Je komt over als een mongooltje wat is blijft zitten in zijn jeugdquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:15 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey jij, met je lelijke real life gezicht, ik had het tegen Scorpie die het over overlast veroorzakende jongeren had.
Als je jong bent en je hebt daadwerkelijk een leven sneuvelt er wel eens een ruit. Als je dan standrechtelijke executie door de politie gaat gerechtigen is er echt iets mis met je (waarschijnlijk laffe en waardeloze) leven.
Als jij het verdelen van mensen op grond van religie niet associeert met nazisme, dan heb je niet goed opgelet op school.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
... en weer die nazi's erbij halen, mijn god![]()
Ja joh... lekkere schreeuwert. Waar praten we ook over he? Tis maar een ruitje (en dat weet je zeker toch?) en de actie van de politie is te vergelijken met een standrechtelijke executie, nietwaar?
Ga wat nuttigs doen, linkse onzin-uitkramert.
Jij moet opnieuw naar school.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij het verdelen van mensen op grond van religie niet associeert met nazisme, dan heb je niet goed opgelet op school.
Ik denk dan aan het Ottomaanse rijk. Bij Nazi denk ik de Duitse economie redden en miljoenen mensen doden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Als jij het verdelen van mensen op grond van religie niet associeert met nazisme, dan heb je niet goed opgelet op school.
quote:Door politie aangereden Alkmaarder overleden
ALKMAAR - De 20-jarige Alkmaarder die in de nacht van dinsdag 18 op woensdag 19 mei ernstig gewond raakte door een aanrijding met een politieauto, is donderdagochtend overleden aan zijn verwondingen.
Dat maakte het Openbaar Ministerie (OM) bekend. De man werd verdacht van het plegen van vernielingen.
Een agent in een dienstauto zag hem op zijn bromfiets rijden en wilde hem aanhouden. Daarbij ontstond een aanrijding. De Rijksrecherche doet onderzoek naar de toedracht van het ongeval.
Bron: www.nu.nl
Hoezo 'door de wouten', hij nam toch zelf het heldhaftige besluit om er op zijn scooter vandoor te gaan nadat hij een paar bushokjes had vernield?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Noem bedelen in een karretje bij de ingang van de plaatselijke supermarkt maar 'geen overlast'.
Bewust abri's vernielen is van een heel ander niveau dan mannekes van 8 die per ongeluk een bal door een ruit kegelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Je komt over als een mongooltje wat is blijft zitten in zijn jeugdexecutie
blijft toch van die drugs af of spel wat minder world of warcraft
Inderdaad maar zal mij benieuwen of er nu ook weer "demonstraties" komenquote:
stille tocht lijkt me idd ook niet gewenst. want dat wordt de laatste tijd voor elke omgekomen crimineel of tokkie die te hard reed gehouden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:28 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Inderdaad maar zal mij benieuwen of er nu ook weer "demonstraties" komen
Neuh, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
dood gun ik hem dan ook weer niet.
dat zeg ik dan ook niet. maar om nou een fijn gevoel te krijgen... nee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
Nou nou, volgens mij is het niet standaard procedure een verdachte aan te rijdenquote:Op donderdag 3 juni 2010 17:02 schreef Nobu het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heeft hij toch echt aan zichzelf te danken.
In een rolstoel is ie weer een flinke verliespost voor de maatschappij.quote:
Dat zou hij sowieso al zijn, wat voegen dit soort mensen nou ooit toe behalve ellende en kosten?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
In een rolstoel is ie weer een flinke verliespost voor de maatschappij.
Dat is toch het risico van bushokken vernielen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ongelooflijk dat mensen zeggen dat het opgeruimd staat netjes is. Die jongen had hard gestraft moeten worden maar hem dood rijden? Dat die kutwout maar een paar jaar de cel in gaat.
Nee, eerder het risico van vluchten voor de politiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Idiota het volgende:
[..]
Dat is toch het risico van bushokken vernielen?
Ook dat nogquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, eerder het risico van vluchten voor de politie
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |