Ga nou eens in op de discussie in plaats van door te trollen? Lukt je niet he? Oehh laaaasstuuuuuugggg !!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:05 schreef De_Logica het volgende:
[..]![]()
![]()
Je bedoelt 'ik lach je uit omdat je hapt op mijn getroll'? Newsflash: Meer oefenen. Het is 's nachts en heb toch niet veel beters te doen.
Maar geef nou antwoord op je eigen vraag, dan lijkt het alsof je iets van hersenen hebt.
Goed zo! Alcohol is ook een drug. En dat is nu het enige wat ik hier op heb. Fijn dat je nu inziet dat dat ook een drug is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:07 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ga nou eens in op de discussie in plaats van door te trollen? Lukt je niet he? Oehh laaaasstuuuuuugggg !!!!!
Tip: gebruik minder drugs, snap je ook waar het over gaat.
Jij bent diegeen die steeds niet op de discussie in wilt gaan, ik vraag je nu voor de 3e keer waar jij jouw verhaal op baseert. Wat is de bron?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:07 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ga nou eens in op de discussie in plaats van door te trollen? Lukt je niet he? Oehh laaaasstuuuuuugggg !!!!!
Tip: gebruik minder drugs, snap je ook waar het over gaat.
Eens, maar dat is niet de discussie.quote:
Dat heb ik ook nooit ontkend, ik drink zelf niet. En ik weet wat alcohol met mensen doet, dat blijkt wel uit jouw reacties hier in dit topic. Nu ga je zelfs emo lopen doen, ook vaak mensen die wat gedronken hebben reageren net zo. En straks verval je weer in agressief gedrag. Zonde jongen, stop nou met drinken en met drugsquote:En dat is nu het enige wat ik hier opheb. Fijn dat je nu inziet dat dat ook een drug is.
Je houdt vol met dom doen, dat geef je dus toe...quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:08 schreef Topmodelz het volgende:
We zitten al op pagina 7, ik hou wel vol hoor. Tot aan de lapo
Ik vraag jou voor de zoveelste keer om eens inhoudelijk in te gaan en niet verder te trollen want ik ben intussen de tel kwijt geraakt van het aantal domme trolls. - insert emoticon en denken dat dit je mening kracht bijzet -quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Jij bent diegeen die steeds niet op de discussie in wilt gaan, ik vraag je nu voor de 3e keer waar jij jouw verhaal op baseert. Wat is de bron?![]()
En geef eens antwoord ipv telkens een wedervraag gebaseerd op mijn eigen vraag te stellen?
Het blijkt dat je nog steeds niet in staat bent een discussie te voeren. Nogmaals: stop met gebruiken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:10 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je houdt vol met dom doen, dat geef je dus toe...
Kom maar met wat voer, ik ga niet je fouten uit dit topic vissenquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:12 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het blijkt dat je nog steeds niet in staat bent een discussie te voeren. Nogmaals: stop met gebruiken.
Geef je nou antwoord op iets wat ik je al paar keren hebt gevraagd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:12 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Het blijkt dat je nog steeds niet in staat bent een discussie te voeren. Nogmaals: stop met gebruiken.
Ga jij maar gauw je Puchje verkopen broekkiequote:Op woensdag 19 mei 2010 01:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kom maar met wat voer, ik ga niet je fouten uit dit topic vissen
En nee, ik stop niet met de medicatie![]()
Geef jij nou antwoord op iets wat ik jou al een paar keer heb gevraagd?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Geef je nou antwoord op iets wat ik je al paar keren hebt gevraagd?
Ik blijf maar lachen om je. Volgens mij lig jij elke dag voor een breezer op je rug.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:10 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Eens, maar dat is niet de discussie.
[..]
Dat heb ik ook nooit ontkend, ik drink zelf niet. En ik weet wat alcohol met mensen doet, dat blijkt wel uit jouw reacties hier in dit topic. Nu ga je zelfs emo lopen doen, ook vaak mensen die wat gedronken hebben reageren net zo. En straks verval je weer in agressief gedrag. Zonde jongen, stop nou met drinken en met drugs
Nee, dat kan jij niet.quote:Kunnen we nog ontopic denk je?
Hier wil ik een serieuze antwoord op, dit is ontopic omdat jij dat verhaal al vanaf post 2 blijft aanhalen.quote:
Jij verkondigt iets als feit, ik vraag je waar de bron van dat feit is. De feit die jij steeds weer aanhaalt is dat de woordvoerder van de politieke party van Rita Verdonk een crimineel is die dacht straffeloos wiet te kunnen kweken in zijn nog niet verkochte appartement(of bungalow whatever) Daar reageer je op met "ik wist het..."
![]()
![]()
Oh, gaan we random iets roepen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:15 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ga jij maar gauw je Puchje verkopen broekkie
Let op, ook deze clown gaat gewoon door om zijn gelijk te halen...
Wederom een bevestiging van wat ik al eerder heb gezegd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:16 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Ik blijf maar lachen om je. Volgens mij lig jij elke dag voor een breezer op je rug.![]()
Inderdaad, dat kan JIJ niet.quote:Nee, dat kan jij niet.
Ga je puisten uitknijpen, puber.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:17 schreef fs180 het volgende:
[..]
Oh, gaan we random iets roepen?
Ga je haar kammen
Kloon, als je dat na de op niet doorhad ligt je niveau niet veel hoger dan ts zn onderwijsquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:19 schreef SolidasRock het volgende:
Ik hoop binnenkort te horen van een Admin of FA of dit een kloon is of gewoon een achterlijk iemand.
O ja, let op, hier gaat ze weer op reageren...![]()
Oké.quote:Op woensdag 19 mei 2010 01:18 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Wederom een bevestiging van wat ik al eerder heb gezegd.Je kan alleen maar een 'discussie' aangaan als je op de man speelt, en nog eens vrouwonvriendelijke opmerkingen maken en denken dat je hiermee jouw gelijk kracht bijzet. Ga zo door, clown.
![]()
Zegt ze tegen degene die pas na meer dan 100 reacties reageert, na eindeloos getroll van het modesletje.quote:[..]
Inderdaad, dat kan JIJ niet.
Het is tuig dat, TS.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Kijk, zo maak je nog eens vrienden in dit prachtig landje. Gewoon tuig aanstellen die het zelf niet zo nauw neemt met de regeltjes. Ook deze drugsgebruikers zijn de TROTS van Nederland in het buitenland...
Het schijnt trouwens dat de dochters van CU prominenten graag een kruis om zich heen heeft hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |