSubtle
Bamba
Strega
ElisaB
Maes
nokwanda
nieslief
DanseMacabre
kitao
Goodbye
senesta
Dirkh
MissBliss
Pisces29
Nonneke
Pagan
P.F
ferrari_rood
Morretje
Barbaaf
Dizzy-Miss-Lizzy
Taiga
Surveillance-Fiets
draculettetje
muisje-eliza
Tha_Erik
Desunoto
Drizzt_DoUrden
Breathtaking
Federer-fan
Schunckelstar
Memento-Mori
sararaats
blckbb
DennisMoore
Takaiki
Lol!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:14 schreef DeZwabber het volgende:
ghehehe
[..]
kijken wie je vriendjes zijn is blijkbaar een nieuwe functie in de zoekmachine van fok klik
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
oh-oh
DeZwabber
Greys
tombolafan
Cat22
Loveless85
Qwea
Ml-etje
JJH
Ynske
Ingetje79