Wow, wat een briljant optreden!
Eerst de documentaire nog een keer gezien (in de melkweg dus), van 20:00 tot 21:30.
Toen om 21:30 kwam de band op onder luid gejoel en gejuich, en ze begonnen met een foutloze versie van March of the Crabs.
De stemming zat er al meteen in, er waren echter een paar dronken shirtloze mongolen die een pit maakten, en gingen duwen en kutten. Maar daar heb ik me niet te veel aan geërgerd en ben ergens anders gaan staan, na een tijdje waren ze toch weg.
Maar man, wat een optreden

Steve, a.k.a. Lips, is echt een toffe gozer, tussen de nummers door lulde hij wat met het publiek, maakte wat grapjes, etc. Lips had een oranje shirt met ''Bertje!'' er op aan, en vertelde nog dat hij bang was dat er niemand zou komen naar het optreden i.v.m. die huldiging, maar de zaal zat propvol! Dus dat vond hij tof.
Veel interactie met het publiek, Lips liep meerdere keren gewoon het podium af en stond midden in het publiek dikke solo's te geven

Echt geniaal, denk niet dat er nog veel andere bands zijn die dat doen.
Hij lulde dus tussen de nummers door, hij is een echte entertainer. Ook sprak hij nog wat woorden over Dio, dat was ook wel tof. Natuurlijk kwam de dildo/vibrator na een tijdje ook tevoorschijn, en je zou je verbazen over hoe goed hij met een dildo gitaar kan spelen

Veel toffe dingen, vette gitaarsolo's van Lips, een zieke drumsolo van Robb, het leek wel alsof die solo niet eindigde man

Hij bleef maar doorgaan die kerel, geloof dat ie wel 5-6 minuten nonstop bezig was. Ook die basgitarist is briljant, ruige kerel, en hij deed ook een paar nummertjes op een 12-snarige bass.
Ze sloten af met Metal on Metal, waarbij natuurlijk het hele publiek meezong. Nadat ze naar achter waren gelopen en iedereen ''We want more!'' schreeuwde kwamen ze uiteraard terug, om nog even Mothra ten gehore te brengen. Daarna gingen ze toch echt weg, maar ze kwamen na een kwartiertje terug om gewoon het publiek in te gaan om op de foto te gaan, te signeren, handjes te schudden, etc. Mijn pinpas is gesigneerd door Lips

Al met al echt een geniaal optreden, en de bandleden zijn ook geniaal.