Jezus Danique, wat denk je wel niet van mequote:
Vind je het gek dat je niemand scoort met zulke opmerkingen. Godverdomme zeg, botte hark.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jezus Danique, wat denk je wel niet van meEn de kapper heeft m'n haar verneukt, moest aan je pony denken
Mannen met humor zijn toch altijd leuk? En ik probeer danique niet te versieren, pffquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je niemand scoort met zulke opmerkingen. Godverdomme zeg, botte hark.
Humor die zowel jij als de vrouw leuk vindt wel ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mannen met humor zijn toch altijd leuk? En ik probeer danique niet te versieren, pff
haha sterfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jezus Danique, wat denk je wel niet van meEn de kapper heeft m'n haar verneukt, moest aan je pony denken
Hahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als men over je praat, dan ben je nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
wat ik tegen rik zei geldt overigens ook voor jou
Backstreet boys bui?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en please ga geen semileuke grapjes maken daarover. Ik ben in een Backstreet Boys bui, dat zegt genoeg.
XTC? Zakdoekje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en please ga geen semileuke grapjes maken daarover. Ik ben in een Backstreet Boys bui, dat zegt genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |