Dat lijkt denk ik zo door het lichtinval, beide oogjes hebben dezelfde kleur. Ze hebben allemaal wel een soort zonnetje in hun ogen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:21 schreef Cherimoya het volgende:
[..]
Odd-eye.
Ze heeft d'r oogkleurtjes net andersom tov mijn kat:
[ afbeelding ]
(@ 13 weken)
Nee dat is niet de harige, die ligt op de groepsfoto rechtsbovenin.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:23 schreef Tamashii het volgende:
Die kat doe je dus weg, maar dat is toch de harige?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef Slein83 het volgende:
Heel heel misschien, is er toch nog een mogelijkheid om de over gebleven te "adopteren"
Niemand van Fok, ze gaat naar kennisen van de familie.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb het denk ik gemist, maar naar wie is Fluffy nou heen?
Weet je dat zeker? Als ik de foto's in photoshop uitlicht is het ene oogje duidelijk blauw en het ander geel. Is bij zo'n jong kitten nog niet zo goed te zien, maar het kleurt sterk bij naarmate ze ouder worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Dat lijkt denk ik zo door het lichtinval, beide oogjes hebben dezelfde kleur. Ze hebben allemaal wel een soort zonnetje in hun ogen.
Ik snap je reactie helemaal en dat was ook wat ik eerst dacht. Ikzelf had eerst 2 katers, 2 maanden geleden heb ik een kitten gekregen en haar er bij gezet en het gaat zo leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:21 schreef HaagseHarrie het volgende:
* smelt *
weet je wat ik me alleen altijd afvraag? Ik heb er al twee en ben bang dat met een derde er een buiten de boot valt en dat twee het goed met elkaar kunnen vinden...
Weet je wat het is, qua liefde, ruimte, geld is het allemaal geen punt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik snap je reactie helemaal en dat was ook wat ik eerst dacht. Ikzelf had eerst 2 katers, 2 maanden geleden heb ik een kitten gekregen en haar er bij gezet en het gaat zo leukZe spelen alledrie nog met elkaar. Als de een geen zin heeft dan gaat ze naar de ander, altijd iemand met wie ze kunnen spelen. Maar goed het ligt natuurlijk ook een beetje aan je katten. Als je een jaloerse kat heb heb je kans dat ie buiten de boot gaat vallen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |