bron:quote:De satirische nieuwsshow Dit Was Het Nieuws keert dit jaar eenmalig terug op RTL 4. Bij hoge kijkcijfers zal RTL een hele serie afleveringen bestellen. Dat vertelde RTL-presentator Albert Verlinde dinsdag op Q-music. Dit Was Het Nieuws was vorig jaar voor het laatst te zien bij de TROS, die geen ruimte meer heeft voor het programma. “Het komt in ieder geval eenmalig terug bij RTL met het hele vaste team“, aldus Verlinde. “En volgens mij is er ook een goed doel bij gevonden die het ondersteunt.”
Ze moeten natuurlijk wel zeker weten dat het no-brainer RTL publiek zal vallen voor dit programma.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef funrider het volgende:
hmm jammer dat ze eerst eenmalig 1 aflevering willen maken. Zijn de resultaten van PO niet genoeg om gelijk een heel seizoen op te nemen?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tuurlijk blijft het niet bij 1 uitzending
Gemerged. en:quote:
Ik hoop dat ook dit programma een vroegtijdigquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
bron:
http://www.mediacourant.nl/?p=69283
Goed nieuws en als zo'n waardeloos
programma als "Echt waar" boven de
miljoen kan scoren dan moet dat DWHN
zeker ook lukken
Leuk, heb het altijd al een leuk programma gevonden, helaas zit er nu wel reclame doorheenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
bron:
http://www.mediacourant.nl/?p=69283
Goed nieuws en als zo'n waardeloos programma als "Echt waar" boven de miljoen kan scoren dan moet dat DWHN zeker ook lukken
Idd, weinig mis met Echt Waar hoor. Gewoon simpel zaterdagavondvermaakquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Leuk, heb het altijd al een leuk programma gevonden, helaas zit er nu wel reclame doorheen
maar goed dat maakt dan niet zoveel uit als dit de enige oplossing is.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Idd, weinig mis met Echt Waar hoor. Gewoon simpel zaterdagavondvermaak
Nu ik je reactie nog een keer lees snap ik 'm pasquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:19 schreef DeParo het volgende:
[..]![]()
Mijn reactie sloeg eigenlijk op Dit Was het nieuws, "Echt Waar Hoor", kijk ik nooit
![]()
.
Mijn fout.
Bron:quote:Presentator Harm Edens wil niet dat het commerciële RTL 4 zijn televisieshow Dit Was Het Nieuws gaat onderbreken voor reclame. Dat zegt Edens op 3FM. De TROS stopte vorig jaar met Dit Was Het Nieuws en in juni keert de show terug op RTL 4. “Het blijft helemaal hetzelfde, alleen we zitten met die rottige reclames. Daar gaan we wel iets slims op verzinnen om daar geen last van te hebben, want we willen helemaal geen reclames in het programma. Daar breien we wel iets omheen.”
RTL 4 zendt Dit Was Het Nieuws voorlopig eenmalig uit om te kijken of het programma aanslaat bij haar kijkers. De uitzending is op zaterdag 5 juni tussen 22.00 en 23.00 uur, direct na een WK-special van kijkcijferkanon Ik Hou Van Holland.
“We gaan verkassen en dan zitten we in een hele nieuwe kijkomgeving van mensen die Ik Hou Van Holland ook leuk vinden. Het is een leuk programma, maar niet echt iets waar ik nou vaak naar kijk. Je weet helemaal niet of het een succes wordt“, zei Edens woensdag nog in RTL Boulevard.
Anders moet je weer het terug gaan zetten op je tv met moeitequote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Farenji het volgende:
Ik heb rtl4 al heel lang geleden van mijn tv afgeflikkerd. Ik vond de Tros altijd al een vreemde plek voor DWHN maar rtl4, die goedkope domme-huisvrouwen-zender, is nog vreemder. DWHN is een programma dat valt en staat bij het juiste knip- en plakwerk; geef de verkeerde rtl4-pipo de knipschaar in de hand en er blijft een slap programma over van het niveau TV Kantine.
Ik ben dus wel benieuwd maar weinig hoopvol.
Mooi zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:00 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Bron:
http://www.mediacourant.nl/?p=69553
Is okquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu ik je reactie nog een keer lees snap ik 'm pas
Anders snap je niet hoe tv maken werktquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:33 schreef Farenji het volgende:
Ik heb rtl4 al heel lang geleden van mijn tv afgeflikkerd. Ik vond de Tros altijd al een vreemde plek voor DWHN maar rtl4, die goedkope domme-huisvrouwen-zender, is nog vreemder. DWHN is een programma dat valt en staat bij het juiste knip- en plakwerk; geef de verkeerde rtl4-pipo de knipschaar in de hand en er blijft een slap programma over van het niveau TV Kantine.
Ik ben dus wel benieuwd maar weinig hoopvol.
Nee, het is niet mijn vak inderdaad. Maar het jouwe blijkbaar wel dus enlighten me.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef heyhallodaar het volgende:
[..]
Anders snap je niet hoe tv maken werkt
Kloptquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:19 schreef Farenji het volgende:
[..]
Nee, het is niet mijn vak inderdaad. Maar het jouwe blijkbaar wel dus enlighten me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |