abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82095084
quote:
Op zondag 30 mei 2010 08:48 schreef Tinuviel het volgende:
Ben vanochtend door manlief verwend met langer mogen slapen, HIj ging in de woonkamer met de kleine spelen en maakte me pas voor de voeding een driekwartier tot een uur later wakker
  zondag 30 mei 2010 @ 14:13:58 #152
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_82098805
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga jullie verlaten! want ik heb sinds gister een peuter in huis
Doei! Tot over een tijdje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_82108290
Gefeliciteerd Pvoess met je kitten Veel plezier in het peutertopic.

HIer was ons kleintje om 6.30 uur wakker vanochtend. Om kwart over twaalf/ half een was die doodop en viel die in slaap tijdens de voeding (lekker knus bij Mama). Dus wij hem overhevelen naar zijn bed ondanks dat die nog geen lunch had gehad en dat ging bijna zonder wakker worden. Echter na een uur was meneer alweer wakker en ook ietsje later in de middag wilde hij per se niet nog eens gaan slapen. Dus dat wordt vanavond wel een vroege avond om naar bed te gaan voor hem. HIj is nu al bijna doodop.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_82108482
Gefeliciteerd Pvoes! Daaaaaaag Kitten, tot snel!

Hier komen kiezen door, wat een drama
De poep die daar bij komt kijken is echt zielig, we douchen haar nu telkens na zo'n vieze luier maar even af in plaats van met doekjes schoonvegen. Geloof dat ze dat wel fijn vindt. Pffff hoop dat het snel weer over is.
pi_82112584
quote:
Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef Raissa het volgende:
Gefeliciteerd Pvoes! Daaaaaaag Kitten, tot snel!

Hier komen kiezen door, wat een drama
De poep die daar bij komt kijken is echt zielig, we douchen haar nu telkens na zo'n vieze luier maar even af in plaats van met doekjes schoonvegen. Geloof dat ze dat wel fijn vindt. Pffff hoop dat het snel weer over is.
Raissa hier ook vieze tandenpoep en veel pijn/leed. Misschien dat die daardoor ook zijn slaaprhitme zo overhoop gooide.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82121953
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
Raissa hier ook vieze tandenpoep en veel pijn/leed. Misschien dat die daardoor ook zijn slaaprhitme zo overhoop gooide.
Mwoah, ik vond het meevallen, de "pijn/leed" kant
pi_82131148
quote:
Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef Tinuviel het volgende:
Dus dat wordt vanavond wel een vroege avond om naar bed te gaan voor hem. HIj is nu al bijna doodop.
Naar bed: half acht.
Opstaan: kwart over zes
Tussentijds wakker: 1 keer, speen kwijt

Ik zeg: geslaagde nacht
pi_82131645
Dochtertje ( net 2 jaar) van m`n zusje krabt en bijt als ze haar in niet krijgt. Dit doet ze nu al een jaar. M`n zusje en der vriend proberen van alles om het der af te leren maar niets helpt. Dus de kleine Trisjana krijgt meestal maar der zin. Dit is toch niet goed? Wat kan mijn zusje doen om het te laten stoppen?
pi_82131781
Consequent zijn en doorzetten, niet haar zin geven als mama/papa het echt niet goed vindt.
pi_82132079
quote:
Op maandag 31 mei 2010 08:39 schreef Raissa het volgende:
Consequent zijn en doorzetten, niet haar zin geven als mama/papa het echt niet goed vindt.
Dat krijgt Trisjana dus wel. Als ze weer helemaal hysterisch wordt omdat ze geen snoepje o.i.d. mag en ze houdt niet op dan geeft m`n zusje gewoon toe aan dat gedrag en krijgt ze een snoepje zodat ze weer stil wordt.
  maandag 31 mei 2010 @ 11:26:53 #161
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82135710
Kitten, proficiat Tot over iets minder dan een jaar!

Iamredleader, dat is zeker een geslaagde nacht! Dat er maar vele mogen volgen!

Aaa Mila, arm ding. Vervelend is dat zeg. Hopelijk is het snel over. Heeft ze ook zere billen Raissa? Die van Joep zijn dan altijd helemaal rood en kapot. Zo sneu.

We waren zaterdag op een verjaardag van een vriend, waar heel veel familie van hem was. Ik vond het best lastig. Als Joep van mij iets niet mocht, dan zei een tante van hem: ach toe maar jongen en kreeg hij het zo in zijn handen gefrut. Bij mijn eigen familie of schoonfamilie of vrienden zeg ik dan wel gelijk iets, maar dit vond ik toch net wat anders, dus de 1e paar keer liet ik het maar zo. Tot Joep een olijfboom te lijf ging en dat mocht van mij dus niet en een of andere oom zei: laat die jongen toch lekker, hij is aan het ontdekken. Ja prima ontdekken, maar thuis mag hij ook geen dingen slopen, dus ook hier niet. Pfff best vermoeiend was het en dan niet Joep, maar die mensen. Ik zou dat zelf volgens mij nooit doen, als iemand zijn moeder of vader zegt dat een kind iets niet mag, dan ga je toch niet als vreemde zeggen dat dat wel mag? Genoeg geklaagd... hahaha.
Niet mieten! Door gieten!
  maandag 31 mei 2010 @ 11:48:33 #162
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_82136499
Het is natuurlijk altijd makkelijk dat soort dingen te zeggen als het over spullen gaat die niet van jou zijn. Zou die oom dat ook hebben gezegd als die boom van hem was geweest?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_82143753
Mn ukkepukkie ligt al een uur op schoot te slapen. Is ziek aan het worden had 39,5 koorts om 13.30
Zetpil erin maar bleef aan mijn been hangen en handjes in de lucht. Zieltje ben ik niet gewend van hem.
Vannacht ook elk uur wakker en hij is nooit wakker 's nachts.
Ben beng alweer keelontsteking, En hih hijgt alsof hij net een sprintje heeft getrokken.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:07:11 #164
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_82144478
Seilram, ik ben inmiddels ook allergisch voor mensen die het allemaal wel beter weten met ons kind... word er zo moe van soms!
Wij hadden gisteren een vergelijkbare situatie op de verjaardag van mijn schoonzusje.

Mila sterkte met je kiesjes meidje, hopelijk heb je er snel geen last meer van

Tyler beterschap
  maandag 31 mei 2010 @ 15:20:59 #165
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82145116
Pvoess gefeliciteerd met het kitten!!

Lastig is dat als ze wel dingen bij andere mensen mogen... gelukkig gebeurt dat bij ons niet zo vaak.

Lennon lijkt weer helemaal hersteld te zijn, zaterdagmorgen lekker hele morgen op het voetbalveld geweest en heeft hij nog even geslapen in de buggy... gisteren is hij de hele dag bij mn ouders geweest en heeft daar ook geslapen. wij waren naar pinkpop Ging allemaal goed!!
Make love, not war ☮
pi_82147364
Om goed te maken dat hij vannacht heeft doorgeslapen, heeft Jair vandaag besloten zijn middagslaapje tot 1x 1 1/4 uur in te korten

Dus vanavond weer een doodop kind, wat vroeg naar bed wil
pi_82161853
Weer half acht in bed dus. Even kijken of het net zo'n geslaagde nacht wordt als gisteren.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_82162815
quote:
Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef seilram het volgende:
Aaa Mila, arm ding. Vervelend is dat zeg. Hopelijk is het snel over. Heeft ze ook zere billen Raissa? Die van Joep zijn dan altijd helemaal rood en kapot. Zo sneu.
Heel erg zere billen! Ze zijn knalrood en haar ontlasting is soms waterdun en soms heel erg 'vezelig' waardoor het moeilijk weg te poetsen is... Zodra ze gepoept heeft is ze dus ook héél erg zielig.. Arm ding
pi_82162963
Wat sneu Raissa.

Tyler heeft weer eens een oorontsteking. Een heel klein beetje rood keeltje en verder gewoon heel verkouden en veel hoesten. Kim blijkt ook ooronsteking te hebben , een flinke zelfs
  dinsdag 1 juni 2010 @ 15:59:22 #170
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_82193345
Raissa, dat "vezelig" herken ik ook. Overal van die kleine stukjes, die je inderdaad niet weg gepoetst krijgt.

Aaa Ingrid, wat vervelend zeg. Hopelijk zijn ze snel opgeknapt!

Tinuviel, hoe ging het vannacht? Joep is net naar 1 slaapje toe (tenminste, de meeste dagen) en is nu vaak ook vroeg moe, waardoor hij dus ook soms erg vroeg wakker is. Zondag al om 05.15!! Pfff... maar goed, het is een faaaaaase denk ik dan maar
Niet mieten! Door gieten!
  dinsdag 1 juni 2010 @ 16:02:25 #171
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_82193486
Beterschap voor beiden, Ingrid!

En bah, vezelige poep! En meteen rode billetjes.... Hopen dat Mila er snel vanaf is....

Hier alles goed. Nichts neues im Westen. (toch?)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_82194678
quote:
Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef Tinuviel het volgende:
Weer half acht in bed dus. Even kijken of het net zo'n geslaagde nacht wordt als gisteren.
Dat was het dus niet 'savonds hoesten, snotteren en hangerig. Bleef maar wakker worden en huilen, uiteindelijk ondanks een paracetamolletje maar bij ons in bed genomen, duurde tot half een of zo voordat Jair een beetje sliep.

Wat een zielig mannetje was het toch
pi_82200649
Beterschap voor Mila, Tyler en KIm.

Gisternacht was helaas helemaal geen succes. Meneer was vaak wakker en maakte er midden in de nacht een potje van. Dus bij het kdv gezegd dat wij er nog even doorgaan met 2 slaapjes. Gelukkig maar. 1e slaapje: 1,5 uur, middagslaapje: driekwartier.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 1 juni 2010 @ 20:01:32 #174
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_82204407
Ach gossie, die arme zieke mannetjes. Beterschap voor de jochies...

Tinuviel, fijn dat ze op kdv toch 2 slaapjes doen...
Make love, not war ☮
pi_82204676
Het ziet er in elk geval veelbelovend uit hier

Jair is moe-vrolijk, heeft aardig gegeten en kwam 10 minuten al lekker op de arm hangen. Op een lieve manier, niet dat drammerige

tinuviel is hem nu een laatste bv aan het geven, daarna hup z'n bed in - keep my fingers crossed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')