Schat, het was HALF zeven, zoals voorspeldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef Tinuviel het volgende:
Hier was het vanochtend 7 uur wakker worden zoals van papa gisteren voorspeld.
Weet ik, ik kon het niet aanpassen omdat het internet niet meewerkte.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Schat, het was HALF zeven, zoals voorspeldlekker ochtendje gehad met ons manneke?
Het hele Internet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef Tinuviel het volgende:
Weet ik, ik kon het niet aanpassen omdat het internet niet meewerkte.
Dat heet smetvreesquote:Ik heb gisteren met een kennis gesproken, die zei dat zij niet wilde dat haar kleinkind overal rondliep in haar woning en alles aanraakte. Ze ging al schoonmaken voordat ze visite kreeg en had geen zin om na het bezoek nog eens schoon te maken.
Als je geen kinderen hebt, kan ik me voorstellen dat het moeilijk is om eraan te wennen. Wat niet betekent, dat ik het goed wil praten. Als drievoudige moeder er ineens bij je kleinkind niet tegen kunnen is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:49 schreef Estrys het volgende:
Ik snap dat ook niet zo, zeker niet van een omaMijn zus flipt ook als wij zijn geweest. Dan klaagt ze tegen mijn moeder over de afdrukken van vingertjes op haar hoogglans zwarte tvkast
duh en over koekkruimels en restjes brood op de grond. Maar ja die heeft zelf geen kinderen
Was het fietsen lekker? Hebben jullie veel lage lades, die onbeveiligd zijn?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:43 schreef Marie79 het volgende:
Heerlijk Tinuviel! Maarten is nu steeds zijn bal aan het gooien en achteraan aan het rennen(pardon, hij staat nu te piepen bij me hij staat de lade van de salontafel leeg te halen). We gaan zo maar even op de fiets weg
Ben blij dat het "slechts" de stief-oma is...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:54 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dat soort mensen waar Tinuviel het over heeft eng.. haha. Helemaal als ze ook nog eens oma zijn.
Waarschijnlijk is hij in z'n koppie met iets anders bezig dan met opletten waar je loopt.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:30 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuke schoentjes Diaan! Tyler heeft volgens mij maat 20.
Hij valt sinds een week wel erg vaak zowel met als zonder schoenen. Hij huilt ook veel sneller en vaker "tussendoor". Terwijl hij al een hele tijd goed loopt. En rent en klimt en op de stoelen klimt en staan en de trap opvliegt ...
Ik vind het maar raar en een beetje eng.
Koen vind vanille en die biscuit het lekkerstquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:48 schreef Estrys het volgende:
Ze hebben wel een smaakje, die pyamapapjes. Vanille, banaan of biscuit. Of 8 granen of zo, maar die ruikt naar hubba bubba![]()
eigenlijk is dat het enige wat hij nog uit een fles met speen drinkt dus ik snap niet wat het probleem zou zijnquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef seilram het volgende:
LL, wil Koen geen pap uit een bord? Hier is dat ook heel lang een "gedoe" geweest en het cb zat daar zo over te mekkeren, dat het moest enzo ivm spraak. Nu gaat de helft zijn pap in bord en de helft in de fles. En het gekke is, dat is in de ochtend. In de middag eet hij gewoon alles uit zijn bord. (Hij wil namlijk bijna geen brood en eet daarom smiddags een bord pap).
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:15 schreef Marie79 het volgende:
Wat zei je seilram: "dan kun je straks weer stofzuigen..."?
Ja, hier ook. De rest gaat gewoon goed, ook gewoon drinken uit een beker. Wat netjes dat hij al met vork en lepel eet! Hier zijn we aan het oefenen met zelf eten met een lepel. Zo lief en grappig! En over zooi gesproken hahaha, daarna zit dus echt alles onder: stoel, tafel, kleren, haar, vloer. Maar het zelf opscheppen blijft moeilijk, maar goed, hij is ook net 1 jaar.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
eigenlijk is dat het enige wat hij nog uit een fles met speen drinkt dus ik snap niet wat het probleem zou zijn
CB mekkert maar een eind heen.
De rest drinkt hij of uit een tuitbeker of uit een gewone beker, of soms ook wel eens uit tupperwarebeker met een rietje want dat is prachtig natuurlijk
Eten doet hij gewoon met vork en lepel
Misschien bedoelde ze, dat hij gerust de kruimeltjes van de vloer kon eten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:22 schreef seilram het volgende:
[..]
Dat had me toen te binnen moeten schieten inderdaad! Maar achterlijk toch? Zeker als je zelf 2 jonge kinderen hebt... dan snap je toch wel dat dat helemaal geen leuke opmerking is om te maken.
Idd, ze kunnen dat best sneller dan je zou denken. Elodie drinkt ook al een tijdje uit een gewone beker of glas.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:36 schreef freecell het volgende:
Dus mocht je nog twijfelen (het leek mij zo'n geknoei voor wéken!) ze leren het echt in 2 à 3 dagenen het is zo makkelijk!
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:26 schreef freecell het volgende:
Leander had ooit een fles voor afgekolfde melk, maar dat werkte voor geen meter
Vraag me af waar dat ding gebleven isAl zeker niet meer gezien sinds hij een maand of 5 was
Leander wilde er ook mee morsen en gooien, mar ik heb hem gewoon verteld dat drinken zonder een druppel te knoeien héél stoer isEn dat hielp echt heel goed!
En ik prijs hem nog steeds elke keer de hemel in als hij drinkt zonder morsenDat ga ik afbouwen als het lang goed gaat.
Ik mag Koen al sinds zijn 1e jaar niet voeren, driftig dattie werdquote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:26 schreef seilram het volgende:
Ja, hier ook. De rest gaat gewoon goed, ook gewoon drinken uit een beker. Wat netjes dat hij al met vork en lepel eet! Hier zijn we aan het oefenen met zelf eten met een lepel. Zo lief en grappig! En over zooi gesproken hahaha, daarna zit dus echt alles onder: stoel, tafel, kleren, haar, vloer. Maar het zelf opscheppen blijft moeilijk, maar goed, hij is ook net 1 jaar.
CB zit hier ook te mopperen dat hij bijna geen brood eet. Tja, ik krijg het er niet in... stukje van een afbakbroodje lust ie wel, maar gewoon een boterham met beleg, daar wordt mee gespeeld en beland bij de hond.
Da's best een goeie..! Mogen ze ontbijtkoek gewoon hebben dan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik mag Koen al sinds zijn 1e jaar niet voeren, driftig dattie werdHij is misschien snel daarmee, met praten is hij niet snel.. Ieder kindje heeft zo zijn eigen ding toch?
Hier ook het CB wat over 2 broodjes begon, maar 'sochtends krijg je dat er hier niet in. (plus daarbij duurt het gewoon te lang en ik moet om 8 uur echt de deur uit, ik vind half 7 mijn nest uit vroeg genoeg)
mikoxx wat dacht je van een eierkoek of een plakje ontbijtkoek (vult misschien net even wat meer dan een soepstengel)
Fruppel wat fijn dat de medicijnen bij Danique zo goed hun werk doen, dat is wel eenwaard
weet ik veel... suiker oid? Naja, vanaf 1 jr mogen ze 'alles' tochquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |