Waarom?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Je draait er wéér omheen. Misschien dat ik het allemaal verkeerd begrijp. Dat kan, maar leg het dan uit, zou ik zeggen, leg uit waar ik fout zit. Als ik het niet verkeerd begrijp, dan heb je het over, nogmaals, gok ik zo, tientallen, zo niet honderden miljoenen mensen die volgens jou aanspraak kunnen maken op het Nederlandschap. Ik vind dat tamelijk onwerkbaar.
Nou, ten eerste omdat ik denk dat bewijs lastig te verkrijgen is. Dat, echter, maakt het weer gemakkelijker: niemand kan het bewijzen. Ten tweede is 'onwerkbaar' eigenlijk een verkeerd woord, daar het meer theoretisch is. Maar ik kan dus concluderen dat je het met me eens bent dat het hier potentiëel om honderden miljoenen mensen gaat?quote:
Het potientieel is het aantal mensen dat een aanvraag doet en dat zijn er geen honderden miljoenenquote:Op zondag 4 juli 2010 12:57 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, ten eerste omdat ik denk dat bewijs lastig te verkrijgen is. Dat, echter, maakt het weer gemakkelijker: niemand kan het bewijzen. Ten tweede is 'onwerkbaar' eigenlijk een verkeerd woord, daar het meer theoretisch is. Maar ik kan dus concluderen dat je het met me eens bent dat het hier potentiëel om honderden miljoenen mensen gaat?
Nee, je kwam met blabla dat het in mijn hoofd zat.quote:
Nou, dat eerste is niet verkeerdquote:maar als je mijn postings hier goed lees.. ben ik niet tegen de mogelijkheid van politiek asiel aanvragen vanwege discriminatie in eigen land..... wel ben ik er tegen dat dit utiloopt op immigratie van miljoenen mensen .... en die gevaren zitten erin als je iedere Nederlandse nazaat het recht van wonen in Nederland garandeert dmv een vlot op te halen Nederlandse nationaliteit
Wel, goed, maar het geldt kortom voor potentieel honderden miljoenen mensen. Ik vind het daarom een belachelijk voorstel.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het potientieel is het aantal mensen dat een aanvraag doet en dat zijn er geen honderden miljoenen
idd.. daar gaat mijn discussie met Maradonna in zijn kern ook overquote:Op zondag 4 juli 2010 12:43 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
En dat vind ik ook weinig haalbaar.
het gaat om welke criteria stel je voor politiek asiel van Nederlandse nazaten..quote:In deze is dat in een land wonen wat met sneltreinvaart richting 3de wereld gaat.
Niet alleen blanke mensen.... maar etnische discriminatie voeg je toe als eis voor Nederlandse nazaten ?quote:Ow, geen zorg, daar heeft de blanke bevolking in meerdere en mindere maten echt mee te maken.
Dan heb je nog een eis eraan gekoppeld: de nazaat moet goed zijn voor de economie.quote:Mijn insteek is 2-ledig: enerzijds dat ik die soort 'bloed-band' erken, en dat ik het zie als een mogelijkheid om mensen binnen te halen die kunnen contribueren aan de economie.
Waarom?quote:Op zondag 4 juli 2010 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, goed, maar het geldt kortom voor potentieel honderden miljoenen mensen. Ik vind het daarom een belachelijk voorstel.
Ik ben bang dat je in geval Afrikaners goed op miljoen + kan rekenen hoor. De echte blanke elite is al heel lang z'n spullen aan het pakken en gaat bv naar de VS. Alleen het gros der Afrikaners zitten in de middenklasse en daar onder. Die kunnen niet naar de VS en zouden hier graag komen. Ik zou ze welkom heten maar dat terzijde.quote:Op zondag 4 juli 2010 12:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het potientieel is het aantal mensen dat een aanvraag doet en dat zijn er geen honderden miljoenen
Omdat het daarmee de kwaliteit van de maatregel verwatert tot niets: het gaat over zoveel mensen, dat het 'Nederlandse' tamelijk vergezocht is.quote:
Dat kan. Leg maar uit.quote:Je kan niet tellen overigens
De schatting is dat er ongeveer 1 miljoen Afrikaners zijn vertrokken sinds de afschaffing van de apartheidquote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je in geval Afrikaners goed op miljoen + kan rekenen hoor. De echte blanke elite is al heel lang z'n spullen aan het pakken en gaat bv naar de VS. Alleen het gros der Afrikaners zitten in de middenklasse en daar onder. Die kunnen niet naar de VS en zouden hier graag komen. Ik zou ze welkom heten maar dat terzijde.
Ze hebben Nederlands bloedquote:Op zondag 4 juli 2010 13:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat het daarmee de kwaliteit van de maatregel verwatert tot niets: het gaat over zoveel mensen, dat het 'Nederlandse' tamelijk vergezocht is.
[..]
Dat kan. Leg maar uit.
Zou je willen uitleggen waarom ik niet kan rekenen, DiegoArmandoMaradona?quote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze hebben Nederlands bloed
Dit heeft geleid tot een veelvoud van interactie en culturele beïnvloeding van, en door, andere volkeren, als ook het ontstaan van nieuwe, (vaak culturele) identiteiten. Zo leven er vandaag de dag buiten Europa ongeveer 11 miljoen mensen van (vrijwel altijd gedeeltelijke) Nederlandse afkomst. De meeste in Zuid-Afrika (~5 miljoen), de Verenigde Staten (~5 miljoen), Canada (~1 miljoen) en Australië (~270.000). Veel van deze mensen worden doorgaans niet (meer) als volledig Nederlander beschouwd.quote:Op zondag 4 juli 2010 13:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zou je willen uitleggen waarom ik niet kan rekenen, DiegoArmandoMaradona?
nee hoor er zitten veel belgen bij en veel Hollanders zijn getrouwd met een Belg, een Engelse of een Afrikaanse, of zijn naar Australië verhuisdquote:Op zondag 4 juli 2010 13:02 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ze hebben Nederlands bloed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |