abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:41:39 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_81579185
s avonds tegelijk met 24 van een dag eerder
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:46:21 #52
133369 Jivis
Critikut
pi_81579359
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Jovatov het volgende:
Hoe kijken jullie Lost eigenlijk, 's morgens gelijk als je wakker wordt, of juist 's avonds met wat vrienden?
En doen jullie nog iets 'speciaals' met de finale?
Niemand in mijn nabije omgeving kijkt actief Lost .

Dus ik ga maandagochtend eerst naar huis reizen (zit in het weekend bij mijn vriendin) en dan start ik hem zo'n beetje in denk ik .

.
Amen.
pi_81579632
Mooie tt
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_81580448
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:40 schreef Jovatov het volgende:
Hoe kijken jullie Lost eigenlijk, 's morgens gelijk als je wakker wordt, of juist 's avonds met wat vrienden?
En doen jullie nog iets 'speciaals' met de finale?
Woensdagmorgen als ik uit bed kom
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_81580486
Als ik tijd heb op woensdag. Meestal is dat heel snel omdat ik dan gewoon tijd maak.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:29:18 #56
133369 Jivis
Critikut
pi_81581028
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:17 schreef Rnie het volgende:
tvp
Lafjes!
Amen.
pi_81581898
quote:
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:06 schreef Prowl het volgende:
Other Common Units of Faraday's Constant

* 96.484 kJ per volt gram equivalent
* 23.061 kcal per volt gram equivalent
* Desmond Hume

Ok wie is daar grappig geweest?
!
full stops and exclamation marks
pi_81581927
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:29 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lafjes!
why

nouja....mijn bijdrage dan maar

4 8 15 16 23 42
De enige echte.
pi_81581985
morgen weer, ben benieuwd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:23:06 #60
133369 Jivis
Critikut
pi_81583074
Ik stuitte hier op.
quote:
J.J. Abrams, Carlton Cuse, and Damon Lindelof are doing Mad Libs, Damon asks for: lexical, to which J.J says "fashionation"; name, to which Carlton says "Sawyer"; noun, to which J.J. says "bear"; another lexical, to which Cartlon says "smokey"; and another noun, to which Cartlon says "death". Then Damon reads, "On a fashionation afternoon, Sawyer and a magical bear swim to their smokey death." J.J. says, "And that's how Lost is written."
Ik wist het!
Amen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:28:11 #61
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81583225
TMZ ( ) interviewt 'MIB' op straat. Lijkt me een toffe gast!
http://www.tmz.com/videos?autoplay=true&mediaKey=02c78543-15c7-4d03-bf8f-d201b97d9533
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:29:48 #62
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81583277
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:23 schreef Jivis het volgende:
Ik stuitte hier op.
[..]

Ik wist het!
De droogheid van die andere Secrets of Lost!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:49:55 #64
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81583962
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:38 schreef DrowningMan het volgende:
Leuk artikel in de TIME van deze week, Life after Lost

edit; begin bevat enkele kleine spoilers
Ik had al wat namen gelezen en een scčnebeschrijving. Maar ja... kan ik mee leven, denk ik.

By the way:
quote:
It's 2004. There's a plane. It crashes on an island. There are polar bears. And a smoke monster. And angry natives called the Others. Jack is a doctor. Locke is a paraplegic who can walk now. Sawyer's a con man. Kate's a fugitive. Kate likes Jack, and also Sawyer, and also Jack again. Jin and Sun are a married Korean couple. Claire's pregnant. Charlie's a junkie. Sayid's a former Iraqi torturer. Hurley's a lottery winner with extremely bad luck. The Losties find a hatch in the ground. Inside the hatch, there's a dude named Desmond. Every 108 minutes, he punches six numbers into a computer so the world won't end. (He believes.) The hatch was built by the Dharma Initiative. Dharma was a group of scientists and hippies who came to the island in the '70s and drove VW microbuses. The Losties capture Ben, the leader of the Others. The Others capture several Losties. Locke decides they should stop entering numbers in the hatch. The hatch blows up. The sky turns purple. Desmond starts seeing the future. The captured Losties escape. Desmond tells Charlie that Charlie's going to die. (He's right.) A freighter shows up offshore. Jack wants to be rescued, but Locke thinks the island needs them to stay. (He's right.) The freighter was sent by Desmond's girlfriend Penny's dad, who's kind of a jerk. It blows up. Jack, Sun, Hurley, Sayid, Desmond and Kate escape on a helicopter. It crashes. (They're O.K.) Locke, Sawyer and the rest are left on the island. Ben goes underground and turns a frozen wheel, which sends the island skipping about in time. The left-behinds end up in 1974 and join Dharma. Locke leaves the island via the frozen wheel. (It is confusing.) He finds Jack. Jack doesn't want to return. Locke is murdered by Ben. Jack changes his mind. The Losties return to the island, but some end up in 1977, where they find their friends. They detonate a hydrogen bomb to alter time and stop their original plane crash from happening. (It is confusing.) The Losties are back in 2004. The plane does not crash. But they are also in 2007. Still on the island. In a parallel timeline! (It is confusing.) Locke comes back to life. Except he is really the Man in Black, who has lived on the island with his brother Jacob for a really, really long time. (He is also the smoke monster.) Locke, who is not Locke, tricks Ben into killing Jacob. Jacob, who is maybe a ghost, tells Jack that the castaways are "candidates" to replace him. Desmond returns. On a submarine. With Penny's dad, who's still kind of a jerk. Penny's dad blasts Desmond with radiation. This makes alternate-reality Desmond aware of island Desmond. Alternate-Desmond tries to make alternate-everyone-else aware of the parallel universe. On the island, Locke persuades Jack and his friends to escape on the submarine. Which Locke has booby-trapped. Sayid blows himself up to save the rest. Sun and Jin are reunited! Then they drown. Locke vows to finish what he started ...

Read more: http://www.time.com/time/(...)0.html#ixzz0oIDLlt5r
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:27:01 #65
133369 Jivis
Critikut
pi_81585402
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef Bragi het volgende:

[..]

Ik had al wat namen gelezen en een scčnebeschrijving. Maar ja... kan ik mee leven, denk ik.

By the way:
[..]

Hee, da's best een chille samenvatting . Ze slaan de hele tail section over .
Amen.
pi_81585650
Ik snap de frustratie die in dit topic was wel, maar ik zit er niet zo mee merk ik, nu ik dat boek van Vozzek aan het lezen ben. De Whispers bijvoorbeeld kan ik prima accepteren zoals ze zijn uitgelegd, en als je denkt aan de aanloop naar die uitleg toe, valt alles wel redelijk op zijn plek. Er zijn enkele inconsistenties, en verhaallijnen die niet helemaal afgesloten worden, maar ik merk dat het voor mij het belangrijkst is dat de serie ook echt afloopt. Zolang je gewoon het einde weet, wat er met de karakters gebeurt enzo, en niet met een open eind-gevoel blijft zitten, vinnik het prima.

Ik overweeg trouwens die maandag na de finale vrij te nemen, heb nog wat vrije dagen over . En het tofst zou het zijn om die van deze week dan op te sparen en drie achter elkaar te kijken, maar ik ben bang dat ik daar het geduld niet voor heb.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:35:48 #67
133369 Jivis
Critikut
pi_81585706
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap de frustratie die in dit topic was wel, maar ik zit er niet zo mee merk ik, nu ik dat boek van Vozzek aan het lezen ben. De Whispers bijvoorbeeld kan ik prima accepteren zoals ze zijn uitgelegd, en als je denkt aan de aanloop naar die uitleg toe, valt alles wel redelijk op zijn plek. Er zijn enkele inconsistenties, en verhaallijnen die niet helemaal afgesloten worden, maar ik merk dat het voor mij het belangrijkst is dat de serie ook echt afloopt. Zolang je gewoon het einde weet, wat er met de karakters gebeurt enzo, en niet met een open eind-gevoel blijft zitten, vinnik het prima.

Ik overweeg trouwens die maandag na de finale vrij te nemen, heb nog wat vrije dagen over . En het tofst zou het zijn om die van deze week dan op te sparen en drie achter elkaar te kijken, maar ik ben bang dat ik daar het geduld niet voor heb.
Niet vrij op Tweede Pinksterdag?
Amen.
pi_81586522
Bijna voorbij. .
pi_81588086
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:59 schreef capital_P het volgende:
gisteren was ik bij een vriend die nogal achterloopt. We hebben de aflevering gekeken waarin mr. eko doodgaat. Kan iemand al uitleg geven over waarom hij dood moest van MiB?
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Bragi het volgende:
Zijn ouders waren overleden en had daardoor geen zin meer om op Hawaii te blijven.
Dit is inderdaad de reden dat hij uit de serie is geschreven. Maar dan nog kan er toch een reden zijn waarom Eko dood moest van MiB? Ik moet daarbij terug denken aan een gesprek tussen Eko en Locke over Smokey. Locke zegt daarin dat hij een heel helder licht zag en dat het prachtig was. Eko antwoordt "That is not what I saw". Kan het zijn dat Eko het kwade achter Smokey zag en daarom dood moest? En waarom liet Smokey Locke wel leven na zijn 'first encounter'? Of zag hij dat Eko niet te manipuleren was en Locke wel. Het licht waar Locke over sprak is trouwens duidelijk het licht uit the Source. Maar waarom hij dat bij Smokey zag is mij nog niet duidelijk. Smokey wordt immers neergezet als 'slecht' en licht koppel ik juist aan 'goed'. Is het puur omdat the Source de oorsprong van Smokey is? Of is Smokey misschien, doordat hij in the Source werd gegooid, de bewaker van het eiland en niet Jacob? Smokey werd ook eerder een 'security system' genoemd. De vorige bewaker van het eiland was waarschijnlijk de (stief)moeder. Zij wist blijkbaar wat er zou gebeuren als je the Source in zou gaan. Is zij er zelf ooit ingegaan en was zij daardoor ook Smokey (en dus de vorige bewaker van het eiland)? Dit zou ook verklaren hoe zij die put heeft dicht gekregen en die mensen heeft vermoord.

Ineens een heel verhaal, wat niet echt meer over de dood van Eko gaat. Wat is jullie gedachte hierover?
pi_81589778
Is het niet zo dat alleen rechtschapen mensen een kandidaat kunnen zijn voor Jacob?

Smokey mag niet aan kandidaten zitten, maar heeft wel een gruwelijke afkeer jegens mensen in het algemeen. Dus iemand die niet rechtschapen is, is fair game voor Smokey.

Mr. Eko was mogelijk een kandidaat, totdat hem gevraagd werd spijt te betuigen voor zijn eerdere daden. Toen bleek dat Redemption niet mogelijk was voor Eko ("I ask for no forgiveness, for I have not sinned"j) mocht Smokey met hem doen wat ie wilde.
pi_81590043
wat zijn die nummers nou eigenlijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:26:35 #72
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81590228
Je kan een door 'Darlton' gesigneerde poster winnen. Daarvoor moet je of een bepaald ticket hebben of jezelf op de foto zetten als een van de Losties. Check this out : http://www.flickr.com/photos/ncmfathom
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:31:13 #73
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81590386
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
Je kan een door 'Darlton' gesigneerde poster winnen. Daarvoor moet je of een bepaald ticket hebben of jezelf op de foto zetten als een van de Losties. Check this out : http://www.flickr.com/photos/ncmfathom
Deze lijkt het best:

En deze vind ik het grappigst:
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:35:55 #74
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_81590583
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:31 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Deze lijkt het best: