Inderdaad hij kan niet alles tegelijk leren. M zei na zijn eerste mama papa die dat deze en daar is het bij gebleven tot zijn 2 1/2 en nu is die net een week 3 en kletst die de oren van mijn kop af, af en toe denk ik was het maar even 5 min stil. Maar goed, hij liep weer heel snel en zijn motoriek is super goedquote:Op donderdag 27 mei 2010 08:03 schreef Estrys het volgende:
Seb zegt nog weinig verstaanbaars. Niet eens mama of papa. Hij kan het wel volgens mij want gisteren zei hij mama. Maar toen werd hij omgekocht. Nou ja hij is gewoon druk met andere dingen leren denk ik. Komt wel, blijf gewoon oefenen
Tof!quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:42 schreef MamaNik het volgende:
Moet even jompelenvoor mijn eigen kind! V ging net ineens in het midden van de kamer staan en bleef gewoon 5 sec staan!
![]()
![]()
![]()
Beterschap voor Lennon, alles komt ook altijd tegelijk. V zijn ogen blijven ook maar ontstoken, maar hij is ook zo verkouden, zit zelf in het wereldje van ogen, dus weet gelukkig wat ik kan doen allemaal. Maar omdat die zo verkouden is komt het er ook een soort van uit bij zijn ogen.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
Dana prinsesje
V wat goed zeg!!![]()
Lennon praat ook niet echt. Behalve een per ongeluk mama, papa, hai of dag komt ie niet. HIj zegt wel vaak ow ow met die intonatie. En ook hele verhalen zonder dat ik weet waar het over gaat.
Vanmorgen met hem naar de huisarts geweest.. al een paar dagen koortsig, rode ogen die na het slapen dicht geplakt zijn, hoesten, minder goed eten enz. Hij heeft een bovenste luchtweginfectie, is een virus en moet vanzelf overgaan. De ogen zijn ontstoken en krijgt ie oogdruppels voor. Naast dit heeft hij dan ook nog last van doorkomende kiezen.Hopelijk gaat het snel beter.
Ja heb ik, nou ja gel, weet precies wat ik moet hebben hoef ook nooit langs te komen, weet zelf meer van ogen dan de huisarts ben alleen niet bevoegd om recepten uit te schrijvenquote:Op donderdag 27 mei 2010 10:19 schreef Diaan73 het volgende:
LL, ow verhip ja. Ik ga daar nog op reageren... vergeten
MamaNik, misschien ook handig om oogdruppels te halen?
Okay, ik denk dat Lennon dat ook een beetje zal houden.... en ook altijd als er tanden doorkomen, heeft ie een virusje te pakken.quote:Op donderdag 27 mei 2010 10:40 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Ja heb ik, nou ja gel, weet precies wat ik moet hebben hoef ook nooit langs te komen, weet zelf meer van ogen dan de huisarts ben alleen niet bevoegd om recepten uit te schrijven
En dan gaat het weer paar dagen goed maar door die verkoudheid komt het gewoon weer.
Ben het bij gaan houden voor het lijstje dat we volgende week bij het cb moeten inleveren. Het geklets is idd erg grappig. Het gedecideerde "Nee" als hij iets te eten krijgt dat ie niet lekker vindt, waarna hij meteen naar iets anders wijst dat hij wel graag lust "Die!".quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
M kletst er inderdaad aardig op los!!Zo lief en leuk.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:31 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ben het bij gaan houden voor het lijstje dat we volgende week bij het cb moeten inleveren. Het geklets is idd erg grappig. Het gedecideerde "Nee" als hij iets te eten krijgt dat ie niet lekker vindt, waarna hij meteen naar iets anders wijst dat hij wel graag lust "Die!".
Grappig ook hoeveel ze ook zonder woorden duidelijk kunnen maken, door te wijzen, je hand te pakken en je mee te trekken. Mooi spul hoor.
Dat zou misschien kunnen, maar we moesten toch wel echt oogdruppels gaan gebruiken. Lennon heeft zn ene oog ook helemaal rood en klein.quote:M. heeft ook ontstoken ogen, maar ik dacht eigenlijk dat het van het zonnetje kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |