Owja, in Eibergen (Achterhoek). Ik zal het ook even in de OP zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef LostFormat het volgende:
Waar op te halen eventueel?
Ik ga er niet van uit dat ze doof zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef childintime het volgende:
Weet je of de kans er in zit dat ze misschien doof zijn? Hoe zit het met de ouders bv.... De kans op dove witte katten is redelijk aanwezig en misschien wel handig als eventuele nieuwe baasjes hiervan op de hoogte zijn.
Leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nichtje van moi woont in Eibergen.
Zal eens een balletje opgooien als ik haar spreek.
Vriendje huis uit, kittens erinquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:32 schreef melanie_the_miss het volgende:
OMG!!!!!!
Ik mag ze niet van mijn vriendje
Geen flauw idee. In deze familie is het een willekeur aan kleuren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel een zeldzaamheid, een witte kat. Normaal nemen katten toch de kleuren van zowel papa als mama over?
Wij hadden zelf een kat even opgevangen namelijk. Die kat raakte in verwachting van een zwarte en een rode kater. Resultaat: 2 lapjeskatten (rood/wit/zwart) en een zwarte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:44 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Geen flauw idee. In deze familie is het een willekeur aan kleuren.
Wat ik zei, oma is ook wit. Maar nestjes in deze familie hebben rood, wit, cypers, zwart, zwart-wit, rood-wit en schildpad gehad.
2 users van Fok hebben ook katten uit deze familie, van nestjes van vorig jaar.
Meestal het uiterlijk van de vader óf de moeder. Soms door dominante en recessieve genen kunnen mengelingen ontstaan (bijvoorbeeld vachtkleur blauw of lilac, of totaal andere tekening). Lapjes aftekening is een mutatie die alleen bij poezen voor komt, dacht ik. Een nestje kan inderdaad meerdere vaders hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is wel een zeldzaamheid, een witte kat. Normaal nemen katten toch de kleuren van zowel papa als mama over?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Slein83 het volgende:
Ik ga even met mijn vriendin overleggen, denk dat we ze alle 2 wel willen hebben. Echter zitten we net met de vakantie en dat is wel jammer(ga die beestjes niet alleen laten, namelijk). Zou de mogelijkheid er zijn om ze later op te halen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:45 schreef Slein83 het volgende:
Ik ga even met mijn vriendin overleggen, denk dat we ze alle 2 wel willen hebben. Echter zitten we net met de vakantie en dat is wel jammer(ga die beestjes niet alleen laten, namelijk). Zou de mogelijkheid er zijn om ze later op te halen?
Oei .. dan zijn ze zelf ook op vakantie..quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Slein83 het volgende:
[..]
We gaan 15 daagjes en gaan weg op 8 juli. Dus weet niet of dat een optie is.
We hebben al iemand gevraagd om in ons huis te zitten, maar die heeft nog geen ja of nee gezegd. Me dinnetje komt straks thuis en dan zal ik ze laten zien. Mocht het zo zijn dat zij zegt ja, ga er wel vanuitquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oei .. dan zijn ze zelf ook op vakantie..
Je kunt geen oppas regelen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:59 schreef Slein83 het volgende:
[..]
We hebben al iemand gevraagd om in ons huis te zitten, maar die heeft nog geen ja of nee gezegd. Me dinnetje komt straks thuis en dan zal ik ze laten zien. Mocht het zo zijn dat zij zegt ja, ga er wel vanuitdan gaan we achter oppas aan.
Lieffffquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:26 schreef taxibabe het volgende:
Nog 1 foto dan!
'Fluffy' samen met zusje die al een nieuw huisje heeft gevonden.
[ afbeelding ]
Misschien kunnen ze na de vakantie van de familie opgehaald worden? Want ik neem aan dat zij zelf ook een oppas hebben voor hun eigen katten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Oei .. dan zijn ze zelf ook op vakantie..
Je kunt geen oppas regelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |