Het is wachten op de 3DS en de PSP2, duidelijk het einde van een consolecyclus. Nu alleen hopen dat die niet zo gaan lijden onder piraterij anders is het met de nieuwe handhelds ook snel afgelopen op het gebied van nieuwe games.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
RPG's genoeg, alleen niet in het Engels. Wat dat betreft zijn zowel DS als PSP gewoon dood... In Japan komt er elke maand wel een game uit voor één van die twee systemen die ik wil gamen, maar hier? NIETS
Het is echt wachten tot Kratos zijn gezicht weer laat zien volgens mij
waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:46 schreef sp3c het volgende:
lol ik zie nu pas dat ik de laatste post had
check,
http://tikigames.net/about.php
we hadden het er in 1 van de vorige topics al over
vraag me af of die figuren nog bestaan.
?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is invizamals goed? als hij aan te raden is koop ik hem samen met een camera.
is de camera goed btw?
'voorlopig'?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef gamefreek het volgende:
Vandaag de Modnation Racers PSP demo gedownload maar ik vind het maar zonde van de ruimte op mijn MS. Slechte besturing, weinig actie en al helemaal geen gevoel voor snelheid. Had meer in kunnen zitten want voorlopig blijft Mario Kart de koning onder de Funracers.
Als ik dat "voorlopig" er niet bij zet zul je zien dat iemand over 5 jaar bij de release van Modnation Racers 5, die dan toevallig beter is dan Mario Kart omdat Nintendo die franchise heeft vervangen door Wii Kart die gewoon zuigt, die quote naar boven haalt en mij die woorden op laat etenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
'voorlopig'?
Al bijna 20 jaar onovertroffen!
nog altijd geen antwoord gekregenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:11 schreef HowAreYouDoing het volgende:
is invizamals goed? als hij aan te raden is koop ik hem samen met een camera.
is de camera goed btw?
Weet je... Misschien weet niemand het hier! Heb je daar wel eens over nagedacht?quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:12 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
nog altijd geen antwoord gekregen
waar heb je dat spel gevonden? en welke is hetquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:58 schreef KingLysandus het volgende:
Hey Sp3C. Leef je ook nog?![]()
Ben momenteel met Harvest Moon HoLV bezig. Wil graag Shepherd's Crossing hebben.
[ afbeelding ]
Laatste tijd maar weinig te vinden op PSN.
de kater is net wegquote:
nooit geprobeerd eigenlijkquote:Ben momenteel met Harvest Moon HoLV bezig. Wil graag Shepherd's Crossing hebben.
[ afbeelding ]
Laatste tijd maar weinig te vinden op PSN.
Die wou ik ook laatst bijna halen. Heb het geld maar gebruikt voor Red Dead Redemption.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
de kater is net weg
[..]
nooit geprobeerd eigenlijk
vorige paar psn updates waren echt waardeloos voor de PSP maar bij de laatste zit een demo van modnation racers, ik vind het echt leuk!
ga ik denk wel kopen, volledige versie is er ook al maar ik twijfel nog tussen die en de nieuwe prince of persia die er ook net opstaat
Ik realiseerde me dat het een game is van een film gebaseerd op de oude games.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:39 schreef sp3c het volgende:
ow!
ja die lijkt me leuk
van IGN krijgt het een 6 omdat het te moeilijk is voor de reviewer
http://uk.psp.ign.com/articles/109/1090838p1.html
nu wil ik het proberen om te zien of het ook te moeilijk is voor mij
Whut?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:16 schreef gamefreek het volgende:
Final Fantasy 9 vandaag in de PSN Store
Account staat al in de startblokken, zodra ie online staat mag mijn PSP hem binnen pompenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Whut?
Bron: http://blog.eu.playstatio(...)may-2010/#more-18196
ik heb een eigen RPG game.quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Account staat al in de startblokken, zodra ie online staat mag mijn PSP hem binnen pompen![]()
Dan heb ik FF 7, 8 en 9 op 1 stick staan, RPG heaven
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:46 schreef Beach het volgende:
ja echt een leuke RPG game mensen.
Haha, wat een lachertje die site.quote:
quote:Anyone registering their handheld after Aril 1st 2010 will get ten free full-game downloads
Sony will shortly announce a brand new incentive scheme to encourage sales of the digital-only PSPgo, MCV can exclusively reveal.
The offer will entitle anyone who registered their PSPgo after April 1st 2010 to ten full game downloads. Titles in the deal include Gran Turismo, LittleBigPlanet, 2010 FIFA World Cup and Grand Theft Auto.
ja,komt omdat er een foto van je oma opstaat.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:01 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha, wat een lachertje die site.
Is het wat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
FFIX aangekocht!
No cloud, No squall shall hinder us
nee bij je dooie omaquote:Op donderdag 27 mei 2010 22:01 schreef sp3c het volgende:
lol
toen dit spel uitkwam zat jij nog aan je moeder dr tiet te sabbelen
IX is een ode aan de eerdere (VI en eerder) Finals ja. Geweldige personages en fatsoenlijke graphics.quote:Op donderdag 27 mei 2010 20:03 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Is het wat?
FF VII vond ik wel leuk. VIII heb ik maar even gespeeld want ik had geen zin in weer bijna hetzelfde als VII.
IX lijkt me veel sprookjesachtiger als ik de screenshots zo zie.
Dan zal ik hem proberen. FF IV op de DS vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
IX is een ode aan de eerdere (VI en eerder) Finals ja. Geweldige personages en fatsoenlijke graphics.
quote:Metal Gear Solid: Peace Walker review - 91% in PSM3
Wednesday 2-Jun-2010 10:36
AM CVG sister mag highly impressed with Kojima's new PSP title
CVG sister magazine PSM3 has printed its Metal Gear Solid: Peace Walker review - and awarded Hideo Kojima's new PSP epic 91 per cent.
The mag says that the game is 'the stealth action game you came to the party to play - but within a mission or two it opens up like no Metal Gear before it'.
PSM3 reserves its highest applause for Peace Walker's ability to 'take the best bits from every Metal Gear Solid game - the recruitment tricks... from Portable Ops, the camouflage and multi-player from MGS3: Snake Eater, the stripped-down controls from Metal Gear Solid 4 and the bonus missions... from VR Missions'.
It continues that Peace Walker is 'a masterclass in pushing the PSP further than it ever wanted to go and sucking the battery dry at a frightening rate'.
However, the mag says some of the game's boss fights are its 'weakest moments' - 'gruelling wars of attrition rather than tests of skill'.
It concludes that 'it's more than good enough to [be called] Metal Gear Solid 5'. High praise indeed.
Nice! Metal Gear Solidquote:
Grindenquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:12 schreef KingLysandus het volgende:
FF IX is moeilijker dan VII.
M'n mana wordt niet bijgevuld als ik rondloop.Zo kan ik niet makkelijk grinden.
![]()
Zit nu 2 uur in de game.
wel toffer dan die andere twee of nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 18:12 schreef KingLysandus het volgende:
![]()
Zit nu 2 uur in de game.
Steiner is wel grappig ja. De vorige twee waren mij te veel Science Fiction achtig. Deze doet me tenminste aan IV denken. Meer Fantasy achtig.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
wel toffer dan die andere twee of niet
Steiner is baas
Steampunk ja. Enigste game waar ik dat wel vond passen was Arcanum op de PC.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:28 schreef sp3c het volgende:
steampunk is het volgens mij technisch gezien
boeit mij ook niet zo heel veel, dit vind ik veel leuker
Ah, DA. Topgame. Maar niet zo top als BG! Koop dan BG als je die nog nooit gespeeld hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef sp3c het volgende:
moet nog steeds dragon age proberen
vergeet het steeds te kopen (kopen ja)
Maar dan is DA ook niets voor jou denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:52 schreef sp3c het volgende:
baldur's gate ben ik al een paar keer doorheen gesukkelt (ben niet zo'n sterke rpg'ert)
Als je het over de eerste model PSP (phat) hebt, die kun je praktisch nergens meer vinden behalve tweedehands. De PSP 2000 series zijn nog wel te vinden, zie: http://www.budgetgaming.nl/games/1/PSP/console-all.htmlquote:Op maandag 7 juni 2010 23:13 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn die oudere psp modellen nog ergens goedkoop te krijgen?
quote:In terms of presentation, the game delivers the crispest, most attractive 3D seen on Sony’s console, retaining a clean style for the main game and transitioning into wonderfully drawn cutscenes. The audio is masterful, as comfortable with footsteps breaking silence as the frantic techno of an Alert phase, with aching orchestral scores that drift over the most tense moments showcasing a unique sense for mood.
quote:Immature developers imitate, mature ones steal. Kojima Productions has looked at the wider handheld market and lifted the best bits, reworking its own formulae to fit perfectly. There’s so much right with Peace Walker. It shines a cruel light on the paucity of ambition we’ve come to expect from PSP titles and holds its head high with a structure of great elegance, its depth only let down by a slight lack of set-piece flair.
http://www.edge-online.co(...)r-solid-peace-walkerquote:So here we are again, but everything’s changed. If the series has over-familiar characteristics, then this pick-and-mix structure is a hard-won foil, and it should tempt nonbelievers in a way MGS4 never could. Peerlessly classy, funny and perverse in the same breath, Peace Walker is the most surprising Metal Gear Solid to date.
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=249836quote:Kojima's team did the best they could and it's more than good enough to call Peace Walker a genuine Metal Gear Solid 5. There's almost too much game here - there's no bigger game on PSP and no more varied game in the entire Metal Gear series. It's a technical showcase, sure, but Peace Walker is also a creative showcase that proves that nobody on Earth makes games like Hideo Kojima - because nobody else ever could.
http://www.eurogamer.net/(...)-peace-walker-reviewquote:With actual reinvention promised by Metal Gear Solid: Rising while Peace Walker upholds tradition in a compelling new format, it looks like Hideo Kojima has had his cake and eaten it yet again. Alright then, Snake; I guess you can stick around.
zit nu op 6 uur en 45 minuten en begin nu aan disc 2quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:12 schreef KingLysandus het volgende:
![]()
Zit nu 2 uur in de game.
Ben vandaag ook aan disc 2 begonnen (wel na ruim 9 uurquote:Op donderdag 10 juni 2010 22:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit nu op 6 uur en 45 minuten en begin nu aan disc 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. is cool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vind ik maar vaag.
Edit: 20 uur en 30 minuten. Disc 3.
[ Bericht 6% gewijzigd door KingLysandus op 11-06-2010 11:31:21 ]----
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. De 2 healers.
Dat zijn m'n beste personages. De rest vind ik niets.
Moet je later ook met dat andere groepje spelen. Zonder healers.Gelukkig heb ik van alle potions (die te koop zijn) altijd wel 99 stuks.
----
quote:Developer: Ready At Dawn® Studios
Platform: PSP® (PlayStation®Portable) and PSPgo handheld entertainment systems
Genre: Action-Adventure
Players: Single-player
Launch Date: Fall 2010
OVERVIEW
The God of War® franchise has set the bar for the action-adventure genre, selling over 11 million units worldwide and receiving various awards, while enjoying critical acclaim from the videogame industry’s top media. This began in 2005 when Sony Computer Entertainment America’s (SCEA) Santa Monica Studio introduced God of War, a game that won over a dozen ‘Game of the Year Awards.’ Then in 2007, the award-winning development team introduced God of War II, the second chapter of this sprawling odyssey, followed by God of War III in 2010, the franchise’s first title designed for the PlayStation®3 (PS3™) system and one that sold over 1 million copies in its first week of release last March.
In 2008, the adventure moved to the PSP® system with God of War®: Chains of Olympus, a game that is currently the highest rated PSP title of all-time on MetaCritic.com with a score of 91. Developed by Ready At Dawn Studios, in collaboration with SCEA’s Santa Monica team, Chains of Olympus has been praised by fans and critics alike as one of the best portable gaming experiences to date.
Now, that same creative team brings you God of War®: Ghost of Sparta for the PSP and PSPgo systems. This new journey picks up after the conclusion of God of War, telling the story of Spartan warrior Kratos ascension to power as the new God of War. Ghost of Sparta will combine intense action, a fresh storyline, stunning graphics, and depths of scale never-before-seen on the portable platform.
STORYLINE
At the end of God of War, the brutal warrior Kratos had defeated Ares and ascended to Olympus as the new God of War. In Ghost of Sparta, Kratos finds that his new powers are not enough to stop the nightmares that continue to plague him. To free himself of the ghosts that haunt his memories, Kratos must embark on a journey that will reveal the origins of lost worlds and answer long-awaited questions about his dark past. Armed with the deadly Blades of Athena, he will have to overcome armies of mythological monsters, legions of undead soldiers, and amazingly dangerous and brutal landscapes throughout his merciless quest.
KEY FEATURES
New Combat & Weapon System: Enhanced melee combat features more in your face action with ‘Combat Rush’, which enables Kratos to pummel enemies to the ground as well as throw them, an augmented death system featuring unique weapon and magic specific deaths, as well as a larger variety of combination, finishing and air-to-air combat moves. Players will also have new weapons to wield such as the Spear and Shield with its fully fleshed out combat tree along with new magical powers for more lethal attacks.
Bigger Bosses, More Enemies: Ghost of Sparta boasts bigger and more diverse gameplay than Chains of Olympus. This results in exponentially larger bosses, double the enemies on-screen with more diverse behaviors, and new navigation types all of which add to a more engaging and immersive gameplay experience.
Stunning Visuals: Engine enhancements provide stunning graphics and dramatic camera angles that are coupled with weather effects, depth of field, and higher quality environments to offer visuals that have never been seen before on the PSP system.
Epic Story: Keeping true to the God of War franchise, Ghost of Sparta provides compelling new adventure for Kratos, one that will go deeper into his past that ever before and answer long-awaited questions about the Spartan warrior.
Puzzle Solving: As players explore the ancient world, prepare to navigate through a labyrinth of challenging puzzles inter-woven into the story.
Critically-Acclaimed Franchise: Brought to you by two award-winning development teams, Sony Computer Entertainment America, Santa Monica Studio and Ready At Dawn Studios.
Enjoy Anytime, Anywhere: Available for the PSP and PSPgo systems, Ghost of Sparta is a blockbuster adventure in the palm of your hand that can be enjoyed on the go, anytime, anywhere!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:03 schreef sp3c het volgende:
wat lelijkAmen! Die PSP maakt het voor mij juist lastiger dan makkelijker om het te kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sneaky games.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:24 schreef sp3c het volgende:
weet trouwens ook gelijk weer wat ik nou zo jammer vond aan de metal gear serie ...
ik heb niet het geduld voor al dat sluipwerk!
ga de hele tijd fok!king dood omdat ik niet 1 seconde kan wachten tot zo'n manneke zich opgedraait heeft
en het ziet er echt, gruwelijk mooi uit!
PSP MG's is meer recruiten. Geef mij maar het sluipen. Plat op de grond zoals de PS3. Dan kan niet op de PSP.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef sp3c het volgende:
weet niet wat mgs 3 op de 3ds voor extra's krijgt maar peacewalker is (tot nu toe) echt VELEN malern beter als snake eater
maar dat 3d scherm lijkt me zo leuk
Disgea nogwat.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:52 schreef sp3c het volgende:
lol, wat een kutstreek
nu willen we weten welk spel ze dan wel stuurden!
Dead or Alive had ik wel gehouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:58 schreef sp3c het volgende:
ow ok dat schijnt nog wel redelijk verkocht te worden idd, ik dacht eigenlijk dead or alive extreme stupid paradise
maar een flinke foei is wel op zijn plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Persona 3 na dan.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:50 schreef KingLysandus het volgende:
Ik ga geen PSP games meer kopen. Heb ik vandaag besloten. Ik heb nog genoeg games liggen die ik moet uitspelen voordat de 3DS uitkomt.
Of er moet een leuke (oude) game/ mini uitkomen in de store. Dan misschien wel.
persona vind ik vreemd maar heel veel mensen vinden het leuk dus dat zal wel maar Hexyz Force wil ik hebben geeeeeeeeeeeeekquote:Atlus to publish overseas via PSN?
Posted Jun 24, 2010 at 8:32PM by Glenn M. Listed in: PSP Tags: Atlus, PlayStation Network
Ó
5 QJ
hfDemon's Souls was originally published by SCE in Japan. For some reason, they passed on that for North America, which is why Atlus is to thank for distributing it in the region. Unfortunately, Atlus didn't have a European front, so when Demon's Souls was set for PAL release, Namco Bandai picked it up for publishing. Fortunately, Atlus seems to have found a way around that little barrier.
Like many in the industry, Atlus relies on other publishers to distribute their games overseas. But according to two OFLC game ratings spotted by Siliconera, two Atlus games are heading to Europe with Atlus USA named as publisher. The two games are Shin Megami Tensei: Persona and Hexyz Force.
It's a little tough publishing games in a region you're not even physically in, yes? But if there's no mistake about those game ratings, then we might see those two on the PlayStation Store.
http://www.qj.net/qjnet/p(...)verseas-via-psn.html
Disgaeaquote:
Ik wou bijna zeggen: Dan koop je toch de import versie?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:08 schreef sp3c het volgende:
goed nieuws!
[..]
persona vind ik vreemd maar heel veel mensen vinden het leuk dus dat zal wel maar Hexyz Force wil ik hebben geeeeeeeeeeeeek
Ja, ik kwam daar een beetje laat achter. Ik ging eerst zelfs een hele tijd handgranaten gooien en de andere mannetjes ter vuist bevechtenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:08 schreef sp3c het volgende:
peacewalker is echt tof
ben nog niet zo ver alleen want vanalles te doen, mooi weer en voetbal kijken
kwam net de eerste baas tegen
http://en.wikipedia.org/wiki/AVGP
was niet zo moeilijk alleen was de munitie vrij snel op, na wat rondrennen als een kip zonder kop vond ik een kistje munitie en toen zag ik dat het ding van die benzine tankjes aan de zijkant had hangen dus schoot ik er 1 neer, na de explosie komt er een ventje uit de toren en als je die ook neerschiet heb je gewonnen
quote:Rumor: Western PSPs To Get Neo Geo, TurboGrafx Games?
Alongside the new PS3 firmware update, the PSP has been updated as well. And it looks like this one brought with it a nice little surprise.
Reader Ryan sends us this pic, showing what the games folder on his PSPgo looks like after downloading the 6.30 update. Alongside his regular PlayStation-branded titles, there were now two new (albeit empty) folders: one saying PCEngine, one saying NEOGEO.
PC Engine is otherwise known as the TurboGrafx 16, while the Neo Geo - one of the most expensive but also most desirable systems of all time - hardly needs an introduction. Games for both these retro systems have been available on the Japanese PlayStation Store for some time, but we've never seen them on Western PSPs before.
Is ook praktisch niet in Europa uitgebracht. In Noord-Amerika bekend als TurboGrafx-16.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:14 schreef KingLysandus het volgende:
Had nog nooit van PC Engine gehoord.
De Japanse NES ziet er ook apart uitquote:Op dinsdag 29 juni 2010 13:18 schreef sp3c het volgende:
het ziet er niet echt uit als iets waar je buiten japan van gehoord kan hebben
maja wie weet had het de strakste 2d platformgames aller tijden, ik ben benieuwd ...
Je kunt ze ook zelf aanmaken als je wilt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:33 schreef sp3c het volgende:
wuh ik heb hem geupdate naar 6.30 en ik heb geen foldertjes in mijn games map
daar krijg je vieze vingers van enzoquote:Op donderdag 1 juli 2010 00:35 schreef Beach het volgende:
Dan kan je beter echt de tuin gaan bewerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien tijd om dit in het metal gear topic te gaan posten trouwens.
Same here. Maar verdomme, dit is inderdaad een absolute steal.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:02 schreef gamefreek het volgende:
Bij de Makro kun je nu gewoon een PSP Go kopen voor 141 euro, en dan ook nog met die actie van 10 gratis games![]()
Het is dat ik even geen geld heb, anders werd ik toch wel verleidt om er 1 te halen
Ik heb gelukkig toch nog geld gevonden (lees: toch niet kunnen laten liggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Same here. Maar verdomme, dit is inderdaad een absolute steal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door sp3c op 09-07-2010 15:34:08 (verkeerde knopje!) ]
quote:Persona 3
New status: Preorder Shipped
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het kan wel, en het is ook heeeeeeel erg tof, maar hier en daar mis je een stukje achtergrond
besturing is misschien ook wat ... 'anders' als je nog nooit een metal gear hebt gespeeld maar dat is een kwestie van wennen
ik raad Peace Walker net als Aliens iig aan iedereen aan of je de vorige delen nu gespeeld/gezien hebt of nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nvm, ik weet wel wat je bedoeld. maar games zoals mgs vind ik gwn nie zo leuk. ik leen hem wel eens van een vriend.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 17:06 schreef sp3c het volgende:
de rest is juist wel denderend?
het hele ding is fantastisch
het is alleen niet zo heel erg moeilijk
1 november in Noord-Amerika. Europa is onbekend.quote:
wa!!! nog zo lang!!!quote:Op woensdag 14 juli 2010 09:54 schreef Aether het volgende:
[..]
1 november in Noord-Amerika. Europa is onbekend.
Jeanne d'Arcquote:Op donderdag 15 juli 2010 17:45 schreef HowAreYouDoing het volgende:
kzoek een aantal aanraders games die je lang kan spelen, iemand een aantal ideeen?
jeanne d'arc nog nit gznquote:
Crisis Core: FF7quote:Op donderdag 15 juli 2010 20:35 schreef HowAreYouDoing het volgende:
[..]
jeanne d'arc nog nit gzn
@sp3c men favoriet genre is rpg en jrpg, avontuur enzo vind ik ook wel leuk.
ik heb al een redelijk aantal spellen maar geen echte klassiekers.
aja, ik haat race en sport en shooter vind ik niet zo leuk
als je een aantal titels geeft zeg ik welke ik al heb en welke ik wel wil of niet wil, thx
sorry als ik veel vraag
da is een spel voor alleenstaande en zieke japannertjes.quote:
tis zeker leuk door de online optiequote:Op vrijdag 16 juli 2010 15:53 schreef Pheno het volgende:
Wrong topic, auch.
Nou ja, ik probeer de Patapon 3 demo uit en ik vind het hetzelfde als deel 2. And that aint a bad thing
Lekker neutraal ook, zo'n sitequote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef KingLysandus het volgende:
Ze geven zelfs een 9,5 daar. Dat zie je niet vaak.
Ze staan los van Playstation hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:13 schreef Marble het volgende:
[..]
Lekker neutraal ook, zo'n site.
"PSP Minis-site geeft PSP Mini een 9,5, stop de persen!"
Duidelijk gevalletje van wij van WC-Eend adviseren WC-Eend.
Al best langquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef sp3c het volgende:
er is meer hoor, komt ook nog wel wat aardigs aan ook
wat voor spelletjes vind je leuk en hoe lang ligt je psp al onder het stof
Tekken, Gran Turismo en en SOCOM zijn sowieso wat voor mij. Dan kijk ik ook nog wel even naar Peace Walker. Dankjewel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:08 schreef sp3c het volgende:
tekken 6?
soulcalibur vind ik zonder multiplayer opties en zonder fatsoenlijke single player maar stom
motorstorm arctic edge, modnation racers en gran turismo zijn toffe racers (ligt er maar aan wat voor soort racen je leuk vind, ik ben meer fan motorstorm bv) en wat schieten betreft kun je niet om Peacewalker heen
andere toffe shooters zijn resistance retribution en soccom fireteam bravo 3
avonturenspellen doe ik verder niet echt aan dus dat weet ik niet
patchwork heroes is een beetje een eigen genre maar dat is zoooooo leuk
Nee, maar misschien wel voor mijn broertje. Bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:22 schreef Beach het volgende:
BlazBlue: Calamity Trigger Portable iets voor je?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:29 schreef BluesRebel het volgende:
Ow kent iemand van jullie nog een goed oorlogspel voor in de lucht? (Met vliegtuigen dus)
Op youtube vind ik het wel aardig uit zien. Maar ken het verder ook niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:32 schreef sp3c het volgende:
Il2 Sturmovik?
moet ik nog steeds proberen trouwens, geen idee of het goed is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:33 schreef D-vide het volgende:
[..]
Boek een vlucht naar een willekeurig land. Neem je DS mee in de handbagage en probeer advance wars. Dan heb je een oorlogsspel in de lucht
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:37 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Op youtube vind ik het wel aardig uit zien. Maar ken het verder ook niet.
Cartoony RPGs zijn er op de PSP niet veel, het is al snel meer 'volwassen'. Je zou wel Tales of Eternia kunnen proberen, die vond ik erg gaafquote:Op zondag 25 juli 2010 17:22 schreef LastClick het volgende:
Ik speelde vroeger altijd Golden Sun, Megaman Battle Network en Pokemon op de GBA, (misschien had ik beter een DS kunnen kopen, maar dat terzijde).
Welke games voor de PSP passen een beetje in dit straatje, zelfde vibe als een van die games?
Is al bijna een jaar in Japan uit, valt mee dat ie nog in Amerika wordt uitgebracht.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:31 schreef sp3c het volgende:
http://www.youtube.com/watch#!v=lRQ5KDqE6dc&feature=related
Ys seven?
moet je wel importeren want het is vooralsnog niet in Europa te koop
er was wel laatst een bericht dat het misschien op het PSN komt maar voorlopig nix ... slechte zaak want we staan weer flink droog de laatste tijd
Deel 6 verkocht ook niet zo goed in Europa IIRC. Dat zal dan ook wel meespelen.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:56 schreef sp3c het volgende:
is al een tijdje uit in Amerika hoor (maand denk ik) en het is niet abnormaal dat het zo lang duurt, Valkirya Chronicles en Kingdom Hearts komen ook in september pas geloof ik en die heeft heel japan ook al 3x uitgespeeld geloof ik
wel jammer
Hebbuh!quote:As well as a copy of the game for PSP, there are two exclusive items that you’ll also get in this version:
* Two KINGDOM HEARTS Birth by Sleep art prints.
* A 48-page hardback artwork book entitled “The Art of KINGDOM HEARTS Birth by Sleep”.
quote:* Ghost of Sparta Original Soundtrack – Be part of the legacy, and relive the emotional soundscape of defiance and rage through the original soundtrack.
* PSP Theme – Are you the ultimate God of War fan? Prove it with the God of War: Ghost of Sparta theme.
* PS3 Dynamic Theme – Fully animated in constant motion, personalize your PS3 system with the official God of War Dynamic Theme.
* PlayStation Network Avatar – Be one of the few to own the exclusive Kratos Avatar only available through this pre-order.
* Legionnaire Skin – Discover the origins of the Spartan warrior as you experience God of War: Ghost of Sparta as Legionnaire Kratos.
* EXCLUSIVE Game Directors Documentary – A full length featured video roundtable with all of the past and present Game Directors for the God of War franchise in front of a live studio audience, including: David Jaffe, Cory Barlog, Stig Asmussen, Ru Weerasuiya and Dana Jan.
Het gehele pakket extra's is in de vorm van DLC jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:35 schreef sp3c het volgende:
oninteressante goodies
maar ik kan niet wachten
ik wil die Amerikaanse maar dan met schild en speerquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:43 schreef Cyberia18 het volgende:
DAY ONE.
Ik vind de US packshot overigens vetter (lees: bruter).
Wat voor soort spel zoek je?quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:33 schreef Bellatrix het volgende:
Heeft iemand hier aanraders qua PSP spellen?
Als het maar iets met vechten is, of dat nou oorlog, maffia of iets anders is maakt me niet uit.quote:
Metal gear peacewalker.quote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het maar iets met vechten is, of dat nou oorlog, maffia of iets anders is maakt me niet uit.
Metal Gear Solid is geweldigquote:
Resistance Retribution en socom fireteam bravo 3 zijn goed maar wel simpelquote:Op maandag 9 augustus 2010 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als het maar iets met vechten is, of dat nou oorlog, maffia of iets anders is maakt me niet uit.
Interessantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sony Ericsson komt met een PSP Go achtige telefoon, draait op Android 3.0
[ afbeelding ]
http://www.engadget.com/2(...)-3-0-gaming-platfor/
Het zegt mij (nog) niet zoveel, maar de grens tussen handheld consoles en telefoons (en tablets) lijkt steeds verder te vervagen.
Als die oktober al komt, verwacht ik de komende maanden toch wel wat meer info hierover.quote:In terms of release, it's possible that the phone and ecosystem could be introduced as early as October of this year, but we have yet to confirm.
Nee, en telefoonmakers ook niet.quote:
quote:Sony's current vision for the next-generation PlayStation Portable is roughly the same size as the PSP-3000 and has touch controls on the reverse of the unit.
According to three separate development sources who have seen and used the new PSP, the screen is rich and detailed but the headline feature is the way games are controlled - by a touch-sensitive area behind the screen.
Sony is showcasing the unfinished handheld to publishers at the moment using several first-party games and has already settled on its business model for the device, which was not shown to the public at gamescom this week.
One source told us he expects it to launch by the end of 2011, although another was less convinced, believing we won't see anything for at least a couple of years. Sony has not specified when it will release a successor to the current platform.
It's thought that Sony considered a disc-based storage solution for the new PSP, but has since decided against it following developer feedback. Flash media support, similar to the PSPgo, seems most likely
Achterwaartse compatibiliteit is iets uit het verleden. Je mag blij zijn als we strax onze PSN spellen kunnen overzetten op de PSP2quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:10 schreef Beach het volgende:
Dus je oude umd's kan je weer weggooien.
Kun je ze nu niet al op vijf verschillende apparaten (PSP/PS3) installeren? (Stuk beter geregeld dan bij Nintendo).quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Achterwaartse compatibiliteit is iets uit het verleden. Je mag blij zijn als we strax onze PSN spellen kunnen overzetten op de PSP2
http://blog.us.playstatio(...)ta-box-art-revealed/quote:* Black and Red Two-Toned PSP-3000
* God of War: Ghost of Sparta UMD Game– After God of War concludes, Ghost of Sparta begins with the story of Kratos’ ascension to power as the God of War.
* God of War: Chains of Olympus PlayStation Network Downloadable Game Voucher – Before the events of God of War, experience Kratos’ journey during the 10-years of servitude to the Gods of Olympus in one of the most highly acclaimed action titles of all time!
* Kick Ass – UMD Movie
* 2 GB Memory Stick Pro Duo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |