en daarom moet ik telkens weer een beetje huilen van binnen.quote:
Inderdaad! Geweldig concept ook! Die aflevering waar het licht niet reageert op zwarte mensen, UBER hahaquote:Op woensdag 30 juni 2010 06:45 schreef PhalanX het volgende:
[..]
en daarom moet ik telkens weer een beetje huilen van binnen.
Die serie was leuk.
"The system is not racist; at most, it is indifferent", episch! Doodzonde dat ze de serie hebben gecancelled. We hebben wellicht nog twee afleveringen om naartoe te zien, hoewel het nog steeds een mysterie is wanneer die dan worden uitgezonden.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:50 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Inderdaad! Geweldig concept ook! Die aflevering waar het licht niet reageert op zwarte mensen, UBER haha
Anyway, 23 sept is niet meer zo ontiegelijk lang, eff volhouden nog
Staat op usenet.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 01:57 schreef brtausi het volgende:
btw, heeft iemand nog een andere link naar die unaired pilots? Ze werken niet meer.
Ehmm, kijk die Pilot maar eens, zo miniem zijn de verschillen niet hahaquote:Op donderdag 15 juli 2010 01:01 schreef ASSpirine het volgende:
Dat zijn toch minieme verschillen met de pilot aflevering?
Kdacht dat de unaired pilot met een andere actrice was.
The.Big.Bang.Theory.S01E00.Unaired.Pilot.XViD-P2Pquote:Op donderdag 15 juli 2010 13:26 schreef ASSpirine het volgende:
Kheb het op torrent opgezocht. Kheb dan wrs de verkeerde (iemand die me een linkje kan pm'en? )
2 ja, de eerste is als ik ze weer allemaal terug kijk niet de sterkste maar opzich nog steeds leukquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:04 schreef JDx het volgende:
Sowieso doen, na 2 afleveringen ofzo ben je hooked!
Het was toch ook een tijdje op de Nederlandse tvquote:Op maandag 9 augustus 2010 20:47 schreef JDx het volgende:
De serie is geniaal
Komt binnenkort ook op tv in NL hoorde ik. Maarja, wij lopen natuurlijk ver voor
Ben jaloers op je.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:36 schreef Doks het volgende:
heb nu paar afleveringen gezien.... die wolowitz is wel geniaal
Weet niet, heb een japanse tvquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was toch ook een tijdje op de Nederlandse tv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |