abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92571078
Vonden jullie hem zo slecht? Misschien had ik mijn verwachingen al wat omlaag gezet, maar ik vond hem best wel goed te pruimen :O

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2011 22:49:52 ]
pi_92575113
Wow, dit was de allerslechtste ep van OTH ever. Geweldig! :s)
Spoilers!
pi_93533841
Ik wil de volgende aflevering zien.. Spannend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_93538070
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 00:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wow, dit was de allerslechtste ep van OTH ever. Geweldig! :s)
Ik vond hem best geniaal :):D haha
pi_93543634
De aflevering van vandaag was wel oke :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 00:30:17 #210
301827 Two
Addergebroed dat ist!
pi_93574081
Ik vond de aflevering best grappig, hoewel ik dit seizoen nog steeds het minste seizoen vind tot nu toe. Ben bang dat dat ook niet meer gaat veranderen.
"Of God de mens schiep, staat te bezien. Dat de mens God schiep, staat vast." - Adriaan Roland Holst
pi_93676509
lol, is iemand die icetea refill opgevallen? Kijk hem maar eens terug, ik ging echt stuk :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 maart 2011 @ 07:56:34 #212
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_93676562
OTH moet gewoon lekker stoppen en ruimte maken voor een nieuwe soortgelijke serie. Het is na 8 jaar gewoon mooi geweest. Alles is al verteld, en ik denk dat er maar weinig series in dit genre (DC, OC, OTH) zijn die het zo lang hebben uitgehouden.
Daarnaast lijken de afleveringen steeds slechter te worden door al dat geëxperimenteer.
Jeffster! _O_
pi_93676942
quote:
15s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 07:56 schreef IDisposable het volgende:
OTH moet gewoon lekker stoppen en ruimte maken voor een nieuwe soortgelijke serie. Het is na 8 jaar gewoon mooi geweest. Alles is al verteld, en ik denk dat er maar weinig series in dit genre (DC, OC, OTH) zijn die het zo lang hebben uitgehouden.
Daarnaast lijken de afleveringen steeds slechter te worden door al dat geëxperimenteer.
Helemaal mee eens! De schrijvers van de serie schijnen alleen te vergeten hoe gelukkig ze zijn dat ze het tot het 8e seizoen hebben geschopt terwijl andere kwalitatieve series die tieners als uitgangspunt hadden al veel sneller van de buis werden gehaald ; inderdaad DC / OC / Everwood, etc. En nu hebben ze nog 90210 en Gossip Girl maar de cast van GG heeft ook bekend gemaakt dat ze niet veel langer door willen...ik mis de echt oude tienerseries / familieseries waar echt een goed verhaal achter zat..daar is OTH de laatste overgeblevende van imo. Maar nu mag t toch echt een keer stoppen met een mooie series finale :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 6 maart 2011 @ 22:10:21 #214
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_93747015
Het zou mooi zijn als ze de hele oude cast weer bij elkaar zouden krijgen voor de series finale. Maar dat zal wel een utopie zijn.
Jeffster! _O_
pi_93752781
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:10 schreef IDisposable het volgende:
Het zou mooi zijn als ze de hele oude cast weer bij elkaar zouden krijgen voor de series finale. Maar dat zal wel een utopie zijn.
Ze hebben volgens mij alle oude karakters ( Karen, Debb, Peyton, Lucas ) een aanbieding gedaan maar Peyton is nu een regular in White Collar, en die andere 3 zou ik niet op rekenen aangezien ze nu al bezig zijn met het filmen van de laatste aflevering.
  maandag 7 maart 2011 @ 10:41:35 #216
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_93760933
Ja, wat is er eigenlijk met Debb gebeurd? Die was ineens verdwenen naar mijn idee.
Spoilers!
  maandag 7 maart 2011 @ 10:57:15 #217
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_93761423
quote:
.. in Deb's last scene Dan tells her to not blame herself and to not feel guilty as it's not her fault. Deb has not been seen since and her whereabouts are unknown.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_93762217
Van alle oude bekenden zie ik Whitey en Karen nog steeds het liefste terug ; maar dat zie ik niet gebeuren :(
  maandag 7 maart 2011 @ 18:16:09 #219
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_93778607
Het zal dan wel zo een flashback aflevering worden. Het lijkt mij sterk dat ze tijdens een eventuele series finale de verdwenen karakters van de reguliere cast helemaal niet meer noemen. Dat zou wel heel triest zijn. Aan de andere kant zie ik het nog wel gebeuren als ik het verloop van de serie bekijk. Want die lijkt in mijn ogen als een nachtkaars uit te gaan.
Jeffster! _O_
pi_93867652
Goh, zap ik net langs Net5, zie ik dat ze One Tree Hill weer uitzenden. Vanaf seizoen 5!
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  woensdag 20 april 2011 @ 18:23:50 #221
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95770000
Wow, dit topic is wel heel ver in myAT gezakt. Ik zat eerst te twijfelen of ik zou kijken of dat ik de laatste eps opspaar en er over een paar weken een mini-marathon van maak. Ik kan toch niet wachten. Ik ga m aanzetten!
Spoilers!
  woensdag 20 april 2011 @ 18:35:32 #222
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95770451
Ohhh, flashbacks (L)! Whitey (L)!

En de lead-in blijft geweldig. Moet altijd lachen om dat stukje van dansende Mouth.
Spoilers!
  woensdag 20 april 2011 @ 19:10:41 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95771993
Roflmao, Haley Bob the slapping mum!
Spoilers!
  woensdag 20 april 2011 @ 23:34:56 #224
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_95787337
Volgens mij moet ik 16 en 17 nog, binnenkort maar eens doen. Al is de kwaliteit van de afleveringen nog wat dubieus tot dit moment.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_95795600
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ohhh, flashbacks (L)! Whitey (L)!
Sowieso MOET Whitey terug in de laatste aflevering. Karen ook.

quote:
En de lead-in blijft geweldig. Moet altijd lachen om dat stukje van dansende Mouth.
Ja, die blijft idd geweldig. Maar ik moet zeggen dat hij in één van de afleveringen van het eerste seizoen (met die chearleadercompetitie), waar hij van Brooke het andere team moet spioneren en vervolgens het dansje even nadoet, toch veel grappiger is.

Het is overigens vreemd dat ze bij de shots van Brooke in de leader twee shots van seizoen 1 nemen en twee shots van seizoen 7 :? En bij de shots van Nathan had er gerust een shot tussen gekund uit seizoen 5, als hij dat langere haar heeft (zonder baard).
pi_95795824
Vanaf die valentijn-aflevering moet ik het nog kijken! Geweldige serie, maar die aflevering heb ik toen deels gekeken en iets hield me tegen om die aflevering uit te kijken, lol. Dus misschien dat ik alles gewoon opspaar tot de season/series finale. Wel paar stukjes gezien van afleveringen na die valentijn aflevering en die waren dan wel weer leuk.
pi_95807567
Ik zit de hele tijd die flashbacks door te zappen.. Heb dat poosje terug allemaal nog gezien..

Verder is de aflevering een beetje mweh.. dus die Quinn en Jamy stukjes skip ik ook :')
pi_95808929
Lame..dikke break en dan met een flashback ep komen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 25 april 2011 @ 21:29:50 #229
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95970623
Eindelijk kunnen kijken!! :)

Leek wel een jaar geleden dat ik OTH voor het laatst had gezien.. maar ik vond het wel
leuk om weer eens te kunnen kijken. Aflevering was beetje dramatisch aan het eind, maar
daar zat ik op zich wel op te wachten. Gaf wel een goede feel aan het geheel.

Ik dacht er trouwens even aan dat Haley en Nathan hun kind gaan afstaan aan Brooke/Julian,
maar nu ik er nog even over nagedacht heb lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk.

Ik vond de flashbacks overigens vrij awesome!! Heerlijk om wat stukjes van vroeger te zien!

Nog 3 episodes en dan is het seizoen alweer ten einde, en dit keer misschien wel de volledige serie. :'(
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_95971136
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:29 schreef Tazmaniac het volgende:

Nog 3 episodes en dan is het seizoen alweer ten einde, en dit keer misschien wel de volledige serie. :'(
Vorig jaar gingen de meesten er ook van uit dat de show gecancelled zou worden dus je weet maar nooit. That said, van wat ik hoor overal en van wat de hoofdrolspelers hebben gezegd...dan is dit sowieso het laatste seizoen MET Brooke,Nathan en Haley. Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze het in hun kop halen om de serie te vernieuwen en gewoon door te gaan met Clay, Mouth, Quinn, etc.
  maandag 25 april 2011 @ 21:42:29 #231
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_95971236
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 21:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Vorig jaar gingen de meesten er ook van uit dat de show gecancelled zou worden dus je weet maar nooit. That said, van wat ik hoor overal en van wat de hoofdrolspelers hebben gezegd...dan is dit sowieso het laatste seizoen MET Brooke,Nathan en Haley. Ik zou er niet raar van staan te kijken als ze het in hun kop halen om de serie te vernieuwen en gewoon door te gaan met Clay, Mouth, Quinn, etc.
Gaat dit dan de nieuwe The Bold And The Beautiful worden :') ?
Jeffster! _O_
  maandag 25 april 2011 @ 21:46:50 #232
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95971461
Er worden al vrij veel shows gecancelled op The CW geloof ik (heb me er niet in verdiept).

Dus als je dan redeneert om ook nog eens OTH gaan cancelen lijkt dat een vreemde keuze..
maar als Brooke, Haley en Nathan er niet mee doorgaan denk ik niet dat ik de moeite nog neem
om een eventueel volgend seizoen te kijken.

Zonder Peyton en Lucas ging het nog wel al waren het twee enorm interessant en belangrijke
personages in de show. Ze hebben de rest wat meer naar voren geschoven en een redelijk leuke
additionele cast erachter gezet.

Dat gaat ze dit keer echt niet meer lukken omdat Clay, Quinn ect. lang niet belangrijk genoeg zijn
om de serie omheen te bouwen en verder op te baseren.
  maandag 25 april 2011 @ 22:01:43 #233
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_95972291
Ik snap ook niet waarom ze die energie niet gewoon in een nieuwe serie stoppen. Een serie zoals OTH en The OC, maar dan weer vanaf het begin. Het lijkt wel alsof het ze het niet durven vanwege financiële risico's. OTH is natuurlijk wel een gevestigd merk...
Jeffster! _O_
pi_95972586
CW heeft natuurlijk al Smallville dat eindigt ; LuX dat al gecancelled is. En de meeste jaren stoppen/worden er 3 shows gecancelled per jaar. Betekent dat of OTH stopt op eigen voorwaarden ( ik heb dingen gehoord over de seizoensfinale en daar blijkt toch sterk uit dat ze het beschouwen als series finale ) ; of als er een wonder gebeurd en OTH wel vernieuwd word ; dat Hellcats de laan uitvliegt.
Mocht de serie vernieuwd worden zonder Brooke, etc ; dan ga ik ook niet meer kijken. Zeer groot fan van de show maar dan beschouw ik gewoon deze seizoensfinale als de series finale omdat de verhalen van Haley,Brooke en Nathan goed afgerond worden en full circle komen.

The CW kan beter een spin-off starten met Clay/Quinn, etc. Dan hebben ze al vele OTH fans als kijkers ; en dan hebben ze een kans een nieuw publiek te trekken, en mag OTH in alle rust afsluiten.
  maandag 25 april 2011 @ 22:09:21 #235
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95972742
:Y

Ik ga eens kijken of ik wat info kan krijgen via Twitter :P
pi_95990059
Er is op Twitter gezet ( officiele account van Sophia Bush en Austin Nichols ) dat beiden zojuist hebben getekend voor ONE final season. Ziet er naar uit dat er dus toch een 9e seizoen komt :( Van wat ik heb gehoord was de aankomende seizoensfinale een zeer goede series finale geweest dus ik vind het best kut dat het nu een grote kans heeft op een vernieuwing. Helemaal omdat het lijkt alsof Joy ( Haley ) en James [ Nathan ] wel officieel stoppen. Een seizoen 9 zonder hen....weet niet of ik dan ga kijken. Brooke is leuk ; maar Haley en Nathan zijn gewoon One Tree Hill.
  dinsdag 26 april 2011 @ 13:57:14 #237
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_95993390
Het begint bijna een belediging te worden richting de fans die al vanaf aflevering 1 kijken. Het lijkt wel of ze ten koste van alles zo lang mogelijk door willen gaan. Zelfs als ze daarmee OTH in de ziel raken.
Jeffster! _O_
pi_95993467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 12:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
Er is op Twitter gezet ( officiele account van Sophia Bush en Austin Nichols ) dat beiden zojuist hebben getekend voor ONE final season. Ziet er naar uit dat er dus toch een 9e seizoen komt :( Van wat ik heb gehoord was de aankomende seizoensfinale een zeer goede series finale geweest dus ik vind het best kut dat het nu een grote kans heeft op een vernieuwing. Helemaal omdat het lijkt alsof Joy ( Haley ) en James [ Nathan ] wel officieel stoppen. Een seizoen 9 zonder hen....weet niet of ik dan ga kijken. Brooke is leuk ; maar Haley en Nathan zijn gewoon One Tree Hill.
Weet je, ik las dat de laatste scène van de seizoensfinale was dat Jamie op dezelfde manier over de brug loopt als Lucas in de intro/Pilot seizoen 1. En gezien de vele tijdssprongen die ze schijnen te maken in de seizoensfinale kunnen ze hem makkelijk verouderen naar een jaar of 16 :P

Dát was de ultieme kans voor een spin-off geweest: OTH - The Next Generation oid. Met Jamie als de nieuwe Lucas en Lily als de nieuwe Haley. Karen terug, die samen met Haley het café runt, en Jamie die op de Rivercourt samen met zijn vrienden basketbal speelt. De intussen gepensioneerde Whitey merkt het talent van Jamie en zijn vrienden op en vraagt bij de nieuwe coach van de Ravens om hen een kans te geven. Die nieuwe coach geeft hen een kans en plaatst hun in het team - met de nodige problematiek natuurlijk ;)
pi_95993791
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 13:57 schreef IDisposable het volgende:
Het begint bijna een belediging te worden richting de fans die al vanaf aflevering 1 kijken. Het lijkt wel of ze ten koste van alles zo lang mogelijk door willen gaan. Zelfs als ze daarmee OTH in de ziel raken.
Helemaal mee eens. Ze lijken te vergeten dat ze zo vaak de dans zijn ontsprongen en ze mogen blij zijn dat nu al in het 8e seizoen zitten en dat ze de kans hebben om de serie goed af te sluiten. Die laatste scene zou inderdaad met Jamie zijn ja ; dat had ik ook gelezen @ Peter. Ze zouden gewoon nu moeten stoppen, nu Haley,Brooke en Nathan er nog allemaal zouden zijn. Maar nee hoor...Mark wil 200 afleveringen of zoveel mogelijk. Daarnaast vinden er in de seizoensfinale veel tijds sprongen plaats dus ik snap niet hoe ze nu S9 willen indelen. Maar oke..

Spin-off zou inderdaad een veel betere optie zijn geweest. Gewoon compleet nieuwe show met wat andere acteurs ; en de acteurs uit de originele OTH serie kunnen ook gewoon meedoen als ze graag in Wilmingthon willen blijven. Maar op deze manier maken ze One Tree Hill een beetje ten schande.
pi_95993926
Nog een seizoen? Seriously? :?
Some people should be around your entire life; others should just make an appearance.
pi_95994343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:09 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ze lijken te vergeten dat ze zo vaak de dans zijn ontsprongen en ze mogen blij zijn dat nu al in het 8e seizoen zitten en dat ze de kans hebben om de serie goed af te sluiten. Die laatste scene zou inderdaad met Jamie zijn ja ; dat had ik ook gelezen @ Peter. Ze zouden gewoon nu moeten stoppen, nu Haley,Brooke en Nathan er nog allemaal zouden zijn. Maar nee hoor...Mark wil 200 afleveringen of zoveel mogelijk. Daarnaast vinden er in de seizoensfinale veel tijds sprongen plaats dus ik snap niet hoe ze nu S9 willen indelen. Maar oke..

Spin-off zou inderdaad een veel betere optie zijn geweest. Gewoon compleet nieuwe show met wat andere acteurs ; en de acteurs uit de originele OTH serie kunnen ook gewoon meedoen als ze graag in Wilmingthon willen blijven. Maar op deze manier maken ze One Tree Hill een beetje ten schande.
Ze mogen idd blij zijn dat de serie al ruim 180 afleveringen op de teller heeft staan, zéker omdat het eerst bedoelt was als een film. Maar ik denk dat Schwahn de serie met Lucas en Peyton zou willen afsluiten en aangezien dat nu niet gaat lukken...

Yups, spin-off. OTH: The Next Generation zoals ik in mijn vorige post al aangaf. Karen terug, Whitey terug, Haley en Nathan (desnoods recurring) en het draait om de 16 jarige Jamie en zijn vrienden van de Rivercourt die dankzij Whitey bij de Ravens komen. Kun je sowieso 4 seizoenen mee vooruit :P
pi_95994841
Ik snap gewoon niet dat hij Peyton / Lucas zo graag wil hebben of waarom veel fans het willen. Er is nauwelijks contact geweest tussen de hoofdpersonages die er nog inzitten en Lucas/Peyton vanaf seizoen 7. Ja, we zagen Haley een brief schrijven een paar keer.....maar ze kreeg er nooit een terug. Ja, we horen dat Brooke een keer met Peyton gebeld heeft omdat ze niet kon komen naar de bruiloft maar verder? Het zou juist raar zijn als ze terug zouden keren....zo verschrikkelijk cliche.

Dat koppel heeft al een mooi afscheid gehad in S6, en hun verhaal is verteld imo. Zolang ze maar genoemd worden door Haley ofzo in de finale vind ik het al best.

Echt die Mark.....stel, ze worden vernieuwd en dan hebben ze volgend seizoen opeens niet meer de kans het af te sluiten zoals ze dit jaar wel konden en al hebben gefilmd.....wat gaat hij dan doen? Wat gaat hij dan de fans vertellen? Al zijn internationale fans niks beter dan hem ; op een forum waar ik zit schreeuwen ze nu echt om een S9, zelfs als Haley of Nathan of beiden niet mee doen.....als je de serie echt leuk vind wil je toch dat het stopt op een positieve manier? Mja...ga me er niet meer druk om maken :P
pi_95999686
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 14:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik snap gewoon niet dat hij Peyton / Lucas zo graag wil hebben of waarom veel fans het willen. Er is nauwelijks contact geweest tussen de hoofdpersonages die er nog inzitten en Lucas/Peyton vanaf seizoen 7. Ja, we zagen Haley een brief schrijven een paar keer.....maar ze kreeg er nooit een terug. Ja, we horen dat Brooke een keer met Peyton gebeld heeft omdat ze niet kon komen naar de bruiloft maar verder? Het zou juist raar zijn als ze terug zouden keren....zo verschrikkelijk cliche.

Dat koppel heeft al een mooi afscheid gehad in S6, en hun verhaal is verteld imo. Zolang ze maar genoemd worden door Haley ofzo in de finale vind ik het al best.

Echt die Mark.....stel, ze worden vernieuwd en dan hebben ze volgend seizoen opeens niet meer de kans het af te sluiten zoals ze dit jaar wel konden en al hebben gefilmd.....wat gaat hij dan doen? Wat gaat hij dan de fans vertellen? Al zijn internationale fans niks beter dan hem ; op een forum waar ik zit schreeuwen ze nu echt om een S9, zelfs als Haley of Nathan of beiden niet mee doen.....als je de serie echt leuk vind wil je toch dat het stopt op een positieve manier? Mja...ga me er niet meer druk om maken :P
Nou ja, Lucas en Peyton zijn mede verantwoordelijk voor het succes van de serie. Vele mensen bleven kijken om te zien hoe die twee bij elkaar kwamen. Kijk, voor mij persoonlijk hoeven ze niet per sé terug, maar het zou wel leuk zijn.

En tja, Mark Schwahn... ik weet niet wat zijn redenen zijn. In mijn ogen is het nu allemaal wel verteld met de personages van nu, eerlijk gezegd. Wat wil hij gaan doen? Wéér 4 jaar, 6 maanden en 2 dagen door de tijd reizen, wéér een geschifte nanny, weer de meest saaie driehoeksverhouding uitsmeren over ruim 4 seizoenen? Bij nieuwe personages in een spin-off zou het nog kunnen, omdat die het nog niet hebben meegemaakt etc.

Sowieso is die Schwahn crazy... brengt-ie na 3 seizoenen de intro weer terug (die geskipt werd wegens geldkwesties e.d.), laat-ie 19 verschillende versies door 19 verschillende artiesten maken. Alsof dat zoveel goedkoper is :?
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:11:13 #244
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96000824
Mark Schwahn is awesome, punt. :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:04:43 #245
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96013991
Breaking: Bethany Joy Galeotti signed for season 9
quote:
TVLine has learned exclusively that One Tree Hills Bethany Joy Galeotti has officially signed on for a ninth season of The CW staple.

Although the long-running drama has yet to be renewed, the fact that Galeotti has reupped her contract for one more season bodes well for OTHs future.

Meanwhile, the series leading man James Lafferty has yet to sign on for another season, but a source close to the situation tells TVLine that should Tree Hill receive a pickup, hed likely return part-time.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:07:38 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96014175
Dat is heul breaking ja, had t niet verwacht!
Spoilers!
pi_96014198
Ik zag het ook net ja...die zag ik niet aankomen. Joy had ik sowieso niet teruggezien en als dat wonder zou gebeuren dan zou ze wel part-time komen en James als full-time en nu de rollen omgedraaid, lol :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:09:37 #248
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96014305
* Tazmaniac is signing on for next season :@
pi_96014442
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:09 schreef Tazmaniac het volgende:
* Tazmaniac is signing on for next season :@
Dat is pas breaking news! :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:53:04 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96025331
Ik doe ook weer mee hoor volgend seizoen. Ik kan dat sowieso niet, een serie niet afkijken. Wat er voor zorgt dat ik best slechte series helemaal heb gezien maar ok ;)
Spoilers!
pi_96040469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 21:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Breaking: Bethany Joy Galeotti signed for season 9

[..]

Zo hé, dat had ik niet verwacht! Maar wel klote van Lafferty dat als hij terugkomt, dat het op parttime basis zal zijn :( Maar aan de andere kant ook weer te begrijpen, op een gegeven moment ben je er wel mee klaar denk ik.

Maar ja, als Mark Schwahn de 200 afleveringen zou willen halen én Seizoen 9 is het allerlaatste seizoen, dan zullen ze 26 afleveringen moeten produceren om de 200 te halen - en dan moeten ze écht stoppen!
pi_96041752
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
pi_96047750
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:35 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik ga keihard lachen als ze echt de 200 afleveringen halen. Ik gok, dat als de serie al vernieuwd word het gewoon een seizoen zal zijn met 13 afleveringen zodat het kan dienen als mid-season-replacement voor als een andere serie flopt in september/oktober ; of 13 afleveringen die gewoon in september starten en een optie hebben verlengd te worden tot 22 afleveringen wat dit seizoen ook is gebeurd.
Het is idd nog niet zeker dat de serie vernieuwd wordt. Ze kunnen dan wel de acteurs contracteren voor een negende seizoen, de uiteindelijke beslissing ligt nog altijd bij The CW. En oké, de serie scoort redelijk en heeft een grote fanbase, maar aan de andere kant kan The CW denken van: "Goh, we kunnen het geld dat we in OTH stoppen ook in een andere, populairdere serie stoppen."

En volgens mij is dat eventuele negende seizoen gewoon om een einde te creëren met Lucas en Peyton erin, omdat ze voor het einde van seizoen 8 niet konden komen (alsof het zo moeilijk is om te suggereren dat ze er zijn, kan met behulp van close-ups uit seizoen 6 en een beetje computertechniek) en Schwahn de die-hard fans niet wil teleurstellen.
  woensdag 27 april 2011 @ 16:43:45 #254
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96049476
Heb de ep nog niet afgekeken maar ik geloof niet dat Kellerman sr in die auto reed, hij zal zijn zoon wel willen beschermen.
Spoilers!
  woensdag 27 april 2011 @ 17:28:14 #255
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96051303
Lucas zei: ik ben vandaag in wilmington, niet voor one tree hill. Maar als er een 9e komt.. Wie weet!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')