Jezus Danique, wat denk je wel niet van mequote:
Vind je het gek dat je niemand scoort met zulke opmerkingen. Godverdomme zeg, botte hark.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jezus Danique, wat denk je wel niet van meEn de kapper heeft m'n haar verneukt, moest aan je pony denken
Mannen met humor zijn toch altijd leuk? En ik probeer danique niet te versieren, pffquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je niemand scoort met zulke opmerkingen. Godverdomme zeg, botte hark.
Humor die zowel jij als de vrouw leuk vindt wel ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:04 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mannen met humor zijn toch altijd leuk? En ik probeer danique niet te versieren, pff
haha sterfquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Jezus Danique, wat denk je wel niet van meEn de kapper heeft m'n haar verneukt, moest aan je pony denken
Hahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Als men over je praat, dan ben je nog niet vergeten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:13 schreef Daniane het volgende:
[..]
wat ik tegen rik zei geldt overigens ook voor jou
Backstreet boys bui?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en please ga geen semileuke grapjes maken daarover. Ik ben in een Backstreet Boys bui, dat zegt genoeg.
XTC? Zakdoekje?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en please ga geen semileuke grapjes maken daarover. Ik ben in een Backstreet Boys bui, dat zegt genoeg.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
Als men over je praat, dan ben je nog niet vergeten.
Wat lief.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
×- Vo0r de HaterS! -×
Ik heb s0ms een gr0te bek, Maar mYn hartje is klein..
ik v0el je wo0rden prikken..
En Ja, ze d0en me pYn!
Maar ik geef niet 0p, ik vecht mYn eigen weg..
Help je me niet mee?... Dan heb je pech!
Ja.. Je bent m0oi,
Maar wat stelt dat n0u vo0r?!
Als je van binnen verr0t bent,
Do0r en Do0r..
Pr0beer me niet te breken omdat ik j0u niet ben..
Ga niet 0ver mij o0rdelen als je me niet kent!
Want je kan me wel lelYk n0emen,
Een Bitch, Arr0gant 0f te klein,
Maar dat kan mij echt geen Fuck schelen..
Wat ik z0u never no0it z0als jou willen zYn!..
Wie heeft er dan pech?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Help je me niet mee?... Dan heb je pech!"
Wát een kwaliteit.
Godverdomme mr. Hot is ook gewoon TWEE keer online. TWEE FUCKING KEER laat hem optyfen ofzo.quote:
Er zijn programma's voorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zouden er speciale Breezerslettoetsenborden bestaan?
Nee, breezers zijn aparte vogels, doen heel moeilijk praten, maar je krijgt ze wel gemakkelijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Zouden er speciale Breezerslettoetsenborden bestaan?
Hoe weet jij nou dat je ze makkelijk krijgt?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, breezers zijn aparte vogels, doen heel moeilijk praten, maar je krijgt ze wel gemakkelijk.
Die taalfouten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Jotcha het volgende:
Bitch voel wat ik voel, en snap wat ik bedoel..
de tijden zijn veranderd, ik geef geen ene moer
mensen willen breken, steken, moorden met hun
woorden.
haters en praters, zie nou eens in..
et heeft geen nut
wand ik maak elke hater af die met me fuckt
ik breng dodelijke flows net als een hartinvarkt
ik heb kansen gekregen en heb he ze genomen
net als skill van blarix kom je ook uit de bomen
ik ben een ziek beest en ik kan niet genezen
friesen zijn lijp ja bitch dat is bezwezen
aangenaam de naam is moffel ben een anti bezem
overdag een normaale mens maar in je dromen ben k een wezen
oow shit bitch dat had je niet gedacht
met de lyriks in me teksten worden bezems verkracht
vermoord begrafen en nooit meer herdacht
uit de noorden breng ik duistere vernietigende kracht
dat alle shit die jij lult, alleen maar stinkt!
Dat is toch algemeen bekend ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat je ze makkelijk krijgt?
Zó gemakkelijk nou ook weer niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat je ze makkelijk krijgt?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zó gemakkelijk nou ook weer niet.
quote:
Kijk maar uit, zo heb je paar FOK!kers achter je kont aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben geen breezer, wel makkelijk!
Jij doet het voor een cola amaretto ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben geen breezer, wel makkelijk!
iets.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt keihard aan het janken maar daar heb ik helemaal geen zin in want ik moet leren.Zeg even iets ofzo.
Wat heimen zegt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben echt keihard aan het janken maar daar heb ik helemaal geen zin in want ik moet leren.Zeg even iets ofzo.
Ik wist dat iemand die 'grap' ging maken.quote:
Hij was ook zo makkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die 'grap' ging maken.
Mijn bovenstaande post kan als niet gepost worden beschouwd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind je het heel gek dat jij nog nooit geneukt hebt?
Ik had Heimen iets meer sociaal capabel ingeschat maar dat schijnt te hoog gegrepen te zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand die 'grap' ging maken.
Tof.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef Hyman het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
DO!
Virtuele carmeet!
Je had wel een hoge pet op danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik had Heimen iets meer sociaal capabel ingeschat maar dat schijnt te hoog gegrepen te zijn.
Even quoten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als jij binnen een jaar seks hebt eet ik hem op.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leg uitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, jij bent sociaal iets minder incapabel.
Jij wel zeker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef -SG- het volgende:
Oh en heb je al een mailtje gestuurd voor de functie van mod op GC?
Nee. EXAquote:
Zo bi was ze niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij zou neuken met dat Bi-meisje, waar Maik later achterna zat.
Vind je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, jij bent sociaal iets minder incapabel.
Dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
Rik en ik zijn natuurlijk allebij heel toffe gozers.
Hè?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Hyman het volgende:
Rik en ik zijn natuurlijk allebij heel toffe gozers.
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef -SG- het volgende:
Achja, sociaal of emotioneel incapabel, het is een afweging die je maakt.
Wie nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben gevraagd voor mod in het T80 forum.
Nee omdat ik meestal niet merkt dat je smstquote:
Dom gedoe. Dat is toch geen antwoord? Het is per slot van rekening morgen al!quote:di 18 mei 2010 -- s.sire: verplichte gastcolleges - 2e jaars voltijd
Het gastcollege op woensdag 19 mei voor SJD is van 10.00-11.00 in de appel. Dit is een verplicht gastcollege. Gezien het feit dat het nog niet zeker is of er een extra gastcollege komt voor SJD kunnen wij nog geen duidelijkheid scheppen over de aanwezigheidsplicht. Deze zullen wij zo spoedig mogelijk bekend maken.
Dat is eromheen draaienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef Jotcha het volgende:
LIEKEEE kom je naar mijn kamer als ik slaag?
Ja ik ga toch studerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat is eromheen draaien. Maar... Welke kamert?
Ja maar heb je al een kamer dan? Je moet sowieso hier nog een keertje langskomen trouwens. Even biertje drinken en bijpraten.quote:
Ist prima. Meteen na de examens maar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef livalo het volgende:
[..]
Ja maar heb je al een kamer dan? Je moet sowieso hier nog een keertje langskomen trouwens. Even biertje drinken en bijpraten.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef Daniane het volgende:
Heimen neuken?
ik wil wel zien dat Noortje een pet eet
Marleen enzo moeten ook nog steeds komen kijken, en dat terwijl ik er sinds februari zitquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ist prima. Meteen na de examens maar?En die moet ik natuurlijk nog zien te regelen
Slechtttttquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:11 schreef livalo het volgende:
[..]
Marleen enzo moeten ook nog steeds komen kijken, en dat terwijl ik er sinds februari zit.
quote:
Tja, van je vriendinnen moet je het hebben.quote:
Hey, jezelf uitnodigen is onbeleefdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef livalo het volgende:
[..]
Tja, van je vriendinnen moet je het hebben.
Ja dat gaat alleen via een beveiligde MSNverbindingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef livalo het volgende:
En nu weer het verhaal van je chickie Rik, vertel?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat gaat alleen via een beveiligde MSNverbinding
Ik doe niet aan msn, want dan beginnen er weer 10000 mensen te praten en daar heb ik geen zin in want ik kijk ondertussen ook 'n filmquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:17 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja dat gaat alleen via een beveiligde MSNverbinding
Wil je dat? Wat gezellig.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef -SG- het volgende:
Ik wil ook wel eens een keer naar lieke d'er kamer.
'Offline weergeven'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn, want dan beginnen er weer 10000 mensen te praten en daar heb ik geen zin in want ik kijk ondertussen ook 'n film.
Ik doe niet aan Fokquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:19 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik doe niet aan msn, want dan beginnen er weer 10000 mensen te praten en daar heb ik geen zin in want ik kijk ondertussen ook 'n film.
Heb ik ook, heb ik zelfs heel vaak zodat ik zie wanneer de leukste mensen online komen.quote:
Sinds wanneer ga jij naar een meet?quote:
Hij gaat een drugsmeet organiseren, bij Suzanne thuis.quote:
Ik heb besloten niet meer te blowen na een mislukte spacecakequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hij gaat een drugsmeet organiseren, bij Suzanne thuis.
Dat verhaal heb ik nog nooit gehoordquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:23 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb besloten niet meer te blowen na een mislukte spacecake. Hou het tot nu toe wel goed vol moet ik zeggen.
Hoeft ook niet.quote:
Dat verklaart waarom je opeens naar een meet gaat.quote:
Welke kleur?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef livalo het volgende:
Wauw, ik zie op TV een neger blozen. Wist niet dat het kon.
Haha, shotje voor jou. Volgende is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef livalo het volgende:
Wauw, ik zie op TV een neger blozen. Wist niet dat het kon.
Ik herken het. Alleen heb ik dan voor één grote opdracht nog 'n week, en voor 2 andere grote opdrachten nog 3 weken. En ik kan me gewoon nog steeds niet concentrerenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Onorgineel het volgende:
Hahahahaha potverdeurie je zal maar al het huiswerk van afgelopen halfjaar nog af moeten maken in de laatste zes weken
af en toe kan ik mezelf en m'n uitstelgedrag zo hard slaan
Werken danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:27 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik herken het. Alleen heb ik dan voor één grote opdracht nog 'n week, en voor 2 andere grote opdrachten nog 3 weken. En ik kan me gewoon nog steeds niet concentreren.
Wel eens eerder geweest?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Renesite het volgende:
Ik wil in mijn eentje naar Berlijn denk ik, deze zomer.
ik wilde ook alleen op vakantie, maar dat gaat niet door want griekenland crisis blablabla gevaarlijk toerist gezijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Renesite het volgende:
Ik ben er met school geweest.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Wel eens eerder geweest?
Ik ga 3 juni met René naar Brussel, ben echt benieuwd hoe het daar is.
Donkerrood. Maar nu is 'ie bijna aan het huilen.quote:
Ga huiswerk maken in plaats van naar huilende negers kijkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef livalo het volgende:
[..]
Donkerrood. Maar nu is 'ie bijna aan het huilen.
Ik wil met mijn moeder! Maar ze zei dat ze ook wel eens naar Stockholm wilde en dat vind ik eigenlijk ook niet erg.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:26 schreef Renesite het volgende:
Goed idee, denk alleen niet dat het werkt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Werken dandoen we mekaar dwingen en slaan en over de knie tot we bezig zijn enzo
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef livalo het volgende:
[..]
Goed idee, denk alleen niet dat het werkt.
Wat is daar te zien dan?quote:
Waar móéten we heen?quote:
Zelfs dat zou bij mij niet werken, dan ga ik tv kijken of lezen ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef Onorgineel het volgende:
Kan ik anders niet gewoon een ban krijgen, kan ik me ook op huiswerk focussen
Jaaaaaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:28 schreef livalo het volgende:
[..]
Wel eens eerder geweest?
Ik ga 3 juni met René naar Brussel, ben echt benieuwd hoe het daar is.
Ja okee kloptquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Zelfs dat zou bij mij niet werken, dan ga ik tv kijken of lezen ofzo.
Er is een of ander sneaky achterafcafé waar je bepaald lambiekbier kan halen. Enige plek op de wereld. Verder is het een enorme kutstad met agressieve en asociale kutmensen.quote:
Ik moet nog iets bedenken voor z'n tweetjes met de zomervakantie, maar het mag niet te duur zijn, dus ik ben even een paar dingen aan het bedenken. Maar hoelang zou je in Berlijn kunnen blijven? En zijn er nog andere toffe dingen in de omgeving daar?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jaaaaa!!!! Berlijn
!!
Brussel vond ik, euhm, nou minder!
De Ferry is ook heel leuk. En anders de tunnel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga echt janken trouwens als die kutaswolk tussen Nederland en Engeland huilt als ik naar Londen hoor te gaan.
Hoi.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er is een of ander sneaky achterafcafé waar je bepaald lambiekbier kan halen. Enige plek op de wereld. Verder is het een enorme kutstad met agressieve en asociale kutmensen.
IK BEN EEN VROUW, IK POETS NIET.quote:
Backpacken schijnt goedkoop te zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken voor z'n tweetjes met de zomervakantie, maar het mag niet te duur zijn, dus ik ben even een paar dingen aan het bedenken. Maar hoelang zou je in Berlijn kunnen blijven? En zijn er nog andere toffe dingen in de omgeving daar?
Alweer? Zo blijven we aan de gang.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die neger van the Green Mile. Dus jij moet drinken.
Zullen we een 3persoonska... of nee ik wil jullie ook niet remmenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik moet nog iets bedenken voor z'n tweetjes met de zomervakantie, maar het mag niet te duur zijn, dus ik ben even een paar dingen aan het bedenken. Maar hoelang zou je in Berlijn kunnen blijven? En zijn er nog andere toffe dingen in de omgeving daar?
jongen kben ut echt zat dat mensen de hele tijd al loop je gwn normaal langs allemaal van die lame asian jokes gaan makenquote:
Ach, ik vermaak me er sowieso wel, maar het zou leuk zijn als er toffe dingen te doen zouden zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Er is een of ander sneaky achterafcafé waar je bepaald lambiekbier kan halen. Enige plek op de wereld. Verder is het een enorme kutstad met agressieve en asociale kutmensen.
Ja, die ga ik prolly skippen.quote:
quote:
Death Note. Tof.quote:
Nein.quote:
Hoihoiquote:
Jij wil mee als slaafje om alle tassen te dragen?quote:
We werden aangevallen door een dronken dudequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:36 schreef livalo het volgende:
[..]
Ach, ik vermaak me er sowieso wel, maar het zou leuk zijn als er toffe dingen te doen zouden zijn.
Zie ik eruit als iemand die backpackt? Dacht het niet hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef livalo het volgende:
[..]
Jij wil mee als slaafje om alle tassen te dragen?.
Oh.. Maar ik ben een irritante vrouw.quote:
Dat is nog stijllozer dan yankeepetjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, liefst een tribal net boven d'r reet. Hoezo?
Zit je op je iPod?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, liefst een tribal net boven d'r reet. Hoezo?
Je zou na één dag al gillend of huilend naar huis rennenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we een 3persoonska... of nee ik wil jullie ook niet remmen![]()
![]()
Ik zou voor een goedkoop hosteltje gaan!
Berlijn? Moet ik _ALWEER_ mijn Berlijn foto's posten?
Ik heb hoi gezegd hoor! En ik sta op offline, dus begin maar tegen me te praten als je wilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Lieke de enige reden dat ik hier kom is omdat jouw username bij actieve topics tevoorschijn kwam en nu negeer je me![]()
Kom eens op msn
Mijn berichten komen niet aan als iemand op offline staatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Ik heb hoi gezegd hoor! En ik sta op offline, dus begin maar tegen me te praten als je wil.
Nee, maar je ziet er wel uit als iemand die erg graag mijn tassen tilt en vele kilometers aflegt, zolang 'ie elke avond maar mag zuipen en blowenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Zie ik eruit als iemand die backpackt? Dacht het niet he.
Die is echt perfect omfgquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja kut anders had je veel moeten scrollen
[ afbeelding ]
Ja joh, super sexy.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Oh, zo'n lekker vlotte pittige vrouw?
Als ik zo'n neusring zie wil ik er altijd aan trekken, net zoals ze met stieren doen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hee, een neusringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:45 schreef livalo het volgende:
[..]
Als ik zo'n neusring zie wil ik er altijd aan trekken, net zoals ze met stieren doen.
Mijn haar is bruin, en heeft meer stekeltjes!quote:
Je hebt alleen naar d'r net-niet-zichtbare-tieten gekeken?quote:
Niet alleenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Je hebt alleen naar d'r net-niet-zichtbare-tieten gekeken?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maps.google eventjes.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:46 schreef livalo het volgende:
René, ziet er erg goed uit. Ligt het allemaal een beetje centraal of moet je echt gebruik maken van een auto/OV?
Je had het moeten zien, haar overalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Wat een onzedelijke topictitel trouwens, godverdomme.
Heiden hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Wat een onzedelijke topictitel trouwens, godverdomme.
onder het mom van, lekker zoals God me geschapen heeft zeker?quote:
Ook naar d'r net-niet-zichtbare-kont?quote:
Weet je toevallig hoeveel dat OV ongeveer kost per dag?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maps.google eventjes.
Maar ze hebben goede, erg goede, OV met ubahn, (metro) en met tram
Je lijkt René(90) welquote:
Voor nog geen zes euro kun je een dagkaart kopen. Hiermee kun je de hele dag gratis van het openbaar vervoer van Berlijn gebruik maken. De dagkaart geldt voor vervoer binnen de grenzen van Berlijn met zowel bussen als met de U-Bahn (metro) en de S-Bahn (bovengrondse treinen). Je kunt het beste een kaart voor zone AB kopen. Zone A is het centrum van Berlijn inclusief vliegveld Tempelhof. Zone B is zo ongeveer de rest van Berlijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Weet je toevallig hoeveel dat OV ongeveer kost per dag?. Ik ben zelfs slecht met google namelijk
.
was Tempelhof niet gesloten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor nog geen zes euro kun je een dagkaart kopen. Hiermee kun je de hele dag gratis van het openbaar vervoer van Berlijn gebruik maken. De dagkaart geldt voor vervoer binnen de grenzen van Berlijn met zowel bussen als met de U-Bahn (metro) en de S-Bahn (bovengrondse treinen). Je kunt het beste een kaart voor zone AB kopen. Zone A is het centrum van Berlijn inclusief vliegveld Tempelhof. Zone B is zo ongeveer de rest van Berlijn.
Oeeeh, dat klinkt wel héél goed!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Voor nog geen zes euro kun je een dagkaart kopen. Hiermee kun je de hele dag gratis van het openbaar vervoer van Berlijn gebruik maken. De dagkaart geldt voor vervoer binnen de grenzen van Berlijn met zowel bussen als met de U-Bahn (metro) en de S-Bahn (bovengrondse treinen). Je kunt het beste een kaart voor zone AB kopen. Zone A is het centrum van Berlijn inclusief vliegveld Tempelhof. Zone B is zo ongeveer de rest van Berlijn.
absoluuuuut!quote:
Op een weblog.quote:Berlijn (4)
Een ouder echtpaar komt de S-Bahn binnen.
De vrouw neemt naast mij plaats, voor de man is er geen zitplek meer.
"Wilt u zitten?", vraag ik aan de man, in een soort Neder-Duits gemompel, omdat ik hoop dat mijn gebaren voor zich spreken. Ik ben nog lang niet zeker van mijn Duits. Wollen. Möchten. Sitzen. Sie. Vraagteken.
"Nein, danke schön", zegt de man, vriendelijk glimlachend.
"Wat zijn ze hier nog beleefd hè", zegt hij dan opgetogen tegen zijn vrouw, in het Nederlands.
Ik houd niet zo van spullen dragen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef livalo het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet er wel uit als iemand die erg graag mijn tassen tilt en vele kilometers aflegt, zolang 'ie elke avond maar mag zuipen en blowen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
absoluuuuut!
En over berlijn las ik net dit:
[..]
Op een weblog.
Geweldig
[..]
absoluuuuut!
[..]
Op een weblog.
Geweldig
[..]
absoluuuuut!
[..]
Op een weblog.
Geweldig
Zelfs niet voor gratis bier? Want dan gaan we gewoon backpackend naar Berlijn.quote:
quote:
quote:
Hoezee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Band x die een nummer maakt genaamd I love band x
Chantage.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef livalo het volgende:
[..]
Zelfs niet voor gratis bier? Want dan gaan we gewoon backpackend naar Berlijn.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
Bob Rifo kan dat maken. Weet je waarom? Omdat het fucking Bob Rifo is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Desunoto het volgende:
D'r zit, zeg maar, een gat in zijn broek.quote:
Boeienddd, het is Bob Rifo!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
D'r zit, zeg maar, een gat in zijn broek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |