Hoezo? Jij bent toch nooit weggeweest?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:56 schreef Sigmund666 het volgende:
De kanker van de SC is weer terug. HEEL jammer.
Ik ben niet naaktquote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef GameBabe het volgende:
Jongens doe eens lief tegen elkaar, er is al genoeg ellende in de wereld![]()
En Bram, waar blijven die naaktfoto's
Godverdomme. Wat ben jij toch grappig.quote:
Waarom zeg je dat nou? Straks wordt hij lid van de verkenners...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef Edwinuss het volgende:
Toen ik 15 was zat ik nooit binnen, was ik altijd buiten. Dus ga naar buiten, ga de wereld verkennen.
Dankuquote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebbers: The pacific is afgelopen en nu dus in zn geheel te downloaden!
Dan komt hij een keer buiten.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:18 schreef koei het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat nou? Straks wordt hij lid van de verkenners...
Dan kijk ik liever Band of Brothers nog een keerquote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Voor de liefhebbers: The pacific is afgelopen en nu dus in zn geheel te downloaden!
Is wel de betere keuze, maar die heb ik al gezien en de laatste twee afleveringen van the Pacific zijn nog nieuw voor me.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:22 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever Band of Brothers nog een keer
Dat heeft ook niet lang geduurd. Hoeveel afleveringen zijn er?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:14 schreef koei het volgende:
Waarom confronterend?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:21 schreef Morthill het volgende:
ok, SG: Universe aflevering 8 is wazig en gruwelijk confronterend
Kutprogrammaquote:
Het gaat kort even over de dood, het totale verlies van bewustzijn wat dat met zich meebrengt, de confrontatie die je als mens daarmee gaat hebben en hoe je daarmee omgaat.quote:
10, net als Band of Brothers.Alleen staan deze afleveringen veel losser van elkaar dan BoB.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:26 schreef Nebo het volgende:
[..]
Dat heeft ook niet lang geduurd. Hoeveel afleveringen zijn er?
Het komt me wel bekend voor... Maar echt tot beantwoording van de levensvraag kom ik niet echt...quote:Op maandag 17 mei 2010 22:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gaat kort even over de dood, het totale verlies van bewustzijn wat dat met zich meebrengt, de confrontatie die je als mens daarmee gaat hebben en hoe je daarmee omgaat.
Natuurlijk had het me wel eens getroffen dat ik ooit totaal geen bewustzijn meer zou hebben, maar de manier waarop het gevoel dat ik daarbij had nog even perfect omschreven werd, zorgde ervoor dat ik plots nog meer ging nadenken over wat ik eigenlijk doe en wil met mijn leven.
quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef Rossdale het volgende:
Flodder/AQuilakloon, je zou wegblijven knurft
Ja, een motto hebben is leuk. Helaas is het mij niet gegund om daar makkelijk gehoor aan te geven. Laat ik het voorzichtig stellen, mijn jeugd was alles behalve gelukkig en dat heeft absoluut gevolgen voor hoe je je als mens gaat ontwikkelen. Daar wat aan doen is helaas niet zo makkelijk als je zou willen.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het komt me wel bekend voor... Maar echt tot beantwoording van de levensvraag kom ik niet echt...
Zo goed mogelijk leven en intussen flink genieten is mijn huidige motto
Wat kom je haten Gquote:Op maandag 17 mei 2010 22:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dan kun je er beter goed volduwen, zodat er in spanje niks meer bij kan.
Is het wel je dinnetje dan? (sowieso dinnetjeb:'))
Makkelijk is het ook niet en zal het nooit worden. Ook ben ik bang dat je hier niet de enige bent die een behoorlijke bagage met zich mee draagt... Het maakt je tot wie je bent zullen we maar denkenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, een motto hebben is leuk. Helaas is het mij niet gegund om daar makkelijk gehoor aan te geven. Laat ik het voorzichtig stellen, mijn jeugd was alles behalve gelukkig en dat heeft absoluut gevolgen voor hoe je je als mens gaat ontwikkelen. Daar wat aan doen is helaas niet zo makkelijk als je zou willen.
Naar Spanje, om andere kerels te naaienquote:Op maandag 17 mei 2010 22:52 schreef CraniuM het volgende:
Zo morgen komt dinnetje weer
Maar wat wel kut is dat ze vrijdag naar spanje gaat
Ja, maar of ik daar vrolijk van wordt. Als ik terugkijk was mijn basisschool tijd van begin tot einde vreselijk, met name de eerste vier jaar, de drie daarna gingen wel, maar ook de middelbare school was eigenlijk zeven jaar lang overwegend kut. Als ik zo terugdenk kan ik ook bijna geen vrolijke herinnering bovenhalen aan de eerste 17 jaar van mijn levenquote:Op maandag 17 mei 2010 22:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Makkelijk is het ook niet en zal het nooit worden. Ook ben ik bang dat je hier niet de enige bent die een behoorlijke bagage met zich mee draagt... Het maakt je tot wie je bent zullen we maar denken
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:04 schreef Sigmund666 het volgende:
Het leven is één grote lange leerweg waaruit je uiteindelijk veel kunt halen in de toekomst. Een leven dat kut begint leert je later dat je voor dingen moet opstaan en moet knokken.
Heb je ook iets te vertellen?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Solique het volgende:
Wat een diepzinnige gesprekken in de SC opeens, is het lucht je hart avond ofzo.
Ja, volgens mij moeten we even naar een ander subforumquote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Solique het volgende:
Wat een diepzinnige gesprekken in de SC opeens, is het lucht je hart avond ofzo.
Kan ik wel voor zorgenquote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, volgens mij moeten we even naar een ander subforumR&P of zo
Verhalen die mensen nog slaperiger maken hebben niet echt nut, denk.quote:
Ik geloof niet in hiernamaals of reďncarnatie. Het zou hartstikke leuk zijn, maar volgens mij is dit wat we krijgen en is het daarna doei en tot nooit meer.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:12 schreef Sigmund666 het volgende:
En bovendien: Ik ben er stellig van overtuigd dat je elk leven ooit geleefd moet hebben. Dit leven een gewoon leven, in het volgende misschien als miljonair, gehandicapte, of arm weeskind.
Dat is grote waarheid. Daarom heb ik nog steeds moeite met contacten onderhouden en echt aangaan. (Veel gepest op scholen) Op school was ik de leerpik en de stuud, in België was ik De Hollander (waarbij dan allerlei 'leuke' pogingen werden gedaan een typische Nederlander na te doen, met vreselijke Flodder-immitaties)quote:Op maandag 17 mei 2010 23:11 schreef Morthill het volgende:
[..]echt in de verste verte niet. Het enige dat ik heb geleerd is dat mensen klootzakken zijn, het leven overwegend kut en je er maar van moet maken wat je kunt. Ik vertrouw in principe helemaal niemand, ben sceptisch en pessimistisch en licht depressief.
Maar verder gaat het hartstikke goed hoorLeven heeft ook positieve kanten en ik heb misschien heel wat minder nodig om toch blij te zijn dan andere mensen.
Hoe verklaar je dan dat mensen bepaalde dingen weten of handelen? Zijn mensen die bang zijn voor vuur omdat ze in een vorig leven verbrand zijn of omgekomen in een brand dan compleet krankzinnig en gestoord?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik geloof niet in hiernamaals of reďncarnatie. Het zou hartstikke leuk zijn, maar volgens mij is dit wat we krijgen en is het daarna doei en tot nooit meer.
Wat?quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef CraniuM het volgende:
Willen jullie dan alleen maar over GEEMZ lullen dan lekker nerd doen?
Eerst deze kijken.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef Morthill het volgende:
And now for something completely different
TRU is de andere kant op.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat mensen bepaalde dingen weten of handelen? Zijn mensen die bang zijn voor vuur omdat ze in een vorig leven verbrand zijn of omgekomen in een brand dan compleet krankzinnig en gestoord?
Niks haten G, maar ik en Sigmund weten hoe het zitquote:Op maandag 17 mei 2010 22:56 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Wat kom je haten G
Joh ze zou al eigelijk niet meer op vakantie gaan
quote:
Ja, bij dat 2de filmpje dan 1:55quote:Op maandag 17 mei 2010 23:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]Dat zijn die gasten die bij X-factor toch door de voltallige jury keihard uit werden gelachen?
Vrolijk word je er zeker niet van... maar het is wel een stuk dat bij je hoort en dat jou heeft gevormd tot wat je nu bent! En ik ken je niet heel goed, maar je komt op mij over als een competente en prima jongeman!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:03 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ja, maar of ik daar vrolijk van wordt. Als ik terugkijk was mijn basisschool tijd van begin tot einde vreselijk, met name de eerste vier jaar, de drie daarna gingen wel, maar ook de middelbare school was eigenlijk zeven jaar lang overwegend kut. Als ik zo terugdenk kan ik ook bijna geen vrolijke herinnering bovenhalen aan de eerste 17 jaar van mijn leven
Ja, jeugdtrauma's, altijd leukAnyways, daarover klagen heb ik natuurlijk niks meer aan. Moet het er nu zelf van maken.
quote:
Je kan ook te ver gaan.quote:
Ik weet maar een ding, en dat is dat ik niks weet.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:22 schreef CraniuM het volgende:
[..]
Oh jammer ik dacht even dat je het wist.
En ik weet maar een ding, en dat is dat ik denk dat je het wel weet.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:23 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet maar een ding, en dat is dat ik niks weet.
Jong die ene is echt te slecht voor woorden, die C'mom, mov ya baddy en to explore gast is pas goedquote:Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef Sigmund666 het volgende:
Die ene gozer is nog wel best goed, alleen verziekt die neppe rastafari het gewoon keihard.
Ik weet dat RitseB weet dat hij niks weet, maar dat jij dat nog niet weet!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:24 schreef CraniuM het volgende:
[..]
En ik weet maar een ding, en dat is dat ik denk dat je het wel weet.
Oh.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet dat RitseB weet dat hij niks weet, maar dat jij dat nog niet weet!
Puik gezegtquote:Op maandag 17 mei 2010 23:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ik weet dat RitseB weet dat hij niks weet, maar dat jij dat nog niet weet!
Ray Lavenderquote:Op maandag 17 mei 2010 23:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Boemmmm en lekker over de speakers heen :
En natuurlijk een klassieker :
quote:Op maandag 17 mei 2010 23:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit is helemaal een focking klassieker :
Waarom wacht je?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:03 schreef Sigmund666 het volgende:
Hier aan het wachten op een Four Roses Single Barrel
Omdat ie besteld moet worden. Ze verwachten hem morgen binnen te krijgenquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:07 schreef RitseB het volgende:
[..]
Spank, heb jij Nietzsche en Kant lezen de krant gelezen?
Ik ben er nu in bezig, gekregen van mijn vader. Als ik ooit de moed heb begin ik een boek van Nietzschequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]nee, heb hem wel es cadeau gegeven aan n studiegenoot, die zei dat het een best geinig boekje was, niet heel diep en echt filosofisch (daarvoor willen ze ook teveel dingen behandelen) maar wel leuk om te lezen
Hij is echt zo awesome! Also sprach Zarathustra is echt tof om te lezen,e norm coole beeldspraak. Ook retebekend (en leuk) is het stukje De Dolle Mens uit De Vrolijke Wetenschap, zit echt veel verstopt in de beeldspraak die hij gebruiktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:26 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik ben er nu in bezig, gekregen van mijn vader. Als ik ooit de moed heb begin ik een boek van Nietzsche
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
De Vrolijke Wetenschap zou ik niet echt aanraden, zijn losse stukjes tekst, een soort van verzamelde fragmenten. Also sprach zarathustra is echt een verhaal wat in ieder geval nog een beetje wegleest, ergens naartoe werktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:42 schreef RitseB het volgende:
Ontzettend mooi en treffend stuk.
Nietzsche kwam inderdaad te vroeg voor zijn tijd. Ik ga denk ik eens kijken of ik het boek ergens vandaag kan toveren.
Dit nummer is bekend geworden door T-Pain. Maar idd, het is jammer dat ie niet doorgebroken is hierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:04 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ray Lavender![]()
Jammer dat die nooit echt door is gebroken, kwam toevallig keer voorbij op youtube en heeft wel een paar goede tracks
Blijft geweldig, beat begint goedquote:
Mwah ik denk het wel, zou het alleen niet in het Duits proberenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:46 schreef RitseB het volgende:
Is het ook een beetje leesbaar voor een redelijk filosofie leek?
Heb je die voor WM?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig is trein een handige app, want de NS laat niks weten
Gewoon de actuele vertrektijden op mobiel.ns.nl kijken, dat is de perfecte bron, klopt altijd en is veel actueler dan de borden en het personeel...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig is trein een handige app, want de NS laat niks weten
Dat is toch gruwelijk fijn? Ik ben altijd veel frisser als ik wakker wordt voor de wekker gaat dan dankzij de wekker.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen inderdaad. Ik heb tegenwoordig dat ik elke ochtend 1 minuut voor mijn wekker klaarwakker ben.
Yup, ik had ooit nog eens zo'n applicatie voor op den mobiele telefoon gedownload van de NS voor de actuele treintijden, maar dat kutding bleef maar roepen dat hij geen verbinding met teh interwebz kon maken terwijl 3G+ gewoon aan stond. Kut-NSquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gewoon de actuele vertrektijden op mobiel.ns.nl kijken, dat is de perfecte bron, klopt altijd en is veel actueler dan de borden en het personeel...
Zet je wekker een minuut laterquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:03 schreef Edwinuss het volgende:
Goedemorgen inderdaad. Ik heb tegenwoordig dat ik elke ochtend 1 minuut voor mijn wekker klaarwakker ben.
Indeed, ik kan door 3 wekkers heenslapenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is toch gruwelijk fijn? Ik ben altijd veel frisser als ik wakker wordt voor de wekker gaat dan dankzij de wekker.
Eenschquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Indeed, ik kan door 3 wekkers heenslapen
OchtendAvond en nacht
zodat je twee minuten voor je wekker wakker wordt?quote:
Jij welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:36 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
zodat je twee minuten voor je wekker wakker wordt?
Ik niet, ik wordt niet van m'n wekker wakker. De Derde Wereldoorlog kan naast m'n bed uitbreken en dan nog slaap ik doorquote:
Waarschijnlijk omdat je dood bent. Derde Wereldoorlog direct naast je bed lijkt me namelijk niet goed voor je gezondheid.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:43 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik niet, ik wordt niet van m'n wekker wakker. De Derde Wereldoorlog kan naast m'n bed uitbreken en dan nog slaap ik door
Ik ontwijk kogels in m'n slaapquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je dood bent. Derde Wereldoorlog direct naast je bed lijkt me namelijk niet goed voor je gezondheid.
Dude "That's like missing the broad side of a mountain"quote:
Daarom heb ik dus Treinquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Gewoon de actuele vertrektijden op mobiel.ns.nl kijken, dat is de perfecte bron, klopt altijd en is veel actueler dan de borden en het personeel...
hier ook, door 3 wekkers heen. Al zijn die tijden eigenlijk wel voorbij. Zelfs op een vrije dag of in het weekend, standaard 8 uur wakkerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Indeed, ik kan door 3 wekkers heenslapen
OchtendAvond en nacht
Standaard onder een kevlar dekbed slapen helpt ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 08:56 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dude "That's like missing the broad side of a mountain"
quote:
Nee. JIJ!quote:
Ziet er wel stoer uit.quote:
Die presentator is tofquote:
's ochtends heb jij dan zeker een kevlar tent :pquote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:07 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Standaard onder een kevlar dekbed slapen helpt ook
Pff, 's morgens istie zo hard dattie op zichzelf al raket-bestendig is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:38 schreef GameBabe het volgende:
[..]
's ochtends heb jij dan zeker een kevlar tent :p
Iddquote:
R Lee Ermey is een fucking eindlevel bonus baas!quote:
"Where are you from, son?"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 09:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
R Lee Ermey is een fucking eindlevel bonus baas!
Die kerel werd toen alleen bij Full Metal Jacket ingehuurd als instructeur, maar Kubrick vond hem zo overtuigend en goed dat ie zijn rol als drill sergeant kreeg.
"Is that you John Wayne? Is this me?"
Nog steeds de op één na beste oorlogsfilm aller tijden.
En nog langs een brievenbusquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef badboynova het volgende:
Zo de dag zit er alweer bijna op voor mij, moet enkel nog naar 1 klant die wat te zeiken over te hoog gas verbruik heeft ( als je uren onder de douche staat of de verwarming steeds hoog heb staan is dat niet zo gek)
En dan kom je daar aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:38 schreef badboynova het volgende:
Zo de dag zit er alweer bijna op voor mij, moet enkel nog naar 1 klant die wat te zeiken over te hoog gas verbruik heeft ( als je uren onder de douche staat of de verwarming steeds hoog heb staan is dat niet zo gek)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:04 schreef Tain het volgende:
van de weblog
[ afbeelding ]
http://www.sadanduseless.com/2010/05/steve-jobs-vs-bill-gates/
VOor heel de SC graagquote:
Bah, één van je nerdpuisten opengekrabt?quote:
nopequote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bah, één van je nerdpuisten opengekrabt?
Ik weet niet wat het is maar ik ga dan toch liever voor die ondergenieste worstenbroodjesquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:52 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Bah, één van je nerdpuisten opengekrabt?
Niet weer Flodder!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:54 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nope
aq werkt tegenwoordig als straatveger bij de eiffeltoren
yupquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet weer Flodder!
Het klonk als een zak aardappels toen die kerel de grond raakte toch
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:59 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is hier geen MSN. FGSFTS
Vers uit de doos jongenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Liever niet. Worstenbroodjes waar het halve werk van Nick over heeft staan niezen, snotteren en snuiten:
quote:
Laters ouwe!quote:
Die kop, omdat het ongeveer het formaat is van jouw penis?quote:
Ben er weer Spankyquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben er weer Spanky![]()
Waneer doen we weer een keer Worms
Wie? De een klinkt als een Zweeds mokkel dus dat zit wel snor thoughquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Malin Akerman en Judy Greer in de nieuw HIMYM
Oequote:
Zo, die Malin zit zeker wel snor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie? De een klinkt als een Zweeds mokkel dus dat zit wel snor though
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:45 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wie? De een klinkt als een Zweeds mokkel dus dat zit wel snor though
Idd.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zo, die Malin zit zeker wel snor!
[ afbeelding ]
En voor poit:
[ afbeelding ]
Ze is trouwens die chick uit Watchmen!
Judy Greer zat vorige week nog in TBBT, en ze heeft ook al een rolletje in Two and a Half Men gehadquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:43 schreef Nebo het volgende:
Malin Akerman en Judy Greer in de nieuw HIMYM
Dat zij een vriend van me net ook al ja, dat Charlie Harper d'r ook al heeft geneuktquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Judy Greer zat vorige week nog in TBBT, en ze heeft ook al een rolletje in Two and a Half Men gehadDie gaat echt alle comedyseries af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Ach ze moet toch watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Judy Greer zat vorige week nog in TBBT, en ze heeft ook al een rolletje in Two and a Half Men gehadDie gaat echt alle comedyseries af
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:00 schreef Rossdale het volgende:
Mwhahaha je bent gewoon 2 keer te laat lenny
Damn! Dat maakt dr nog hotter! Kan me die scene niet precies meer herinneren, behalve dan dat ze écht een lekker wijf was!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:01 schreef SocialDisorder het volgende:
Malin zat toch ook in Harold & Kumar go to White Castle, die vrouw van die hillbilly?
Ze liet haar tieten zien en jij kan je de scene niet meer precies herinneren?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Damn! Dat maakt dr nog hotter! Kan me die scene niet precies meer herinneren, behalve dan dat ze écht een lekker wijf was!
Die film was sowieso kut en die scene sloeg ook van een tang op een varkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:53 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Idd.
Dat ze seks heeft met Nite Owl(De nerd)
[ afbeelding ]
Ik vond hem best tof.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Die film was sowieso kut en die scene sloeg ook van een tang op een varken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik vond hem best tof.Dat is als zeggen dat BloodRayne een goede film was omdat Alone in the Dark vele malen harder zoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Doelde meer op comic-gebied en film uit hetzelfde jaar. Deadpool was gewoon SLECHT en lelijk (de échte uit de comics is gewoon een überbaas, terwijl de filmversie een eikel was) Wolverine kwam totaal niet uit de verf en het hele verhaal sloeg werkelijk waar nergens op. Bovendien blijft Watchmen voor mij memorabel als eerste film ooit die op de helft werd afgebroken omdat de film brakquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is als zeggen dat BloodRayne een goede film was omdat Alone in the Dark vele malen harder zoog.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doelde meer op comic-gebied en film uit hetzelfde jaar. Deadpool was gewoon SLECHT en lelijk (de échte uit de comics is gewoon een überbaas, terwijl de filmversie een eikel was) Wolverine kwam totaal niet uit de verf en het hele verhaal sloeg werkelijk waar nergens op. Bovendien blijft Watchmen voor mij memorabel als eerste film ooit die op de helft werd afgebroken omdat de film brak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]SHORYUKEN!!
What's next, gaat hij straks ook FAAAALCOOOOONNNN PUNCHUUUUUUU!!!!!111eins!! roepen?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ik wist niet eens dat dat zeer kon doen bij vrouwen![]()
*roept gamebabe*
Erm, niet om het één of ander, maar X-Men Origins was tevens de Origin-story voor Deadpool. Heel slim om Deadpool z'n origin daar ook maar gelijk in te verwerken, aangezien Wade Wilson maar een saaie lul was voordat hij Deadpool werd. Pas nadat hij z'n gen-therapie onderging werd hij tof. Ook in de comics. En ja, in de comics was hij ook mismaakt en lelijk door al die experimenten, vandaar dat hij continu met een spandex-pakkie aan loopt. Altijd? nee, niet altijd:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Doelde meer op comic-gebied en film uit hetzelfde jaar. Deadpool was gewoon SLECHT en lelijk (de échte uit de comics is gewoon een überbaas, terwijl de filmversie een eikel was) Wolverine kwam totaal niet uit de verf en het hele verhaal sloeg werkelijk waar nergens op. Bovendien blijft Watchmen voor mij memorabel als eerste film ooit die op de helft werd afgebroken omdat de film brak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
ik wil niet gaan pestenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:15 schreef AQuila360 het volgende:
Een schurk ben je FLodder je zou weggaan en nu ben je alweer terug en wil je ook nog gaan petsen!
Vrouwen hebben ook ballen, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
*roept gamebabe*
I second this motion!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:21 schreef Rossdale het volgende:
Aquila, tyf nou toch eens op met je baggerklonen
Thirdquote:
Of het nou z'n kloon is of niet, dat MSN-en met Flodder komt me me strot uit. GAM SC werd net weer een beetje leuk toen hij en die kutkneus gebanned waren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:55 schreef RitseB het volgende:
Is geen kloon.
Wifi netwerk van de buren of anders wel een mobiel internet abo'tje, en dat zijn dan nog de makkelijkste manieren.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:06 schreef Tain het volgende:
De kloonscan omzeilen zal ook niet zo heel moeilijk zijn
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of het nou z'n kloon is of niet, dat MSN-en met Flodder komt me me strot uit. GAM SC werd net weer een beetje leuk toen hij en die kutkneus gebanned waren.
Dit dus. SD is geboren in de POWN-age, Flodder en AQ in de Stone-age.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Of het nou z'n kloon is of niet, dat MSN-en met Flodder komt me me strot uit. GAM SC werd net weer een beetje leuk toen hij en die kutkneus gebanned waren.
Fysieke pijn vanwege die woordgrapquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dit dus. SD is geboren in de POWN-age, Flodder en AQ in de Stone-age.
Die ga ik vannacht in mijn slaap tegenkomenquote:
Dance Dance Revolution?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:38 schreef GameBabe het volgende:
Avond heren!
Vandaag de hele dag platgevraagd door collega's, nu vol met adrenalineGelukkig vanavond weer de mat op om mijn irritatie kwijt te raken
Ik heet geen GameNerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee gewoon lekker een potje knokken!Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:41 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik heet geen GameNerd
Bareknucklefistfighting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee gewoon lekker een potje knokken!
Superquote:
Waarom niet via zo'n scan programma gedaan? Dat werkt verrassend goedquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:18 schreef Morthill het volgende:
Pfff, maar begonnen met mijn laatste opdracht voor mediatheorie. Wordt nog heel veel werkmaar goed, heb nog 1,5 week en een partner dus komt wel goed. Artikel dat ik moet analyseren en transformeren helemaal overgetypt, omdat dat nu eenmaal gruwelijk handig is voor de analyse straks, maar wat een schijtwerk
(grappig is dat je zodoende nog wel wat fouten tegenkomt
en dat in de Quest
)
Overtypen is lezen en de stof tot je nemen. Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij het artikel ook mee moest nemen of iets dergelijksquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom niet via zo'n scan programma gedaan? Dat werkt verrassend goed![]()
En de Quest is klote haal liever de KIJK
lol okequote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:53 schreef Nebo het volgende:
[..]
Overtypen is lezen en de stof tot je nemen. Volgens mij gaat het hem er niet om dat hij het artikel ook mee moest nemen of iets dergelijks
Als je zo een vrouw slaat, zit er echt een steek losquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]SHORYUKEN!!
What's next, gaat hij straks ook FAAAALCOOOOONNNN PUNCHUUUUUUU!!!!!111eins!! roepen?
[ afbeelding ]
Jij weet dan ook geen ene kut van vrouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
*roept gamebabe*
Ik vind vrouwen slaan persoonlijk wel kunnen... maar dan wel met stoeien en niet omdat je boos bentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je zo een vrouw slaat, zit er echt een steek los. Uberhaupt een vrouw slaan
[..]
Jij weet dan ook geen ene kut van vrouwen
Sinds de ban is AQ nog redelijk normaal. Maar FL, dat blijft een verhaal apartquote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:10 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Samenvatten is wel een goeie manier ja maar dan wel schrijven en niet typenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:59 schreef GameBabe het volgende:
Voor mij werkt samenvatten altijd heel goed om stof tot me te nemen. En dan hoef je ook nooit meer de veel te lange teksten te lezen, want daar heb ik echt geen geduld voor.
Gelukkig hoef je met een wiskunde studie weinig te lezen
een man slaat gewoon geen vrouw, vrouwen onderling mogen van mij alles doenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen slaan persoonlijk wel kunnen... maar dan wel met stoeien en niet omdat je boos bentMaar misschien komt dat ook omdat ik ook hard stoei
![]()
En ik vond het er persoonlijk meer uitzien als een dijer aan de binnenkant van je been, dat is wel pijnlijker dan op je schaambeen denk ik...
Dankje Nick ik doe mijn best dat weet jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds de ban is AQ nog redelijk normaal. Maar FL, dat blijft een verhaal apart. Al is het met BBN ook goed gekomen
Je hebt slaan en slaan. Als ik een gast vol op zijn schouder ram mag hij best op 30 procent terug slaanquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
een man slaat gewoon geen vrouw, vrouwen onderling mogen van mij alles doen
Wat een fucked up shit was dat programmaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef CraniuM het volgende:
Wat bij Jersey shore is gebeurd die snooki gemept zou ik ook hebben gedaan.
http://images.buddytv.com/articles/jersey-shore-snooki.gif
dit dus.
De neus van die gast ertussen wordt ook mooi omgevouwenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef CraniuM het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.
Fist pumpquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wat een fucked up shit was dat programma
@ nickquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dankje Nick ik doe mijn best dat weet je![]()
En BBN is tof want ik mag Fallout 3 lenen![]()
Tenminste dat zegt hij maar het kan ook zo een dooie kat zijn die op de mat valt morgen
Even afwachten dus
Lekker nederlandsquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef CraniuM het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.
quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef CraniuM het volgende:
[ afbeelding ]
dit dus.
Toch niet die serie?quote:
Nick is iemand die tenminste een serie volgt of het over muziek heeft. Ik hoor AQ alleen maar over games.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Toch niet die serie?
Wat haat ik die
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:49 schreef badboynova het volgende:
@ AQ
Sjit hoe wist je dat het een kater is, maar nu zijn we hier gelijk van de laatste kitten af
Ik woon niet zo ver weg van je volgens mij. Maar van BBN wel maar hij heeft hem gestuurd via de post!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker nederlands. Haha nja AQ als je in de buurt zou wonen had je Fallout 3 goty ook wel kunnen lenen
Ik heb ook een aantal series gevolgd alleen wil ik ze altijd origineel dus duurt soms ff! Heb nu Terminator: The Sarah Conner Chronicles gekocht o.i.d.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nick is iemand die tenminste een serie volgt of het over muziek heeft. Ik hoor AQ alleen maar over games.
Is dat een Humor serie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:25 schreef Edwinuss het volgende:
Je moet Breaking Bad gaan kijken AQ. Zeer toffe serie.
Er zijn genoeg stukjes in de serie waar ik de humor wel van inzie, maar dat is bij iedereen alles. Het is wel een serieuze serie.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is dat een Humor serie?
Ik vond vroeger al die flauwe humor wel leuk maar tegenwoordig niet echt meer. Ook die films niet meer echt al vond ik The Hangover wel weer heel tof.
Maar echt dat Friends achtige gedoe niet
Oke zal eens kijken danquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Er zijn genoeg stukjes in de serie waar ik de humor wel van inzie, maar dat is bij iedereen alles. Het is wel een serieuze serie.
Lijkt me opzich wel leuk. Maar hij gaat dus dood en dan gaat eerst allemaal lijpe dingen doen?quote:
Dat ga ik niet zeggen, dat is het toffe aan een serie. Je moet alles zelf zien.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Lijkt me opzich wel leuk. Maar hij gaat dus dood en dan gaat eerst allemaal lijpe dingen doen?
Ja oke maar dat begreep ik uit die trailer ofzo.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat ga ik niet zeggen, dat is het toffe aan een serie. Je moet alles zelf zien.
Als ik je ga spoilen wat er gaat gebeuren is het echt niks aan.
Nee, die film heb ik niet gezien. Ik zal vanavond eens kijken wat ze erover te vertellen hebben.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:36 schreef AQuila360 het volgende:
Bij Gamekings hebben ze nu ook steeds dat ze een film bespreken. Daar kwam ook MOON voorbij. Die lijkt me ook wel tof heb je die gezien?
Oh Oh Oh! Wat een toffe afleveringquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is echt knoepertjesvet deze week Nick!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:30 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke zal eens kijken dan![]()
Wat ik tof vind is een beetje dingen als:
Prison Break
Lost
BattleStar Galactica
House
The 4400
Heroes vond ik wat minder maar heb nu wel seizoen 2 gekocht
En dan nog de flauwe engelse shit wel weer en debiteuren/crediteuren
Onee toch niet echt neequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh Oh Oh! Wat een toffe aflevering! Damn een van de betere aflevering dit seizoen
![]()
Alleen je antwoord dat ie maar dood moet, vind ik dan iets minder
[..]
Hmm na seizoen 2 van Heroes gaat het wel een stukje minder met die serieEn ja, wel 24 de serie
Volgens mij woon je ook niet in de buurt als je in Duitsland bier gaat halen
Ooit wel....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Edwinuss het volgende:
AQ. Ga je RDR ook halen?
Duitsland is voor mij ook maar een goeie 3 kwartierquote:
quote:
Waarom ooit? Dit is de game der games, en die ga je niet spelen als fulltime gamer?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ooit wel....
Krijg nu eerst ff Fallout 3 van BBN en heb hem zelf ook gekocht bij bol.com maar duurt 2-3 weken.
Moet er nog best veel spelen maarja.
Ben donderdag ff in Eindhovenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Duitsland is voor mij ook maar een goeie 3 kwartierAls je nou bij Den Bosch of Eindhoven in de buurt woont, dan klopt het wel
[..]
Waarschijnlijk pas ver na de release, hij koopt nooit first day
Klopt wel Ed alleen moet ik dus ook nog Fallout 3, Mass Effect 2, Dragon age's en nog een aantal doen die zeker zo vet zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom ooit? Dit is de game der games, en die ga je niet spelen als fulltime gamer?
Graag gedaan me jong.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee tof van je Badboy
![]()
[..]
Ik woon niet zo ver weg van je volgens mij. Maar van BBN wel maar hij heeft hem gestuurd via de post!
In elk geval bedankt
Dat is idd ook nog wel "dichtbij" Nijmegen heb ik nog een ex wonen, kun je opzich lekker stappenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ben donderdag ff in Eindhoven![]()
Maar ik woon net onder Nijmegen dus dat is zo'n 70 km ofzo.
Dat is Rossdalequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef badboynova het volgende:
[..]
Graag gedaan me jong.
@nick
Jij woont toch in de regio van Breda?
Vooral met de Zomerfeesten/4daagse feesten is het tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat is idd ook nog wel "dichtbij" Nijmegen heb ik nog een ex wonen, kun je opzich lekker stappen
Gast. Je weet niet eens wat voetbal is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.hansiehansie.nl/
Heb je al getekend BB?
Net gedaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je al getekend BB?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast. Je weet niet eens wat voetbal is.
quote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Maar dat programma kijk ik al jaren
Maar hij weet wel wat een leuk programma is.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gast. Je weet niet eens wat voetbal is.
ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:12 schreef AQuila360 het volgende:
Heb je al getekend BB?
Waar gaat het over?quote:
Ik denk dat het programma nog leuker is als je een beetje weet waar ze het over hebben. Hij wacht alleen maar tot ze elkaar afzeiken. Dat is ook tof, maar niet de essentie van het programma.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:15 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar hij weet wel wat een leuk programma is.
Nee dat afzeiken is af en toe wel leuk maar wordt ook saaiquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:16 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik denk dat het programma nog leuker is als je een beetje weet waar ze het over hebben. Hij wacht alleen maar tot ze elkaar afzeiken. Dat is ook tof, maar niet de essentie van het programma.
Je moet echt hooked aan voetbal raken jij! Voetbal is heel tof, als je het WK tof gaat vinden dan raad ik je ook aan om ook gewoon seizoenen te gaan kijken en het in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat afzeiken is af en toe wel leuk maar wordt ook saai![]()
Ik vind praatprogramma's gewoon sowieso tof en hun doen dat gewoon op een leuke manier en opzich vind ik al het nieuws wat betreft voetbal wel leuk.
Voetbal zelf kijk ik niet nee alleen het WK kijk ik
Dus we zien binnen kort de Duitse kleuren in je avatarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat afzeiken is af en toe wel leuk maar wordt ook saai![]()
Ik vind praatprogramma's gewoon sowieso tof en hun doen dat gewoon op een leuke manier en opzich vind ik al het nieuws wat betreft voetbal wel leuk.
Voetbal zelf kijk ik niet nee alleen het WK kijk ik
Ik wou al vragen of je ipv oranje fan ook een duits kleurtje kon krijgenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef badboynova het volgende:
[..]
Dus we zien binnen kort de Duitse kleuren in je avatar
Je ben gewoon een undercover.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik wou al vragen of je ipv oranje fan ook een duits kleurtje kon krijgen![]()
En Lennyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:25 schreef lkb9000 het volgende:
LCD Soundsystem en Minus the Bear op Lowlands
* SocialDisorder bookmarkt postquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt slaan en slaan. Als ik een gast vol op zijn schouder ram mag hij best op 30 procent terug slaan
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
* SocialDisorder bookmarkt post
Iedereen overleefd het, Green Goblin wordt aan zijn glider gespietst en sterft!quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iedereen overleefd het, Green Goblin wordt aan zijn glider gespietst en sterft!
(het is maar even dat je het weet!)
Ook tof van jequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Iedereen overleefd het, Green Goblin wordt aan zijn glider gespietst en sterft!
(het is maar even dat je het weet!)
Same. Lees zijn comics al vanaf mijn zesde ofzo, ben nog steeds ultra-pissed dat ze nu niet meer in Nederland worden uitgegeven!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
![]()
Heb de film al tig keer gezien, maar ben een stiekem spidey fan (ondanks de films tegen vallen).
Is pas een jaartje of twee oud...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef BramPowert het volgende:
Kwam deze net tegen. Geen idee of hij al bekend is, maar ik vond hem geniaal:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |