Als je het niet vertrouwt zou ik voor je eigen gemoedsrust toch even de hap bellen. Misschien dat ze goed advies hebben of even kunnen kijken.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja ik wil Tyler ook leren hoe hij zelf de trap afkan. Hij vliegt als een gek de trap op als hij de kans krijgt. Zit te denken toch een hekje aan te schaffen voor onder aan de trap.
Hij is nu wel goed helder, maar uberhuilerig en valt nog vaker dan dat hij de laatste tijd doet. (rare zin zo)
Bedankt GWS ik zal dat nog eens extra goed onder de loep nemen. Ik zie in ieder geval niets lopen bij zijn oor. Hij zit er ook niet de hele tijd met zijn handjes aan. Deze heeft die eerder in zijn mond gestopt de hele tijd. Ik vroeg me af of andere ouders dit herkkennen en ook aan de tanden toeschrijven?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:41 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Oorontsteking misschien? Dat wil nog wel eens de oorzaak zijn van nachtelijk spoken, dacht ik.
Hihi, ben je de eerste die me hier welkom heet!quote:Op maandag 7 juni 2010 06:50 schreef Memmel het volgende:
Oeke! Welkom hier en geeliciteerd met je kleine grote man!!!
Tinuviel, Lennon heeft precies hetzelfde en al 3 dagen lang.... en vooral 's avonds. Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest en zij zei dat het inderdaad heel goed kan komen van de kiezen, die staan bij Lennon ook op doorkomen... Lennon heeft daarnaast nog wel wat slijm in zn longen en zn oren geïrriteerd. Samen met die kiezen niet fijn. Haar tip was toch om elke avond voordat hij naar bed gaat een zetpil te geven... en we moeten de koorts in de gaten houden. Lennon heeft overdag geen koorts, maar 's avonds/'s nachts toch wel wat verhoging. Hij eet wel wat minder goed, maar als hij verder goed drinkt, is dat niet erg.quote:Op maandag 7 juni 2010 08:33 schreef Tinuviel het volgende:
Gefeliciteerd Oekeen Vicky met jullie Dreumesen en alvast welkom hier.
![]()
Je kind wordt s'nachts wakker, gaat in bed staan en begint heel hard te huilen. Je kan hem/haar niet in bed houden en kalmeren. Zodra je hem/haar op de arm neemt en ermee gaat zitten kalmeert hij/zei wel maar zodra je hem/haar terug probeert te leggen begint het weer. Herkennen jullie dit? Ik heb heel erg het idee dat het aan de doorkomende tanden ligt. Heeft iemand tips wat dan goed helpt. Dentinox is niet zo de hit en ik vraag me af of het verstandig is om dan elke keer een paracetamol te geven omdat dit al een paar nachten zo gaat. Als wij er langer bijblijven gaat die in zijn eigen bed ook weer slapen en in ons bed is het slapen ook makkelijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |