HIMYM al gezien? Actrice van Big Bang vorige week zat nu daar in. Erg vreemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik geniet nu van de 1e 2 seizoenen op dvd, erg leuke serie. Ik hou niet zo van comedy's maar deze en HIMYM zijn allebei wel te pruimen.
Vind het gewoon grappige types
Ze heeft in meerdere series gespeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
HIMYM al gezien? Actrice van Big Bang vorige week zat nu daar in. Erg vreemd.
Jah I know. Erg grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft in meerdere series gespeeldIk ken d'r van een meisjes-serie van een jaar of wat geleden. En de Lennard heeft bijvoorbeeld in Roseanne gespeeld, en dat eerste vriendinnetje wat ie had (met die zwarte krullen, ook van de uni) was ook zijn vriendin in Roseanne
Dat vond ik wel grappig, dat ze na een jaar of 15 ofzo weer elkaars partner speelden in een serie
Klopt ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Vergeet de moeder van Sheldon niet..dat is de zus van Roseanne (rechts achteraan)
Dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Tegan het volgende:
Lennard is de maker van TBBT, dus hij nodigt vaak oud-collega's uit omdat ze dus al 15 jaar vrienden zijn.
Beetje net zoals Joss Whedon altijd Buffy en Angel acteurs gebruikt in zijn nieuwe projecten, Dollhouse bv.
Chuck Lorre is toevallig naast de maker ook een karakter in de serie, maar verder.
Chuck Lorre = Lennardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer nietDat verklaard een hoop
En Chuck Lorre is me nog nooit opgevallen in de serie (behalve aan het eind dan, na de aftiteling), wie speelt hij?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chuck Lorre = Lennard![]()
.
, dat is niet zo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef Neelix het volgende:
Ik vond hem leuk!
Maar wat was dat nou voor console waar ze op aan het spelen waren? Het leek een GameCube, maar met Xbox controllers?!?
Wat volg je nu dan of wat vind je leuk?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees wel wat vaker iets over deze serie, is het de moeite waard om te checken? Is het te vergelijken met andere bestaande series?
Ik zit nu in het 3e seizoen van Breaking Bad. Ik moet zeggen dat ik How I Met Your Mother ook heel tof vond. Prison Break, Heroes, Lost etc etc.quote:
Ja, het is de moeite waard om te checkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees wel wat vaker iets over deze serie, is het de moeite waard om te checken? Is het te vergelijken met andere bestaande series?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |