En je hoeft geen geslacht in te vullen @wondererquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:50 schreef Knuffelzacht het volgende:
http://www.amnesty.nl/in_actie_petitie/62251
krijg net op Twitter berichtje van Femke Halsema.... In Malawi krijgt homo koppel 14jaar cel.... bovenstaande link is voor petitie!
Vanavond, of elders dit wekeinde, héél misschien ff een kijkje nemen ergens in de stad. Bodytalk? Ik dacht dat dat eigenlijk alleen voor mannen was die van leer houden, maar misschien heb ik het mis...quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:43 schreef Brittie het volgende:
[..]
Je bent er weer!
Hier alles okee ^^ En ik vind het vet stom dat ie dicht is! We hebben nog wel de Bodytalk... maar ja... da's nou ook niet echt super ofzo. En de Rits is ook niet meer iedere vrijdag, nog maar eens in de 2 maanden geloof ik. Er blijft niet heel veel meer over. Wekelijks nog Ensuite, en dan alle maandelijkse feestjes... Pann enzo.
Wat is oudquote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:53 schreef Vanyel het volgende:
Ha Qebbel
Als je oud bent (check) is er ook nog tweewekelijks Krijg t op zondag.
Midzomergracht komt er ook weer aan, das natuurlijk altijd feest, zeker als nu dat gemuts tussen chueca en bodytalk voorbij is.
*tekent*quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En je hoeft geen geslacht in te vullen @wonderer.
Bronquote:Lesbiënnes in Zuid-Afrika massaal verkracht
In Zuid-Afrika verkrachten mannen lesbiënnes om hen te straffen om hun geaardheid te veranderen. Een op de twee vrouwen in het land is een verkrachtingslachtoffer. Vooral in de sloppenwijken van Johannesburg en Kaapstad worden lesbiennes seksueel misbruikt.
De verkrachtingen komen de laatste tijd steeds vaker voor. In Kaapstad zouden per week tien vrouwen het slachtoffer worden van een verkrachting. "Dit soort verkrachtingen is een nieuwe manifestatie van geweld tegen vrouwen. Deze misdaden blijven vaak ongestraft, de regering negeert het", aldus Laura Turquet van ActionAid's.
Homoseksualiteit is nog altijd een groot taboe in Zuid-Afrika. Sinds 1998 werden 31 vrouwen vermoord vanwege hun geaardheid. Het werkelijke cijfer zou nog veel hoger liggen. Jaarlijks vinden er in Zuid-Afrika 500.000 plaats, slechts één op de 25 daders wordt hiervoor gestraft.
en dat terwijl gay marriage legaal is in zuid afrikaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:50 schreef wonderer het volgende:
In het artikel op gayworld.be staat ook nog dat de politie vaak niks doet omdat die het eens zijn met de daders.
Vind ik een beetje onzin maar dat zal mijn koppigheid wel zijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 17:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat ik het onnodig vind om zoiets te verplichten. Het doet er totaal niet toe.
Hoe bedoel je "zoeken"? Als in een date?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:21 schreef Loekipoeki het volgende:
is dr ook een topic op fok om iemand te zoeken ???.. heb echt geeen idee
Ziet er mooi uitquote:Op zondag 23 mei 2010 02:09 schreef Avey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)n_shortfilms?start=0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |