Ik ben vandaag erg coulancequote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We durven toch niet boos op je te worden.
Wat is dat nou weer?quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:18 schreef Q. het volgende:
Hebben jullie ook forumvriendjes?
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php
Dan moeten jullie gaan trouwen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef KingOfMars het volgende:
J. is mijn grootste FOK! vriendje kennelijk!
Je weet tog ! J.quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:22 schreef KingOfMars het volgende:
J. is mijn grootste FOK! vriendje kennelijk!
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Joene
Houzer
Jarno
JohnnyKnoxville
Tally
Foxy-lady
boem-dikkie
Adelante
motorbloempje
Anosmie
MissMSX
jitzzzze
Flappekz
Loveless85
n00cL30n
mijsje
tong80
remlof
Netsplitter
yvonne
KingOfMars
vosss
PeZu
Rekkie
Scorpie
Chowi
admiraal_anaal
BadAssBitchSmut
PiRANiA
BrandX
UIO_AMS
de_boswachter
Lovechild
Ladidadida
SolidasRock
Ronnie_bravo
porsche1
Juicyhil
Copycat
sig000
Danny
zeemonster
aychelle
zovty
Ladylike
Biogarde
melanie_the_miss
Hephaistos.
Swetsenegger
o.us
Bijna goed !quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:08 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar DAAR, is dat HIER ?
quote:Joene
Tally
Houzer
Jarno
KingOfMars
Armageddon
Adelante
boem-dikkie
Chowi
UIO_AMS
motorbloempje
Anosmie
Swetsenegger
Foxy-lady
n00cL30n
Inderdaadquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Joene is echt de hoer van de oldbies, hehehe.
Nee das DAAR. Alleen nog geen tijd gehadquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:08 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar DAAR, is dat HIER ?
Is DAAR achter dat STOM?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee das DAAR. Alleen nog geen tijd gehad
Bijna.quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:47 schreef Armageddon het volgende:
Is het al juni? Bier en tieten en voetbal!
Waarom vind ik een woord als "school" totaal niet passen bij het beeld wat ik van je hebt (puur gebaseerd op je avatar)?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:50 schreef NJ het volgende:
Bijna.
Ik heb met school nog een paar assesments en die vallen allemaal op maandag. Dus ik heb van het weekend even m'n studiebegeleider gemaild dat ik dan niet beschikbaar ben, omdat ik dan dronken aan het zuipen ben. Krijg ik net antwoord dat hij van bijna iedereen afmeldingen heeft gehad en die van mij als enige gehonoreerd wordt, omdat ik de enige was die niet met een of ander kutexcuus kwam..
Je-zus, zit jij nou nog op school / aan het studeren ?!quote:
Wij van JK zeggen graag wat anderen denken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:51 schreef 3MinuteHero het volgende:
Oh, dat wat JK zegt, dus, ongeveer.
Tjemig, wat erg! Plaats snel een tweet om je afschuw uit te drukken!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef Joene het volgende:
Twitter down.
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op een periode van een jaar:
Joene
FUFR
Tally
JohnnyKnoxville
Jarno
Tazmaniac
jimjim1983
Houniet
teknomist
Houzer
JanMetDeKorteAchternaam
Yorrit
Paxlie
Sjoewe
Fyodor
Armageddon
Adelante
fathank
boem-dikkie
peristilius
The-Brahma-Bull
KingOfMars
Rivfader
LuxeBenen
Hagelkaas
-_Tommy_-
motorbloempje
Zosk
SuperRogier
PBateman1978
Blackviper
Mardoek50
house_is_a_feeling
Prosac
Chowi
GSP
UIO_AMS
incognitoomuch
mijsje
Q.
murp
roepdeman
honda1990
zoekjewat
-Bubseltje-
Remsjo
Unstoppable
Knuck-les
janimie
Fokski
Het zijn je jesters, J. Je jesters.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:12 schreef Joene het volgende:
Waarom praten jullie zoveel tegen mij ?
Neuken kan toch ook thuis?quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:31 schreef motorbloempje het volgende:verkansie
we zouden met de Pinkster weg kunnen, maar we gaan ons geld opsparen voor den Huwelijkschreisch!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef YPPY het volgende:
O, en de huwelijksnacht: wij hebben dus wel die nacht nuttig besteed.![]()
![]()
![]()
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenquote:
Neequote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft haddenquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik kan me er ook zeer weinig bij voorstellenvolgens mij ben je echt doodop, en het geld moet ook nog geteld worden
Jawel en ook nog maandag 2e piksterdag!quote:
wij hebben een 'medium' bruiloft, geloof ikquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:25 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nou scheelt het ook dat wij zeer kleine bruiloft hadden. 's Ochtends trouwen, lunchen, nog even in ons kloffie langs het ziekenhuis voor een (zeer) zieke tante en naar huis.
.
Jawel hoor, dan ben ik lekker vrij om meubelboulevards en autoshowrooms te bezoeken enzo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:49 schreef KingOfMars het volgende:
Ja die feestdagen op maandag schieten niet heel erg op enzo...
Ja met avondfeest waar de familie een grappig alfabet voorleest en vrienden van de voetbal een leuk stukje opvoerenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:52 schreef KingOfMars het volgende:
Ik was pas nog op zo'n normale standaard bruiloft met alle toeters en bellen en mén.. We wisten opeens weer waarom we dát niet gedaan hadden zeg maar.
Maar goed, ieder z'n ding enzo.
We waren met de auto JK!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Brrr, op de fiets naar het gemeentehuis op de gratis trouwdag is toch ook prima?
De gemeente kan zelfs getuigen voor je regelen!
Bij ons was het een administratieve handeling ivm de kleine.quote:
oh ja, degene die dat waagt wordt ter plekke verwijderd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja met avondfeest waar de familie een grappig alfabet voorleest en vrienden van de voetbal een leuk stukje opvoeren
Komt goed J, komt goed.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:16 schreef Joene het volgende:
ik snap , dat was ook de reden dat Hilde wilde trouwen niet wetende dat je 3 jaar later nog geen kind hebt of zwanger bent.
Mja. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort "gezellige" dingen. Volgens mij zijn die feestjes vooral leuk voor de mensen die trouwen en zouden de meeste mensen liever ergens anders zijn. Maar dat is mijn persoonlijke, negatieve en cynische mening.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh ja, degene die dat waagt wordt ter plekke verwijderd!
De enige die iets mag doen is mijn oom, die hele leuke gedichtjes schrijftga hem ook echt vragen om dat te doen
verder is het gewoon een 'leuke dag' met ons in sjieke kleren:
trouwen
borrellen
bossche bollen eten
bbq-en
zuipen
debiele openingsdans
zuipen
zuipen
er komt vooral familie (50 man) en wat mensen waarvan we het leuk vinden als ze zouden komen, als ze niet komen, ook geen probleemquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:20 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja. Ik heb gewoon een hekel aan dat soort "gezellige" dingen. Volgens mij zijn die feestjes vooral leuk voor de mensen die trouwen en zouden de meeste mensen liever ergens anders zijn. Maar dat is mijn persoonlijke, negatieve en cynische mening.
Mijn laatste ervaring was dus een bruiloft met 250 man.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:21 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er komt vooral familie (50 man) en wat mensen waarvan we het leuk vinden als ze zouden komen, als ze niet komen, ook geen probleem
zomgquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn laatste ervaring was dus een bruiloft met 250 man.. Wie hou je dan voor de gek denk ik dan.
Weet ik veel, het hele dorp was er ofzo. Ik ben aan een tafel gaan zitten, heb een stuk taart en een biertje op en we zijn op tijd naar huis gegaan. Ik zie die mensen 1 x per 2 jaar en we waren gewoon daggasten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zomg
los van het geld wat je er aan kwijt bent: wie nodig je dan allemaal uit? Al je Hyves 'vrienden' ?
beetje overdreven...quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Weet ik veel, het hele dorp was er ofzo. Ik ben aan een tafel gaan zitten, heb een stuk taart en een biertje op en we zijn op tijd naar huis gegaan. Ik zie die mensen 1 x per 2 jaar en we waren gewoon daggasten.. Kom op mensen....
We waren wel familie hoor, 't was een neef van yppy maar wat ik zei... 1 x per 2 jaar is al veel enzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
beetje overdreven...
daggasten zijn alleen familie en getuigen en 4 goede vrienden ofzo, de rest mag gewoon 's avonds komen!
owh, jemigquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
We waren wel familie hoor, 't was een neef van yppy maar wat ik zei... 1 x per 2 jaar is al veel enzo.
Mijn familie bij elkaar (ons mee gerekend) kom ik uit op 14. Die heb ik ook de hele dag mee genomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ook niet zoveel vrienden![]()
er komen dan ook meer mensen van mijn vriend dan van mijik ken wel genoeg mensen met wie ik regelmatig wat leuks doe / kan doen, maar die zijn (nog) niet bruiloft-waardig zeg maar
![]()
en ach, /care, de paar mensen die wel voor mij komen zijn dan wel meteen erg tof
Nou ik dus niet , dat trouwen doe ik 1x en heb ik nu dus gedaan en mocht het ooit op een scheiding of weet ik veel wat uitdraaien . Ik trouw never nooit meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:41 schreef Tally het volgende:
En als hij het over zou willen doen doe ik het meteen.
Als ik trouw, trouw ik met hem. Als in mijn bruiloft over doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou ik dus niet , dat trouwen doe ik 1x en heb ik nu dus gedaan en mocht het ooit op een scheiding of weet ik veel wat uitdraaien . Ik trouw never nooit meer
Dat ga ik niet eens halenquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Als we 50 jaar getrouwd zijn geven we wel een feestje. Dát vind ik pas een feest waard..
50 jaar getrouwdquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:05 schreef KingOfMars het volgende:
Als we 50 jaar getrouwd zijn geven we wel een feestje. Dát vind ik pas een feest waard..
Mijn opa is maandag 95 geworden en ik lijk best wel op hem, dus ik heb goede hoop.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:09 schreef Tally het volgende:
Dat ga ik niet eens halen
De leeftijd 50 niet eens
Nouja, 25 jaar dan. Ook een hele prestatie nowadays.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef Joene het volgende:
Omg J. over 47 jaar is datdan ben ik fucking 75
mocht ik het halen
Ach jonge, in 2012 vergaat de hele wereld, dus.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:15 schreef KingOfMars het volgende:
Nouja, 25 jaar dan. Ook een hele prestatie nowadays.
Ehmmmmm... gefeliciteerd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:20 schreef Adelante het volgende:
Ik kreeg net een mailtje dat ik een Vitesse shirt heb gewonnenWat kunnen dagen soms mooi zijn!
Beetje sarcasme zat er wel in mijn postquote:
Koel!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:21 schreef Adelante het volgende:
Misschien doe ik 'm wel aan als ik ga trouwen volgende maand.
Neuh zo heet hij nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wij kregen vorige week nog wel een spamfax over VOIP. Zou hij daar achter gezeten hebben? De contactpersoon was ene Martijn.
quote:
ik doe geen 'dieet' he?quote:
Guido komt meer in de buurtquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik vind Houzer meer een Dennis.
Of Guido.
Dat is geheel correct.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mijn God, het is toch geen weer voor een Nederlander om binnen te zitten.
DE HOMO'S.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En dan kijk ik ook nog uit op een plek waar allemaal bootjes in- en uitvaren.
IK HOOP DAT ZE ZINKEN, DE PATJEPEËRS!!111111
Ik wel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hoi Q.
Zit jij ook zo fijn binnen in de veel te lang rondgepompte, artificieel gekoelde muffe lucht?
Ik vind dat het niet mot maggen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga proberen op tijd naar huis te gaan... Zal wel grandioos mislukken, maar toch.
Op tijd vind ik om 15:00. Zodat ik ook nog een mooi motor ritje kan makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Op tijd, op tijd...
22u30 is toch ook op (een) tijd?
Niets mis met anale seks J.!quote:
Wat zit er wel in?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:15 schreef Tally het volgende:
Op tijd vind ik om 15:00. Zodat ik ook nog een mooi motor ritje kan maken
MAAR DAT ZIT ER NIET IN JK!!!!
Waarom niet!!!! Wat is dat nou voor een vraag. Ben je homo ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom ga je een naaktfotoreportage maken op het circuit, trouwens, T?
Helemaal niets op het momentquote:
Asfalt JKquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom ga je een naaktfotoreportage maken op het circuit, trouwens, T?
JK?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:17 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
JA MAAR HOMOS IS DUS MET MANNE!!!!!!!!1111111
Vraag maar aan JK.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Joene het volgende:
Gewoon zo die nakende tieten op het zwarte asfalt
Dan moet er niet de hele dag zon op het asfalt hebben gestaanquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Joene het volgende:
Gewoon zo die nakende tieten op het zwarte asfalt
Ik heb niks tegen tieten, maar vroeg me af of er een speciale gelegenheid was ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:19 schreef Tally het volgende:
JK?
Mijn man gaat op het circuit rijden. En daar ga ik foto's van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen tieten, maar vroeg me af of er een speciale gelegenheid was ofzo.
Stomme KOM die overal homopraktijken achter ziet.
(whehehe, "achter")
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nou weet ik het niet uit ervaring maar volgens mij kan Tally prima met d'r tietjes op de grond.
Ik durf wel!!!!!!!!! Ik vind het niet leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:28 schreef Joene het volgende:
Terecht als je niet eens een toertocht durftdurf je ook niet met 200km/h of harder over zandvoort
Veul ervaring mee ook!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:34 schreef KingOfMars het volgende:
Nou weet ik het niet uit ervaring maar volgens mij kan Tally prima met d'r knietjes op de grond.
Godver! En nu?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nein.
je voorhuid zal maar te nauw zijnquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:35 schreef Joene het volgende:
Dat besnijden dat zie ik ook niet zo zitten ! Voorhuid is okay !
Nou!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je voorhuid zal maar te nauw zijn
daar moet je cola voor hebben denk ik! dat brandt ook gootstenen vrij van prut!quote:
gheyl, wat voor een? Ik moet er ook een voor we op verkansie gaanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:41 schreef KingOfMars het volgende:
Morgen nieuwe camera halen! (Hopelijkalshetgoediseniknietopgelichtwordtofzo). *hyper*
Een Canon 50Dquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:42 schreef motorbloempje het volgende:
gheyl, wat voor een? Ik moet er ook een voor we op verkansie gaan
Ja, is allemaal goed spul nowadays. Heb zelf meer historie met Canon (begonnen met 300D -> 30D -> 450D -> 50D) dus vandaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:43 schreef motorbloempje het volgende:
oh, Canon
maar da's leuk speelgoed!![]()
Ga zelf voor 'n Nikon, want daar heb ik nog wat AF lensjes van liggen
dat zou ik weer niet weten, heb een analogequote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:46 schreef Joene het volgende:
Zoiets ja. Nikon heeft gewoon een fijnere grip en betere menustructuur.
D90 body kost 690 ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:47 schreef motorbloempje het volgende:
moet iets vinden in 't budget 300 - 500 voor 'n body, kitlens hoef ik niet, heb ik al
vanmiddag maar even zoeken, nu zo even echt iets doen op mn werk
Kweenie hoor. De sensors zijn echt wel een tik verbeterd sinds de D40 uitkwam (4 jaar geleden he!). Dus meer ruis op hoge ISO, etc. Die 6mp is idd wel voldoende voor de meeste maar er is meer dan alleen dat. Als je 2e hands gaat zou ik voor de D60 of toch een D90 gaan denk ik... Of gewoon het topmodel consumer klasse, de D5000 dus en dan een nieuwe.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:08 schreef Joene het volgende:
Serieus ik zou een D40 body kopen , die kosten tweedehands tussen de 150/ 200 euro
Prima body en 6mp is wat mij betreft voldoende.
Die d5000 is ansich mooi cameraatje ook idd.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Kweenie hoor. De sensors zijn echt wel een tik verbeterd sinds de D40 uitkwam (4 jaar geleden he!). Dus meer ruis op hoge ISO, etc. Die 6mp is idd wel voldoende voor de meeste maar er is meer dan alleen dat. Als je 2e hands gaat zou ik voor de D60 of toch een D90 gaan denk ik... Of gewoon het topmodel consumer klasse, de D5000 dus en dan een nieuwe.
Mja, qua Nikon is het gewoon lastig geloof ik. Ik heb er ook naar gekeken aangezien ik nu zoú kunnen overstappen van systeem maar het is gewoon net niet interessant genoeg. De Canon 550D heeft de sensor van de 7D, dat is gewoon een super camera. De D5000 trekt dat gewoon niet, hoe mooi die cam ook is. Dan kom je in het segment 50D of D90 wat gewoon een flink prijsverschil is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Die d5000 is ansich mooi cameraatje ook idd.
D90 tweedehands kan je voor die 100 verschil beter nieuw kopen.
Klopt helemaal, maar ik heb dus ooit de 30D gehad en dan kun je nooit meer terug naar een instapper. Sowieso het formaat, het tweede top lcd scherm, betere viewfinder, het quick control dial... allemaal zaken die voor mij het verschil maken tussen 'ff snel de camera pakken' en 'mja laat maar zitten'. Stiekum vind ik de 550D geweldig qua specs maar ik weet nu al dat ik me ga ergeren aan alles wat er dan niet op zit tov de xxD range...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:36 schreef Joene het volgende:
Klopt al ben ik er nog steeds van overtuigd dat 50D of D90 voor de hobbyfotograaf die max 300 fotootjes in een jaar schiet dikke overkill is ook
Mijn eerste dSLR.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
De 300D van canon vond ik in het begin wel leuk ook maar die pakt zodner de extra grip ook kut.
Ik heb echt zo'n spijt achteraf dat ik m'n 30D + grip heb verkocht. Wát een fijne cam was dat. Met handstrap en alles erbij. Super.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:58 schreef Joene het volgende:
De 300D van canon vond ik in het begin wel leuk ook maar die pakt zonder de extra grip ook kut.
Laat ik het zo zeggen, Canon zonder de extragrip althans Consumer range vind ik niet heel fijn.
ik heb nog een g2 liggen thuis , wat een fantastisch apparaat is /was dat. En ik had daar zo een compactflash ding in met een hardeschijfje (geen idee meer hoe zo een drive ook weer heette).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:59 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mijn eerste dSLR.. De zilveren had ik. Daarvoor nog een Canon Powershot G1 (
) en een compactdingskie van Olympus (
). Met xD kaarten.
.
Ach morgen nieuw speelgoed, grippie en handstrap erbij kopen klaaar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n spijt achteraf dat ik m'n 30D + grip heb verkocht. Wát een fijne cam was dat. Met handstrap en alles erbij. Super.
ik ook geen eigenquote:
Microdrive!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog een g2 liggen thuis , wat een fantastisch apparaat is /was dat. En ik had daar zo een compactflash ding in met een hardeschijfje (geen idee meer hoe zo een drive ook weer heette).
De microdrive was dat !quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:00 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb nog een g2 liggen thuis , wat een fantastisch apparaat is /was dat. En ik had daar zo een compactflash ding in met een hardeschijfje (geen idee meer hoe zo een drive ook weer heette).
Ik had er 1 van Hitachi van 2gb ! en iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:02 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Microdrive!. Die had ik ook in de G1 zitten. 340MB ofzo en dat was echt megaveel toen! En als je 'm liet vallen was -ie stuk.
.
Financiele situatie is iets gewijzigd sindsdien J.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach morgen nieuw speelgoed, grippie en handstrap erbij kopen klaaar.
Volgens mij heb ik dat ding destijds voor enorm veel uit de VS laten komen nogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik had er 1 van Hitachi van 2gb ! en iddlaten vallen en stuk
ik had hem in duitsland gekocht 2gb voor 300 euro ofzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:03 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ding destijds voor enorm veel uit de VS laten komen nog.
Oh wisselen vind ik niet erg, daar is het een dDSLR voor. Wel dat je op den duur met een rugzak vol meuk looptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:04 schreef Joene het volgende:
Grippie sparen of marktplaatsen he
ik wil liefst naast een 18-55 / 18-85 een 18-200 , ik haat wisselen.
Whehe, cool. Ik heb gisteren een 8GB CF voor 80 euro gekocht.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:06 schreef Joene het volgende:
http://www.pexagontech.co(...)f/6gb-microdrive.php check dit ze maken ze nog
Maar eh gaat er nog CF in zo een canon ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Whehe, cool. Ik heb gisteren een 8GB CF voor 80 euro gekocht.. Maar goed, die 20MB grote RAW's moeten wel een beetje vlot de camera uit he.
CF wint het nog steeds op snelheid. Vanaf de xxD range gaat er CF in, de 1000D en de xxxD range doen SD. Die 50D doet bijna 6,5 foto's per seconde he!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Maar eh gaat er nog CF in zo een canon ?
Niet gewoon dat je zegt SD of mini ?
Heb je zo een Sandisk Extreme 3 card gekauft ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
CF wint het nog steeds op snelheid. Vanaf de xxD range gaat er CF in, de 1000D en de xxxD range doen SD. Die 50D doet bijna 6,5 foto's per seconde he!. Op 15mp!
Nee, de nieuwe Extreme versie: http://www.sandisk.com/pr(...)me-compactflash-cardquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Heb je zo een Sandisk Extreme 3 card gekauft ?
Ik wist dat ik teveel betaalde maar ik MOEST 'm gewoon voor morgen hebben anders heb ik geen kaart bij m'n cam. En dat gaat slecht voor m'n bloeddruk zijn.quote:
Nee, Ik moet zondag van 8.00 tot 13.00 werken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:12 schreef Joene het volgende:
Jij wel A !Ga je het weekend doen ? zuipen en lamballen ?
Meeste dSLR's hebben (ivm een 35mm camera) een andere sensormaat. Waardoor de brandpuntafstand van je lenzen iets van 1.4 tot 1.6x verlengd wordt. 18 mm wordt dus iets van 27mm! Een goeie groothoek is dus ook erg lastig op (consumenten) dSLR's. De duurdere varianten (lees: paar duizend euro voor een body ofzo) hebben wel weer een standaard sensor maat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Waarom hebben jullie eigenlijk zo een halve fisheye nodig met lenzen van 18-xxx?
Ohja, omrekening analoog-digitaal moet nog.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef KingOfMars het volgende:
Meeste dSLR's hebben (ivm een 35mm camera) een andere sensormaat. Waardoor de brandpuntafstand van je lenzen iets van 1.4 tot 1.6x verlengd wordt. 18 mm wordt dus iets van 27mm! Een goeie groothoek is dus ook erg lastig op (consumenten) dSLR's. De duurdere varianten (lees: paar duizend euro voor een body ofzo) hebben wel weer een standaard sensor maat.
Pcies. Vandaar dat je op dSLR's vaak groothoeklenzen als de 10-22mm tegenkomt. Op full frame is dat echt belachelijk groothoekquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ohja, omrekening analoog-digitaal moet nog..
Voor architectuurfoto's is (analoge) 24 mm wel het minimum, digitaal zit je dan dus al ruim onder de 18 mm. Ga je veel groter, dan krijg je veel gebouwen nét niet in zijn geheel op de plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |