Ik viel net buiten de regeling die de AFM heeft opgelegd.quote:Op maandag 12 juli 2010 16:20 schreef darktower het volgende:
Dien eens een klacht in bij de AFM dan daarover.
Ok, dus we kunnen daar gewoon effe 20 euro ophalen?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:33 schreef wibraman het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik bij Bank of Scotland 1 euro gestort en 20 euro opgenomen
Jep, makkelijk verdiend.quote:Op maandag 12 juli 2010 22:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ok, dus we kunnen daar gewoon effe 20 euro ophalen?
Na de vakantieperiode ga ik wat met mijn beleggingen doen...moet nu eerst een goede bron vinden om me er wat beter in te verdiepen.
Zouden ze al "weten" dat de rente nog wel hoger wordt?quote:Op maandag 12 juli 2010 16:41 schreef Aether het volgende:
AT Bank
Internet Deposito (1 jaar) - 2,50% » 2,75%
Internet Deposito (2 jaar) - 3,00% » 3,25%
Idem.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef singha het volgende:
Zo ook maar even 20 EUR extra vakantiegeld aangevraagd bij de Schotten.
-nvm-quote:Op dinsdag 13 juli 2010 10:45 schreef singha het volgende:
Zo ook maar even 20 EUR extra vakantiegeld aangevraagd bij de Schotten.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Cahir het volgende:
Wanneer gaat de rente nou eens omhoog
-edit: Q3/4 dus-
Dat is gewoon klote ja. Om die 20 euro effe binnen te halen hoef ik dat waarschijnlijk maar 1x te doen toch?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 22:43 schreef RemcoDelft het volgende:
Bank of Scotland papierwerk is binnen: wat gruwelijk irritant dat je bij het inloggen een "beveiligingsvraag" moet beantwoorden! Alsof dat ook maar iets toevoegt t.o.v. een wachtwoord! Nu heb ik dus 2 wachtwoorden in te typen! En dat alles voor een rekening die alleen connectie heeft met mijn eigen tegenrekening...
Reken er maar niet op dat er echt schokkende verhogingen komen. Hooguit een kwart of een half punt erbij denk ik.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Cahir het volgende:
Wanneer gaat de rente nou eens omhoog
-edit: Q3/4 dus-
Zou niet weten waarom. Als een bank er slechter voor staat en ze daardoor moeite hebben om aan geld te komen (lees: een hogere rente moeten gaan bieden aan geldschieters) wil dat niet zeggen dat een andere bank dat ook gaat bieden.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:21 schreef darktower het volgende:
Jaja, ATB omhoog, de rest komt dan vanzelf toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:14 schreef darktower het volgende:
Ik zie hier de laatste tijd wat mensen over The Bank of Scotland praten. LET OP: deze bank valt NIET onder het Nederlandse Deposito Garantiestelsel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Zij betalen toch in ponden uit? Kan de rente dan niet in het niet vallen met de koerswisselingen van de valuta?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |