quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:23 schreef Dynd het volgende:
Zijn er trouwens al beelden van de warhorse? Ik vraag me af hoe die eruit ziet.
Ja dat ligt boven de provincie utrecht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:40 schreef Mopst3r het volgende:
Omgeving Almere al ergens gespot?
Ik moet nog gaan :-(quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:03 schreef nattermann het volgende:
Nog niemand die hem ergens heeft gevonden?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:05 schreef Wells.p het volgende:
als iedereen die hem heeft van de foto een bon maakt, kan je dat mailen naar bepaalde winkel en hopelijk dat je zij het spel ook gaan verkopen, net een mailtje gestuurd naar game mania en dixons haarlem:)
Hoezo niet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef VitaminWater het volgende:
[..]X 10000
Kom op zeg... Ik wil 'm ook snel gaan spelen, maar 2 dagen voor de releasedag mailtjes naar winkels sturen met kopietjes van bonnetjes....
Ga je mee? Ik print de bonnetjes, regel jij de buskaartjes!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef VitaminWater het volgende:
[..]X 10000
Kom op zeg... Ik wil 'm ook snel gaan spelen, maar 2 dagen voor de releasedag mailtjes naar winkels sturen met kopietjes van bonnetjes....
Omdat het motherfucking triest is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Dynd het volgende:
Ik ga morgen maar weer kijken.
[..]
Hoezo niet?
En flink voor lul staan. Maar doe het maar.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef Dynd het volgende:
[..]
Naja, het is 5 min werk. Voor 2 dagen eerder spelen.
Het komt idd wel erg nerdie overquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En flink voor lul staan. Maar doe het maar.
inderdaad vrij lame. Je bent toch geen 12 meer, je kan toch nog wel even netjes wachtenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En flink voor lul staan. Maar doe het maar.
Het komt niet alleen nerdie over, maar de kans is 99.95 % dat hij die game meekrijgt. Het is gewoon een kansloze actie.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Het komt idd wel erg nerdie overWacht gewoon 2 dagen, vast nog andere spellen die je moet spelen
Volgens mij hebben de meesten hier een beetje een vertekend/verkeerd beeld van de detailhandel en hoe dat allemaal werkt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ga er maar gewoon vanuit dat je hem pas vrijdag hebt, dan valt het nooit tegen
Omdat het fucking triest is. Vrijdag = vrijdag. Hoe fucking wanhopig ben je als je met een kopietje van een bon een zaak binnen loopt? Heb je geen zelf respect?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Dynd het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Tering man.. voor sommige mensen is de jacht op een nieuwe game net zo leuk als de game zelf. Voor mij persoonlijk niet maar ik ben morgen vrij dus tja ik wil hem zeker wel een dagje eerder. Ik kan eerder zeggen wat bij jij een triest persoon dat je het zo nodig vind om andere mensen af te zeiken omdat ze de game graag een dag eerder hebben. Bemoei je beter met je eigen shit, en val ons er niet mee lastig dat je het zo onbegrijpelijk vind dat er mensen langs een winkel gaan met een bonnetje of bellen of wat dan ook!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:42 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Omdat het fucking triest is. Vrijdag = vrijdag. Hoe fucking wanhopig ben je als je met een kopietje van een bon een zaak binnen loopt? Heb je geen zelf respect?
Ze lachen je uit zodra je de tent verlaat. Met lege handen. Net als al die losers met nep vrijwaringsbrieven tijdens de release van GTA4. Triester kan gewoon niet.
Bij de FRS toendertijd stond ik aan de kassa om een Bluray af te rekenen, kwam er ook zo'n naar zweet meurende pale face gamer met die nepbrief. Werd hij effe afgefikt, ik heb me kostelijk vermaakt toen.
Het is lekker weer, pak een terrasje en geniet ffs.....
Hoe oud ben je, 6? Ik wil m nuuuuhuuuu!!!! Piss off and grow up.
Ehh nee want ik ga dadelijk werken ben niet eens de stad ingeweest. Vind het eerder retarded dat jij er zo heilig van overtuigd ben dat het triest is om een game eerder in huis te willen hebben. Laat elkaar gewoon lekker in hun waarde, maargoed dit is Fok waar de grootste mongolen uit nederland lekker zitten te posten, dus ik kan dat natuurlijk niet van iedereen verwachtten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
Prachtig hoe jij ervan uit gaat dat je de game ook ECHT eerder zal krijgen als je het bonnetje uitprint!![]()
![]()
Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer. Hij vraagt "hoezo niet?" op een forum, tja dan komen er reacties op of niet soms. Daarbij had ik het volgens mij niet tegen u.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Triest dit triest dat. Reageer er godver niet eens op als je het zo fucking triest vind, want van dat zinloze gejank en OE BOEHOE KLEIN KIND! Daar word ik nu zo verdomd moe van. Het is een topic van Red Dead Redemption, niet Het grote zeik elkaar af topic #666. Gtfo of praat over RDR gerelateerde zaken, zonder je lul tegen iemand anders zijn wangen te meppen met de woorde "eat this!".
En wat doe jij nu dan? Het stikt echt van de hypocrieten hier...quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als er 1 persoon triest is ben jij het wel, puur om andere mensen af te zeiken voor iets wat jij persoonlijk dom vind.
Damn,quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:04 schreef MMaRsu het volgende:
Nog een ander bonnetje trouwens.. ze worden toch wel verkocht hoor bij sommige BS fillialen.. :\
[ afbeelding ]
Ik kill je met mijn dead eyequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Goed topic, de vlam in de pan, dat vraagt om een mexican standoff. Hij die als enige levend wegloopt had gelijk.
Nee, ik zeik niemand af. Ik waarschuw jullie van te voren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh nee want ik ga dadelijk werken ben niet eens de stad ingeweest. Vind het eerder retarded dat jij er zo heilig van overtuigd ben dat het triest is om een game eerder in huis te willen hebben. Laat elkaar gewoon lekker in hun waarde, maargoed dit is Fok waar de grootste mongolen uit nederland lekker zitten te posten, dus ik kan dat natuurlijk niet van iedereen verwachtten.
Als er 1 persoon triest is ben jij het wel, puur om andere mensen af te zeiken voor iets wat jij persoonlijk dom vind.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar ik op reageer. Hij vraagt "hoezo niet?" op een forum, tja dan komen er reacties op of niet soms.
quote:Omdat het fucking triest is
quote:Hoe fucking wanhopig
quote:Heb je geen zelf respect
Afsluiter hoort er natuurlijk ook bij.quote:Net als al die losers
quote:Hoe oud ben je, 6? Ik wil m nuuuuhuuuu!!!! Piss off and grow up.
Ehh ok I guess you're right :p.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
En wat doe jij nu dan? Het stikt echt van de hypocrieten hier...
Meerdere mensen vinden het triest, maar we pakken de man met de grootste lap tekst. Zie je me als een bedreiging, dat je zo in defense mode schiet? I'm honored!
1 dikke dampende ruft van mij en iedereen ligt. No competition.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Goed topic, de vlam in de pan, dat vraagt om een mexican standoff. Hij die als enige levend wegloopt had gelijk.
Je wil niet weten hoe graag ik die game wil hebben, ik kijk er ontzettend naar uit maar ga niet als een kind van 7 een bonnetje uitprinten en daarmee een exemplaar eisen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ehh ok I guess you're right :p.
Maar ja ik zit je niet af te zeiken, maar edwinuss wel omdat die kneus al een paar pagina's aan het zeiken is op mensen, heb ik echt een grafhekel aan. Ik zeg gedraag je gewoon normaal, laat mensen die de game graag willen in hun waarde en ga ze niet triest lopen noemen, daar schiet je zelf niks mee op en hun ook niet. Snap de logica er ook niet van mgoed..
Ik moet werken, succes vandaag
Probeer futurezone in zoetermeer eens, klein stukkie vanaf leiden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:16 schreef leeell het volgende:
Iemand hem al gespot rondom Leiden,Katwijk,Noordwijk?
Is er een reactie huisstijl? Nee. Ben ik op het forum vrij om te reageren zoals ik wil? Ja. Ik uit geen doodsbedreigingen of wat dan ook. Ik steek mijn mening nu eenmaal niet onder stoelen of banken. Dat er dan tere zieltjes vinden dat het niet door de beugel kan, is HUN probleem.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
Je hoort zo inderdaad te reageren. Bravo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |