Ik las dat er vanmiddag nummers van Guus Meeuwis en Marco Borsato werden gelanceerd. Persoonlijk niet helemaal mijn ding, maar hee, wel Nederlands.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:20 schreef Nizno het volgende:
Gebruik het al langer via proxy... Werkt leuk moet ik zeggen.
Misschien komen er nu ook meer Nederlandse nummers
Dude, blijf hier dan weg. Ik post het hier voor de muziekliefhebbers. Als het Spotify-gebeuren je niet kan bekoren wens ik je nog een hele fijne dag.quote:
Alsof TS er zelf iets mee bereikt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:16 schreef Diemux het volgende:
Sp@m.
Hier, gewoon de eerste optie (Open) selecteren.quote:
Het is simpeler en eigenlijk beide in 1.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:32 schreef ems. het volgende:
Waarom spotify als je torrents?
edit: En youtube?
Bedoel ook meer in NL bekende nummers... Hoeft niet perse NLtalig te zijn...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ik las dat er vanmiddag nummers van Guus Meeuwis en Marco Borsato werden gelanceerd. Persoonlijk niet helemaal mijn ding, maar hee, wel Nederlands.
[..]
Grooveshark lijkt me nog makkelijker, geen registratie vereist.. zijn er verder nog verschillen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:08 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zelfde idee als Grooveshark.
Werkt overigens ook best lekker
Niet dat ik weet. Heb nog geen kans gehad om Spotify te bekijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:22 schreef Jape het volgende:
[..]
Grooveshark lijkt me nog makkelijker, geen registratie vereist.. zijn er verder nog verschillen?
Iemand hier bekend met LastFM?quote:
Voor Open heb je geen invite nodig.quote:
quote:
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)quote:
Dus alleen het album en eventueel mobiel gebruik zijn voordeliger bij Spotify dan bij LastFM.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)
Last.fm kan wel met een mobiel in Nederland.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:05 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Met Spotify heb je volledige albums e.d. en mobiel gebruiken kan nog niet met Last.FM (tenminste, in Nederland)
Dat kan toch niet meer met een proxy?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:13 schreef tim. het volgende:
Ik gebruik het alweer bijna een jaar via een proxy, en het werkt inderdaad uitstekend! Hij kan zelfs scrobblen (last.fm)! Geen spam!
5 euro is ook een optie he.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:18 schreef JackHerrer het volgende:
10 euro is wel wat prijzig, maar als die open versie bevalt ga ik er misschien toch over nadenken.
Ja spotify op de mobiel is wel ideaal eigenlijk. Alleen een beetje prijzig nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef kipknots het volgende:
[..]
5 euro is ook een optie he.
Zelf zit ik wel te denken om de 10 euro versie te nemen als het een beetje bevalt ivm offline mode en android.
grooveshark is erg dubieus qua legaliteit, omdat iedereen alles maar kan uploaden. Als je daar tenminste om geeft.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:22 schreef Jape het volgende:
[..]
Grooveshark lijkt me nog makkelijker, geen registratie vereist.. zijn er verder nog verschillen?
Precies de reden waarom ze geen cent van me krijgen, ook niet via reclame inkomsten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Oneself het volgende:
(...)
Alle vier de major labels doen mee, plus een groot aantal onafhankelijke labels.
(...)
Met behulp van een invitation kan je oneindig lang gratis luisteren, maar nog wel met reclame. Er is ook een variant van 5 euro waarvoor hetzelfde geld, zonder reclame. Voor 10 euro krijg je een offline mode, toegang via iphone / android en hogere geluidskwaliteit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:27 schreef aardbeien1 het volgende:
Limiet van 20 uur vind ik geen probleem, meer dan 20 uur luisteren is maar 10 euro per maand, dus als je 40 uur zou luisteren betaal je 10 / 40 = 25 cent per uur
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef defamai het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze geen cent van me krijgen, ook niet via reclame inkomsten.
Luister je geen muziek? Of ben je 100% piratequote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:33 schreef defamai het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ze geen cent van me krijgen, ook niet via reclame inkomsten.
Ik luister wel muziek, en de artiesten die ik tof vind koop ik op een concertje een plaat van. Of het moet in eigen beheer worden uitgegeven. Verder koop ik alleen vinyl tweedehands, aangezien dat ook geen nieuwe geldstroom naar de platenmaatschappijen oplevert.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:45 schreef aardbeien1 het volgende:
[..]
Luister je geen muziek? Of ben je 100% pirate
Ook niet naar de artiesten.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:11 schreef defamai het volgende:
[..]
Ik luister wel muziek, en de artiesten die ik tof vind koop ik op een concertje een plaat van. Of het moet in eigen beheer worden uitgegeven. Verder koop ik alleen vinyl tweedehands, aangezien dat ook geen nieuwe geldstroom naar de platenmaatschappijen oplevert.
Of je neemt een abo. Gier...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:48 schreef hakkersszz het volgende:
Net ook even een accountje aangemaakt en zit nu al zo'n 2 uur te luisteren.
Echt een goede dienst. Native app, zoeken en gelijk luisteren, heerlijk!
Even kijken of iemand een Free code over heeft want 20 u is best weinig...
Ik niet, ik heb ook nog wel wat Google Wave invitations.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:25 schreef Vince22 het volgende:
Net ook spotify geinstalleerd. Werkt als een zonnetje. Weet nu al dat ik over de 20 uur per maand heenkom !
Is er dan ook iemand die een invite heeft? Wil ik wel ruilen voor een Newzbin of GoogleWave invite
Laat maar ben al voorzien!
Niks gier. Ik luister gewoon de reclame.quote:
Klopt, maar als ik bv lees dat Warp Records muziek op spotify heeft staan verwacht ik wel dat de hele collectie erop staat en niet maar een paar albums.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:21 schreef ethiraseth het volgende:
Er zullen altijd dingen niet beschikbaar zijn. En grote bands als Pink Floyd, Led Zeppelin, AC/DC en MEtallica geven bewust geen licensies af aan dit soort initiatieven.
Jaa, 't is echt verslavend. En fijnnn dat veel er iig wat aan hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:33 schreef HansHeino het volgende:
Sinds 16:00 uur vanmiddag luister ik al non-stop. Ik ben diep onder de indruk. Wow hoe goed en veel!
Tim Knolquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn huidige playlist.![]()
http://open.spotify.com/u(...)ZyURXXXnIGubrJNXz3uH
quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:10 schreef Rejected het volgende:
http://open.spotify.com/track/6JEK0CvvjDjjMUBFoXShNZ
LOL ik kliktequote:Op woensdag 19 mei 2010 02:10 schreef Rejected het volgende:
http://open.spotify.com/track/6JEK0CvvjDjjMUBFoXShNZ
Is Marco Borsato en Guus Meeuwis al uit in de UK?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef Nizno het volgende:
Deze cd is niet ui in the UK...
Darn! Gaan ze zo beginnen. Kan ik alleen cd's luisteren die daar ook uit zijn...
Nou ja dat wissel ik wel tussen 2 accounts
de reclame krijg ik wel op mn UK account omdat die niet via de proxy werken, maar dat nummer is nog niet uit in de UK krijg ik te zien.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Is Marco Borsato en Guus Meeuwis al uit in de UK?
Spotify sluit per land contracten af met muzieklabels. Dus alleen van die labels krijg je te zien als je het land 'kiest'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:05 schreef ranja het volgende:
Het is natuurlijk wel mijn bedoeling om als ik het ga gebruiken, alle albums tot m'n beschikking te hebben en niet alleen degene die via bol te bestellen zijn. Hoe zit dat met die land-instellingen?
Hoe werkt dat scrobblen met Last.fm? Ik zie wel dat ik kan connecten met Facebook, maar niets over Last.fm.quote:Op woensdag 19 mei 2010 02:12 schreef krioro het volgende:
Oh, ik had gemist dat Spotify in Nederland beschikbaar werd. Ik blijf Last.fm interessanter vinden, maar Spotify kan daar wel een leuke aanvulling op zijn, met scrobblable tracks.
Dit vraag ik me inderdaad ook af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Nogmaals even verder in dit topic.
Ik deel vrijwel geen muziek en ik heb eigenlijk altijd mijn mp3-speler en/of telefoon wel bij me. Wat maakt Spotify interessant voor mij?
Applicatie downloaden. die houdt bij wat je afspeelt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat scrobblen met Last.fm? Ik zie wel dat ik kan connecten met Facebook, maar niets over Last.fm.
In de instellingen kunt je het scrobblen met Last.fm aan zettenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Hoe werkt dat scrobblen met Last.fm? Ik zie wel dat ik kan connecten met Facebook, maar niets over Last.fm.
Wellicht dat je muziek op je telefoon kunt zetten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Nogmaals even verder in dit topic.
Ik deel vrijwel geen muziek en ik heb eigenlijk altijd mijn mp3-speler en/of telefoon wel bij me. Wat maakt Spotify interessant voor mij?
Ik heb alle muziek al op mijn telefoon. Ik vraag me gewoon af wat ik hier aan heb.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Oneself het volgende:
[..]
Wellicht dat je muziek op je telefoon kunt zetten.
Via Spotify hoef je je muziek niet te delen, je kunt je playlist met een ander delen, maar dat hoeft niet.
Ik zou zeggen, probeer gewoon Spotify Open eens, is gratis en 20 u p/mdn lijkt me genoeg om een goede indruk te krijgen.
Werkt dat een beetje? Heb daar verschillende geluiden over gehoord en niet heul goeie ervaringen mee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:31 schreef MilaNL het volgende:
Leuk is ook wel de radio functie (werkt niet in Open geloof ik).
ziet er zo uit: http://blogs.sun.com/plamere/resource/spotify2.png
Dus je kan zelf de tijd en stijl bepalen en dan zoekt ie vanzelf nummers die passen en zet ze in een playlist.
Ja voor mij werkt het wel goed (ik heb Free). Wat zou er eigenlijk mis mee kunnen gaan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Werkt dat een beetje? Heb daar verschillende geluiden over gehoord en niet heul goeie ervaringen mee.
Geloof dat dat overigens alleen bij Unlimited of Premium is.
Nieuwe muziek ontdekken via playlists van anderenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb alle muziek al op mijn telefoon. Ik vraag me gewoon af wat ik hier aan heb.
Bijvoorbeeld dat er nummers tevoorschijn komen die je helemaal niet zo leuk vind?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:36 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ja voor mij werkt het wel goed (ik heb Free). Wat zou er eigenlijk mis mee kunnen gaan?
Als je ze in een (published) playlist zet, of starred maakt, en je user account hier neerzet, kunnen wij die zien horen jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb Spotify nu gedownload, betekent dit dat jullie nu naar mijn liedjes kunnen luisteren?
Dan heb je er niets aan. Het gaat om muziek die je niet hebt en dan niet hoeft te downloaden. Je zet ze in een playlist en hij gaat streamen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb alle muziek al op mijn telefoon. Ik vraag me gewoon af wat ik hier aan heb.
Oke. Ik krijg wel heel veel beveiligingsmeldingen van mijn computer trouwens...quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:02 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Als je ze in een (published) playlist zet, of starred maakt, en je user account hier neerzet, kunnen wij die zien ja
Ik wil niet eeuwig door blijven klikken omdat nummers niet zijn wat ik zoek, ondanks andere 'beloftes'.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:52 schreef Jabberwocky het volgende:
Slechte nummeres kun je toch gewoon skippen?
Daar bevind je je nu.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:04 schreef Baronpilsener het volgende:
Is er btw een centraal Spotify topic?
Hoef ik iig niet ver te zoeken. Iemand een manier waarop je meerdere maanden tegelijk kan kopen via paypal? Overschrijven duurt bij mij nml vaak nog wel eens een weekje... (via bankrekening)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |