Mag ik je aanrakenquote:
aah een janet dusquote:
Yeah babyquote:
GRATIES? Hoe dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
Nu is de laatste dag van mn gratis smsjes
LOL en puur omdat het gratis is gaan smsen. Hoe Nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
dat is wel een goeiequote:
Nah niet geheel graties. vodafone blox 1000 smsjes voor 10 euro. 1 cent per sms dus. morgen blox afgelopenquote:
Op en top kaaskopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
LOL en puur omdat het gratis is gaan smsen. Hoe Nederlands
All credits go to peZuquote:
noemen ze dat zo. Dat wist ik niet. Er werkt hier wel een collega die Janet heetquote:
wat heb ik daar nu aanquote:
alweer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb ik daar nu aan![]()
beter post je tieten
zo noem ik datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
noemen ze dat zo. Dat wist ik niet. Er werkt hier wel een collega die Janet heet
Wil jij ook hequote:
Leef je uit. Of ik wat terugstuur weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
voor mooie tieten is het altijd tijdquote:
Oequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leef je uit. Of ik wat terugstuur weet ik niet.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor mooie tieten is het altijd tijd![]()
niet te groot hoor
Aft en toe wel jaquote:
Het schijnt dat het wel wil lukken als een collega een heel kinderlijke trui aan heeftquote:
Wat? Mooi zijn ze niet en ook te groot naar PeZu zn smaakquote:
oh zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo noem ik dat![]()
ik ken geen janetten als in zijnde vrouwelijke wezens met die naam
Ik vind ze wel mooi hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Mooi zijn ze niet en ook te groot naar PeZu zn smaak
Je hebt geen smaak jijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]Zie je hebt zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:
Zal ik eens uitzoeken wanneer er kermis is Emmen isquote:
ja maar nu moest ik moeite doenquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik eens uitzoeken wanneer er kermis is Emmen is
Is voor jou atm minder moeite dan voor mijquote:
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is voor jou atm minder moeite dan voor mij
Wellusquote:
neequote:
quote:
Lief spelen, kindjes!quote:
Ga je verhuizen?quote:
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.
Geen irritante ex-stiefvader meer straks?quote:
He, dat is best slim. Tot nu toe keek ik alleen naar provincie. Altijd fijn als je in elk gedeelte van Nederland iemand hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.
God, wat zou dat hemels zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen irritante ex-stiefvader meer straks?
Hm, dat is eigenlijk best een goede. Thnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goede zin ook. God en hemelsquote:
Hoi, ik ben studente, heb je al een studente?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, dat is eigenlijk best een goede. Thnx
Nee. Interesse?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi, ik ben studente, heb je al een studente?
Heb je al een scholier/banketbakker?quote:
Scholiertjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al een scholier/banketbakker?
Hoi. Ik ben een onschuldig scholiertje.quote:
Rekening houden met gevoelensquote:
old schoolquote:
Ik weet dat alle b0y´s je x gaan voelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ja timmmmm, ooit zal je voelen hoe je mijn hartje gebroken hebt.
only in americaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Panda72 het volgende:
tja![]()
Horrorklant tasert om mosterd DAYTONA BEACH - Een klant van de Amerikaanse fastfoodketen Wendy's heeft medewerkers van een filiaal in Flordia bedreigd met een stroomstootwapen omdat ze geen sausjes bij haar maaltijd had gekregen.
De vrouw was in alle staten toen de mosterd en mayonaise ontbraken. Na een scheldtirade kreeg ze de sausjes alsnog, maar dat kon de woede van de vrouw niet bedaren. Dat meldden Amerikaanse media.
Ze sloeg een bediende neer, liep naar haar wagen, waar ze een taser had liggen. Met het wapen liep ze het restaurant binnen. "Ze haalde de trekker over, het ding maakte een zoemend geluid", aldus een personeelslid van Wendy's. "Ze probeerde mijn collega's te raken, het was gekkenwerk."
Uiteindelijk verliet de Amerikaanse het restaurant zonder iemand te verwonden. De politie is op zoek naar de vrouw. De lokale politie probeert haar nu op het spoor te komen.
yepquote:
HEE! Ik ben geen slet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet dat alle b0y´s je x gaan voelen
Examensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Myraela het volgende:
Examens.Wat zou ik die weer graag willen hebben.
Voor jou is het, tentamensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Myraela het volgende:
Examens.Wat zou ik die weer graag willen hebben.
ik moet nu (mijn ouders dus) 1000 aan school betalen, als ik nu dus blijf zitten is dat ook weggegooid geldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
Examens, nergens voor leren, heerlijk slapen, beetje stressen. Na het examen alles doornemen, weten dat je toch niet kan zakken want je stond gemiddeld al hoog. Echt heerlijk.
Nu moet ik voor morgen wat opdrachten inleveren en als die niet goed zijn word ik van school gestuurd. Ben ik behalve een jaar tijd ook 2000 euro kwijt.
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?quote:
Nee? Was dat maar waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?
bij mij ook gelukkigquote:
Wij na een uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
Na de helft van de verplichte tijd, mochten wij er mee stoppen. Wat ik al kut genoeg vond, want ik was na een half uur al klaar met vakken zoals economie enzo.
Lucky bastardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij mocht je met 1 examen roken, omdat het gebouw nog in aanbouw was.
Fucking goed.
dat is wel effe beter jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij mocht je met 1 examen roken, omdat het gebouw nog in aanbouw was.
Fucking goed.
of dat je em serieus moet nemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:34 schreef Desunoto het volgende:
Haha wat een figuur
Gekleurd kapsel
"GGZ, wat GGZ?Ik wil niet!
"
* spreekt willekeurig persoon op station aan
"Waar kan ik het beste onderduiken?"
"Uh, Parijs"
"Oké!"
* koopt kaartje naar Parijs
![]()
Ik weet niet of ik hem sneu moet vinden of geniaal.
Het moet wel een troll zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:38 schreef Desunoto het volgende:
Hij heeft nog topics uit 2006
ik ga de wereld overnemen
Als het een troll is houdt hij het wel lang vol
Wel als je klaar bent doosje. Je hoefde echt niet 3 uur lang te blijven zittenquote:
Met sommige examens heb je wel 3 uur nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je klaar bent doosje. Je hoefde echt niet 3 uur lang te blijven zitten
zoals?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met sommige examens heb je wel 3 uur nodig
Kan het me haast niet voorstellen sorryquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Met sommige examens heb je wel 3 uur nodig
mijn examen moleculaire biologie duurde toch zo'n 2.5 uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan het me haast niet voorstellen sorry
Wiskunde Aquote:
Ja maar jij bent man, dat is logisch dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn examen moleculaire biologie duurde toch zo'n 2.5 uur
Jij hebt toch ook examens u?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wiskunde AEn biologie (want alles overschrijven uit Binas
)
28e scheikunde, 1e natuurkunde. Of net andersom.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook examens u?
Welke heb je wanneer?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent man, dat is logisch dus
Ok zal aan je denken danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
28e scheikunde, 1e natuurkunde. Of net andersom.
Ik heb zo;n druk jaar.
Ik dacht het wel..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wel als je klaar bent doosje. Je hoefde echt niet 3 uur lang te blijven zitten
ik heb ook amper geleerd en ik croste er als een idioot doorheenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Het kan ook komen dat ik steeds zo lang bezig was doordat ik nauwelijks geleerd had.
Sowieso mochten we het laatste kwartier niet weg.quote:
True true.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
_!
meestal ben ik als eerste klaar met examens dus die vlieger gaat niet op mop, een lbo, mavo, mbo of havo examen kan ik me ook niet langer voorstellen dan 1 uur maar ja als je echt iets wilt leren moet je toch wat harder zweten
Ik had allemaal veel te goede cijfers. Ik had 1 cijfer lager dan m;n SE, 1 hetzelfde en de rest allemaal hoger.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook amper geleerd en ik croste er als een idioot doorheen
complete nonsens, wat een idiote regelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso mochten we het laatste kwartier niet weg.Wachten tot ;t einde enzulks.
Wat deed je dan? VMBO? Havo? VWO?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb ook amper geleerd en ik croste er als een idioot doorheen
Ik ook niet, hoewel het wel veel leeswerk was.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true.
Ik snapte op het HAVO al niet dat er mensen waren die echt 3 uur nodig hadden voor Engels
Bij ons niet hoor. Als je klaar was mocht je weg. Weet alleen niet meer of dat na 1 uur pas mocht of direct al ofzoquote:
Mja opzich wel logisch, laatste loodjes, weinig afleiding meerquote:
wat heb je nou aan geschiedenis als examenvak?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
Het enige examen waar ik lang over deed was geschiedenis volgens mij, maar daar had ik dan ook 12 kantjes aan vol geschreven.
Engels ging nog wel, ik was in 2 uur klaar, maar voor Wiskunde nam ik liever even de tijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True true.
Ik snapte op het HAVO al niet dat er mensen waren die echt 3 uur nodig hadden voor Engels
Hihi ja ik had over ten oorlog helemaal volgeschrevenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
Het enige examen waar ik lang over deed was geschiedenis volgens mij, maar daar had ik dan ook 12 kantjes aan vol geschreven.
Het is beter dan aardrijkskunde.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb je nou aan geschiedenis als examenvak?
ik zat altijd helemaal in the zone en werd door niks afgeleidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja opzich wel logisch, laatste loodjes, weinig afleiding meer
Ja, en ik ging alle vragen minstens 3 keer lezen omdat ik overal overheen leesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:08 schreef Myraela het volgende:
Voor wiskunde had ik te weinig tijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Engels ging nog wel, ik was in 2 uur klaar, maar voor Wiskunde nam ik liever even de tijd.
ik vraag me nu af wat ik daar ooit geleerd hebquote:
Ik had tot 5 uur ;s nachts zitten leren, en dan om 7 uur weer je nest uit moeten..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
Ik had voor geschiedenis ook niet geleerd, dus dan schrijf ik zo uitgebreid mogelijk zodat er vast wel iets in stond dat goed was.Ik had een 4 overigens voor dat examen.
Ik ben te snel afgeleidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zat altijd helemaal in the zone en werd door niks afgeleid
Ik ken ;t idee. Heb ;t ook zo snel mogelijk laten vallen. Geschiedenis is tenminste nog boeiend, dus makkelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag me nu af wat ik daar ooit geleerd heb_!
STRESSEN GEBLAZEN!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem mis ik het wel. Zou nu best wel weer in mn examentijd willen zitten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Stiekem mis ik het wel. Zou nu best wel weer in mn examentijd willen zitten
Nooit stress gehadquote:
Nee gewoon het onbezorgde leventje van een scholier heerlijkquote:
Was alleen voor Nederlands, m;n eerste examen. De rest viel wel mee.quote:
voor geen goudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee gewoon het onbezorgde leventje van een scholier heerlijk
gewoon zeggen: mam, koken, nuquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:16 schreef Myraela het volgende:
Honger, kijken of er iets te bietsen valt.
vmbo heet dat tegenwoordig ben begonnen met mavo maar dat trok ik gewoonweg niet ik ben echt slecht met wiskunde en scheikundequote:
geschiedenis was mijn lievelingsvakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken ;t idee. Heb ;t ook zo snel mogelijk laten vallen. Geschiedenis is tenminste nog boeiend, dus makkelijk
Mijn maatschappijlerares kwam naar me toe toen we onze cijferlijst moesten halen, en zei serieus: 'Ik had nooit gedacht dat je zou slagen'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
vmbo heet dat tegenwoordig ben begonnen met mavo maar dat trok ik gewoonweg niet ik ben echt slecht met wiskunde en scheikunde
maar goed ik ben geslaagd mijn wiskundeleraar was zelfs trots op me dat vond ik nog wel het mooiste van alles
Inderdaad. Stomme wijvenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef PeZu het volgende:
wat een kut aflevering van wie is die chef zeg
Van mij biologie en wiskundequote:
maatschappijleer, een keer waren knetterstoned in een tussen uur daarna maatschappijleer, kwamen er 2 homo's vertellen over aids, kregen wij een lachkick, ging er 1 huilend wegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn maatschappijlerares kwam naar me toe toen we onze cijferlijst moesten halen, en zei serieus: 'Ik had nooit gedacht dat je zou slagen'Maatschappijwetenschappen was ook ;t enige vak waar ik een onvoldoende op had.
ik was blij dat gym nog geen examenvak was toen ik was er bijna nooit en als ik er al was deed ik niksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn maatschappijlerares kwam naar me toe toen we onze cijferlijst moesten halen, en zei serieus: 'Ik had nooit gedacht dat je zou slagen'Maatschappijwetenschappen was ook ;t enige vak waar ik een onvoldoende op had.
ik ben gek op geschiedenis vooral wo2 heb ik enorme intresse inquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Van mij biologie en wiskundeMaar kansberekening heeft ;t verpest bij mij.
Ik was nooit in de les want ik had altijd heibel met m;n lerares dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
maatschappijleer, een keer waren knetterstoned in een tussen uur daarna maatschappijleer, kwamen er 2 homo's vertellen over aids, kregen wij een lachkick, ging er 1 huilend weg_!
Speciaal onderwijs, geen gymquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was blij dat gym nog geen examenvak was toen ik was er bijna nooit en als ik er al was deed ik niks
oooeww beterquote:
De eerdere oorlogen zijn ook niet heel boeiend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben gek op geschiedenis vooral wo2 heb ik enorme intresse in
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
oooeww beter
mijn zusje kreeg les van dezelfde lerares als ik had.
zegt ze zo tegen mijn zusje jij kan onmogelijk het zusje van nick zijn
daar ben je veel te actief voor
Volgens mij was dat wijf die vandaag kookte een vrouwelijk janetje, liegbeestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:23 schreef PeZu het volgende:
wat een kut aflevering van wie is die chef zeg
een janet is toch al vrouwelijk joh pitjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:37 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgens mij was dat wijf die vandaag kookte een vrouwelijk janetje, liegbeest
ola en hoe bevalt je haar?quote:
Hier ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
een janet is toch al vrouwelijk joh pitje
dus.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:42 schreef justmattie het volgende:
[..]
Hier ben ik het niet helemaal mee eens
een mus is geen busquote:
ola ja oftewel hoiquote:
Hola chickquote:
ik ga binnenkort beginnen aan een boekwerk over de eerste wereldoorlogquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
De eerdere oorlogen zijn ook niet heel boeiend.
dan pas duurt langquote:
DAT WIL IK OOK KUNNEN SPELENquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:50 schreef Stoeprand het volgende:
Nou, als DW me keihard gaat negeren, ga ik wel gewoon Rollercoasteren ofzo.
JALOERS!!quote:
ze willen tieten zienquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ik ben er grotendeels toch niet
niemand zit op een foto van mijn haar te wachten
Wel als jij er ook bij opstaatquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
ik ben er grotendeels toch niet
niemand zit op een foto van mijn haar te wachten
Hoe kom je daar nou weer bijquote:
ik zeg ola, of het hola is boeit me nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat DW zegt... het is Hola
[..]
Hey chica
omdat ik dat steeds vraagquote:
quote:
Pics ter vergelijkingquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mijn tieten zijn in vergelijking bij de jouwe maar minibultjes
Ja maar dan kunnen we toch kijken of het je staatquote:
ja de zon schijnt heh dan wordt men geilerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pics ter vergelijking![]()
[..]
Ja maar dan kunnen we toch kijken of het je staat
Een echte man is in de winter minstens net zo geilquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja de zon schijnt heh dan wordt men geiler
een echte man is in de zomer nog geilerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
Een echte man is in de winter minstens net zo geil
nee behalve dan dat half internet vol staat met milfjesquote:
Hoi Stoepquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
Hé, DW is er ook.
Hallo DW. Hoe gaat het met jou?
jij bent nog een jongetje johquote:
We hadden haar bijna zover pitjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee behalve dan dat half internet vol staat met milfjes
LL staat toch ook in US ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Pics ter vergelijking![]()
[..]
Ja maar dan kunnen we toch kijken of het je staat
Heul wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ga jij eens even buiten spelenquote:
Je bent moeder dan ben je blijkbaar automagisch ook milfquote:
hmm ahja nou er zijn ook milfs bij waar ik niet warm of koud van wordtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent moeder dan ben je blijkbaar automagisch ook milf
why?quote:
Nergens meer lees ik netquote:
Wel 30, rijp is nog wat overdrevenquote:
Tjahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hmm ahja nou er zijn ook milfs bij waar ik niet warm of koud van wordt
broekiequote:
LL is nog geen 30.quote:
quote:
LL wordt morgen meerderjarig.quote:
eindelijkquote:
18 is het nieuwe 30quote:
Ik ben oud, ik ben over minder dan een week over de 18 heen.quote:
Omdat je nog een broekie bent.quote:
Morgen word je 18, zo oud ben je niet.quote:
quote:
Je bent een 80-jarige in het lichaam van een 17-jarige?quote:
Of dement.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een goed iets gek. Ik ben gewoon wijs.
oude mensen zijn saaiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is een goed iets gek. Ik ben gewoon wijs.
Okay. Iets jonger mag wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent een 80-jarige in het lichaam van een 17-jarige?
79?quote:
zo voel ik me soms wel zo enorm oudquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent een 80-jarige in het lichaam van een 17-jarige?
dat is toch niet oud van geestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht meer aan 25, dat vind ik een toffe leeftijd.
Dat is niet oud. Dat is Ez over een paar maanden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Ik dacht meer aan 25, dat vind ik een toffe leeftijd.
ja dat kloptquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet oud. Dat is Ez over een paar maanden.En zo wijs is Ez niet hoor.
quote:
EUJ!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is niet oud. Dat is Ez over een paar maanden.En zo wijs is Ez niet hoor.
Dat maakt ;m niet wijs.quote:
Nietes.quote:
sommige mensen worden zelfs daar niet wijs vanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
wijsheid zit niet in de jaren maar in wat je meemaakt
die zijn dan gewoon dom of hardleersquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
sommige mensen worden zelfs daar niet wijs van_!
kijk een naar de gemiddelde uitzending van radar, komen de oudere bedrogen mensen daar wijs over?quote:
*geeft mes aan*quote:
Wauw.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
wijsheid zit niet in de jaren maar in wat je meemaakt
Elk topic is een bash Ez topicquote:
Nee hoor. Het moet gewoon nog heel lang duren voordat jij jarig bentquote:
eerder naiefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
kijk een naar de gemiddelde uitzending van radar, komen de oudere bedrogen mensen daar wijs over?
* Gaat er dankbaar gebruik van maken.quote:
Ja, doe maar.quote:
Jij slaapt donderdag ergens anders?quote:
Dat vinden ze op mijn werk ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor. Het moet gewoon nog heel lang duren voordat jij jarig bent
ik moet er altijd om lachenquote:
waarom?quote:
Nee. Maar soms mag je wel aan mijn wensen voldoen. Donderdag.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Gaat er dankbaar gebruik van maken.
[..]
Ja, doe maar.
[..]
Jij slaapt donderdag ergens anders?
[..]
Dat vinden ze op mijn werk ook
Ohja dat meot ik ook nog doen. Alleen Jillz is vies.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:44 schreef Huppelmuts het volgende:
zo de jillz petitie is getekend.
UIT DIE SHIRTS NA EEN DOELPUNT
je hoeft het niet te drinken alleen petitie tekenenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ohja dat meot ik ook nog doen. Alleen Jillz is vies.
mja ik ken de verhalenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik moet er altijd om lachen![]()
- ja hij leek zo betrouwbaar
Ik weet ;t. Ik vond ;t jammer dat Suarez nog een shirt aanhad, met Ajax - Feyenoord. Jij ook he?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
je hoeft het niet te drinken alleen petitie tekenen
dat is ook weer het andere uiterstequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik ken de verhalen
mijn oma was dat totaal niet die wantrouwde iedereen die aan de deur kwam
Niets donderdagquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Maar soms mag je wel aan mijn wensen voldoen. Donderdag.
tot ik een close up van zn hoofd zag toen viel ie wel tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet ;t. Ik vond ;t jammer dat Suarez nog een shirt aanhad, met Ajax - Feyenoord. Jij ook he?
Dan ga ik ook niet voor je kokenquote:
De officemanager (quote:
Hmm. Even kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tot ik een close up van zn hoofd zag toen viel ie wel tegen
daar is geen close up voor nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
tot ik een close up van zn hoofd zag toen viel ie wel tegen
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De officemanager () heeft een keer geroepen dat ik op mijn 25e over haar heen mag. Daar herinneren mijn collega's haar bijna dagelijks aan
'Oh ja, hij is nog geen 25!'
'Bart, wanneer was je ook al weer jarig?'
ik belde keer aan bij oma met verdraaide stem ik zo van hallo ik kom u het licht van god brengenquote:
[..]
De officemanager () heeft een keer geroepen dat ik op mijn 25e over haar heen mag. Daar herinneren mijn collega's haar bijna dagelijks aan
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik belde keer aan bij oma met verdraaide stem ik zo van hallo ik kom u het licht van god brengen
kreeg me een gescheld door de intercom
Ja hoi jou heb ik nodig. Moet je donderdagmiddag werken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds een keer voor jou koken...
Dus jij wordt 24 dit jaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik word volgende week 13.quote:
ik denk dat de office manager binnen no time de juiste gegevens heeft en eze aan de slag magquote:
mijn oma was tof helaas is ze er niet meerquote:
Je wil Yordi hequote:
tot 2 uur, ja... hoezo?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja hoi jou heb ik nodig. Moet je donderdagmiddag werken?
Denk dat DW zn ballen er dan heel pijnlijk afhaaltquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik denk dat de office manager binnen no time de juiste gegevens heeft en eze aan de slag mag
ja dat heb je met oma's hehquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
mijn oma was tof helaas is ze er niet meer
Ja.quote:
gierig zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk dat DW zn ballen er dan heel ijnlijk afhaalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |