abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82386670
Ja ik wil Tyler ook leren hoe hij zelf de trap afkan. Hij vliegt als een gek de trap op als hij de kans krijgt. Zit te denken toch een hekje aan te schaffen voor onder aan de trap.
Hij is nu wel goed helder, maar uberhuilerig en valt nog vaker dan dat hij de laatste tijd doet. (rare zin zo)
pi_82386852
heeft ie geen lichte hersenschudding oid? omdat ie zijn evenwicht verliest en huilerig is?
pi_82387150
quote:
Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik wil Tyler ook leren hoe hij zelf de trap afkan. Hij vliegt als een gek de trap op als hij de kans krijgt. Zit te denken toch een hekje aan te schaffen voor onder aan de trap.
Hij is nu wel goed helder, maar uberhuilerig en valt nog vaker dan dat hij de laatste tijd doet. (rare zin zo)
Als je het niet vertrouwt zou ik voor je eigen gemoedsrust toch even de hap bellen. Misschien dat ze goed advies hebben of even kunnen kijken.

Hem leren de trap af te gaan is zeker een goede. Dat moeten wij ook doen. Wij wonen zelf gelijkvloers. Bij oma en opa is er wel een trap en geen traphekje. Daar blijft er dan ook altijd iemand bij hem. Ik heb met hem ook een keertje geoefend trap te klimmen bij mijn huisarts. Hij heeft al goed door hoe die hem op moet klimmen. Dus leren eraf te komen is hier zeker ook aan de orde. Beterschap met Tyler Ingrid, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand.

Wat is de situatie met betrekking tot ledikantjes bij jullie? Vanaf welke leeftijd gingen de spijlen eruit zodat je kleintje er zelf uit kon klimmen. Gaan jullie kindjes dan lekker in hun eigen kamer spelen zonder jullie wakker te maken of heeft dat eigenlijk geen verschil uitgemaakt met toen de spijlen er nog inzaten?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82387261
Ik kom alvast voorzichtig inlezen

Ingrid, wat zal je geschrokken zijn! Tess klimt steeds op Ambers bed.
Wij hebben een trapje van de woonkamer naar de keuken. Tot voor kort hadden we wer een stoel voor staan maar die heb ik nu weggehaald omdat Tess maar moet leren hoe ze het trapje af moet op kan ze al heel lang. Gelukkig besteed ze totaal geen aandacht aan de trap.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 6 juni 2010 @ 13:22:08 #205
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82391734
Kijk mij eens verantwoord doen

Ik heb voor Morris z'n groep als traktatie gewoon een schaal met fruit gemaakt. Dan kunnen de baby's gewoon ook mee eten en is er geen gedoe met snoepgoed enzo!

Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:31:47 #206
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82394757
Ow, wat afgrijselijk verantwoordelijk zeg. En lekker.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  zondag 6 juni 2010 @ 14:37:17 #207
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82394999
Erg hè? Ben normaal niet zo hoor.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zondag 6 juni 2010 @ 14:38:33 #208
12913 GreatWhiteSilence
pi_82395055
Normaal gesproken is de schaal gevuld met drop, chocolade en ander snoepgoed?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82400645
Ziet er lekker verantwoord uit. Met vrolijke vlaggetjes.
pi_82400958
Leuk Memmel
pi_82406291
Mag ik de ananas?
pi_82413939
Leander wil graag alles, maar vooral de aardbeien.
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  zondag 6 juni 2010 @ 21:11:12 #213
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82414555
Lekker hoor Memmel

Kim, wat eng zo
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 7 juni 2010 @ 06:50:54 #214
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_82428633
Oeke! Welkom hier en geeliciteerd met je kleine grote man!!!
pi_82429351
Gefeliciteerd Oeke en Vicky met jullie Dreumesen en alvast welkom hier.

Je kind wordt s'nachts wakker, gaat in bed staan en begint heel hard te huilen. Je kan hem/haar niet in bed houden en kalmeren. Zodra je hem/haar op de arm neemt en ermee gaat zitten kalmeert hij/zei wel maar zodra je hem/haar terug probeert te leggen begint het weer. Herkennen jullie dit? Ik heb heel erg het idee dat het aan de doorkomende tanden ligt. Heeft iemand tips wat dan goed helpt. Dentinox is niet zo de hit en ik vraag me af of het verstandig is om dan elke keer een paracetamol te geven omdat dit al een paar nachten zo gaat. Als wij er langer bijblijven gaat die in zijn eigen bed ook weer slapen en in ons bed is het slapen ook makkelijker.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 7 juni 2010 @ 09:41:52 #216
12913 GreatWhiteSilence
pi_82430721
Oorontsteking misschien? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van nachtelijk spoken, dacht ik.
pi_82430891
quote:
Op maandag 7 juni 2010 09:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oorontsteking misschien? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van nachtelijk spoken, dacht ik.
Bedankt GWS ik zal dat nog eens extra goed onder de loep nemen. Ik zie in ieder geval niets lopen bij zijn oor. Hij zit er ook niet de hele tijd met zijn handjes aan. Deze heeft die eerder in zijn mond gestopt de hele tijd. Ik vroeg me af of andere ouders dit herkkennen en ook aan de tanden toeschrijven?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82432243
quote:
Op maandag 7 juni 2010 06:50 schreef Memmel het volgende:
Oeke! Welkom hier en geeliciteerd met je kleine grote man!!!
Hihi, ben je de eerste die me hier welkom heet!

Kobus wordt vandaag 1, vanmiddag om 13.13 precies! Dan zitten we in de bus over de afsluitdijk, ik ga een paar dagen werken en vakantie vieren op Terschelling en mijn mannen gaan mee!

Dus ik kom me hier officieel melden over 8 dagen ofzo!
Maar hier even een fotootje van mijn dreumes.

Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_82432293
Welkom Kooeke!
  maandag 7 juni 2010 @ 10:30:52 #220
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_82432328
Dag babyKo, hallo dreumesKo
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_82432365
Wow, Ko wat kijk je ondeugend! :-)
Gefeliciteerd hoor. En welkom.
Ook voor Morris en Tess natuurlijk.

[ Bericht 49% gewijzigd door bodpa09 op 07-06-2010 11:06:42 ]
  maandag 7 juni 2010 @ 11:02:56 #222
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82433493
quote:
Op maandag 7 juni 2010 08:33 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Oeke en Vicky met jullie Dreumesen en alvast welkom hier.

Je kind wordt s'nachts wakker, gaat in bed staan en begint heel hard te huilen. Je kan hem/haar niet in bed houden en kalmeren. Zodra je hem/haar op de arm neemt en ermee gaat zitten kalmeert hij/zei wel maar zodra je hem/haar terug probeert te leggen begint het weer. Herkennen jullie dit? Ik heb heel erg het idee dat het aan de doorkomende tanden ligt. Heeft iemand tips wat dan goed helpt. Dentinox is niet zo de hit en ik vraag me af of het verstandig is om dan elke keer een paracetamol te geven omdat dit al een paar nachten zo gaat. Als wij er langer bijblijven gaat die in zijn eigen bed ook weer slapen en in ons bed is het slapen ook makkelijker.
Tinuviel, Lennon heeft precies hetzelfde en al 3 dagen lang.... en vooral 's avonds. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en zij zei dat het inderdaad heel goed kan komen van de kiezen, die staan bij Lennon ook op doorkomen... Lennon heeft daarnaast nog wel wat slijm in zn longen en zn oren geïrriteerd. Samen met die kiezen niet fijn. Haar tip was toch om elke avond voordat hij naar bed gaat een zetpil te geven... en we moeten de koorts in de gaten houden. Lennon heeft overdag geen koorts, maar 's avonds/'s nachts toch wel wat verhoging. Hij eet wel wat minder goed, maar als hij verder goed drinkt, is dat niet erg.

voor je mannetje....

Tess en Ko welkom!!! En (nog) van harte gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
pi_82434273
Ko alweer 1
welkom hier
pi_82436378
Hoppa, Ko alweer hier
pi_82436690
Diaan zijn er nog meer methoden om die doorkomende kiezen te herkennen anders dan een witte punt, veel kwijlen, tandenpoep of een bult achterin. Ik had langer het gevoel om achterin zijn mond bulten te voelen waarvan ik dacht dat dat de kiezen waren. Aan de andere kant heeft hij nog niet alle tanden en zijn er nu twee of drie tanden nog aan het doorbreken wat me weer laat twijfelen dat die al bezig is met kiezen. Raar omdat heel veel mensen die ik sprak vertelden dat hun kinderen niet zo veel last hadden van de doorkomende tanden. Ik heb wel het idee dat Jair daar veel last van heeft. Na ja ik zal het in de gaten houden. Heeft de huisarts nog een tip/advies gehad wat kan helpen behalve de paracetamol?
Carpe Diem- Pluk de Dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')