quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Frankii het volgende:
Laatste topic waarin ik meepost hoop ik
Red Dead Redemption
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Frankii het volgende:
Red Dead Redemption
Het gat bij Bquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:18 schreef biertank het volgende:
Ik werd gister hard gepakt![]()
Bij Skidow (domination), liep rond bij B, werd ik van beneden door dat gat geraakt door een trowing knife.
Wft?
Ik hem een berichtje sturen: nice trow, ga terug naar de game, preditor, probeer nog te rennen was aardig stukje binnen ondertussen, boem weer die gast.
Son of a b*tch!![]()
Die gozer was ook echt te goed liep daar met een sniper, trowing knife en een pp2000, uiteindelijk iets van 70 - 14 geloof ik.
Nou ja, wel gewonnen en kon hem ook nog een paar keer terug pakken.
nee alleen je behaalde accolades tellen mee volgens mij..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:28 schreef FalleNk810i het volgende:
als je op ps3 private match doet telt toch niks mee voor je challenges?
Tevens TVP.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Frankii het volgende:
Red Dead Redemption
jammer, maar logisch en wel zo eerlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
nee alleen je behaalde accolades tellen mee volgens mij..
Tja ze zullen wel genieten daar bij Activision/IW, vind t tegenvallen voor de 14 euro die ik ervoor heb betaaldquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:05 schreef spiderweb1 het volgende:
Vind het toch verbazingwekkend hoeveel mensen die mappacks hebben gekocht.
ah de nieuwe maps zijn wel tof had alleen liever gezien dat ze overgrown dr uit gelaten hadden en een andere dr voor in gedaan hadden. downpour of pipeline ofzoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:08 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Tja ze zullen wel genieten daar bij Activision/IW, vind t tegenvallen voor de 14 euro die ik ervoor heb betaald
pipeline, dat was pas een kotsmap. downpour is opzich wel vet. maar ik vond overgrown toch echt de bomb hoorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:11 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
ah de nieuwe maps zijn wel tof had alleen liever gezien dat ze overgrown dr uit gelaten hadden en een andere dr voor in gedaan hadden. downpour of pipeline ofzo
haha nah bij overgrown blijf ik vinden dat er te veel mensen lopen te campen en sniperen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
pipeline, dat was pas een kotsmap. downpour is opzich wel vet. maar ik vond overgrown toch echt de bomb hoor
alleen echt geen zin om die mappack te kopen, daarvoor speel ik op het moment te weinig MW2
snipenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:16 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
haha nah bij overgrown blijf ik vinden dat er te veel mensen lopen te campen en sniperen.
toegegeven dat de mappack wel prijzig is ja
care package kills tellen niet voor je streakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:27 schreef GlenSpey het volgende:
Net 2 keer achtermekaar een pavelow in een CP... en dat ding maar kills maken, ik werd al bang dat ik nu ineens een hoge killstreak van pak en beet 25 kills zou krijgen... net nu ik de nuke als killstreak heb uitgeschakeld
'Gelukkig' werd ik ergens rond de 13/14 kills alsnog neergemaaid
als je nagaat dat je als faaldoosgamer ook nog eens 5 euro in de maand betaald voor online kunnen spelen...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:30 schreef -En4Cer- het volgende:
14 euro betalen voor een mappack lijkt nog mee te vallen, maar inclusief de aankoopprijs van het spel betaal je dan toch al zo'n 75 euro. Eigenlijk belachelijk.
Zou toch een mooie extra zijn om die DLC gratis aan te bieden. Wanneer bekend is dat de DLC gratis is zullen waarschijnlijk ook meer mensen de game kopen.
Let the flaming begin!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je nagaat dat je als faaldoosgamer ook nog eens 5 euro in de maand betaald voor online kunnen spelen...
Nog geen 3 euro..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
als je nagaat dat je als faaldoosgamer ook nog eens 5 euro in de maand betaald voor online kunnen spelen...
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
Oh, das jammerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:33 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
care package kills tellen niet voor je streak
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:08 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Zat me net het volgende af te vragen en nog geen kans gehad om het te proberen:
Stel je hebt een 5 kill streak en je krijgt een predator missile. Je bewaart hem en gaat dan dood. Je spawnt, schiet hem af en haalt bijvoorbeeld 2 kills. Hoef je dan nog maar 3 kills voor de volgende predator missile?
quote:
Overgrown vid ik juist geen fuck aan. Te veel snipers waardoor je vaak momenten hebt dat er n iks gebeurt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:15 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
pipeline, dat was pas een kotsmap. downpour is opzich wel vet. maar ik vond overgrown toch echt de bomb hoor
alleen echt geen zin om die mappack te kopen, daarvoor speel ik op het moment te weinig MW2
Werkt inderdaad niet.quote:
Ik heb die nieuwe maps even gespeeld bij een paar vrienden thuis, vond er niet veel aan. Kun je nu inmiddels wel gewoon team deathmatch spelen of is het nog steeds een verrassing wat je gaat krijgen?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Overgrown vid ik juist geen fuck aan. Te veel snipers waardoor je vaak momenten hebt dat er n iks gebeurt.
Nieuwe maps zijn gewoon bespeelbaar in TDMquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:08 schreef __droogkloot__ het volgende:
[..]
Ik heb die nieuwe maps even gespeeld bij een paar vrienden thuis, vond er niet veel aan. Kun je nu inmiddels wel gewoon team deathmatch spelen of is het nog steeds een verrassing wat je gaat krijgen?
dat of je kan nog geen 3 stappen lopen en dan weer ijzer vreten :Squote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:03 schreef cheqy het volgende:
[..]
Overgrown vid ik juist geen fuck aan. Te veel snipers waardoor je vaak momenten hebt dat er n iks gebeurt.
Je kunt gewoon elke clantag aan nemen die je wilt, daar zijn geen toestemmingen voor nodigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:06 schreef metalheadBOC het volgende:
[..]
dat of je kan nog geen 3 stappen lopen en dan weer ijzer vreten :S
iemand trouwens de goede link om je gamertag aan te melden voor de [FOK!] clantag?
i know maar zie boven aanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:53 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Je kunt gewoon elke clantag aan nemen die je wilt, daar zijn geen toestemmingen voor nodig
O, met de sniper is tie nog te doen, met enig ander wapen niet :/quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:03 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whutt, net perfectionist gehaald.
[ afbeelding ]
Challenge: "Perfectionist" - Fire an entire Sniper magazine into your enemies without missing.
Dacht dat ik die nooit zou halen, niet eens geprobeerd.
Die achievements lijken me dan nog het meest lastig met semi-automaten. Als ze standaard drie kogeltjes afstotenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
O, met de sniper is tie nog te doen, met enig ander wapen niet :/
Heb t ooit ''express'' geprobeerd voor de fun met mn broertje maar er schieten er altijd wel een paar door als tie dood is ofzo.
FAL is goed te doen lijkt mequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:55 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Die achievements lijken me dan nog het meest lastig met semi-automaten. Als ze standaard drie kogeltjes afstoten![]()
Met een volautomaat is het nog wel te doen lijkt me? Als je 1 voor 1 vuurt
nee, voor assault, Sub, LMG. laatste keer dat ik keek dan(kan me niet voorstellen dat ze die challenges eruit hebben gehaald)quote:Op woensdag 19 mei 2010 00:04 schreef KoningStoma het volgende:
Die challenge is er alleen maar voor de snipers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
boven die van de sniperquote:
quote:The Surgical Fire an entire Assault Rifle Mag into an enemy without missing 2000
Mach 5 Fire an entire SMG Mag into an enemy without missing 2000
Dictator Fire an entire LMG Mag into an enemy without missing 2000
Perfectionist Fire an entire Sniper Mag into an enemy without missing 2000
Trieste mensen hou je toch..quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:03 schreef biertank het volgende:
Wat een drama gister iets van 8 potjes gespeeld.
3 potjes boosters![]()
2x zat ie in mijn team enige wat ik kon doen was die andere met zijn tatical insertion laten oprotten = gelukt.
En 1x bij de tegenstander, die was leuker, zijn harrier eruit geknalt, zijn choppergunner eruit geknalt, hij stond toen op 16.
Zoeken als een malle, gelukkig gevonden, gast afgeknalt, gaat die gozer uit mijn team op mij schieten net of ik wat fout doe![]()
kut boosters
daar HAD je cagematch voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 01:29 schreef KoningStoma het volgende:
Aha. Nogal logischDie lijken me lastig voor de LMG's.
die kruisboogquote:
Ziet er zeker ziek uit inderdaad, die ga ik zeker halenquote:
toffe shizzel!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ziet er zeker ziek uit inderdaad, die ga ik zeker halen
Ooh ben JIJ Cagystorm?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
toffe shizzel!
deze komt er zeker in bij mij![]()
iemand zin in potje knallen? GT: Cagystorm
Jij bedoelt "burst" , geen semi-automatisch.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is de FAL een semi?
Ik bedoelde meer de wapens die echt 3 kogels afstoten. Raffi, M16 etc
Oh f*ck yeah, ziet er vet uit.quote:
Been there, done thatquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh f*ck yeah, ziet er vet uit.
Wie gaat m pre-orderen? Ik weet niet of ik dat ga doen..
Al gedaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Oh f*ck yeah, ziet er vet uit.
Wie gaat m pre-orderen? Ik weet niet of ik dat ga doen..
http://www.gamestop.com/C(...)spx?Product_ID=77794quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
Waar hebben jullie dat gedaan? Linkje?
Thanks.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:58 schreef BramPowert het volgende:
[..]
http://www.gamestop.com/C(...)spx?Product_ID=77794
of:
http://www.amazon.com/Call-Duty-Black-Ops-Playstation-3/dp/B003JVCA9Q/ref=sr_1_2/183-0143938-8535175?ie=UTF8&s=videogames&qid=1274284712&sr=1-2
PS3 games zijn niet regio-gebonden dus werkt gewoon op je PAL PS3![]()
nice, GT?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Thanks.
13000xp in een potje S&D is toch gewoon heerlijk!![]()
NP.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Thanks.
13000xp in een potje S&D is toch gewoon heerlijk!![]()
ik haat s&D ga altijd dood:Pquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
NP.
Had net 19500 XP in S&D, zonder challenges![]()
en dan??quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:59 schreef spiderweb1 het volgende:
Gister potje S&D op Wasteland.
Normaal begint iedereen daar aan het begin te snipen of die automatische gun te gebruiken, gister daarentegen werden de noobtubers de baas.
Fuckin irritant, ik starte bij helicopter plek, loop gelijk naar links, richting huisje. *tube geluid, plof - dood*
@!*$*%#()#%(.
Nog 2 dagen volhouden
Mag je vinden, maar de laatste Rockstar games die ik speelde (Bully en GTA series) vermaakte ik me kosteloos meequote:
Bully en GTA zijn ook gewoonquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:12 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Mag je vinden, maar de laatste Rockstar games die ik speelde (Bully en GTA series) vermaakte ik me kosteloos mee![]()
Ik heb je al toegevoegd.quote:
Ik had ook zonder challenges.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:55 schreef BramPowert het volgende:
[..]
NP.
Had net 19500 XP in S&D, zonder challenges![]()
In een open landschap hortsjikken, ondertussen alles en iedereen kunnen afknallenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:14 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
Bully en GTA zijn ook gewoon![]()
![]()
![]()
maar ik zie niet zo veel in dat wild west gebeuren
Kut map, allemaal campers daaro.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik heb je al toegevoegd.![]()
[..]
Ik had ook zonder challenges.![]()
Net weer een potje in Sub-base: 10-0
alweer 4 pagina's gemistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Frankii het volgende:
Red Dead Redemption
dat is om te voorkomen dat mijn comp vastloopt in sommige topics die vol met plaatjes staan, computer is 5 jaar oudquote:
Nope, nog steeds vooral UAV's en Ammo drops hierquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:17 schreef GlenSpey het volgende:
Is de droprate van heli's in care packages soms omhoog gegaan?
Ik heb de afgelopen 2 dagen 5 CP drops gehad met daarin 4 pavelows en 1 attack heli
dit dus. semi's zijn oa de FAL, en de snipers (behalve natuurlijk de intervention)quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jij bedoelt "burst" , geen semi-automatisch.
Natuurlijk. GOTY 2010.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:34 schreef Dr.Pringles het volgende:
Whut? Dood hier!
Is iedereen overgestapt naar RDR?
Heb 't zelfde. Ben uit verveling zo veel mogelijk titles aan het halen. Opzich wel een leuke uitdaging, ook omdat je dan andere game modus en wapens gebruikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:22 schreef Parvus het volgende:
Ik moet zeggen dat mijn 'zin' om het spel te spelen ook aan het afnemen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |