Het probleem is juist dat het 'niks is wat het lijkt' het voorspelbare is geworden. Het zgn onvoorspelbare is zo voorspelbaar. Voor mij iig.quote:Op woensdag 28 september 2011 08:39 schreef Chevalric het volgende:
Ten derde, voorspelbaarheid: ik denk dat dat belangrijk is om een grote groep mensen geïnteresseerd te houden. Als niks is wat het lijkt, snappen mensen niet meer wat er gaande is en haken ze af.
Dat zou wel makkelijk zijn voor die 6'ers. Hoef je ze maar van 1 kant te bestormen.quote:Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
I know, maar ga dan in een inham bij een berg zitten, dan ben je in ieder geval van 3 kanten gedekt en heb je toch ruimte om te farmen / minen / whatever. Nu is het gewoon midden in een open veld. Sitting ducks als je het mij vraagt.
a. Terra Nova is gesticht voordat de Sixers er waren (het was immers de 6e lichting) enquote:Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef SevD het volgende:
[..]
Dat zou wel makkelijk zijn voor die 6'ers. Hoef je ze maar van 1 kant te bestormen.
Op het moment dat hij met die 'lekker rebelse' tuthola in bed ligtquote:Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Over voorspelbaarheid gesproken. Ik ben benieuwd hoeveel episodes (of misschien wel seizoenen!) het gaat duren voordat die zoon's oude chickie door de gate komt. Ik gruwel nu al bij de tijd die daar waarschijnlijk in geïnvesteerd gaat worden
Die rebelse chick heeft een raar gevormde reet trouwens.quote:Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Op het moment dat hij met die 'lekker rebelse' tuthola in bed ligt
GOEDE TIJDEN! SLECHTE TIJDEN!
En ze hield haar buik inquote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die rebelse chick heeft een raar gevormde reet trouwens.
Okay, kan je geen ongelijk geven. Maar mochten ze er dan wél in komen, dan kan je geen kant op. Nu wel.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
a. Terra Nova is gesticht voordat de Sixers er waren (het was immers de 6e lichting) en
b. een strategische plek heeft natuurlijk als voordeel dat het zowel tegen Dino's als tegen mensen werkt. Als je maar van 1 kant hoeft te verdedigen kun je natuurlijk veel efficiënter je mankrachten gebruiken. Zet om de 5m een turret en een kind kan de was doen. Van 1 kant verdedigen is natuurlijk 100x voordeliger dan maar 1 kant hebben om aan te vallen.
De pilot van The Walking Dead was alleen wel 10000x beter dan de pilot van Terra Nova. Dat zelfs de eerste aflevering met zo'n budget al matig is stemt me niet echt optimistisch over de rest van het seizoen.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef ems. het volgende:
Afgezien van dat tergend slechte en compleet onnodige "stoute-zoon-is-boos-op-papa" is het mij erg meegevallen, maar ik hou mijn hart alsnog vast. Sinds Walking Dead ben ik sceptisch over nieuwe series waarbij de eerste aflevering er net wat te gepoetst uit ziet en dan grote kans dat de rest van het seizoen puur braaksel is.
Dat is waar. Misschien compenseert terra nova door de rest van het seizoen wat interessanter te zijn. The walking dead was, afgezien van die eerste aflevering, namelijk echt heel-heel- erg slecht.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:
[..]
De pilot van The Walking Dead was alleen wel 10000x beter dan de pilot van Terra Nova. Dat zelfs de eerste aflevering met zo'n budget al matig is stemt me niet echt optimistisch over de rest van het seizoen.
quote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar als ik een serie heb gezien waarin bepaalde zaken die in deze serie ook terugkomen beter uitgewerkt zijn, dan ga ik me daar automatisch aan storen. Best logisch toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom alles nieuw en anders moet zijn voordat het leuk kan zijn, maar ik schijn de enige te zijn.
Natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se, maar als ik een serie heb gezien waarin bepaalde zaken die in deze serie ook terugkomen beter uitgewerkt zijn, dan ga ik me daar automatisch aan storen. Best logisch toch?
Deze?quote:Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niets mis mee toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |