abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 september 2011 @ 08:31:42 #226
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_102467476
In Stargate was een open wormhole naar een andere planet ook altijd oneway travel, maar radiosignalen konden beide kanten op.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 28 september 2011 @ 08:39:26 #227
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_102467607
Ok, ik ben het ermee eens dat het niet de allerbeste serie ooit is, maar het is ook geen Falling Skies. Het heeft mij prima kunnen vermaken en ik ga het de komende weken ook zeker blijven volgen, tenzij er echt enorme clichés voorbij komen.

Als ik de kritieken hier lees, dan vraag ik me af of die mensen überhaupt nog plezier beleven aan tv series. Al dat gezeik over wat wel en niet zou moeten werken. Ten eerste, het is een tv serie. Sterker nog het is een science fiction serie. Zolang alles consequent op dezelfde manier werkt, is suspension of disbelief prima mogelijk. Als je dat niet kunt, moet je volgens mij alleen maar documentaires kijken en zeker geen serie waarin dino's rondlopen.

Ten tweede, slecht acteerwerk/irritante personages: dat heb je in bijna elke serie wel. Acteurs moeten in hun rol groeien, en de personages moeten ook nog wat groei kunnen doormaken, anders wordt het wel heel tweedimensionaal.

Ten derde, voorspelbaarheid: ik denk dat dat belangrijk is om een grote groep mensen geïnteresseerd te houden. Als niks is wat het lijkt, snappen mensen niet meer wat er gaande is en haken ze af.

Maar goed, ieder z'n meug. Het stoort me alleen dat ik in bijna alle topics over tv series tegenwoordig alleen maar gezeik zie over hoe slecht het allemaal is. Ik snap niet dat mensen nog zoveel tv kijken als het allemaal zo'n bagger is. Maar goed, da's een heel ander onderwerp :P.
pi_102468378
Tja, ik kijk dan sowieso ook geen tv (alleen Modern Family _O_ ), ik heb geeneens een tv :D en ik keek hier erg naar uit. Tja, tegenvaller...
  woensdag 28 september 2011 @ 09:26:26 #229
222854 Blaaster
UnleashedFear.com
pi_102468442
Heb me prima kunnen vermaken met deze serie, het is nou ook weer niet zo'n 'must watch' geval, dus kan prima elke week wachten tot er een nieuwe episode uitkomt.
  woensdag 28 september 2011 @ 10:13:02 #230
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102469484
Ik geef het nog een kans, ik vond het vooral jammer dat het weer zo tenenkrommend Amerikaans clichematig was.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102471283
Afgezien van dat tergend slechte en compleet onnodige "stoute-zoon-is-boos-op-papa" is het mij erg meegevallen, maar ik hou mijn hart alsnog vast. Sinds Walking Dead ben ik sceptisch over nieuwe series waarbij de eerste aflevering er net wat te gepoetst uit ziet en dan grote kans dat de rest van het seizoen puur braaksel is.

Maargoed, hopelijk blijven ze veel weg bij die kinderen. Als ze teveel zich teveel gaan focussen op puberproblemen stop ik nog sneller met kijken dan bij lost.
Conscience do cost.
pi_102471887
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 08:39 schreef Chevalric het volgende:
Ten derde, voorspelbaarheid: ik denk dat dat belangrijk is om een grote groep mensen geïnteresseerd te houden. Als niks is wat het lijkt, snappen mensen niet meer wat er gaande is en haken ze af.
Het probleem is juist dat het 'niks is wat het lijkt' het voorspelbare is geworden. Het zgn onvoorspelbare is zo voorspelbaar. Voor mij iig.

Het zou juist een verademing zijn als zo'n kampleider een keer echt de good guy met goede intenties zou zijn.
pi_102472266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 23:12 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

I know, maar ga dan in een inham bij een berg zitten, dan ben je in ieder geval van 3 kanten gedekt en heb je toch ruimte om te farmen / minen / whatever. Nu is het gewoon midden in een open veld. Sitting ducks als je het mij vraagt.
Dat zou wel makkelijk zijn voor die 6'ers. Hoef je ze maar van 1 kant te bestormen.
pi_102472449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:50 schreef SevD het volgende:

[..]

Dat zou wel makkelijk zijn voor die 6'ers. Hoef je ze maar van 1 kant te bestormen.
a. Terra Nova is gesticht voordat de Sixers er waren (het was immers de 6e lichting) en
b. een strategische plek heeft natuurlijk als voordeel dat het zowel tegen Dino's als tegen mensen werkt. Als je maar van 1 kant hoeft te verdedigen kun je natuurlijk veel efficiënter je mankrachten gebruiken. Zet om de 5m een turret en een kind kan de was doen. Van 1 kant verdedigen is natuurlijk 100x voordeliger dan maar 1 kant hebben om aan te vallen.
pi_102473343
Over voorspelbaarheid gesproken. Ik ben benieuwd hoeveel episodes (of misschien wel seizoenen!) het gaat duren voordat die zoon's oude chickie door de gate komt. Ik gruwel nu al bij de tijd die daar waarschijnlijk in geïnvesteerd gaat worden :')
Conscience do cost.
pi_102473801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:25 schreef ems. het volgende:
Over voorspelbaarheid gesproken. Ik ben benieuwd hoeveel episodes (of misschien wel seizoenen!) het gaat duren voordat die zoon's oude chickie door de gate komt. Ik gruwel nu al bij de tijd die daar waarschijnlijk in geïnvesteerd gaat worden :')
Op het moment dat hij met die 'lekker rebelse' tuthola in bed ligt O+

GOEDE TIJDEN! SLECHTE TIJDEN!
pi_102474063
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:39 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Op het moment dat hij met die 'lekker rebelse' tuthola in bed ligt O+

GOEDE TIJDEN! SLECHTE TIJDEN!
Die rebelse chick heeft een raar gevormde reet trouwens.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_102474073
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:49 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

En ze hield haar buik in :+
pi_102474110
En toch vind ik haar minder irritant dan de rest van de jeugd in de serie.
Conscience do cost.
pi_102474227
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:55 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

a. Terra Nova is gesticht voordat de Sixers er waren (het was immers de 6e lichting) en
b. een strategische plek heeft natuurlijk als voordeel dat het zowel tegen Dino's als tegen mensen werkt. Als je maar van 1 kant hoeft te verdedigen kun je natuurlijk veel efficiënter je mankrachten gebruiken. Zet om de 5m een turret en een kind kan de was doen. Van 1 kant verdedigen is natuurlijk 100x voordeliger dan maar 1 kant hebben om aan te vallen.
Okay, kan je geen ongelijk geven. Maar mochten ze er dan wél in komen, dan kan je geen kant op. Nu wel.
pi_102474541
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:20 schreef ems. het volgende:
Afgezien van dat tergend slechte en compleet onnodige "stoute-zoon-is-boos-op-papa" is het mij erg meegevallen, maar ik hou mijn hart alsnog vast. Sinds Walking Dead ben ik sceptisch over nieuwe series waarbij de eerste aflevering er net wat te gepoetst uit ziet en dan grote kans dat de rest van het seizoen puur braaksel is.
De pilot van The Walking Dead was alleen wel 10000x beter dan de pilot van Terra Nova. Dat zelfs de eerste aflevering met zo'n budget al matig is stemt me niet echt optimistisch over de rest van het seizoen.

De pilots van The Walking Dead en bijvoorbeeld ook Lost sloegen in als een bom. Dat deed deze serie niet.
Amen.
pi_102474630
quote:
9s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:05 schreef Jivis het volgende:

[..]

De pilot van The Walking Dead was alleen wel 10000x beter dan de pilot van Terra Nova. Dat zelfs de eerste aflevering met zo'n budget al matig is stemt me niet echt optimistisch over de rest van het seizoen.
Dat is waar. Misschien compenseert terra nova door de rest van het seizoen wat interessanter te zijn. The walking dead was, afgezien van die eerste aflevering, namelijk echt heel-heel- erg slecht. :P
Conscience do cost.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:10:49 #243
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_102474726
quote:

[..]

Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_102474846
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 02:07 schreef Harajuku. het volgende:

Ik snap sowieso niet waarom alles nieuw en anders moet zijn voordat het leuk kan zijn, maar ik schijn de enige te zijn.
Dat hoeft niet per se, maar als ik een serie heb gezien waarin bepaalde zaken die in deze serie ook terugkomen beter uitgewerkt zijn, dan ga ik me daar automatisch aan storen. Best logisch toch?
Amen.
  woensdag 28 september 2011 @ 13:37:39 #245
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102475606
quote:
2s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:14 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat hoeft niet per se, maar als ik een serie heb gezien waarin bepaalde zaken die in deze serie ook terugkomen beter uitgewerkt zijn, dan ga ik me daar automatisch aan storen. Best logisch toch?
Natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 28 september 2011 @ 14:47:05 #246
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_102477588
Leuk uitgangspunt, maar weinig interessante één dimensionale karakters, cliché matige love interests (het is wachten op de ex van de zoon), dumb-ass teenagers die onverklaarbare keuze's maken en een voorspelbare uitkomst van de pilot (niets is wat het lijkt in Terra Nova; leiding met dubbele agenda, ooeeehhh!!!!!).

Er is op het oog veel aandacht besteed aan production design, maar waar de serie na de pilot vooral om schreeuwt zijn wat fatsoenlijke schrijvers die:
A. Geloofwaardige en interessante karakters neer kunnen zetten, niet een aaneenschakeling van oppervlakkige Hollywood-clichés.
B. Wat leven kunnen brengen in de dialogen, wat een taaie boel vol one-liners was dat zeg!
pi_102478381
Redelijke serie, geen kwaliteit spul van HBO maar ook niet zo slecht als Falling Skies. In deze serie blijkt ook weer dat 22 jarigen neerzetten om 16 jarigen te spelen volstrekt ongeloofwaardig over komt. Jongeren zien er veel te oud uit om zich kinderachtig te gedragen.
  woensdag 28 september 2011 @ 15:28:47 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_102478826
Voor degene die dat vroeg over JP 4, is inderdaad vaak gezegd en ontkent, maar hij lijkt er nu wel echt te gaan komen.

At the 2011 San Diego Comic-Con, Spielberg confirmed in front of at least 6,000 spectators that preparations for Jurassic Park 4 were in progress, with a story ready and a script being written. Spielberg said that it would be possibly released "within the next two or three years", with a representative from Universal saying 2011 would be the preferred deadline for completion.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_102479003
Kunnen we niet net doen of deel 3 nooit bestaan heeft en een waardig vervolg op deel 2 maken? O+
Conscience do cost.
pi_102479463
quote:

[..]

Deze?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niets mis mee toch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')