Met bejaarden kun je nog conversaties hebben en je kunt er afspraken mee maken enzo.quote:
Niet als ze dement zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met bejaarden kun je nog conversaties hebben en je kunt er afspraken mee maken enzo.
Bejaarden ftw.
als ze ze niet vergetenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef Ezio het volgende:
[..]
Met bejaarden kun je nog conversaties hebben en je kunt er afspraken mee maken enzo.
Bejaarden ftw.
Dat is mooiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Ezio het volgende:
Wat heb ik toch een hekel aan kleine kinderen.
Ze zien er niet uit, lopen in de weg en ze stinken. Ze stellen domme vragen, kunnen niet voor zichzelf denken en zijn gewoon achterlijk. Ze maken veel lawaai vroeg in de ochtend, houden nergens rekening mee en zijn vervelend. Ze hebben irritante stemmetjes en janken om alles. Ze vergeten alles, je kunt geen afspraak met ze maken, en ze snappen niks. Ze zijn brutaal, zitten overal aan en maken alles kapot. En dan mag je ze nog niet eens een keer stevig op hun smoel hengsten.
Wat een loze levensvormen zeg.
Klacht: Kinderen
Nu niet meer dus?quote:
hoezo geweestquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef Haarklip het volgende:
TS is zelf ook een loze levensvorm geweest.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef Dumpiej het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch?
Ik ben harstikke gek op mijn zoontje
jahoor maar ze zijn nu alweer groter hehquote:
wow, jij bent er snel bij, krijg niet eens de kans om het te corrigeren!quote:
Nee, dat zegt diegene dus niet..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef Dumpiej het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch?
Ik ben hartstikke gek op mijn zoontje
klooncheck aanvraag, anyone?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef GewoonRia het volgende:
[..]
jahoor maar ze zijn nu alweer groter heh
taal nazi'squote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klooncheck aanvraag, anyone?![]()
ontopic: kinderen
Waarom denk je dat het in twee alinea's staat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, dat zegt diegene dus niet..
Diegene zegt dat ze altijd gek op haar kidsis geweest.
Maw, verleden tijd.
Tering, moet ik nu alles uit gaan leggen??
Bah TS is Pedoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Ezio het volgende:
Ze zien er niet uit, lopen in de weg en ze stinken. Ze stellen domme vragen, kunnen niet voor zichzelf denken en zijn gewoon achterlijk. Ze maken veel lawaai vroeg in de ochtend, houden nergens rekening mee en zijn vervelend. Ze hebben irritante stemmetjes en janken om alles. Ze vergeten alles, je kunt geen afspraak met ze maken, en ze snappen niks. Ze zijn brutaal, zitten overal aan en maken alles kapot. En dan mag je ze nog niet eens een keer stevig op hun smoel hengsten.
Ik herken me hier zo in, vooral omdat ik met drievoudig stiefgespuis' in huis leef. Soms zijn ze wel heel lief, en over het algemeen goed opgevoed. Ik heb andere schepsels bij hen op de basisschool en in de supermarkt gezien die er slechter aan toe waren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:06 schreef Ezio het volgende:
Mijn vrouw vraagt of ik me nu aangesproken voelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:28 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Vooral kinderen die denken dat ze het beter weten dan volwassenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |