quote:Op zondag 30 mei 2010 08:48 schreef Tinuviel het volgende:
Ben vanochtend door manlief verwend met langer mogen slapen, HIj ging in de woonkamer met de kleine spelen en maakte me pas voor de voeding een driekwartier tot een uur later wakker
quote:Op zondag 30 mei 2010 12:31 schreef Pvoesss het volgende:
Ik ga jullie verlaten!want ik heb sinds gister een peuter in huis
![]()
Raissa hier ook vieze tandenpoep en veel pijn/leed. Misschien dat die daardoor ook zijn slaaprhitme zo overhoop gooide.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:01 schreef Raissa het volgende:
Gefeliciteerd Pvoes!Daaaaaaag Kitten, tot snel!
![]()
Hier komen kiezen door, wat een drama![]()
De poep die daar bij komt kijken is echt zielig, we douchen haar nu telkens na zo'n vieze luier maar even af in plaats van met doekjes schoonvegen. Geloof dat ze dat wel fijn vindt. Pffff hoop dat het snel weer over is.
Mwoah, ik vond het meevallen, de "pijn/leed" kantquote:Op zondag 30 mei 2010 19:45 schreef Tinuviel het volgende:
Raissa hier ook vieze tandenpoep en veel pijn/leed. Misschien dat die daardoor ook zijn slaaprhitme zo overhoop gooide.
Naar bed: half acht.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:56 schreef Tinuviel het volgende:
Dus dat wordt vanavond wel een vroege avond om naar bed te gaan voor hem. HIj is nu al bijna doodop.
Dat krijgt Trisjana dus wel. Als ze weer helemaal hysterisch wordt omdat ze geen snoepje o.i.d. mag en ze houdt niet op dan geeft m`n zusje gewoon toe aan dat gedrag en krijgt ze een snoepje zodat ze weer stil wordt.quote:Op maandag 31 mei 2010 08:39 schreef Raissa het volgende:
Consequent zijn en doorzetten, niet haar zin geven als mama/papa het echt niet goed vindt.
Heel erg zere billen! Ze zijn knalrood en haar ontlasting is soms waterdun en soms heel erg 'vezelig' waardoor het moeilijk weg te poetsen is... Zodra ze gepoept heeft is ze dus ook héél erg zielig.. Arm dingquote:Op maandag 31 mei 2010 11:26 schreef seilram het volgende:
Aaa Mila, arm ding. Vervelend is dat zeg. Hopelijk is het snel over. Heeft ze ook zere billen Raissa? Die van Joep zijn dan altijd helemaal rood en kapot. Zo sneu.
Dat was het dus nietquote:Op maandag 31 mei 2010 20:48 schreef Tinuviel het volgende:
Weer half acht in bed dus. Even kijken of het net zo'n geslaagde nacht wordt als gisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |