Mogge geslaagde Qutquote:
Blegh, al die zakelijke praat van jequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:10 schreef Qwea het volgende:
zal mij benieuwen of her install van windows 7 de problemen oplost of dat het echt een hardware probleem is.
Mogguh!quote:
Ik maakte speciaal voor jou een bentofoto, was je dr niet eensquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:15 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mogguh!
Je bent geslaagd las ik?!![]()
gefeli!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maakte speciaal voor jou een bentofoto, was je dr niet eens
LOL!quote:
Lekkor!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, op verzoek mn bento van vandaag:
[ afbeelding ]
En tussen de middag maakte ik deze foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze waren zo mooi die twee saampjes
XDquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb echt een hekel aan bejaarden, ze zijn meestal vervelend en zo![]()
Maar deze twee waren echt zooooooo mooi en lief en leuk
Een halve taart met een half kaarsjequote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, Sjon is halfjarig vandaag![]()
Nooit gedacht dat ie zn eerste halve jaar zou overleven die halve gare gek van me.
Kleine teckeltjes worden groot lang
Wat gaat er vrijdag bij de kaakchirurg gebeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:43 schreef ferrari_rood het volgende:
@Q gefeliciteerd met je diploma
@oh-oh gefeliciteerd met Sjon
Vandaag heb ik ADV, vanavond mag ik alvast de kerk gaan versieren voor morgen. En morgen moet ik natuurlijk achterlijk vroeg op. Ik ben blij als het vrijdag is. Ook niet echt dan moet ik naar de kaakchirurg
Ja? Altijd bij jou? Bij mij is het meer de jeugd van tegenwoordig die voordringtquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
Ze kruipen ALTIJD voor bij de bakker, want zij hebben natuurlijk geen tijd om ff te wachten en zo![]()
Ik heb dr t geduld niet voor, voor die ouwelui.
Ook niet voor kleine kinderen en puppies
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
Trouwens, Sjon is halfjarig vandaag![]()
Nooit gedacht dat ie zn eerste halve jaar zou overleven die halve gare gek van me.
Kleine teckeltjes worden groot lang
Leuk is datquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:38 schreef nokwanda het volgende:
Bejaarden zijn geen aparte soort of zo
Het zijn oude mensen die vaak wijs maar ook vaak vastgeroest kunnen zijn. Ik ben gezegend met een hoog bejaarde schoonmoeder die heel behoudend lijkt, maar nog steeds heel kritisch en scherp nadenkt over het leven en over de maatschappij. Ze heeft een geheugen als een olifant en zet dingen vaak mooi naast elkaar en legt verbanden. Ze heeft wel haar lastige kantjes omdat het een tobber is en ze graag alles tot in de puntjes geregeld wilt hebben, ook voor anderen en daar wat rigide in is, maar dat is dan ook alles.
Mijn eigen oma was ook een snoepje. Heel wijs mens. Eigenlijk zijn er maar weinig bejaarde mensen die ik ken die nou echt zo vervelend zijn, als je in de gelegenheid bent om eens echt te praten met elkaar.
Maar gister viel me iets op; we zaten op dat terras en er kwam een heel busje met hoogbejaarde mensen aan. Er waren ook jongere mensen bij als begeleiding. Waarom spreken jongere mensen tegen bejaarden alsof het kinderen zijn? Belachelijk vind ik dat. Doe normaal. Trouwens... spreek alsjeblieft ook normaal tegen kinderen.
Het zal wel aardig bedoeld zijn allemaal, maar het lijkt echt nergens op.
De jeugd van tegenwoordig rekent toch niet eens meer af johquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja? Altijd bij jou? Bij mij is het meer de jeugd van tegenwoordig die voordringt
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig rekent toch niet eens meer af joh
True toch.quote:
Hm nou ja, uitslapen niet echt, heb misschien anderhalf uur geslapen. Maar gelukkig wel iets na 2 nachten niet slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh uitslapen![]()
Ik ben zo gedrild op 6 uur of minder slaap per nacht dat ik zelfs in t weekend niet meer uit kan slapen.
Maar das sowieso zonde van mijn tijd in de zomer
quote:Op woensdag 19 mei 2010 10:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
True toch.
Die zie ik nou echt nooit aan de kassa ergens
Teveel aan m'n hoofd.. Als ik in bed lig ga ik nadenken, en dan kan ik niet slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Wow, waarom heb je niet geslapen?
Ik had het toen ik stopte met roken ( beide keren).
Echt twee weken lang alleen maar woelen en zweten in bed
Ow das minderquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:04 schreef Lau. het volgende:
[..]
Teveel aan m'n hoofd.. Als ik in bed lig ga ik nadenken, en dan kan ik niet slapen
Kun je toch wel maken jij?quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik kom alleen tussen half 1 en half 2 in de stad, in mn lunchpauze, in t weekend vermijd ik het centrum, veeeeeel te druk is het dan.
De jeugd zal dan op school zitten of nog niet wakker zijn
Ik wou zeggen! Das toch niet het einde van de wereld?? (ja oke, beetje dan...)quote:
Ehm? Dus welquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zal het zijn
[..]
Ik wou zeggen! Das toch niet het einde van de wereld?? (ja oke, beetje dan...)
Haha XD Ja, daarom zei ik dat ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm? Dus welIk ben IT'er, en ik hou van mijn laptop. Geloof me, das het einde van de wereld
Ik heb geen notebook, maar heb ook liever de laptop kaduuk dan de wasmachine!quote:Op woensdag 19 mei 2010 11:08 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb liever een kapotte laptop dan een kapotte wasmachine![]()
Maja, ik heb dan ook altijd mn notebook nog
Graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |