abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2010 @ 21:53:02 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_81556060

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, maar stopt abrupt als er een poging wordt gedaan dit vast te leggen.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd. HE'S BACK in de SC.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'.
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"

DE OP IS HIER TE VINDEN
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren).
  maandag 17 mei 2010 @ 21:56:02 #2
258885 Solique
I Kill You !
pi_81556235
Post is niet zoveel, blijf alles terug lezen.

Ach boeie, help wel mee.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 17 mei 2010 @ 21:56:26 #3
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_81556260
De kanker van de SC is weer terug. HEEL jammer.
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_81556354
Well done Flodder.... well done
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_81556449
pi_81556510
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_81556605
Ik vind het wel een strakke actie
pi_81556717
^^
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_81557173
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
De kanker van de SC is weer terug. HEEL jammer.
Hoezo? Jij bent toch nooit weggeweest?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_81557249
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef koei het volgende:

[..]

Je bent pas een baas wanneer je mensen maandelijks betaalt.
  maandag 17 mei 2010 @ 22:13:35 #11
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81557279
Het kon ook niet lang duren he...
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_81557332
Voor de liefhebbers: The pacific is afgelopen en nu dus in zn geheel te downloaden!
pi_81557337
Jongens doe eens lief tegen elkaar, er is al genoeg ellende in de wereld

En Bram, waar blijven die naaktfoto's
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_81557349
Echt, Flodder. Waarom doe je dat? Niemand moet je, niet alleen omdat je kinderachtig post maar omdat je helemaal geen inbreng hebt.

Waarom kom je elke keer terug? Toen ik 15 was zat ik nooit binnen, was ik altijd buiten. Dus ga naar buiten, ga de wereld verkennen.
pi_81557457
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef GameBabe het volgende:
Jongens doe eens lief tegen elkaar, er is al genoeg ellende in de wereld

En Bram, waar blijven die naaktfoto's
Ik ben niet naakt
  maandag 17 mei 2010 @ 22:17:08 #16
187674 Sigmund666
pi_81557484
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:11 schreef koei het volgende:

[..]

Godverdomme. Wat ben jij toch grappig.

(NOT!)
pi_81557536
Ok, een gewone foto dan!
pi_81557548
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Toen ik 15 was zat ik nooit binnen, was ik altijd buiten. Dus ga naar buiten, ga de wereld verkennen.
Waarom zeg je dat nou? Straks wordt hij lid van de verkenners...
pi_81557638
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebbers: The pacific is afgelopen en nu dus in zn geheel te downloaden!
Danku
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_81557701
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef koei het volgende:

[..]

Waarom zeg je dat nou? Straks wordt hij lid van de verkenners...
Dan komt hij een keer buiten.
pi_81557727
ok, SG: Universe aflevering 8 is wazig en gruwelijk confronterend
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_81557728
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:17 schreef GameBabe het volgende:
Ok, een gewone foto dan!
Telt deze ook?

pi_81557802
quote:
Dan kijk ik liever Band of Brothers nog een keer
pi_81557973
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dan kijk ik liever Band of Brothers nog een keer
Is wel de betere keuze, maar die heb ik al gezien en de laatste twee afleveringen van the Pacific zijn nog nieuw voor me.
pi_81558055
quote:
Dat heeft ook niet lang geduurd. Hoeveel afleveringen zijn er?
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Morthill het volgende:
ok, SG: Universe aflevering 8 is wazig en gruwelijk confronterend
Waarom confronterend?
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef BramPowert het volgende:

[..]

Telt deze ook?

[ afbeelding ]
Kutprogramma
  maandag 17 mei 2010 @ 22:29:14 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81558243
Flodder/AQuilakloon, je zou wegblijven knurft
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_81558323
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef Nebo het volgende:
Waarom confronterend?
Het gaat kort even over de dood, het totale verlies van bewustzijn wat dat met zich meebrengt, de confrontatie die je als mens daarmee gaat hebben en hoe je daarmee omgaat.

Natuurlijk had het me wel eens getroffen dat ik ooit totaal geen bewustzijn meer zou hebben, maar de manier waarop het gevoel dat ik daarbij had nog even perfect omschreven werd, zorgde ervoor dat ik plots nog meer ging nadenken over wat ik eigenlijk doe en wil met mijn leven.
pi_81558840
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef Nebo het volgende:

[..]

Dat heeft ook niet lang geduurd. Hoeveel afleveringen zijn er?
10, net als Band of Brothers.Alleen staan deze afleveringen veel losser van elkaar dan BoB.
pi_81559071
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het gaat kort even over de dood, het totale verlies van bewustzijn wat dat met zich meebrengt, de confrontatie die je als mens daarmee gaat hebben en hoe je daarmee omgaat.

Natuurlijk had het me wel eens getroffen dat ik ooit totaal geen bewustzijn meer zou hebben, maar de manier waarop het gevoel dat ik daarbij had nog even perfect omschreven werd, zorgde ervoor dat ik plots nog meer ging nadenken over wat ik eigenlijk doe en wil met mijn leven.
Het komt me wel bekend voor... Maar echt tot beantwoording van de levensvraag kom ik niet echt...

Zo goed mogelijk leven en intussen flink genieten is mijn huidige motto
pi_81559398
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Flodder/AQuilakloon, je zou wegblijven knurft
pi_81559441
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Het komt me wel bekend voor... Maar echt tot beantwoording van de levensvraag kom ik niet echt...

Zo goed mogelijk leven en intussen flink genieten is mijn huidige motto
Ja, een motto hebben is leuk. Helaas is het mij niet gegund om daar makkelijk gehoor aan te geven. Laat ik het voorzichtig stellen, mijn jeugd was alles behalve gelukkig en dat heeft absoluut gevolgen voor hoe je je als mens gaat ontwikkelen. Daar wat aan doen is helaas niet zo makkelijk als je zou willen.
pi_81559640
Zo morgen komt dinnetje weer

Maar wat wel kut is dat ze vrijdag naar spanje gaat
pi_81559743
Dan kun je er beter goed volduwen, zodat er in spanje niks meer bij kan .
Is het wel je dinnetje dan? (sowieso dinnetjeb:'))

Edje, ik ga morgen denk ik Skate 3 halen
pi_81559865
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan kun je er beter goed volduwen, zodat er in spanje niks meer bij kan .
Is het wel je dinnetje dan? (sowieso dinnetjeb:'))
Wat kom je haten G

Joh ze zou al eigelijk niet meer op vakantie gaan
pi_81559895
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, een motto hebben is leuk. Helaas is het mij niet gegund om daar makkelijk gehoor aan te geven. Laat ik het voorzichtig stellen, mijn jeugd was alles behalve gelukkig en dat heeft absoluut gevolgen voor hoe je je als mens gaat ontwikkelen. Daar wat aan doen is helaas niet zo makkelijk als je zou willen.
Makkelijk is het ook niet en zal het nooit worden. Ook ben ik bang dat je hier niet de enige bent die een behoorlijke bagage met zich mee draagt... Het maakt je tot wie je bent zullen we maar denken
  maandag 17 mei 2010 @ 22:58:31 #36
187674 Sigmund666
pi_81559965
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef CraniuM het volgende:
Zo morgen komt dinnetje weer

Maar wat wel kut is dat ze vrijdag naar spanje gaat
Naar Spanje, om andere kerels te naaien
pi_81560248
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Makkelijk is het ook niet en zal het nooit worden. Ook ben ik bang dat je hier niet de enige bent die een behoorlijke bagage met zich mee draagt... Het maakt je tot wie je bent zullen we maar denken
Ja, maar of ik daar vrolijk van wordt. Als ik terugkijk was mijn basisschool tijd van begin tot einde vreselijk, met name de eerste vier jaar, de drie daarna gingen wel, maar ook de middelbare school was eigenlijk zeven jaar lang overwegend kut. Als ik zo terugdenk kan ik ook bijna geen vrolijke herinnering bovenhalen aan de eerste 17 jaar van mijn leven

Ja, jeugdtrauma's, altijd leuk Anyways, daarover klagen heb ik natuurlijk niks meer aan. Moet het er nu zelf van maken.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:04:56 #38
187674 Sigmund666
pi_81560313
Het leven is één grote lange leerweg waaruit je uiteindelijk veel kunt halen in de toekomst. Een leven dat kut begint leert je later dat je voor dingen moet opstaan en moet knokken.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:08:47 #39
182714 RitseB
Walking like a lucky charm
pi_81560526
Precies, elke ervaring is er een.

Aangezien het topic nu toch al een beetje seriuse is een, ontzettend mooi liedje van iemand die het leven niet meer zag zitten.

Écht de moeite waard om te luisteren. Net als de rest van zijn muziek.
Do androids dream of electric sheep?
  maandag 17 mei 2010 @ 23:11:19 #40
258885 Solique
I Kill You !
pi_81560679
Wat een diepzinnige gesprekken in de SC opeens, is het lucht je hart avond ofzo.
pi_81560681
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Het leven is één grote lange leerweg waaruit je uiteindelijk veel kunt halen in de toekomst. Een leven dat kut begint leert je later dat je voor dingen moet opstaan en moet knokken.
echt in de verste verte niet. Het enige dat ik heb geleerd is dat mensen klootzakken zijn, het leven overwegend kut en je er maar van moet maken wat je kunt. Ik vertrouw in principe helemaal niemand, ben sceptisch en pessimistisch en licht depressief.

Maar verder gaat het hartstikke goed hoor Leven heeft ook positieve kanten en ik heb misschien heel wat minder nodig om toch blij te zijn dan andere mensen.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:11:52 #42
182714 RitseB
pi_81560709
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Solique het volgende:
Wat een diepzinnige gesprekken in de SC opeens, is het lucht je hart avond ofzo.
Heb je ook iets te vertellen?
pi_81560718
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Solique het volgende:
Ja, volgens mij moeten we even naar een ander subforum R&P of zo
  maandag 17 mei 2010 @ 23:12:22 #44
187674 Sigmund666
pi_81560745
En bovendien: Ik ben er stellig van overtuigd dat je elk leven ooit geleefd moet hebben. Dit leven een gewoon leven, in het volgende misschien als miljonair, gehandicapte, of arm weeskind.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:12:29 #45
182714 RitseB
pi_81560754
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, volgens mij moeten we even naar een ander subforum R&P of zo
Kan ik wel voor zorgen
  maandag 17 mei 2010 @ 23:13:23 #46
258885 Solique
I Kill You !
pi_81560797
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:

Heb je ook iets te vertellen?
Verhalen die mensen nog slaperiger maken hebben niet echt nut, denk.

Net potje BF:BC2 gedaan, flink wat mensen het leven zuur gemaakt.
pi_81560798
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Sigmund666 het volgende:
En bovendien: Ik ben er stellig van overtuigd dat je elk leven ooit geleefd moet hebben. Dit leven een gewoon leven, in het volgende misschien als miljonair, gehandicapte, of arm weeskind.
Ik geloof niet in hiernamaals of reďncarnatie. Het zou hartstikke leuk zijn, maar volgens mij is dit wat we krijgen en is het daarna doei en tot nooit meer.
pi_81560867
Willen jullie dan alleen maar over GEEMZ lullen dan lekker nerd doen?
pi_81560869
And now for something completely different

maandag 17 mei 2010 @ 23:15:00 #50
187674 Sigmund666
pi_81560882
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Morthill het volgende:

[..]

echt in de verste verte niet. Het enige dat ik heb geleerd is dat mensen klootzakken zijn, het leven overwegend kut en je er maar van moet maken wat je kunt. Ik vertrouw in principe helemaal niemand, ben sceptisch en pessimistisch en licht depressief.

Maar verder gaat het hartstikke goed hoor Leven heeft ook positieve kanten en ik heb misschien heel wat minder nodig om toch blij te zijn dan andere mensen.
Dat is grote waarheid. Daarom heb ik nog steeds moeite met contacten onderhouden en echt aangaan. (Veel gepest op scholen) Op school was ik de leerpik en de stuud, in België was ik De Hollander (waarbij dan allerlei 'leuke' pogingen werden gedaan een typische Nederlander na te doen, met vreselijke Flodder-immitaties)

Etc. etc. Maar ik laat me NOOIT neerleggen door een ander. Nooit!
  maandag 17 mei 2010 @ 23:16:00 #51
187674 Sigmund666
pi_81560936
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik geloof niet in hiernamaals of reďncarnatie. Het zou hartstikke leuk zijn, maar volgens mij is dit wat we krijgen en is het daarna doei en tot nooit meer.
Hoe verklaar je dan dat mensen bepaalde dingen weten of handelen? Zijn mensen die bang zijn voor vuur omdat ze in een vorig leven verbrand zijn of omgekomen in een brand dan compleet krankzinnig en gestoord?
  maandag 17 mei 2010 @ 23:16:15 #52
182714 RitseB
pi_81560949
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Willen jullie dan alleen maar over GEEMZ lullen dan lekker nerd doen?
Wat?
pi_81560971
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Morthill het volgende:
And now for something completely different

Eerst deze kijken.

En dan deze

maandag 17 mei 2010 @ 23:17:11 #54
182714 RitseB
pi_81561001
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Hoe verklaar je dan dat mensen bepaalde dingen weten of handelen? Zijn mensen die bang zijn voor vuur omdat ze in een vorig leven verbrand zijn of omgekomen in een brand dan compleet krankzinnig en gestoord?
TRU is de andere kant op.
pi_81561005
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef RitseB het volgende:

[..]

Wat?
Oh.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:17:58 #56
182714 RitseB
pi_81561041
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:17 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Oh.
Maar wat bedoelde je nouhou
pi_81561047
Dat maken we toch niet bewust mee .
quote:
Op maandag 17 mei 2010 22:56 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Wat kom je haten G

Joh ze zou al eigelijk niet meer op vakantie gaan
Niks haten G, maar ik en Sigmund weten hoe het zit
  maandag 17 mei 2010 @ 23:18:36 #58
187674 Sigmund666
pi_81561070
quote:
Dat zijn die gasten die bij X-factor toch door de voltallige jury keihard uit werden gelachen?
pi_81561095
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:17 schreef RitseB het volgende:

[..]

Maar wat bedoelde je nouhou
Niks.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:19:47 #60
182714 RitseB
pi_81561125
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:18 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Niks.
Oh.
pi_81561139
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dat zijn die gasten die bij X-factor toch door de voltallige jury keihard uit werden gelachen?
Ja, bij dat 2de filmpje dan 1:55

Of Mov ya baddy en to explore en dat handje erbij
pi_81561152
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:19 schreef RitseB het volgende:

[..]

Oh.
Wait, what.
pi_81561199
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ja, maar of ik daar vrolijk van wordt. Als ik terugkijk was mijn basisschool tijd van begin tot einde vreselijk, met name de eerste vier jaar, de drie daarna gingen wel, maar ook de middelbare school was eigenlijk zeven jaar lang overwegend kut. Als ik zo terugdenk kan ik ook bijna geen vrolijke herinnering bovenhalen aan de eerste 17 jaar van mijn leven

Ja, jeugdtrauma's, altijd leuk Anyways, daarover klagen heb ik natuurlijk niks meer aan. Moet het er nu zelf van maken.
Vrolijk word je er zeker niet van... maar het is wel een stuk dat bij je hoort en dat jou heeft gevormd tot wat je nu bent! En ik ken je niet heel goed, maar je komt op mij over als een competente en prima jongeman!

En bij sommige herinneringen zal het voor altijd voelen alsof iemand al de lucht uit je longen perst als je er alleen maar aan denkt... maar die hebben me misschien nog wel het meest gevormd...en ik denk dat ik nu dankbaar ben dat ik die dingen heb meegemaakt...
  maandag 17 mei 2010 @ 23:21:31 #64
182714 RitseB
pi_81561229
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:20 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Wait, what.
Weet nie, echt niet
pi_81561254
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:21 schreef RitseB het volgende:

[..]

Weet nie, echt niet
Oh jammer ik dacht even dat je het wist.
pi_81561273
quote:
sadness
  maandag 17 mei 2010 @ 23:23:00 #67
258885 Solique
I Kill You !
pi_81561309
quote:
Je kan ook te ver gaan.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:23:17 #68
182714 RitseB
pi_81561321
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:22 schreef CraniuM het volgende:

[..]

Oh jammer ik dacht even dat je het wist.
Ik weet maar een ding, en dat is dat ik niks weet.
pi_81561379
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik weet maar een ding, en dat is dat ik niks weet.
En ik weet maar een ding, en dat is dat ik denk dat je het wel weet.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:24:36 #70
187674 Sigmund666
pi_81561380
Die ene gozer is nog wel best goed, alleen verziekt die neppe rastafari het gewoon keihard.
pi_81561463
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Die ene gozer is nog wel best goed, alleen verziekt die neppe rastafari het gewoon keihard.
Jong die ene is echt te slecht voor woorden, die C'mom, mov ya baddy en to explore gast is pas goed
pi_81561476
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef CraniuM het volgende:

[..]

En ik weet maar een ding, en dat is dat ik denk dat je het wel weet.
Ik weet dat RitseB weet dat hij niks weet, maar dat jij dat nog niet weet!
pi_81561520
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef koei het volgende:

[..]

Oh.
  maandag 17 mei 2010 @ 23:27:34 #74
182714 RitseB
pi_81561522
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef koei het volgende:

[..]

Puik gezegt
pi_81561560
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:27 schreef RitseB het volgende:

[..]

Puik gezegt
Nietus.
pi_81561965
Boemmmm en lekker over de speakers heen :

En natuurlijk een klassieker :

maandag 17 mei 2010 @ 23:39:00 #77
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81562059
Bedtijd!
Weltrusten allemaal voor straks.
pi_81562294
Dit is helemaal een focking klassieker :

pi_81562428
Lekker glaasje Auchentoshan 12yo, best lekkere single malt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:03:50 #80
187674 Sigmund666
pi_81563025
Hier aan het wachten op een Four Roses Single Barrel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:04:58 #81
250952 SoldMayor
Dreamchaser
pi_81563063
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boemmmm en lekker over de speakers heen :

En natuurlijk een klassieker :

Ray Lavender

Jammer dat die nooit echt door is gebroken, kwam toevallig keer voorbij op youtube en heeft wel een paar goede tracks
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:06:20 #82
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81563114
quote:
Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit is helemaal een focking klassieker :

put yo ass into it!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:07:02 #84
182714 RitseB
pi_81563143
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

put yo ass into it!
Spank, heb jij Nietzsche en Kant lezen de krant gelezen?
pi_81563160
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier aan het wachten op een Four Roses Single Barrel
Waarom wacht je?
pi_81563242
Ben naar bedje toe morgen half 9 op school zijn.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:10:54 #87
187674 Sigmund666
pi_81563302
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Waarom wacht je?
Omdat ie besteld moet worden. Ze verwachten hem morgen binnen te krijgen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:23:46 #88
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81563799
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef RitseB het volgende:

[..]

Spank, heb jij Nietzsche en Kant lezen de krant gelezen?
nee, heb hem wel es cadeau gegeven aan n studiegenoot, die zei dat het een best geinig boekje was, niet heel diep en echt filosofisch (daarvoor willen ze ook teveel dingen behandelen) maar wel leuk om te lezen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:26:54 #89
182714 RitseB
pi_81563894
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

nee, heb hem wel es cadeau gegeven aan n studiegenoot, die zei dat het een best geinig boekje was, niet heel diep en echt filosofisch (daarvoor willen ze ook teveel dingen behandelen) maar wel leuk om te lezen
Ik ben er nu in bezig, gekregen van mijn vader. Als ik ooit de moed heb begin ik een boek van Nietzsche
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:31:59 #90
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_81564032
Kijk, meteen mijn dagelijkse dosis R&P binnen
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:38:03 #91
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81564203
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef RitseB het volgende:

[..]

Ik ben er nu in bezig, gekregen van mijn vader. Als ik ooit de moed heb begin ik een boek van Nietzsche
Hij is echt zo awesome! Also sprach Zarathustra is echt tof om te lezen,e norm coole beeldspraak. Ook retebekend (en leuk) is het stukje De Dolle Mens uit De Vrolijke Wetenschap, zit echt veel verstopt in de beeldspraak die hij gebruikt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:42:12 #92
182714 RitseB
pi_81564321
Ontzettend mooi en treffend stuk.

Nietzsche kwam inderdaad te vroeg voor zijn tijd. Ik ga denk ik eens kijken of ik het boek ergens vandaag kan toveren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:43:59 #93
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81564373
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef RitseB het volgende:
Ontzettend mooi en treffend stuk.

Nietzsche kwam inderdaad te vroeg voor zijn tijd. Ik ga denk ik eens kijken of ik het boek ergens vandaag kan toveren.
De Vrolijke Wetenschap zou ik niet echt aanraden, zijn losse stukjes tekst, een soort van verzamelde fragmenten. Also sprach zarathustra is echt een verhaal wat in ieder geval nog een beetje wegleest, ergens naartoe werkt
pi_81564435
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:04 schreef SoldMayor het volgende:

[..]

Ray Lavender

Jammer dat die nooit echt door is gebroken, kwam toevallig keer voorbij op youtube en heeft wel een paar goede tracks
Dit nummer is bekend geworden door T-Pain. Maar idd, het is jammer dat ie niet doorgebroken is hier
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:06 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

put yo ass into it!
Blijft geweldig, beat begint goed
  dinsdag 18 mei 2010 @ 00:46:48 #95
182714 RitseB
pi_81564444
Is het ook een beetje leesbaar voor een redelijk filosofie leek?
pi_81564596
Pff ga maar eens slapen :/. Weer te laat, waar haal ik gvd extra tijd vandaan ?

Night night
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:06:47 #97
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81564836
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
Is het ook een beetje leesbaar voor een redelijk filosofie leek?
Mwah ik denk het wel, zou het alleen niet in het Duits proberen
Nee moet wel lukken, vertelt het verhaal over een man (zarathustra) die jaren als kluizenaar heeft gewoond en dan terug komt de wereld in en gaat vertellen over de stap die wij als mens zouden moeten nemen om om te kunnen gaan met het verlies van religie, met de dood van god, kortom: hoe we de Übermensch kunnen worden De huidige mens is maar middelmatig en niet een doel op zich, slechts een tussenstap tot de volgende evolutionaire vorm.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:12:23 #98
182714 RitseB
pi_81564913
Klinkt interessant. Ik ga eens kijken of ik hem ergens vandaan kan toveren.
pi_81566375
  dinsdag 18 mei 2010 @ 07:39:06 #100
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81566465
Ah, Flodder heeft hem geopend, vandaar dat ik hem niet onder Algemeen kon vinden...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_81566505
mogguh
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81566520
Mogguh, sta hier al weer te wachten op trein :/. Zal wel weer te laat komen en aangezien de kleine kindjes weer naar school mogen, ook weer tot de rand vol :/
pi_81566585
Gelukkig is trein een handige app, want de NS laat niks weten
pi_81566592
Goedemorgen

Hier valt het wel mee met de drukte gelukkig Maar ik ben wel toe aan meer slaap
pi_81566708
Goedemorgen inderdaad. Ik heb tegenwoordig dat ik elke ochtend 1 minuut voor mijn wekker klaarwakker ben.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:13:09 #106
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81566817
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heb je die voor WM?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_81566831
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gewoon de actuele vertrektijden op mobiel.ns.nl kijken, dat is de perfecte bron, klopt altijd en is veel actueler dan de borden en het personeel...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:26:40 #108
258885 Solique
I Kill You !
pi_81566979
Mogguh, ben onderhand ook gearriveerd op werk.
pi_81567012
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen inderdaad. Ik heb tegenwoordig dat ik elke ochtend 1 minuut voor mijn wekker klaarwakker ben.
Dat is toch gruwelijk fijn? Ik ben altijd veel frisser als ik wakker wordt voor de wekker gaat dan dankzij de wekker.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:29:37 #110
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81567025
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Gewoon de actuele vertrektijden op mobiel.ns.nl kijken, dat is de perfecte bron, klopt altijd en is veel actueler dan de borden en het personeel...
Yup, ik had ooit nog eens zo'n applicatie voor op den mobiele telefoon gedownload van de NS voor de actuele treintijden, maar dat kutding bleef maar roepen dat hij geen verbinding met teh interwebz kon maken terwijl 3G+ gewoon aan stond. Kut-NS
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:31:43 #111
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81567060
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Edwinuss het volgende:
Zet je wekker een minuut later
pi_81567079
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is toch gruwelijk fijn? Ik ben altijd veel frisser als ik wakker wordt voor de wekker gaat dan dankzij de wekker.
Indeed, ik kan door 3 wekkers heenslapen

Ochtend Avond en nacht
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:34:36 #113
258885 Solique
I Kill You !
pi_81567098
Was gisteren wat laat naar bed gegaan, ben nu al gebroken en dag begint pas.
pi_81567102
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ochtend Avond en nacht
Eensch

Al kan ik best prima bizar vroeg opstaan als het moet. Voor werk oid. MAar liever avonddienst dan ochtenddienst.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:35:36 #115
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81567112
Ik ben een avondmens, dus ik werk liever 's ochtendsvroeg zodat ik heel de avond vrij heb en toffe dingen kan doen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:36:06 #116
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81567116
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Zet je wekker een minuut later
zodat je twee minuten voor je wekker wakker wordt?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:37:47 #117
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81567147
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:36 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

zodat je twee minuten voor je wekker wakker wordt?
Jij wel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:43:54 #118
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81567279
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:37 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jij wel
Ik niet, ik wordt niet van m'n wekker wakker. De Derde Wereldoorlog kan naast m'n bed uitbreken en dan nog slaap ik door
pi_81567345
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik niet, ik wordt niet van m'n wekker wakker. De Derde Wereldoorlog kan naast m'n bed uitbreken en dan nog slaap ik door
Waarschijnlijk omdat je dood bent. Derde Wereldoorlog direct naast je bed lijkt me namelijk niet goed voor je gezondheid.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 08:48:59 #120
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81567373
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat je dood bent. Derde Wereldoorlog direct naast je bed lijkt me namelijk niet goed voor je gezondheid.
Ik ontwijk kogels in m'n slaap
pi_81567513
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:48 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ik ontwijk kogels in m'n slaap
Dude "That's like missing the broad side of a mountain"
pi_81567663
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus Trein , en nu komt NS ook met een app .

En we kunnen geen eens iets doen op het werk, citrix is dood?
pi_81567694
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ochtend Avond en nacht
hier ook, door 3 wekkers heen. Al zijn die tijden eigenlijk wel voorbij. Zelfs op een vrije dag of in het weekend, standaard 8 uur wakker
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:07:43 #124
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81567716
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 08:56 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dude "That's like missing the broad side of a mountain"
Standaard onder een kevlar dekbed slapen helpt ook
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:12:23 #125
187674 Sigmund666
pi_81567816
Een dekbed van Dragonskin is beter

dinsdag 18 mei 2010 @ 09:29:56 #126
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81568208
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:12 schreef Sigmund666 het volgende:

nerd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:33:08 #127
187674 Sigmund666
pi_81568284
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

nerd
Nee. JIJ!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:35:01 #128
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81568318
quote:

Ziet er wel stoer uit.
In elk geval prettiger dan die standaard dingen van de politie hier in NL. Inflexibele klote dingen...
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:37:09 #129
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81568358
quote:

Die presentator is tof
pi_81568398
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Standaard onder een kevlar dekbed slapen helpt ook
's ochtends heb jij dan zeker een kevlar tent :p
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:40:05 #131
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81568422
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:38 schreef GameBabe het volgende:

[..]

's ochtends heb jij dan zeker een kevlar tent :p
Pff, 's morgens istie zo hard dattie op zichzelf al raket-bestendig is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:44:36 #132
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81568538
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die presentator is tof
Idd
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:45:05 #133
187674 Sigmund666
pi_81568553
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:37 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Die presentator is tof
R Lee Ermey is een fucking eindlevel bonus baas!
Die kerel werd toen alleen bij Full Metal Jacket ingehuurd als instructeur, maar Kubrick vond hem zo overtuigend en goed dat ie zijn rol als drill sergeant kreeg.

"Is that you John Wayne? Is this me?"

Nog steeds de op één na beste oorlogsfilm aller tijden.

[ Bericht 4% gewijzigd door Sigmund666 op 18-05-2010 09:50:06 ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:51:02 #134
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81568725
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

R Lee Ermey is een fucking eindlevel bonus baas!
Die kerel werd toen alleen bij Full Metal Jacket ingehuurd als instructeur, maar Kubrick vond hem zo overtuigend en goed dat ie zijn rol als drill sergeant kreeg.

"Is that you John Wayne? Is this me?"

Nog steeds de op één na beste oorlogsfilm aller tijden.
"Where are you from, son?"
"Sir! Texas, sir!"
"Only bulls and fags come out of Texas and you sure as hell don't look like a bull to me!"

"Your heart belongs to Jesus, but your ass belongs to the marine-corps!"

Geweldige vent
  dinsdag 18 mei 2010 @ 09:56:27 #135
187674 Sigmund666
pi_81568885
"Lawrence? Of what? Arabia?"
"Sir no sir."
"You sound like royalty to me! Are you royalty?"
"Sir no sir."
"Do you suck dicks?"
"Sir no sir."
"Bullshit. I bet you can suck a golfball through a garden hose!"
"Sir no sir."
"I don't like the name Lawrence, only faggots and sailors are called Lawrance, from now on you're Gomer Pyle!"

pi_81570137
Zo de dag zit er alweer bijna op voor mij, moet enkel nog naar 1 klant die wat te zeiken over te hoog gas verbruik heeft ( als je uren onder de douche staat of de verwarming steeds hoog heb staan is dat niet zo gek )
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:56:09 #137
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81570727
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef badboynova het volgende:
Zo de dag zit er alweer bijna op voor mij, moet enkel nog naar 1 klant die wat te zeiken over te hoog gas verbruik heeft ( als je uren onder de douche staat of de verwarming steeds hoog heb staan is dat niet zo gek )
En nog langs een brievenbus
  dinsdag 18 mei 2010 @ 10:57:14 #138
187674 Sigmund666
pi_81570761
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef badboynova het volgende:
En dan kom je daar aan.

"A. Hilter. Die naam komt me zo bekend voor.... maar waarvan?"
pi_81573386
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:15:48 #141
187674 Sigmund666
pi_81573803
pi_81573991
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
De site werkt weer normaal
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_81574690
Tijd voor verse worstenbroodjes
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:47:29 #144
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575097
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd voor verse worstenbroodjes
VOor heel de SC graag
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:48:52 #145
187674 Sigmund666
pi_81575140
Liever niet. Worstenbroodjes waar het halve werk van Nick over heeft staan niezen, snotteren en snuiten:
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:50:58 #146
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575203

Iew
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:52:53 #147
187674 Sigmund666
pi_81575270
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:50 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

Iew
Bah, één van je nerdpuisten opengekrabt?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:54:07 #148
270524 Flodder450
pi_81575320
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

nope

aq werkt tegenwoordig als straatveger bij de eiffeltoren
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:55:20 #149
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575372
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is maar ik ga dan toch liever voor die ondergenieste worstenbroodjes
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:55:56 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575402
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

nope

aq werkt tegenwoordig als straatveger bij de eiffeltoren
Niet weer Flodder!

Het klonk als een zak aardappels toen die kerel de grond raakte toch
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:57:01 #151
270524 Flodder450
pi_81575454
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet weer Flodder!

Het klonk als een zak aardappels toen die kerel de grond raakte toch
yup

"nooooooooooooooooo!"
*plof*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:58:59 #152
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575528
Meer zo denk ik>

Aaaaaaaaawwwwww PLOF - poing - plof

Dus dat die nog iets stuiterde?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:59:27 #153
187674 Sigmund666
pi_81575547
Het is hier geen MSN. FGSFTS
  dinsdag 18 mei 2010 @ 12:59:52 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575559
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is hier geen MSN. FGSFTS
pi_81575568
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Liever niet. Worstenbroodjes waar het halve werk van Nick over heeft staan niezen, snotteren en snuiten:
Vers uit de doos jongen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:01:48 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575625
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Vers uit de doos jongen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:02:41 #157
270524 Flodder450
pi_81575648
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:01 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:04:27 #158
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81575697

Ben ff weg!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:20:49 #159
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81576228
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:04 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

Ben ff weg!
Laters ouwe!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:28:00 #160
187674 Sigmund666
pi_81576473
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:02 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

Die kop, omdat het ongeveer het formaat is van jouw penis?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:36:13 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81576771
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:20 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Laters ouwe!
Ben er weer Spanky

Waneer doen we weer een keer Worms
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:40:33 #162
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81576942
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben er weer Spanky

Waneer doen we weer een keer Worms
binnenkort!
pi_81577045
Malin Akerman en Judy Greer in de nieuw HIMYM
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:45:41 #164
187674 Sigmund666
pi_81577139
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Wie? De een klinkt als een Zweeds mokkel dus dat zit wel snor though
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:46:06 #165
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81577157
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:40 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

binnenkort!
Oe
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:50:39 #166
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81577316
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Zo, die Malin zit zeker wel snor!

En voor poit:

Ze is trouwens die chick uit Watchmen!
pi_81577362
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

UND

dinsdag 18 mei 2010 @ 13:53:07 #168
187674 Sigmund666
pi_81577414
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Zo, die Malin zit zeker wel snor!

[ afbeelding ]

En voor poit:

[ afbeelding ]

Ze is trouwens die chick uit Watchmen!
Idd.
Dat ze seks heeft met Nite Owl (De nerd)
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:55:47 #169
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81577514
Die 2e is niet zo knap als malin, een beetje een plork, maar dan niet echt p als wel gewoon een llork.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 13:58:21 #170
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81577592
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Judy Greer zat vorige week nog in TBBT, en ze heeft ook al een rolletje in Two and a Half Men gehad Die gaat echt alle comedyseries af
pi_81577600
Judy Greer zat ook in Big Bang vorige week
pi_81577625
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Judy Greer zat vorige week nog in TBBT, en ze heeft ook al een rolletje in Two and a Half Men gehad Die gaat echt alle comedyseries af
Dat zij een vriend van me net ook al ja, dat Charlie Harper d'r ook al heeft geneukt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:00:34 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81577666
Mwhahaha je bent gewoon 2 keer te laat lenny
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:01:05 #174
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81577691
Malin zat toch ook in Harold & Kumar go to White Castle, die vrouw van die hillbilly?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:01:43 #175
187674 Sigmund666
pi_81577716
Duidelijk gevalletje CAW
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81577837
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ach ze moet toch wat

En ja SD.
pi_81577864
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Mwhahaha je bent gewoon 2 keer te laat lenny
Yeah
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:23:10 #178
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81578485
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Malin zat toch ook in Harold & Kumar go to White Castle, die vrouw van die hillbilly?
Damn! Dat maakt dr nog hotter! Kan me die scene niet precies meer herinneren, behalve dan dat ze écht een lekker wijf was!
pi_81578538
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Damn! Dat maakt dr nog hotter! Kan me die scene niet precies meer herinneren, behalve dan dat ze écht een lekker wijf was!
Ze liet haar tieten zien en jij kan je de scene niet meer precies herinneren?
pi_81578583
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Idd.
Dat ze seks heeft met Nite Owl (De nerd)
[ afbeelding ]
Die film was sowieso kut en die scene sloeg ook van een tang op een varken
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:26:51 #181
187674 Sigmund666
pi_81578645
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Die film was sowieso kut en die scene sloeg ook van een tang op een varken
Ik vond hem best tof.
SPOILER
pi_81578666
Nieuwe Big Bang is tof
pi_81578709
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:26 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ik vond hem best tof.
SPOILER
Dat is als zeggen dat BloodRayne een goede film was omdat Alone in the Dark vele malen harder zoog.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:31:13 #184
187674 Sigmund666
pi_81578816
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat is als zeggen dat BloodRayne een goede film was omdat Alone in the Dark vele malen harder zoog.
Doelde meer op comic-gebied en film uit hetzelfde jaar. Deadpool was gewoon SLECHT en lelijk (de échte uit de comics is gewoon een überbaas, terwijl de filmversie een eikel was) Wolverine kwam totaal niet uit de verf en het hele verhaal sloeg werkelijk waar nergens op. Bovendien blijft Watchmen voor mij memorabel als eerste film ooit die op de helft werd afgebroken omdat de film brak

dinsdag 18 mei 2010 @ 14:56:45 #185
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_81579747
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Doelde meer op comic-gebied en film uit hetzelfde jaar. Deadpool was gewoon SLECHT en lelijk (de échte uit de comics is gewoon een überbaas, terwijl de filmversie een eikel was) Wolverine kwam totaal niet uit de verf en het hele verhaal sloeg werkelijk waar nergens op. Bovendien blijft Watchmen voor mij memorabel als eerste film ooit die op de helft werd afgebroken omdat de film brak

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
SHORYUKEN!!

What's next, gaat hij straks ook FAAAALCOOOOONNNN PUNCHUUUUUUU!!!!!111eins!! roepen?

dinsdag 18 mei 2010 @ 14:57:11 #186
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81579756
Die film was wel vet man tjappie!

De game trouwens ook wel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:57:32 #187
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81579767
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SHORYUKEN!!

What's next, gaat hij straks ook FAAAALCOOOOONNNN PUNCHUUUUUUU!!!!!111eins!! roepen?

[ afbeelding ]
pi_81579828
Ik ben overgestapt op Chrome

SPOILER
  dinsdag 18 mei 2010 @ 14:59:42 #189
270524 Flodder450
pi_81579864
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:57 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

ik wist niet eens dat dat zeer kon doen bij vrouwen

*roept gamebabe*
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:00:53 #190
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81579915
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

*roept gamebabe*

Hij wil Gamebabe af knoepen
pi_81579918
Dag vriendjes en vriendinnetjes

Zo school weer uit school.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:04:28 #192
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81580042
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Erm, niet om het één of ander, maar X-Men Origins was tevens de Origin-story voor Deadpool. Heel slim om Deadpool z'n origin daar ook maar gelijk in te verwerken, aangezien Wade Wilson maar een saaie lul was voordat hij Deadpool werd. Pas nadat hij z'n gen-therapie onderging werd hij tof. Ook in de comics. En ja, in de comics was hij ook mismaakt en lelijk door al die experimenten, vandaar dat hij continu met een spandex-pakkie aan loopt. Altijd? nee, niet altijd:

Hij heeft ook een tijdje in Marvel Girl d'r outfit rondgehuppeld

Anyways: de echte Deadpool kwam pas na de creditroll naar voren.
SPOILER
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:13:11 #193
270524 Flodder450
pi_81580388
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:00 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hij wil Gamebabe af knoepen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:15:41 #194
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81580480
Een schurk ben je FLodder je zou weggaan en nu ben je alweer terug en wil je ook nog gaan petsen!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:19:43 #195
270524 Flodder450
pi_81580650
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Een schurk ben je FLodder je zou weggaan en nu ben je alweer terug en wil je ook nog gaan petsen!
ik wil niet gaan pesten

ik wil een wetenschappelijke onderzoek doen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:20:42 #196
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81580690
Oke dat is wat anders!

Succes!
pi_81580711
quote:

[..]

*roept gamebabe*
Vrouwen hebben ook ballen, wist je dat niet?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:21:15 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81580716
Aquila, tyf nou toch eens op met je baggerklonen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:49:20 #199
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81581817
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Aquila, tyf nou toch eens op met je baggerklonen
I second this motion!
pi_81581866
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:49 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

I second this motion!
Third
  dinsdag 18 mei 2010 @ 15:55:26 #201
182714 RitseB
pi_81582034
Is geen kloon.
pi_81582443
De kloonscan omzeilen zal ook niet zo heel moeilijk zijn
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:09:56 #203
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81582589
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef RitseB het volgende:
Is geen kloon.
Wel waar
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:10:15 #204
187674 Sigmund666
pi_81582600
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:10:21 #205
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81582605
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef RitseB het volgende:
Is geen kloon.
Of het nou z'n kloon is of niet, dat MSN-en met Flodder komt me me strot uit. GAM SC werd net weer een beetje leuk toen hij en die kutkneus gebanned waren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:10:29 #206
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81582613
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Tain het volgende:
De kloonscan omzeilen zal ook niet zo heel moeilijk zijn
Wifi netwerk van de buren of anders wel een mobiel internet abo'tje, en dat zijn dan nog de makkelijkste manieren.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:11:01 #207
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_81582635
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Of het nou z'n kloon is of niet, dat MSN-en met Flodder komt me me strot uit. GAM SC werd net weer een beetje leuk toen hij en die kutkneus gebanned waren.

Dit dus.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 16:15:23 #208
187674 Sigmund666
pi_81582801
quote:

[..]

Dit dus. SD is geboren in de POWN-age, Flodder en AQ in de Stone-age.
pi_81583019
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Dit dus. SD is geboren in de POWN-age, Flodder en AQ in de Stone-age.
Fysieke pijn vanwege die woordgrap
pi_81583566
pi_81583959
AQ je heb morgen mail
pi_81584424
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:37 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik vannacht in mijn slaap tegenkomen
pi_81585066
Pfff, maar begonnen met mijn laatste opdracht voor mediatheorie. Wordt nog heel veel werk maar goed, heb nog 1,5 week en een partner dus komt wel goed. Artikel dat ik moet analyseren en transformeren helemaal overgetypt, omdat dat nu eenmaal gruwelijk handig is voor de analyse straks, maar wat een schijtwerk (grappig is dat je zodoende nog wel wat fouten tegenkomt en dat in de Quest )
pi_81585307
Ik heb vanmiddag even Scribblenauts opgepikt. Moet ik een katje van het dak halen, denk ik 'laat ik eens een grapplinghook proberen te pakken', lukt het nog ook Voor je het weet was ik aan het bunjeejumpen aan een katje dat met moeite naar beneden getrokken kon worden
pi_81585820
Avond heren!

Vandaag de hele dag platgevraagd door collega's, nu vol met adrenaline Gelukkig vanavond weer de mat op om mijn irritatie kwijt te raken
pi_81585869
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:38 schreef GameBabe het volgende:
Avond heren!

Vandaag de hele dag platgevraagd door collega's, nu vol met adrenaline Gelukkig vanavond weer de mat op om mijn irritatie kwijt te raken
Dance Dance Revolution?
pi_81585937
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:40 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Dance Dance Revolution?
Ik heet geen GameNerd
SPOILER
Nee gewoon lekker een potje knokken!
pi_81586026
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik heet geen GameNerd
SPOILER
Nee gewoon lekker een potje knokken!
Bareknucklefistfighting?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:47:48 #219
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81586176
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 16:49 schreef badboynova het volgende:
AQ je heb morgen mail
Super
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:49:26 #220
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81586237
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:18 schreef Morthill het volgende:
Pfff, maar begonnen met mijn laatste opdracht voor mediatheorie. Wordt nog heel veel werk maar goed, heb nog 1,5 week en een partner dus komt wel goed. Artikel dat ik moet analyseren en transformeren helemaal overgetypt, omdat dat nu eenmaal gruwelijk handig is voor de analyse straks, maar wat een schijtwerk (grappig is dat je zodoende nog wel wat fouten tegenkomt en dat in de Quest )
Waarom niet via zo'n scan programma gedaan? Dat werkt verrassend goed

En de Quest is klote haal liever de KIJK
pi_81586364
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Waarom niet via zo'n scan programma gedaan? Dat werkt verrassend goed

En de Quest is klote haal liever de KIJK
Overtypen is lezen en de stof tot je nemen. Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij het artikel ook mee moest nemen of iets dergelijks
  dinsdag 18 mei 2010 @ 17:55:22 #222
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81586453
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef Nebo het volgende:

[..]

Overtypen is lezen en de stof tot je nemen. Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij het artikel ook mee moest nemen of iets dergelijks
lol oke

Maar dat overtypen is niet echt handig om het te leren. Maar hij zal het nog wel een paar keer over lezen
pi_81586627
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

SHORYUKEN!!

[ afbeelding ]
Als je zo een vrouw slaat, zit er echt een steek los . Uberhaupt een vrouw slaan
quote:

[..]

*roept gamebabe*
Jij weet dan ook geen ene kut van vrouwen
pi_81586633
Voor mij werkt samenvatten altijd heel goed om stof tot me te nemen. En dan hoef je ook nooit meer de veel te lange teksten te lezen, want daar heb ik echt geen geduld voor.

Gelukkig hoef je met een wiskunde studie weinig te lezen
pi_81586714
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Als je zo een vrouw slaat, zit er echt een steek los . Uberhaupt een vrouw slaan
[..]

Jij weet dan ook geen ene kut van vrouwen
Ik vind vrouwen slaan persoonlijk wel kunnen... maar dan wel met stoeien en niet omdat je boos bent Maar misschien komt dat ook omdat ik ook hard stoei

En ik vond het er persoonlijk meer uitzien als een dijer aan de binnenkant van je been, dat is wel pijnlijker dan op je schaambeen denk ik...
pi_81586743
quote:

[..]

Sinds de ban is AQ nog redelijk normaal. Maar FL, dat blijft een verhaal apart . Al is het met BBN ook goed gekomen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:05:36 #227
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81586843
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:09:37 #228
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81587021
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef GameBabe het volgende:
Voor mij werkt samenvatten altijd heel goed om stof tot me te nemen. En dan hoef je ook nooit meer de veel te lange teksten te lezen, want daar heb ik echt geen geduld voor.

Gelukkig hoef je met een wiskunde studie weinig te lezen
Samenvatten is wel een goeie manier ja maar dan wel schrijven en niet typen
pi_81587150
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen slaan persoonlijk wel kunnen... maar dan wel met stoeien en niet omdat je boos bent Maar misschien komt dat ook omdat ik ook hard stoei

En ik vond het er persoonlijk meer uitzien als een dijer aan de binnenkant van je been, dat is wel pijnlijker dan op je schaambeen denk ik...
een man slaat gewoon geen vrouw, vrouwen onderling mogen van mij alles doen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:13:37 #230
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81587187
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Sinds de ban is AQ nog redelijk normaal. Maar FL, dat blijft een verhaal apart . Al is het met BBN ook goed gekomen
Dankje Nick ik doe mijn best dat weet je

En BBN is tof want ik mag Fallout 3 lenen Tenminste dat zegt hij maar het kan ook zo een dooie kat zijn die op de mat valt morgen Even afwachten dus
pi_81587346
Bored.
pi_81587399
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

een man slaat gewoon geen vrouw, vrouwen onderling mogen van mij alles doen
Je hebt slaan en slaan. Als ik een gast vol op zijn schouder ram mag hij best op 30 procent terug slaan
pi_81587592
Wat bij Jersey shore is gebeurd die snooki gemept zou ik ook hebben gedaan.

dit dus.
pi_81587609
  dinsdag 18 mei 2010 @ 18:23:30 #235
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81587632
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef CraniuM het volgende:

http://images.buddytv.com/articles/jersey-shore-snooki.gif

dit dus.
Wat een fucked up shit was dat programma
pi_81587715
quote:

[ afbeelding ]

dit dus.
De neus van die gast ertussen wordt ook mooi omgevouwen
pi_81587839
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wat een fucked up shit was dat programma
Fist pump

pi_81588736
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dankje Nick ik doe mijn best dat weet je

En BBN is tof want ik mag Fallout 3 lenen Tenminste dat zegt hij maar het kan ook zo een dooie kat zijn die op de mat valt morgen Even afwachten dus
@ nick
Zo erg was/ben ik nou ook weer niet geweest

@ AQ
Sjit hoe wist je dat het een kater is, maar nu zijn we hier gelijk van de laatste kitten af
pi_81589851
pi_81590158
quote:

[ afbeelding ]

dit dus.
Lekker nederlands . Haha nja AQ als je in de buurt zou wonen had je Fallout 3 goty ook wel kunnen lenen

[ Bericht 0% gewijzigd door Nick-GizMo op 18-05-2010 19:42:26 ]
pi_81591034

Blijft toch een van de betere , Beat blijft geweldig, zelfs instrumental

pi_81591639
pi_81591666
triple in the mixxxxxxxxxxxxxx
pi_81591834
pi_81591928
Tijd voor 24
pi_81592168
Volgens mij is het hier best gezellig
I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:11:55 #248
187674 Sigmund666
pi_81592475
quote:

[ afbeelding ]

dit dus.

Iemand die Snooki heet wordt zeker elke avond op het poolbiljart gepakt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:16:53 #249
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_81592731
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd voor 24
Hij is echt knoepertjesvet deze week Nick!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:16:54 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81592732
Net ff lekker bier gehaald in duitsland.

dinsdag 18 mei 2010 @ 20:18:08 #251
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81592797
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd voor 24
Toch niet die serie?

Wat haat ik die
pi_81592885
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Toch niet die serie?

Wat haat ik die
Nick is iemand die tenminste een serie volgt of het over muziek heeft. Ik hoor AQ alleen maar over games.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:20:45 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81592956
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef badboynova het volgende:

@ AQ
Sjit hoe wist je dat het een kater is, maar nu zijn we hier gelijk van de laatste kitten af
Nee tof van je Badboy
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Lekker nederlands . Haha nja AQ als je in de buurt zou wonen had je Fallout 3 goty ook wel kunnen lenen
Ik woon niet zo ver weg van je volgens mij. Maar van BBN wel maar hij heeft hem gestuurd via de post!

In elk geval bedankt
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:22:10 #254
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593047
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Nick is iemand die tenminste een serie volgt of het over muziek heeft. Ik hoor AQ alleen maar over games.
Ik heb ook een aantal series gevolgd alleen wil ik ze altijd origineel dus duurt soms ff! Heb nu Terminator: The Sarah Conner Chronicles gekocht o.i.d.

Maar kijk nu in voor en tegen spoed
pi_81593223
Je moet Breaking Bad gaan kijken AQ. Zeer toffe serie.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:27:23 #256
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593364
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
Je moet Breaking Bad gaan kijken AQ. Zeer toffe serie.
Is dat een Humor serie?

Ik vond vroeger al die flauwe humor wel leuk maar tegenwoordig niet echt meer. Ook die films niet meer echt al vond ik The Hangover wel weer heel tof.

Maar echt dat Friends achtige gedoe niet
pi_81593463
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Is dat een Humor serie?

Ik vond vroeger al die flauwe humor wel leuk maar tegenwoordig niet echt meer. Ook die films niet meer echt al vond ik The Hangover wel weer heel tof.

Maar echt dat Friends achtige gedoe niet
Er zijn genoeg stukjes in de serie waar ik de humor wel van inzie, maar dat is bij iedereen alles. Het is wel een serieuze serie.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:30:59 #259
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593582
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Er zijn genoeg stukjes in de serie waar ik de humor wel van inzie, maar dat is bij iedereen alles. Het is wel een serieuze serie.
Oke zal eens kijken dan

Wat ik tof vind is een beetje dingen als:

Prison Break
Lost
BattleStar Galactica
House
The 4400
Heroes vond ik wat minder maar heb nu wel seizoen 2 gekocht

En dan nog de flauwe engelse shit wel weer en debiteuren/crediteuren
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:33:08 #260
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593708
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:29 schreef Edwinuss het volgende:

Lijkt me opzich wel leuk. Maar hij gaat dus dood en dan gaat eerst allemaal lijpe dingen doen?
pi_81593764
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Lijkt me opzich wel leuk. Maar hij gaat dus dood en dan gaat eerst allemaal lijpe dingen doen?
Dat ga ik niet zeggen, dat is het toffe aan een serie. Je moet alles zelf zien.

Als ik je ga spoilen wat er gaat gebeuren is het echt niks aan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:36:08 #262
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81593878
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat ga ik niet zeggen, dat is het toffe aan een serie. Je moet alles zelf zien.

Als ik je ga spoilen wat er gaat gebeuren is het echt niks aan.
Ja oke maar dat begreep ik uit die trailer ofzo.

Bij Gamekings hebben ze nu ook steeds dat ze een film bespreken. Daar kwam ook MOON voorbij. Die lijkt me ook wel tof heb je die gezien?
pi_81593955
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Gamekings hebben ze nu ook steeds dat ze een film bespreken. Daar kwam ook MOON voorbij. Die lijkt me ook wel tof heb je die gezien?
Nee, die film heb ik niet gezien. Ik zal vanavond eens kijken wat ze erover te vertellen hebben.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:00:03 #264
258885 Solique
I Kill You !
pi_81595254
De pannenkoeken van vanavond zijn wat zwaarder gevallen dan verwacht.
Dacht net even beetje fitnessen maar het borrelt aardig tegen.
pi_81595286
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is echt knoepertjesvet deze week Nick!
Oh Oh Oh! Wat een toffe aflevering ! Damn een van de betere aflevering dit seizoen

Alleen je antwoord dat ie maar dood moet, vind ik dan iets minder
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Oke zal eens kijken dan

Wat ik tof vind is een beetje dingen als:

Prison Break
Lost
BattleStar Galactica
House
The 4400
Heroes vond ik wat minder maar heb nu wel seizoen 2 gekocht

En dan nog de flauwe engelse shit wel weer en debiteuren/crediteuren

Hmm na seizoen 2 van Heroes gaat het wel een stukje minder met die serie En ja, wel 24 de serie
Volgens mij woon je ook niet in de buurt als je in Duitsland bier gaat halen
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:02:21 #266
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595368
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Oh Oh Oh! Wat een toffe aflevering ! Damn een van de betere aflevering dit seizoen

Alleen je antwoord dat ie maar dood moet, vind ik dan iets minder
[..]

Hmm na seizoen 2 van Heroes gaat het wel een stukje minder met die serie En ja, wel 24 de serie
Volgens mij woon je ook niet in de buurt als je in Duitsland bier gaat halen
Onee toch niet echt nee
pi_81595418
AQ. Ga je RDR ook halen?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:04:47 #268
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595512
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Ga je RDR ook halen?
Ooit wel....

Krijg nu eerst ff Fallout 3 van BBN en heb hem zelf ook gekocht bij bol.com maar duurt 2-3 weken.

Moet er nog best veel spelen maarja.
pi_81595538
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:02 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Onee toch niet echt nee

Duitsland is voor mij ook maar een goeie 3 kwartier Als je nou bij Den Bosch of Eindhoven in de buurt woont, dan klopt het wel
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Ga je RDR ook halen?

Waarschijnlijk pas ver na de release, hij koopt nooit first day
pi_81595567
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ooit wel....

Krijg nu eerst ff Fallout 3 van BBN en heb hem zelf ook gekocht bij bol.com maar duurt 2-3 weken.

Moet er nog best veel spelen maarja.
Waarom ooit? Dit is de game der games, en die ga je niet spelen als fulltime gamer?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:06:21 #271
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595599
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Duitsland is voor mij ook maar een goeie 3 kwartier Als je nou bij Den Bosch of Eindhoven in de buurt woont, dan klopt het wel
[..]

Waarschijnlijk pas ver na de release, hij koopt nooit first day
Ben donderdag ff in Eindhoven

Maar ik woon net onder Nijmegen dus dat is zo'n 70 km ofzo.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:07:34 #272
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595669
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Waarom ooit? Dit is de game der games, en die ga je niet spelen als fulltime gamer?
Klopt wel Ed alleen moet ik dus ook nog Fallout 3, Mass Effect 2, Dragon age's en nog een aantal doen die zeker zo vet zijn

Alan Wake wil ik ook nog graag spelen die doe ik na Fallout 3 denk ik.

Maar RDR lijkt me wel heel vet ja.
pi_81595679
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Nee tof van je Badboy
[..]

Ik woon niet zo ver weg van je volgens mij. Maar van BBN wel maar hij heeft hem gestuurd via de post!

In elk geval bedankt
Graag gedaan me jong.

@nick

-laat maar, het antwoord was al gegeven voor ik op send kon drukken-
pi_81595717
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ben donderdag ff in Eindhoven

Maar ik woon net onder Nijmegen dus dat is zo'n 70 km ofzo.
Dat is idd ook nog wel "dichtbij" Nijmegen heb ik nog een ex wonen, kun je opzich lekker stappen
pi_81595783
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:

[..]

Graag gedaan me jong.

@nick

Jij woont toch in de regio van Breda?
Dat is Rossdale , Ik woon midden in de driehoek van Den Bosch, Eindhoven en Tilburg. Moet niet zo moeilijk zijn, en in de op staat ook nog een hint
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:10:22 #276
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595843
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Dat is idd ook nog wel "dichtbij" Nijmegen heb ik nog een ex wonen, kun je opzich lekker stappen
Vooral met de Zomerfeesten/4daagse feesten is het tof
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:12:39 #277
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81595980
http://www.hansiehansie.nl/

Heb je al getekend BB?
pi_81596033
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:

Heb je al getekend BB?
Gast. Je weet niet eens wat voetbal is.
pi_81596122
quote:

Heb je al getekend BB?
Net gedaan.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:15:20 #280
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81596156
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik weet het

Maar dat programma kijk ik al jaren
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef badboynova het volgende:

[..]

Net gedaan.
pi_81596173
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik weet het

Maar dat programma kijk ik al jaren
Dan nog.
pi_81596178
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Maar hij weet wel wat een leuk programma is.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:15:46 #283
270524 Flodder450
pi_81596180
quote:

Heb je al getekend BB?
ik wel
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:16:15 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81596225
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ik wel
Waar gaat het over?
pi_81596244
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef badboynova het volgende:

[..]

Maar hij weet wel wat een leuk programma is.
Ik denk dat het programma nog leuker is als je een beetje weet waar ze het over hebben. Hij wacht alleen maar tot ze elkaar afzeiken. Dat is ook tof, maar niet de essentie van het programma.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:18:52 #286
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81596374
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik denk dat het programma nog leuker is als je een beetje weet waar ze het over hebben. Hij wacht alleen maar tot ze elkaar afzeiken. Dat is ook tof, maar niet de essentie van het programma.
Nee dat afzeiken is af en toe wel leuk maar wordt ook saai

Ik vind praatprogramma's gewoon sowieso tof en hun doen dat gewoon op een leuke manier en opzich vind ik al het nieuws wat betreft voetbal wel leuk.

Voetbal zelf kijk ik niet nee alleen het WK kijk ik
pi_81596455
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik vind praatprogramma's gewoon sowieso tof en hun doen dat gewoon op een leuke manier en opzich vind ik al het nieuws wat betreft voetbal wel leuk.

Je moet echt hooked aan voetbal raken jij! Voetbal is heel tof, als je het WK tof gaat vinden dan raad ik je ook aan om ook gewoon seizoenen te gaan kijken en het in de gaten te houden.

Mooi wereldje dat voetbal.
pi_81596457
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dus we zien binnen kort de Duitse kleuren in je avatar
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:20:43 #289
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_81596493
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef badboynova het volgende:

[..]

Dus we zien binnen kort de Duitse kleuren in je avatar
Ik wou al vragen of je ipv oranje fan ook een duits kleurtje kon krijgen
pi_81596739
LCD Soundsystem en Minus the Bear op Lowlands
pi_81596761
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik wou al vragen of je ipv oranje fan ook een duits kleurtje kon krijgen
Je ben gewoon een undercover.
Zulke mensen waren er ook in 40-45
pi_81596776
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
LCD Soundsystem en Minus the Bear op Lowlands
En Lenny
pi_81597455
Ben weer spidey aan het kijken.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:35:53 #294
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81597483
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je hebt slaan en slaan. Als ik een gast vol op zijn schouder ram mag hij best op 30 procent terug slaan
* SocialDisorder bookmarkt post
pi_81597566
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

* SocialDisorder bookmarkt post

Even voor de volledigheid.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:38:29 #296
187674 Sigmund666
pi_81597673
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef badboynova het volgende:
Ben weer spidey aan het kijken.
Iedereen overleefd het, Green Goblin wordt aan zijn glider gespietst en sterft!
(het is maar even dat je het weet!)
pi_81597798
Kwam deze net tegen. Geen idee of hij al bekend is, maar ik vond hem geniaal:
pi_81597872
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Heb de film al tig keer gezien, maar ben een stiekem spidey fan (ondanks de films tegen vallen).
pi_81598013
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Ook tof van je
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:42:51 #300
187674 Sigmund666
pi_81598021
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef badboynova het volgende:

[..]

Heb de film al tig keer gezien, maar ben een stiekem spidey fan (ondanks de films tegen vallen).
Same. Lees zijn comics al vanaf mijn zesde ofzo, ben nog steeds ultra-pissed dat ze nu niet meer in Nederland worden uitgegeven!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 21:45:32 #301
56056 SocialDisorder
Come To Daddy
pi_81598205
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef BramPowert het volgende:
Kwam deze net tegen. Geen idee of hij al bekend is, maar ik vond hem geniaal:
[ afbeelding ]
Is pas een jaartje of twee oud...

hier verder:
[GAM SC #377] Met een dikke harde plasser de avond in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')