Klinkt goed! Hong Kong lijkt me ook geweldig. Alleen het vliegveld al in zee.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:47 schreef lezzer het volgende:
Qebbel, hi![]()
![]()
Bali was heeeeeeeeerlijk, en Hong Kong ook voor herhaling vatbaar. Gaan we zeker nog eens terug
En dan langer
Shit, dan had ik dus toch naar je kunnen zwaaien vorige weekquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hi Qeb,
Banenjacht voorlopig gestaakt, ik ben niet ingegaan op aanbod voor ontbinden contract en ze hebben sinds 26maart niets van zich laten horen dus werk er nog steedsben benieuwd hoe dat gaat vlotten daar maar laat ze maar lekker traag zijn
quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:
Qebbel! ik was je kwijt
Ja, gaat goed hier. NL was leuk, BE leuker (eigenljik) Maar zoooo vermoeiend. Hormonen gaan ook goed, alleen heb ik nu last van... nou ja. Waar jullie ook om de vier weken last van hebben, zeg maar

Whoopwhoopquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Qebbel het volgende:
Jongens, hoest hier!?? Ben 'm een tijdje gesmeerd van Fok!, omdat mensen om me heen mij begonnen te herkennen. Dus d8 ff een poosje een Fok!-vrij leven er op na te houden, want moet wel een beetje anoniem blijven
. Maar dat heeft lang genoeg geduurd!
Hier alles ok. Vriendin werkt inmiddels in andere stad, ik loop stage (lees; 't voelt als bijna full time baan) en heb zowaar mn tentamens gehaald. Ooit wordt het nog wel wat...
Hoest met jullie?
-Wonderer, hoe staat het ermee (hormoon-wise?). Nog genoten van je tijd in NL/BE?
-Lezzer, hoe was je vakantie op Bali (tja, 't is alweer een tijdje geleden...)
-BrittieAlles goed in Utrecht? De Chueca is gesloten!
Waar moeten lesbo's nu stappen?
-KZ, hoest met je banenjacht afgelopen e.d.?
-Erik, felicitaties met je huis! Utrecht(op A'dam na dan...)
-Nanking! Ga je al trouwen??
-Avey, nog wereldreizen gemaakt?
-Alicey, alles goed met jou en SC? (vast gezien je onderschrift..)
-Vanyel, Buurvrouw, Blue-Eyes, Skunk en alle anderen (wie vergeet ik??)

Gaat dat eigenlijk weg straks?quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef wonderer het volgende:Waar jullie ook om de vier weken last van hebben, zeg maar
Dat is niet meer hè, er is al een tijdje een nieuw vliegveld buiten de stad. Op zich vond ik dat niet zo ergquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef Qebbel het volgende:
Klinkt goed! Hong Kong lijkt me ook geweldig. Alleen het vliegveld al in zee.

Yup.quote:

Nou ja, met de pil had ik er toch al niet zo'n last van (drie strips achter elkaar). Maar inderdaad.quote:

Mag je wel naar Oprahquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, met de pil had ik er toch al niet zo'n last van (drie strips achter elkaar). Maar inderdaad.
Punt is wel dat je dus niet weet of je nog wel of niet vruchtbaar bent. Kan net zijn dat de dag na die onveilige wip je lichaam denkt "uh, oh ja, ik heb nog eierstokken, laat ik daar eens iets mee doen"
Dus daar moet ik nog wat op verzinnen.
Ik heb een halve dag zitten lachen bij Kabouter Wesley filmpjes, daar komt het uit (of wist je dat?).quote:PS: Je onderschrift

quote:
Meen je niet? Dat ik dat niet wistquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gaat dat eigenlijk weg straks?
[..]
Dat is niet meer hè, er is al een tijdje een nieuw vliegveld buiten de stad. Op zich vond ik dat niet zo erg
@KZ, ik denk nog steeds dat jij bij de poortjes stond toen wij naar HK gingen. Ineens werden die gates van een USA vlucht en Cathay omgewisseld, en ik zag een dyke in uniform

was het echt iemand die bij de poortjes stond of daar aanwezig was voor andere werkzaamheden? ik doe al tijdje geen fouilleringen e.d. en er werken best wel een x aantal dykes op schipholquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Gaat dat eigenlijk weg straks?
[..]
Dat is niet meer hè, er is al een tijdje een nieuw vliegveld buiten de stad. Op zich vond ik dat niet zo erg
@KZ, ik denk nog steeds dat jij bij de poortjes stond toen wij naar HK gingen. Ineens werden die gates van een USA vlucht en Cathay omgewisseld, en ik zag een dyke in uniform

Ik had het idee dat half Schiphol zich er verzameld had om ons te komen bekijken...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
was het echt iemand die bij de poortjes stond of daar aanwezig was voor andere werkzaamheden? ik doe al tijdje geen fouilleringen e.d. en er werken best wel een x aantal dykes op schiphol

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en naast mij in het tankstation stond een meisje een broodje te halen, net als ik, die op KZ leek. Heb weleens ergens een foto gezien hier. Maar ja, ik durfde ook niet te vragen; "Hee, ben jij KZ?", waarschijnlijk was je ' geeneens...Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!

lol als ze echt bij de x-rays stonden was ik het niet... ik zit of binnen op het bankje of wacht voor de poortjes aan podium met mijn collega's tot we beginnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik had het idee dat half Schiphol zich er verzameld had om ons te komen bekijken...
Voornamelijk stonden ze te kakelen met elkaar

Binnen op het bankje?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:55 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
lol als ze echt bij de x-rays stonden was ik het niet... ik zit of binnen op het bankje of wacht voor de poortjes aan podium met mijn collega's tot we beginnen

Ja, daarom moest ik zo lachenquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:40 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mag je wel naar Oprah
"Guy pregnant by own husband"![]()
[..]
Ik heb een halve dag zitten lachen bij Kabouter Wesley filmpjes, daar komt het uit (of wist je dat?).

Ik moest er net ook weer heel hard om lachen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik zo lachenHeerlijke filmpjes.

quote:Lindsay Lohan denies new lesbian girlfriend
Maybe we've seen the last of the Lindsay Lohan-Samantha Ronson drama. Rumor has it the 23-year-old actress, who is in Cannes promoting her Linda Lovelace biopic, has moved on, dating Indrani Pal-Chaudhuri, 13 years her senior. The Indian photographer told The New York Post they were ``spending a lot of time together.''
Lindsay, who is due in court Thursday for her probation progress hearing, denies she and the ``lesbian cougar'' (says The Post) are an item.

quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:03 schreef Qebbel het volgende:
Jongens, hoest hier!?? Ben 'm een tijdje gesmeerd van Fok!, omdat mensen om me heen mij begonnen te herkennen. Dus d8 ff een poosje een Fok!-vrij leven er op na te houden, want moet wel een beetje anoniem blijven
. Maar dat heeft lang genoeg geduurd!
Hier alles ok. Vriendin werkt inmiddels in andere stad, ik loop stage (lees; 't voelt als bijna full time baan) en heb zowaar mn tentamens gehaald. Ooit wordt het nog wel wat...
-BrittieAlles goed in Utrecht? De Chueca is gesloten!
Waar moeten lesbo's nu stappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |