Ja dat is ook altijd irritantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef L.no het volgende:
Ik denk dat het stressverminderend is, door te klagen over de examens. Zeiken vind ik beter dan die onzekere mensen die non-stop zeggen hoe slecht ze waren/zijn en dan toch tienen scoren.
Nee ik ben nog bezigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Teteteterek het volgende:
HAAALD OMFFG HEB JIJ JE SCHOOL WEL AFGEMAAKT, TS?!
Ick vint ok geewon daat niimant maag klachginquote:
daarop happenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef JanPieterszoonCoen het volgende:
je bent een debiel als je haald met een d schrijft.
Het was expres mangquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef JanPieterszoonCoen het volgende:
[..]
maar dat maakt wat ik zei niet minder waaaar
TS proberen te redden en voordoen als oldbie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Het was expres mang![]()
Dat zie je toch zo![]()
TS zit een beetje noobies te baiten![]()
Dat doe ik heul niet, waar zie je mij dat zeggenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
TS proberen te redden en voordoen als oldbie.Stomme troll.
precies, en verder moeten ze niet zo zeiken bij het laksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:59 schreef Yreal het volgende:
mensen die achteraf nog terug kan kijken op de examens... als er fouten inzitten worden die toch wel ontdekt, je bent echt niet de enige die het ziet, meestal ziet een leraar ze ook wel....
Als je klaar bent , ga dan gewoon in de zon zitten met bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |