Tot 50.000 Pond... Valt wel onder het Britse stelsel, maar dat hoeft niet per definitie slechter te zijn dan het Nederlandse (en wellicht is het zelfs veiliger)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:06 schreef darktower het volgende:
Tot hoeveel geld ben je gedekt bij Scotland?
Wellicht veiliger? Het wordt gegarandeerd door een staat die er erger voorstaat dan Griekenland.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:43 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Tot 50.000 Pond... Valt wel onder het Britse stelsel, maar dat hoeft niet per definitie slechter te zijn dan het Nederlandse (en wellicht is het zelfs veiliger)
Als er een grote bank in Nederland omvalt (Rabobank, ING) dan kunnen wij dat ook niet zomaar opvangen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wellicht veiliger? Het wordt gegarandeerd door een staat die er erger voorstaat dan Griekenland.
Misschien, maar om te zeggen dat je geld veiliger is bij een Britse bank is patente nonsens.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Als er een grote bank in Nederland omvalt (Rabobank, ING) dan kunnen wij dat ook niet zomaar opvangen.
Patent nog wel. Toe maar.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:53 schreef HiZ het volgende:
[..]
Misschien, maar om te zeggen dat je geld veiliger is bij een Britse bank is patente nonsens.
Maar wel door een staat waar het balanstotaal van de bankensector niet ruim 3x het BNP is, zoals in Nederland.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:32 schreef HiZ het volgende:
[..]
Wellicht veiliger? Het wordt gegarandeerd door een staat die er erger voorstaat dan Griekenland.
100.000 dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De enige veilige bank is die niet omvalt
Verder moet je gewoon hopen dat een bank niet omvalt, maar bij het omvallen van de ING of Rabobank heb je in elk geval een voordeel en dat is dat je 50.000 euro die je misschien krijgt toch niks meer waard is
Maar is het normaal wel in Euro's dan? Ik dacht dat het altijd omgezet werd in ponden zodra je het stort, of alleen als de bank failliet gaat? Daar ben ik ook niet zo bang voor namelijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:03 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Kan. Maar ik maak me niet zo'n zorgen om een paar procent fluctuatie (kan beide kanten op!) in het fictieve geval dat een bank die sinds 1695 bestaat omvalt. Eigenlijk vind ik het jammer dat de spaarrekening niet gewoon in ponden is, altijd leuk om andere valuta achter de hand te houden!
Zo heb ik hier al een tijdje 25 pond liggen wachten tot ik weer naar Engeland ga
Mijn 1 euro is gewoon 1 euro gebleven.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Maar is het normaal wel in Euro's dan? Ik dacht dat het altijd omgezet werd in ponden zodra je het stort, of alleen als de bank failliet gaat? Daar ben ik ook niet zo bang voor namelijk
Wat is de inflatie in Oz nu?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:05 schreef emss het volgende:
En dan te bedenken dat mijn vriend in australie een rente krijgt van 8% op z'n spaarrekening. Kom ik aan met m'n 2,25%.
Zolang je onder de ¤100.000 blijft is Aegon nog steeds verreweg de beste keus in NL (imo)quote:Op maandag 26 juli 2010 11:47 schreef Blik het volgende:
Ik zit dus blijkbaar nog steeds goed bij Aegon met 2,6% rente?
Wat een lachertje...
Zo opereren de meeste banken hier. Klanten lokken met hoge (bonus)rente die dan na een x-aantal maanden terugvalt naar een belachelijk laag tarief. Ze hopen natuurlijk dat mensen dat toch niet in de gaten houden. Maar met Hollanders die alles exact in excel bijhouden werkt dat natuurlijk nietquote:Op maandag 26 juli 2010 18:05 schreef eleusis het volgende:
Naar 0.5% ook echt... Wat een onzin. Dan ga je toch gelijk weg
Tof. Ik wilde eigenlijk alleen m'n 20 euro ophalen, maar misschien zet ik er wel een deel van m'n spaargeld op. Nog eens even bekijken, nu eerst maar m'n 20 euro claimenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Mijn 1 euro is gewoon 1 euro gebleven.
Ik ook =)quote:Op maandag 26 juli 2010 18:19 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Tof. Ik wilde eigenlijk alleen m'n 20 euro ophalen, maar misschien zet ik er wel een deel van m'n spaargeld op. Nog eens even bekijken, nu eerst maar m'n 20 euro claimen
Het is nu trouwens 30 volgens de sitequote:
Opvallend zou daar niet iets mis zijn? Ineens wel erg veel actie zoquote:Op maandag 26 juli 2010 18:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is nu trouwens 30 volgens de siteZullen degene die hun code al ontvangen hebben daarvoor in aanmerking komen? Ik heb hem nu net pas geactiveerd...
Zat ik ook aan te denken. Bestaande klanten worden vergeten, aan de andere kant denk ik toch mooi die 20 euro gratis.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:17 schreef singha het volgende:
Ja nu ineens een 10tje meer geven, dat kan je je bestaande klanten toch niet aandoen....
Als m'n 20 euro bijgeboekt zijn gaat de 21 euro direct weer naar m'n tegenrekening.
Ja ik zie het net staan. Nou ik wacht het af inderdaadquote:Op maandag 26 juli 2010 18:34 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Het is nu trouwens 30 volgens de siteZullen degene die hun code al ontvangen hebben daarvoor in aanmerking komen? Ik heb hem nu net pas geactiveerd...
Blijkbaar hopen ze klanten die 20 euro niet genoeg vinden nu ook over te halen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef secondant het volgende:
[..]
Opvallend zou daar niet iets mis zijn? Ineens wel erg veel actie zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |