quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
*mompelt iets met foto's en brillen enzo
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef Sounddragon het volgende:
*mompelt iets met foto's en brillen enzo
Leuke brillenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh ja, jij hebt een goed geheugen
Gezien m'n vreselijk geïrriteerde ogen door de hooikoorts zet ik ze even zonder hoofd op de foto
Dit zijn ze
Ik heb een blauwe bril met een groen iets in de pootjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een paarse bril:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er is nog een zonnebril onderweg
Zodra m'n ogen weer wat beter zijn zal ik die foto's wel makenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leuke brillen![]()
Persoonlijk ben ik niet zo van het blauw, maar soms staat het iemand best goed; ligt ook een beetje aan je kleur ogen en de vorm van je gezicht.
We moeten natuurlijk wel pic's met een hoofd tussen de pootjes he; eigenlijk kun je zo niet zien of ze ook bij je passen
Die paarse vind ik de leukste van de twee .. voor nu..![]()
Heb je geen druppels of medicijnen dan ??quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zodra m'n ogen weer wat beter zijn zal ik die foto's wel makenMaar ze zijn nu echt super rood, ziet er niet uit
En jeuken! Ik heb het lang niet meer zo erg gehad als deze week
Wel pilletjes, maar ondanks dat... Dus moet denk ik even druppels gaan scoren jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb je geen druppels of medicijnen dan ??
Wlekom op BuzzyBeequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Sjoegerd het volgende:
Hmm kheb leuk leesvoer op internet te pakken..
Nee Engelse site waar ze uitleggen waarom ze een turboloze 200 TDi in een Series leggenquote:
Dit is de enige sticker op mijn auto. Zelf op geplakt omdat ik het een prachtige uitspraak vind om te gebruiken tegen iedereen die zegt dat ik gek ben dat ik een Wrangler rijdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef Anne het volgende:
Ik heb een aversie tegen stickers op een auto.
op de zelfde plek als de mijne!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dit is de enige sticker op mijn auto. Zelf op geplakt omdat ik het een prachtige uitspraak vind om te gebruiken tegen iedereen die zegt dat ik gek ben dat ik een Wrangler rijd
[ afbeelding ]
Same here, blij dat die NL stickers niet hoeven..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef Anne het volgende:
Ik heb een aversie tegen stickers op een auto.
Whehehequote:
JIj maakt het bekendquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beetje vroeg om het dan al bekend te maken?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |