abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81685074
Qebbel, hi
Bali was heeeeeeeeerlijk, en Hong Kong ook voor herhaling vatbaar. Gaan we zeker nog eens terug
En dan langer
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:52:22 #77
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81685275
Hi Qeb,

Banenjacht voorlopig gestaakt, ik ben niet ingegaan op aanbod voor ontbinden contract en ze hebben sinds 26maart niets van zich laten horen dus werk er nog steeds ben benieuwd hoe dat gaat vlotten daar maar laat ze maar lekker traag zijn
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:53:29 #78
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_81685333
Qebbel! ik was je kwijt

Ja, gaat goed hier. NL was leuk, BE leuker (eigenljik ) Maar zoooo vermoeiend. Hormonen gaan ook goed, alleen heb ik nu last van... nou ja. Waar jullie ook om de vier weken last van hebben, zeg maar
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:16:28 #79
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81686275
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef lezzer het volgende:
Qebbel, hi
Bali was heeeeeeeeerlijk, en Hong Kong ook voor herhaling vatbaar. Gaan we zeker nog eens terug
En dan langer
Klinkt goed! Hong Kong lijkt me ook geweldig. Alleen het vliegveld al in zee.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi Qeb,

Banenjacht voorlopig gestaakt, ik ben niet ingegaan op aanbod voor ontbinden contract en ze hebben sinds 26maart niets van zich laten horen dus werk er nog steeds ben benieuwd hoe dat gaat vlotten daar maar laat ze maar lekker traag zijn
Shit, dan had ik dus toch naar je kunnen zwaaien vorige week . Ging naar Londen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
Qebbel! ik was je kwijt

Ja, gaat goed hier. NL was leuk, BE leuker (eigenljik ) Maar zoooo vermoeiend. Hormonen gaan ook goed, alleen heb ik nu last van... nou ja. Waar jullie ook om de vier weken last van hebben, zeg maar
Ja ja, ik leef nog! Leef met je mee. We hebben allebei je eerste boek nog gekocht bij Vrolijk. Ik heb nog niks gelezen , maar mn vriendin heeft het uit .
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:17:13 #80
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81686303
@qeb jah dat had gekunt ja

pi_81686655
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Qebbel het volgende:
Jongens, hoest hier!?? Ben 'm een tijdje gesmeerd van Fok!, omdat mensen om me heen mij begonnen te herkennen . Dus d8 ff een poosje een Fok!-vrij leven er op na te houden, want moet wel een beetje anoniem blijven . Maar dat heeft lang genoeg geduurd!

Hier alles ok. Vriendin werkt inmiddels in andere stad, ik loop stage (lees; 't voelt als bijna full time baan) en heb zowaar mn tentamens gehaald . Ooit wordt het nog wel wat...

Hoest met jullie?
-Wonderer, hoe staat het ermee (hormoon-wise?). Nog genoten van je tijd in NL/BE?
-Lezzer, hoe was je vakantie op Bali (tja, 't is alweer een tijdje geleden...)
-Brittie Alles goed in Utrecht? De Chueca is gesloten! Waar moeten lesbo's nu stappen?
-KZ, hoest met je banenjacht afgelopen e.d.?
-Erik, felicitaties met je huis! Utrecht (op A'dam na dan...)
-Nanking! Ga je al trouwen??
-Avey, nog wereldreizen gemaakt?
-Alicey, alles goed met jou en SC? (vast gezien je onderschrift..)
-Vanyel, Buurvrouw, Blue-Eyes, Skunk en alle anderen (wie vergeet ik??)
Whoopwhoop

welcome back!
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:18:54 #82
279841 Avey
Blossom!
pi_81689175
Qebbel
This might be a surprise but it's true
That I'm not like you and I don't want your advice
Or your praise or to move in the ways you do
And I never will
pi_81689182
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:Waar jullie ook om de vier weken last van hebben, zeg maar
Gaat dat eigenlijk weg straks?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Qebbel het volgende:
Klinkt goed! Hong Kong lijkt me ook geweldig. Alleen het vliegveld al in zee.
Dat is niet meer hè, er is al een tijdje een nieuw vliegveld buiten de stad. Op zich vond ik dat niet zo erg

@KZ, ik denk nog steeds dat jij bij de poortjes stond toen wij naar HK gingen. Ineens werden die gates van een USA vlucht en Cathay omgewisseld, en ik zag een dyke in uniform
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:29:06 #84
71919 wonderer
pi_81689651
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:

[..]

[..]
Yup.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_81689768
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef wonderer het volgende:

[..]

Yup.
Dat moet geweldig zijn
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:34:55 #86
71919 wonderer
pi_81689931
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:31 schreef lezzer het volgende:

[..]

Dat moet geweldig zijn
Nou ja, met de pil had ik er toch al niet zo'n last van (drie strips achter elkaar). Maar inderdaad.

Punt is wel dat je dus niet weet of je nog wel of niet vruchtbaar bent. Kan net zijn dat de dag na die onveilige wip je lichaam denkt "uh, oh ja, ik heb nog eierstokken, laat ik daar eens iets mee doen"

Dus daar moet ik nog wat op verzinnen.

PS: Je onderschrift
pi_81690192
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:

[..]

Nou ja, met de pil had ik er toch al niet zo'n last van (drie strips achter elkaar). Maar inderdaad.

Punt is wel dat je dus niet weet of je nog wel of niet vruchtbaar bent. Kan net zijn dat de dag na die onveilige wip je lichaam denkt "uh, oh ja, ik heb nog eierstokken, laat ik daar eens iets mee doen"

Dus daar moet ik nog wat op verzinnen.
Mag je wel naar Oprah
"Guy pregnant by own husband"
quote:
PS: Je onderschrift
Ik heb een halve dag zitten lachen bij Kabouter Wesley filmpjes, daar komt het uit (of wist je dat?).

[ Bericht 6% gewijzigd door lezzer op 20-05-2010 20:45:53 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:47:45 #88
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81690614
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:18 schreef Avey het volgende:
Qebbel
Jouw avatar blijft echt zo
quote:

[..]

[..]

Dat is niet meer hè, er is al een tijdje een nieuw vliegveld buiten de stad. Op zich vond ik dat niet zo erg

@KZ, ik denk nog steeds dat jij bij de poortjes stond toen wij naar HK gingen. Ineens werden die gates van een USA vlucht en Cathay omgewisseld, en ik zag een dyke in uniform
Meen je niet? Dat ik dat niet wist . Wist wel dat er een ander was, maar dacht dat die nog steeds in zee lag.
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:47:50 #89
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81690618
quote:

[..]

[..]

was het echt iemand die bij de poortjes stond of daar aanwezig was voor andere werkzaamheden? ik doe al tijdje geen fouilleringen e.d. en er werken best wel een x aantal dykes op schiphol
pi_81690701
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

was het echt iemand die bij de poortjes stond of daar aanwezig was voor andere werkzaamheden? ik doe al tijdje geen fouilleringen e.d. en er werken best wel een x aantal dykes op schiphol
Ik had het idee dat half Schiphol zich er verzameld had om ons te komen bekijken...
Voornamelijk stonden ze te kakelen met elkaar
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:55:35 #91
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_81690993
Ik moet bekennen dat ik laatst ook dacht dat ik KZ zag . Ik was aan het tanken op schiphol (ja ik heb een vliegtuig )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en naast mij in het tankstation stond een meisje een broodje te halen, net als ik, die op KZ leek. Heb weleens ergens een foto gezien hier. Maar ja, ik durfde ook niet te vragen; "Hee, ben jij KZ?", waarschijnlijk was je ' geeneens...
  donderdag 20 mei 2010 @ 20:55:41 #92
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81691001
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:

[..]

Ik had het idee dat half Schiphol zich er verzameld had om ons te komen bekijken...
Voornamelijk stonden ze te kakelen met elkaar
lol als ze echt bij de x-rays stonden was ik het niet... ik zit of binnen op het bankje of wacht voor de poortjes aan podium met mijn collega's tot we beginnen
pi_81691632
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

lol als ze echt bij de x-rays stonden was ik het niet... ik zit of binnen op het bankje of wacht voor de poortjes aan podium met mijn collega's tot we beginnen
Binnen op het bankje?
Nee, ze stonden bij de x-ray, maar wel te wachten voor de meute er door ging zeg maar.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:11:28 #94
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_81691817
thats not me
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:19:17 #95
71919 wonderer
pi_81692246
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:

[..]

Mag je wel naar Oprah
"Guy pregnant by own husband"

[..]

Ik heb een halve dag zitten lachen bij Kabouter Wesley filmpjes, daar komt het uit (of wist je dat?).
Ja, daarom moest ik zo lachen Heerlijke filmpjes.
pi_81692308
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ja, daarom moest ik zo lachen Heerlijke filmpjes.
Ik moest er net ook weer heel hard om lachen.
De Mrs zit House te kijken, dus die was al niet amused maar die keek ook zo van =>
pi_81692700
quote:
Lindsay Lohan denies new lesbian girlfriend

Maybe we've seen the last of the Lindsay Lohan-Samantha Ronson drama. Rumor has it the 23-year-old actress, who is in Cannes promoting her Linda Lovelace biopic, has moved on, dating Indrani Pal-Chaudhuri, 13 years her senior. The Indian photographer told The New York Post they were ``spending a lot of time together.''
Lindsay, who is due in court Thursday for her probation progress hearing, denies she and the ``lesbian cougar'' (says The Post) are an item.
pi_81692771
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:37:42 #99
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_81693294
Hee Qebbel!
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_81700699
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Qebbel het volgende:
Jongens, hoest hier!?? Ben 'm een tijdje gesmeerd van Fok!, omdat mensen om me heen mij begonnen te herkennen . Dus d8 ff een poosje een Fok!-vrij leven er op na te houden, want moet wel een beetje anoniem blijven . Maar dat heeft lang genoeg geduurd!

Hier alles ok. Vriendin werkt inmiddels in andere stad, ik loop stage (lees; 't voelt als bijna full time baan) en heb zowaar mn tentamens gehaald . Ooit wordt het nog wel wat...

-Brittie Alles goed in Utrecht? De Chueca is gesloten! Waar moeten lesbo's nu stappen?

Je bent er weer!

Hier alles okee ^^ En ik vind het vet stom dat ie dicht is! We hebben nog wel de Bodytalk... maar ja... da's nou ook niet echt super ofzo. En de Rits is ook niet meer iedere vrijdag, nog maar eens in de 2 maanden geloof ik. Er blijft niet heel veel meer over. Wekelijks nog Ensuite, en dan alle maandelijkse feestjes... Pann enzo.
Je weet toch zichzellef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')