Mag ik je aanrakenquote:
aah een janet dusquote:
Yeah babyquote:
GRATIES? Hoe dat?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
Nu is de laatste dag van mn gratis smsjes
LOL en puur omdat het gratis is gaan smsen. Hoe Nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
dat is wel een goeiequote:
Nah niet geheel graties. vodafone blox 1000 smsjes voor 10 euro. 1 cent per sms dus. morgen blox afgelopenquote:
Op en top kaaskopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
LOL en puur omdat het gratis is gaan smsen. Hoe Nederlands
All credits go to peZuquote:
noemen ze dat zo. Dat wist ik niet. Er werkt hier wel een collega die Janet heetquote:
wat heb ik daar nu aanquote:
alweer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat heb ik daar nu aan![]()
beter post je tieten
zo noem ik datquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
noemen ze dat zo. Dat wist ik niet. Er werkt hier wel een collega die Janet heet
Wil jij ook hequote:
Leef je uit. Of ik wat terugstuur weet ik niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah baby
Wie wil er een smsbom?
voor mooie tieten is het altijd tijdquote:
Oequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leef je uit. Of ik wat terugstuur weet ik niet.
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor mooie tieten is het altijd tijd![]()
niet te groot hoor
Aft en toe wel jaquote:
Het schijnt dat het wel wil lukken als een collega een heel kinderlijke trui aan heeftquote:
Wat? Mooi zijn ze niet en ook te groot naar PeZu zn smaakquote:
oh zoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo noem ik dat![]()
ik ken geen janetten als in zijnde vrouwelijke wezens met die naam
Ik vind ze wel mooi hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Mooi zijn ze niet en ook te groot naar PeZu zn smaak
Je hebt geen smaak jijquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:58 schreef PeZu het volgende:
[..]Zie je hebt zelf alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:
Zal ik eens uitzoeken wanneer er kermis is Emmen isquote:
ja maar nu moest ik moeite doenquote:
Jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik eens uitzoeken wanneer er kermis is Emmen is
Is voor jou atm minder moeite dan voor mijquote:
neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is voor jou atm minder moeite dan voor mij
Wellusquote:
neequote:
quote:
Lief spelen, kindjes!quote:
Ga je verhuizen?quote:
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.
Geen irritante ex-stiefvader meer straks?quote:
He, dat is best slim. Tot nu toe keek ik alleen naar provincie. Altijd fijn als je in elk gedeelte van Nederland iemand hebt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, ze verdeeld haar neukertjes per dag onder in verschillende beroepsgroepen. Is weer eens wat anders.
God, wat zou dat hemels zijn.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:30 schreef DevilsWhore het volgende:
Geen irritante ex-stiefvader meer straks?
Hm, dat is eigenlijk best een goede. Thnxquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:29 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Goede zin ook. God en hemelsquote:
Hoi, ik ben studente, heb je al een studente?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hm, dat is eigenlijk best een goede. Thnx
Nee. Interesse?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoi, ik ben studente, heb je al een studente?
Heb je al een scholier/banketbakker?quote:
Scholiertjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al een scholier/banketbakker?
Hoi. Ik ben een onschuldig scholiertje.quote:
Rekening houden met gevoelensquote:
old schoolquote:
Ik weet dat alle b0y´s je x gaan voelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:50 schreef Myraela het volgende:
Ja timmmmm, ooit zal je voelen hoe je mijn hartje gebroken hebt.
only in americaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:51 schreef Panda72 het volgende:
tja![]()
Horrorklant tasert om mosterd DAYTONA BEACH - Een klant van de Amerikaanse fastfoodketen Wendy's heeft medewerkers van een filiaal in Flordia bedreigd met een stroomstootwapen omdat ze geen sausjes bij haar maaltijd had gekregen.
De vrouw was in alle staten toen de mosterd en mayonaise ontbraken. Na een scheldtirade kreeg ze de sausjes alsnog, maar dat kon de woede van de vrouw niet bedaren. Dat meldden Amerikaanse media.
Ze sloeg een bediende neer, liep naar haar wagen, waar ze een taser had liggen. Met het wapen liep ze het restaurant binnen. "Ze haalde de trekker over, het ding maakte een zoemend geluid", aldus een personeelslid van Wendy's. "Ze probeerde mijn collega's te raken, het was gekkenwerk."
Uiteindelijk verliet de Amerikaanse het restaurant zonder iemand te verwonden. De politie is op zoek naar de vrouw. De lokale politie probeert haar nu op het spoor te komen.
yepquote:
HEE! Ik ben geen slet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet dat alle b0y´s je x gaan voelen
Examensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Myraela het volgende:
Examens.Wat zou ik die weer graag willen hebben.
Voor jou is het, tentamensquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:01 schreef Myraela het volgende:
Examens.Wat zou ik die weer graag willen hebben.
ik moet nu (mijn ouders dus) 1000 aan school betalen, als ik nu dus blijf zitten is dat ook weggegooid geldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:05 schreef Myraela het volgende:
Examens, nergens voor leren, heerlijk slapen, beetje stressen. Na het examen alles doornemen, weten dat je toch niet kan zakken want je stond gemiddeld al hoog. Echt heerlijk.
Nu moet ik voor morgen wat opdrachten inleveren en als die niet goed zijn word ik van school gestuurd. Ben ik behalve een jaar tijd ook 2000 euro kwijt.
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?quote:
Nee? Was dat maar waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?
Neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Na anderhalf uur mag je de zaal uit toch?
bij mij ook gelukkigquote:
Wij na een uurquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef Myraela het volgende:
Na de helft van de verplichte tijd, mochten wij er mee stoppen. Wat ik al kut genoeg vond, want ik was na een half uur al klaar met vakken zoals economie enzo.
Lucky bastardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij mocht je met 1 examen roken, omdat het gebouw nog in aanbouw was.
Fucking goed.
dat is wel effe beter jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:31 schreef Ezechielk het volgende:
Bij mij mocht je met 1 examen roken, omdat het gebouw nog in aanbouw was.
Fucking goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |