quote:Op zondag 4 juli 2010 14:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Probeer eens gewoon inhoudelijk antwoord te geven... .. waarom je Nederlandse nazaten te Indonesie uitsluit? Er zijn ook Nederlands nazaten te Maleisië en te Sri Lanka.... sluit je die ook uit ?
quote:Op zondag 4 juli 2010 14:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, ik lach je uit om zoveel domheid en het vervolgens als feiten de prestenteren. Lees je eerst een beetje in
ik begrijp je dubbele standaard nietquote:Op zondag 4 juli 2010 14:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is wat makkelijker als je gewoon zegt wat je niet begrijpt. Bluesdude moet ik het ook 5 keer uitleggen en dan snapt hij het nog niet, dus ik ben het wel gewend
Geef nou gewoon antwoord.. wat jij wel 'begrijpt'.. Want als jij niks zegt dan begrijpt niemand je.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Lees je in, dan begrijp je het wel
Ik kan het nog wel een keer zeggen: Iedere afstammeling in rechte lijn van een Nederlandse emigrant kan de Nederlandse nationaliteit claimenquote:Op zondag 4 juli 2010 14:47 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geef nou gewoon antwoord.. wat jij wel 'begrijpt'.. Want als jij niks zegt dan begrijpt niemand je.
Waarom hebben nazaten uit bepaalde landen in jouw plan minder rechten dan andere nazaten uit andere landen ?
Ja.... maar dan zeg je ineens ... dat geldt niet voor nazaten die in Indonesië wonen..quote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel een keer zeggen: Iedere afstammeling in rechte lijn van een Nederlandse emigrant kan de Nederlandse nationaliteit claimen
Zuid Afrika is nooit een officiële kolonie geweest, maar een verversingspost.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Wat is je inhoudelijk antwoord?
Indonesië en Zuid Afrika waren koloniën.. en volgens je laatste opmerking geldt je plan voor 'thuisland voor Nederlandse nazaten" niet voor mensen uit kolonieën... Dus ook niet voor Zuid Afrikanen (amerikanen etc)
Je weet overigens dat heel veel halfbloeden in Zuid-Afrika ook een afstamming in rechte lijn van een Nederlandse immigrant kunnen claimen, he? Vooral in de eerste jaren werden er de nodige Maleise en andere slavinnen als concubines gehouden en de Pil hadden we nog niet...quote:Op zondag 4 juli 2010 14:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik kan het nog wel een keer zeggen: Iedere afstammeling in rechte lijn van een Nederlandse emigrant kan de Nederlandse nationaliteit claimen
en aangezien die matrozen nog al wat afgewipt hebben lopen er miljoenen rondquote:Op zondag 4 juli 2010 15:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je weet overigens dat heel veel halfbloeden in Zuid-Afrika ook een afstamming in rechte lijn van een Nederlandse immigrant kunnen claimen, he? Vooral in de eerste jaren werden er de nodige Maleise en andere slavinnen als concubines gehouden en de Pil hadden we nog niet...
Dat we uit onze voegen groeien, maakt jou (en met jou gans links) geen donder uit?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een droevig figuurVerder zijn deze mensen wat mij betreft gewoon welkom. Net zoals dat andere mensen gewoon welkom zijn in het tolerante Nederland.
Hij heeft wel een punt. Waarom zouden de afstammelingen van Nederland automatisch moeten worden toegelaten? Die mensen zijn net zo Nederlands als de eerste de beste Marokkaan uit Casablanca. Ze hebben misschien de naam, maar daar houdt het mee op. Als ze vervolgd worden kunnen ze een asielverzoek indienen net als alle andere buitenlanders.quote:Op zondag 4 juli 2010 16:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat we uit onze voegen groeien, maakt jou (en met jou gans links) geen donder uit?![]()
Iedereen arm en miserabel. Bangladesh en Vietnam zijn de heilstaten van linkse wereldvreemde sukkels als Koosje.
Dan hebben we het inderdaad over enkele miljoenen Amerikanen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Als ze een bloedband kunnen aantonen wel
En Canadezen. En Australiërs. En Nieuwzeelanders. Om maar even de populairste emigratiebestemmingen te noemen.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan hebben we het inderdaad over enkele miljoenen Amerikanen.
Ik had het specifiek over Nieuw Nederland. Om het over dezelfde periode te hebben als hij met z'n Afrikaners.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Canadezen. En Australiërs. En Nieuwzeelanders. Om maar even de populairste emigratiebestemmingen te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |