neuhquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef Edwinuss het volgende:
Maar laten we het vanaf nu vooral over de game hebben en niet over waar de game al gespot is of niet.
tja iets te ver voor op de brommer nuquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:17 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Probeer futurezone in zoetermeer eens, klein stukkie vanaf leiden.
Dat is wel zo inderdaad, maar komop zeg 2 dagen is niet het einde van de wereld of wel? Ik stoor me gewoon aan mensen die gaming zien als het belangrijkste wat er is. Geniet 2 dagen van lekker weer, bier in je hand en pik in de wind. 2 dagen zijn zo om.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ok I guess you're right :p.
Maar ja ik zit je niet af te zeiken, maar edwinuss wel omdat die kneus al een paar pagina's aan het zeiken is op mensen, heb ik echt een grafhekel aan. Ik zeg gedraag je gewoon normaal, laat mensen die de game graag willen in hun waarde en ga ze niet triest lopen noemen, daar schiet je zelf niks mee op en hun ook niet. Snap de logica er ook niet van mgoed..
Ik moet werken, succes vandaag
Oeh, ja ok.....quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef leeell het volgende:
[..]
neuh
[..]
tja iets te ver voor op de brommer nu
Goed zo knul.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:18 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Is er een reactie huisstijl? Nee. Ben ik op het forum vrij om te reageren zoals ik wil? Ja.
Ben jij mijn vader/ baas? Nee.
Ciao!
Geenstijl relnicht!quote:
Ik heb tot Vrijdag ook geen tijd om het te spelen. Straks een avondje werken en morgen ook een avonddienst. Dan is het al snel Vrijdag en dan kan ik de game gerust op m'n gemak spelen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef abruzzese het volgende:
En toch eerlijk gezegd heeft dat wachten op Red Dead Redemption wel iets spannends zodat je vaak moet denken hoe deze game in werkelijkheid speelt bij jouw thuis .
Nu kun je wel vandaag alles platzoeken en liggen te bellen dat je misschien gefrustreerd raakt en daar word je minder blij om .
Ik heb zelf ook stiekem gekeken in Maastricht bij Freerecordshop en Bartsmit maar ook daar niks te vinden .
Volgens mij zou je hem morgenavond bij de MediaMartkt toch moeten kunnen kopen voor ¤55,00 ?
Dat wachten maakt het alleen maar spannender om straks te gaan spelen en doe in die tijd wat nuttigere dingen zoals gaan sporten of dergelijke .
Vandaag sport ik niet want ik heb gisteren 23.350 KM hardgelopen in een tijd van 01.56.33 dus een rustdag voor mij .
Volgens mij houd MM zich wel aan het embargo, ze zijn te groot om zich er niet aan te houdenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef abruzzese het volgende:
En toch eerlijk gezegd heeft dat wachten op Red Dead Redemption wel iets spannends zodat je vaak moet denken hoe deze game in werkelijkheid speelt bij jouw thuis .
Nu kun je wel vandaag alles platzoeken en liggen te bellen dat je misschien gefrustreerd raakt en daar word je minder blij om .
Ik heb zelf ook stiekem gekeken in Maastricht bij Freerecordshop en Bartsmit maar ook daar niks te vinden .
Volgens mij zou je hem morgenavond bij de MediaMartkt toch moeten kunnen kopen voor ¤55,00 ?
Dat wachten maakt het alleen maar spannender om straks te gaan spelen en doe in die tijd wat nuttigere dingen zoals gaan sporten of dergelijke .
Vandaag sport ik niet want ik heb gisteren 23.350 KM hardgelopen in een tijd van 01.56.33 dus een rustdag voor mij .
Wanneer heeft MM zich ooit aan embargo's gehouden?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgens mij houd MM zich wel aan het embargo, ze zijn te groot om zich er niet aan te houden
Ik ben sinds mijn laptopfaal bij de MM een anti-MM geworden dus ik zou het niet weten, was meer een veronderstellingquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer heeft MM zich ooit aan embargo's gehouden?
Met Forza 3 durfden ze hem anders echt niet mee te geven voor de vrijdagquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wanneer heeft MM zich ooit aan embargo's gehouden?
The fuck...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef gamefreek het volgende:
@ hierboven: MM Eindhoven legt ze meestal op de woensdagmiddag in de schappen, tenzij ze het embargo echt niet durven te breken. (zo lag vorige week Alan Wake al op woensdagochtend in de schappen daar, Splinter Cell was ook al eerder te vinden)
Chillquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Joran-Joran het volgende:
Net bij de volgende winkels hier in Zoetermeer geweest:
Bart Smit, Futurezone, Gamemania, Dixons, Intertoys, Media Markt. Ze verkopen hem nog nergensWel een pre-order geplaatst bij Bart Smit, krijg daar de limited edition voor de prijs v/d normale editie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |