Vanaf 3 maanden (ongeveer) zjn de speekselklieren echt goed ontwikkeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:33 schreef sindell het volgende:
Even vraagje hoor, is het normaal dat baby's veel kwijlen? Laura kwijlt echt een heleboel, met name als ze zich vermaakt, maar ik kan me niet voorstellen dat ze al tandjes zou krijgen. (ze heeft ook geen andere symptomen).
Ik merk het wel. Dat ik er van F minder heb. En ook van de speciale gelegenheden, gebeurtenissen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Groofsken het volgende:
Ik heb net zoiets sufs gedaan![]()
Een vriendin zei vanochtend dat zij van hun tweede zoveel minder babyfoto's hebben gemaakt dan van hun eerste. Niet met alle kraambezoek enzo, echt beduidend minder.
Dus ik net de fotoboeken van de kinderen gepakt en alles geteld tot nu toe. Wat blijkt... R heeft op dit moment 2 foto's meer dan S op dezelfde leeftijd. Zo bizar, gewoon onbewust ongeveer even evenveel
.
Ja, maar toen was afdrukken ook gewoon niet te betalen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar eigen albums. Ik heb 1 album zowat heel mn jeugd staan.
Ik heb er namelijk wel aan gedacht, voordat de vacuumpomp werd gehaald, maar ik vomnd het zo ongepast om te zeggen dat ze foto's moesten maken, dus heb ik mijn mond maar gehouden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Groofsken het volgende:
Oh das balen zeg Amaranta. Dat zou ik ook echt kut vinden.
Mijn moeder heeft dat gelukkig heel goed gedaan.
`quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb er namelijk wel aan gedacht, voordat de vacuumpomp werd gehaald, maar ik vomnd het zo ongepast om te zeggen dat ze foto's moesten maken, dus heb ik mijn mond maar gehouden.
Ze waren al niet zo'n fan van me op dat moment
Ik heb 1 album, mijn zus (5jaar ouder) heeft er 3quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar eigen albums. Ik heb 1 album zowat heel mn jeugd staan.
Wij hebben nog geen enkele foto laten afdrukkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef WupWup het volgende:
Ik heb nog helemaal geen foto's ingeplaktSlechte moeder
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:49 schreef WupWup het volgende:
Ik heb nog helemaal geen foto's ingeplaktSlechte moeder
Gewoon eentje mailne, kunnen ze hem mooi zelf laten afdrukkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wij hebben nog geen enkele foto laten afdrukken(en dat tot groot jolijt van de grootmoeders want die willen een foto op hun kast zetten
)
Mijn ma en internet? Ben je gek?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gewoon eentje mailne, kunnen ze hem mooi zelf laten afdrukken.
Dat had ik een paar maanden terug ook gedaan. Krijg ik een mail met bestelling voor afdrukken terug van omaquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Gewoon eentje mailne, kunnen ze hem mooi zelf laten afdrukken.
Doe je dat ook voor andere mensen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:54 schreef Groofsken het volgende:
Ik ben er trouwens echt een hele trouwe plakker.
Ik maak voor elke maand een nieuwe map. En als de maand dan voorbij is, bestel ik de mooiste foto's en plak ik ze in. Eens per mnd, zit ik dus een avondje te plakken.
Mijn ma heeft geen internet meer sinds ik daar niet meer elk weekend benquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:55 schreef Groofsken het volgende:
Oh echt? Mijn ouders zijn op vele fronten juist handiger met computers dan ik.
zo van, ik wil 1 en 3 en 9, mat 30/50 cmquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:53 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat had ik een paar maanden terug ook gedaan. Krijg ik een mail met bestelling voor afdrukken terug van oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |