En check.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:18 schreef Tim86 het volgende:
Wat een briljante ep zeg
zit op mobiel, zou iemand anders een nieuw topic willen fixen?
thanksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En check.
Erg leuke ep inderdaad. Vooral ook leuk om te zien waarom de lift kapot is. En het contract over Firefly, omdat het vast nog jaren speelt.
Moet altijd lachen als z'n moeder gaat schreeuwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Lesl het volgende:
Howards stukje en de lift waren 't grappigst _o-
Alle scenes bij Howard thuis zijn leuk, trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People will forget what you said or what you did,
but they'll never forget how you made them feel
Dat soort dingen over firefly en de i-pod zijn wel een beetje dingen die ik gemist heb dit seizoen, een beetje de "incrowd" gniffelgrapjes. Of dingen zoals Klingon boggle, de nerd dingen. Die zaten er, vond ik, in de eerste 2 seizoenen een stuk meer in.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En check.
Erg leuke ep inderdaad. Vooral ook leuk om te zien waarom de lift kapot is. En het contract over Firefly, omdat het vast nog jaren speelt.
Precies. En hoe schaamtevol ook als je die dingen herkent...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef Derfel het volgende:
[..]
Dat soort dingen over firefly en de i-pod zijn wel een beetje dingen die ik gemist heb dit seizoen, een beetje de "incrowd" gniffelgrapjes. Of dingen zoals Klingon boggle, de nerd dingen. Die zaten er, vond ik, in de eerste 2 seizoenen een stuk meer in.
Nog 1 volgens mij.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:31 schreef Waffle het volgende:
Ik vond hem weer mooi. Hoeveel krijgen we dit seizoen eigenlijk nog?
In principe is alles in comedy makkelijk scoren natuurlijk. En bij big bang hadden ze het nog niet eerder gedaan trouwens, bij How I met Your Mother gaan ze aan de lopende band terug in de tijd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:35 schreef Tegan het volgende:
tvp
Hoewel de aflevering leuk was is het wel altijd makkelijk scoren door terug in de tijd te gaan met belachelijke outfits...
Dat dusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:47 schreef eNGine10 het volgende:
Moet de laatste twee eps nog inhalen maar dat komt wel goed
Niet eens schaamtevol, juist tof dat er eens een serie is die dingen benoemd(natuurlijk zijn ze in de serie altijd erger dan ik in RLquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies. En hoe schaamtevol ook als je die dingen herkent...
De consistency waarmee ze dat doen in HIMYM is wel erg knap, het moet moeilijk zijn om scripts te schrijven die zo blijven kloppen. Die rode lijn is imo de sterke kracht van die seriequote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:36 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
In principe is alles in comedy makkelijk scoren natuurlijk. En bij big bang hadden ze het nog niet eerder gedaan trouwens, bij How I met Your Mother gaan ze aan de lopende band terug in de tijd.
Ze hebben volgens mij in hun "writers room" ook een grote tijdlijn hangen van waneer wat gebeurt is zodat ze daar controlle op kunnen houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:42 schreef Derfel het volgende:
[..]
Niet eens schaamtevol, juist tof dat er eens een serie is die dingen benoemd(natuurlijk zijn ze in de serie altijd erger dan ik in RL)
[..]
De consistency waarmee ze dat doen in HIMYM is wel erg knap, het moet moeilijk zijn om scripts te schrijven die zo blijven kloppen. Die rode lijn is imo de sterke kracht van die serie
Komt omdat er steeds meer mensen kijken denk ik en de boel dan iets meer mainstream gemaakt moet worden..inderdaad wel jammer soms.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:19 schreef Derfel het volgende:
[..]
Dat soort dingen over firefly en de i-pod zijn wel een beetje dingen die ik gemist heb dit seizoen, een beetje de "incrowd" gniffelgrapjes. Of dingen zoals Klingon boggle, de nerd dingen. Die zaten er, vond ik, in de eerste 2 seizoenen een stuk meer in.
Misschien dat stiekem de geeks ook wel wat meer nerdy worden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt omdat er steeds meer mensen kijken denk ik en de boel dan iets meer mainstream gemaakt moet worden..inderdaad wel jammer soms.
quote:
HIMYM al gezien? Actrice van Big Bang vorige week zat nu daar in. Erg vreemd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik geniet nu van de 1e 2 seizoenen op dvd, erg leuke serie. Ik hou niet zo van comedy's maar deze en HIMYM zijn allebei wel te pruimen.
Vind het gewoon grappige types
Ze heeft in meerdere series gespeeldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
HIMYM al gezien? Actrice van Big Bang vorige week zat nu daar in. Erg vreemd.
Jah I know. Erg grappig inderdaad.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze heeft in meerdere series gespeeldIk ken d'r van een meisjes-serie van een jaar of wat geleden. En de Lennard heeft bijvoorbeeld in Roseanne gespeeld, en dat eerste vriendinnetje wat ie had (met die zwarte krullen, ook van de uni) was ook zijn vriendin in Roseanne
Dat vond ik wel grappig, dat ze na een jaar of 15 ofzo weer elkaars partner speelden in een serie
Klopt ja!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:20 schreef Tim86 het volgende:
Vergeet de moeder van Sheldon niet..dat is de zus van Roseanne (rechts achteraan)
Dat wist ik dan weer nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:24 schreef Tegan het volgende:
Lennard is de maker van TBBT, dus hij nodigt vaak oud-collega's uit omdat ze dus al 15 jaar vrienden zijn.
Beetje net zoals Joss Whedon altijd Buffy en Angel acteurs gebruikt in zijn nieuwe projecten, Dollhouse bv.
Chuck Lorre is toevallig naast de maker ook een karakter in de serie, maar verder.
Chuck Lorre = Lennardquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer nietDat verklaard een hoop
En Chuck Lorre is me nog nooit opgevallen in de serie (behalve aan het eind dan, na de aftiteling), wie speelt hij?
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Chuck Lorre = Lennard![]()
.
, dat is niet zo...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:10 schreef Neelix het volgende:
Ik vond hem leuk!
Maar wat was dat nou voor console waar ze op aan het spelen waren? Het leek een GameCube, maar met Xbox controllers?!?
Wat volg je nu dan of wat vind je leuk?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees wel wat vaker iets over deze serie, is het de moeite waard om te checken? Is het te vergelijken met andere bestaande series?
Ik zit nu in het 3e seizoen van Breaking Bad. Ik moet zeggen dat ik How I Met Your Mother ook heel tof vond. Prison Break, Heroes, Lost etc etc.quote:
Ja, het is de moeite waard om te checkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
Ik lees wel wat vaker iets over deze serie, is het de moeite waard om te checken? Is het te vergelijken met andere bestaande series?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |