Ik gebruik een sneldrogende topcoat omdat ik geen geduld heb om het te laten drogenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:49 schreef tliciouz het volgende:
Wat is dat toch met jullie en die topcoats enzoik gebruik geen base en geen topcoat en weet niet wat voor een verschil ik moet zien als het wel gebeurd,
nagellak chipt bijna nooit.
Gaaf, die bovenstequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef DeltaCephei het volgende:
De zon schijnt dus ik denk dat ik vandaag Nubar Gem op doe
Even picspam van de andere kleuren Mood lakjes die ik heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi strak gelakt, en leuk zo met mat en glanzend. Schilderstape gebruikt zeker??quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:20 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen![]()
Velma_Dinkley, die paarse is inderdaad onderweg hier haha, hij's mooi!
IJsdraakjefijn dat het gelukt is!
Myraela, gaaf kleurtje
DeltaCephei, die bovenste blijft echt![]()
Heb nu Nubar Prevail op, maar de warme paarsige gloed die die heeft van sommige kanten zie je helaas niet echt terug in de foto. Ik vind hem mooi, maar toch wat donkerder dan verwacht, lijkt lichter in het flesje. Denk dat ik deze veel ga dragen als het weer kouder wordt
[ afbeelding ]
En nu ga ik dalijk wat anders lakken, want heb al wat tipwear (zoals de macro stand allemaal genadeloos laat zien haha), had er eerder een laagje tc op moeten doen.
Beter goed gejat dan slecht bedacht. Ik vind ze briljantquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef FijieStar het volgende:
[..]
heel erg leuk met dat mat en blinkendmoet me ook eens een matte topcoat aanschaffen zo blijkt.;
Heb hier een paar topics geleden een ideetje van iemand gejaten dat wou ik even tonen
Want ik vind ze toch onwijs gaaf![]()
[ afbeelding ]
Mooie kleurtje is dat!quote:
Yay voor je stempelavontuur!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die roze/paars is tof, die grijs/geel vind ik een beetje een eng kleurtje
[..]
Naais!
[..]
Whee, vlekjes
En ik kan geen detailfoto's maken.Maar goed, mijn stempelavontuurtje:
[ afbeelding ]
goed gelukt! is dat met zilver gestempeld? enzo ja welke? Ik stempel met de zilvere van Gosh maar volgens mij zit er niet genoeg pigment in ofzo want hij is niet altijd zo duidelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik kan geen detailfoto's maken.Maar goed, mijn stempelavontuurtje:
[ afbeelding ]
Ik heb er China Glaze Awaken voor gebruiktquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef FijieStar het volgende:
[..]
goed gelukt! is dat met zilver gestempeld? enzo ja welke? Ik stempel met de zilvere van Gosh maar volgens mij zit er niet genoeg pigment in ofzo want hij is niet altijd zo duidelijk
Is dat niet gewoon over een donkere lak smeren dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef zoeperzazke het volgende:
jeej, krackpolish is binnen! Nu nog uitvinden hoe het werkt
kennelijk niet... ik heb nu geen tijd om mijn nagels te lakken, maar als ik hem op een blank nagelwielnagel doe dan bladdert hij 100% af, doe ik hem op een niet 100% droge ondergrond nagellak doet hij niks.... nu kijken wat hij doet op een wel droge ondergrond?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:38 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon over een donkere lak smeren dan?
Dat komt omdat het nagelwiel erg glad is denk ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
kennelijk niet... ik heb nu geen tijd om mijn nagels te lakken, maar als ik hem op een blank nagelwielnagel doe dan bladdert hij 100% af, doe ik hem op een niet 100% droge ondergrond nagellak doet hij niks.... nu kijken wat hij doet op een wel droge ondergrond?
Ik vond het ook wel ew. Even herome mailenquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 12:46 schreef Holyme het volgende:
Thanks all! Doe dat vaak (met schilderstape idd Lindytje) alleen meestal met matte tc. Deze lak is mat, dus nu met glans tc.
Tliciouz, ik gebruik tegenwoordig ook geen top- of basecoat meer (lak zo vaak, heb ik geen zin in), alleen met matte lakken doe ik vaak de randjes omdat ze anders zo snel slijten.
FijieStar, erg goed gelukt!![]()
Progje mooie kleur
IJsdraakje schattig stempeltjeVind zelf de grote images fijner tot nu toe, die kleintjes zijn zo lastig om overal recht op te krijgen.
Zoeperzazke, foto's van op je nagels!![]()
RenRen-, eew
quote:Hallo,
Ik heb laatst, 2 weken terug, jullie handcreme gekocht. Herome Cure for chapped skin. Want mijn handen zijn er slecht aan toe.
Goed, ik dacht, laat ik het eens proberen. Nou smeer ik mijn handen in, de eerste keer merkte ik al dat er velletjes waren op mijn handen, maar gezien de conditie van mijn handen, dacht ik dat het daar aan lag.
Vandaag smeerde ik het spul weer op mijn handen. Ook op de bovenkant (Het deel van mijn handen dat nog wel gaaf en mooi is). Nou blijft er toch een raar iets achter. Het lijkt op vervelling en als ik het eraf krijg, ziet het eruit als uitgedroogde smeerkaas. Heel vies.
Ik smeer geen overvloed aan handcreme op mijn handen, ik haat glibberende handen van de handcreme namelijk, dus dat kan het niet zijn. Ik gebruikte voorheen hetzelfde product, voordat jullie huisstijl is veranderd, volgens mij was de verpakking toen rood/wit. Maar daar had ik er geen last van.
Ik neem aan dat dit overblijfsel niet de bedoeling is van jullie product, en het werkt zeer onprettig.
Met vriendelijke groet,
Irenka.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef zoeperzazke het volgende:
jeej, krackpolish is binnen! Nu nog uitvinden hoe het werkt
Uhm.... max 10 minuten gok ik... daarna gebeurde er niks meer geloof ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef zoeperzazke het volgende:
Ja, ik heb het nu wel goed, op een droog goud laagje ziet het er heel tof uit! Hoe lang duurt het voor hij uitgekraakt is?
Zo lang? En ik zat nog wel te denken om het breken van de lak te filmenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Uhm.... max 10 minuten gok ik... daarna gebeurde er niks meer geloof ik.
Beetje doorspoelen, dan kan het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo lang? En ik zat nog wel te denken om het breken van de lak te filmen
Gekke vraag hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Zo lang? En ik zat nog wel te denken om het breken van de lak te filmen
Ik ook. Ik heb wel veel van die stomme incidenten met producten zeg, jeumig. Met die pizza, heb alles toegestuurd, nu gaan ze een ONDERZOEK instellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:14 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Goed mailtje! Ben benieuwd naar hun antwoord.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:16 schreef RenRen- het volgende:
Ik ook. Ik heb wel veel van die stomme incidenten met producten zeg, jeumig. Met die pizza, heb alles toegestuurd, nu gaan ze een ONDERZOEK instellen.
Een teflonstickertje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:16 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Wat zat daar nou ook alweer in, plastic toch
quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Misschien krijg je een nieuwe of zoof een heel pakket 8) met goodies 8)
Dit vind ik zooooo gaaf!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:34 schreef FijieStar het volgende:
[..]
heel erg leuk met dat mat en blinkendmoet me ook eens een matte topcoat aanschaffen zo blijkt.;
Heb hier een paar topics geleden een ideetje van iemand gejaten dat wou ik even tonen
Want ik vind ze toch onwijs gaaf![]()
[ afbeelding ]
Ik heb beide ook, Diamont droogt alleen echt langzamer. Heb ook geen last met SV dat het eraf gaat ofzo, maar heb wel shrinkage af en toe. Waarom de ene keer wel en de andere keer niet, heb ik nog niet kunnen ontdekken.quote:
Dat dus! Gebruikte eerst ook geen base, maar toen had ik bij YDKJ suede ineens gele nagels, sindsdien nooit meer zonder basecoat. En ben inderdaad ook te ongeduldig om te wachten tot alles droog is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:07 schreef progje het volgende:
[..]
als ik geen basecoat gebruik, verkleuren bij sommige nagellakkleuren mijn nagels..
Ik gebruik zelf een sneldrogende topcoat. Ik heb nooit genoeg geduld om netjes lang te wachten totdat mijn nagellak droog is.
Wat is ie mooi he!! Denk dat ik ´m vanavond ook ga lakken. Vanmorgen mijn nagels zwaar gekortwiekt en moet zo naar de manege, dus zonde om het nu te doen, dus dan vanavond maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat komt omdat het nagelwiel erg glad is denk ik.
Anyway, mijn mani vandaag. Can't picture the holo goodnessss
[ afbeelding ]
Oja idd dat kan ook heel goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Een teflonstickertje.
Dan denk ik, wat nou onderzoek, je weet dat dat onder de pannen zit, stuur me een gratis pizza en opgelostMaar ik vind dit ook wel vermakelijk.
[..]Zou wat zijn zeg.
Ik denk alleen een reactie met. "Wij hopen dat dit je er niet van zal weerhouden om in de toekomst weer gebruik te maken van onze producten".
Ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Oja idd dat kan ook heel goedBen ook benieuwd wat dr oetker gaat doen met hun onderzoek
Wassen met zeep. Je handen dus. Zeep haalt vet weg.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand een tip om mijn gelakte nagels te ontvetten? Ik heb er een mooi antraciete lak opzitten die ik als ondergrond voor de kraklak wil gebruiken, maar ik heb vanochtend mijn nagelriemen ingesmeerd met olie.
Schoonmaakazijn in huis?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Iemand een tip om mijn gelakte nagels te ontvetten? Ik heb er een mooi antraciete lak opzitten die ik als ondergrond voor de kraklak wil gebruiken, maar ik heb vanochtend mijn nagelriemen ingesmeerd met olie.
Dreft afwasmiddel ontvet echt goed je handen. Doe ik altijd als ik vette handen heb!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:43 schreef Puckzzz het volgende:
Jaa dat ze ze allemaal gaan tellen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ookWat het onderzoek ook gaat inhouden. Of er minder stickertjes in de prullenbak zitten dan op de pannen oid.
Gaaf kleurtje!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp, kom er de laatste tijd helaas amper meer aan toe om actief mee te doen, maar blijf meelurken![]()
Nagels vandaag CG secret per-winkle, ik en blauw![]()
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
Tvp, kom er de laatste tijd helaas amper meer aan toe om actief mee te doen, maar blijf meelurken![]()
[ afbeelding ]
Mooie blauwquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Dat lijkt op de kleur van vergeetmenietjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef kieskleurig het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd! Ik ga het ff proberen, en anders idd gewoon zeep. Hoe simpel kan het leven zijn somsquote:
Zo simpel als zeep.quote:Op woensdag 19 mei 2010 @ 14:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Altijd! Ik ga het ff proberen, en anders idd gewoon zeep. Hoe simpel kan het leven zijn soms
zeg die naam mag hier niet meer gesproken worden hequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Er staat Trans Design, Inc. op de Krackpolish.. Zou dat hun eigen merk zijn ofzo![]()
Die 1e, 3e en 4equote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef Loqi het volgende:![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lemon fizz, Ooh la la pink pearl, Stella, Lubu heels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |